@hanna jullie dus ook weer aan het klussen in de kerstvakantie haha jullie blijven net als ons, ook bezig! wat gaat je vriend morgen doen? hai wil hier ook vd week aan het laminaat gaan beginnen, hij gaat er w.s. morgen om. @mosa, owja, het laminaat tsja tis een soort whitewash kleur.. moeilijk uit te leggen haha. licht in ieder geval, en we hebben donkere meubels, dus ik dnek dat het mooi afsteekt zo, en dat het dan ook ruimer lijkt door de lichte kleur vloer.(hopelijk in ieder geval hahah)
Wat een sneeuw!! Na 5 minuten lopen in de sneeuw was ik al helemaal uitgeput. Wat is dat zwaar om door de sneeuw te lopen met de buggy. Sanne: Als Kyano echt hard huilt dan laat ik hem niet liggen maar pak hem op of geef hem de speen, daar wordt hij altijd wel rustig van. Lastig als Feli blijft huilen. Als mijn vriend nachtdienst heeft dan laat ik de kleine wel naast me slapen want dan is hij een stuk rustiger maar eigenlijk wil ik liever dat hij in zijn eigen bedje slaapt. 's nachts komt hij zelf om de 4 uur. Ik heb ook zitten denken dat hij misschien niet genoeg te drinken krijgt maar als ik hem voed dan laat hij zelf los en soms wil hij na een paar minuten weer drinken maar soms wil hij echt niet meer. Gisteren heeft hij een afgekolfd flesje moedermelk gehad van 155 ml en die heeft hij in een keer leeg gezogen. Mijn vriend zei dat hij heel gulzig drinkt en dat flesje binnen no time leeg is. Hoeveel krijgt Feli? Mosa: Mijn broer vind het denk ik niet zo erg dat ze geen nederlands leren. Als ze hier zijn leren we ze wel een paar woordjes maar dat vergeten ze weer gauw. Afrola: Engels is geen probleem bij ons thuis. Spaans is weer een ander verhaal, daar snap ik geen woord van. MP: Succes morgen.
Sanne, hier gaat het verlichting worden in de keuken en gaatjes opvullen en dan schuren Dat is het ergste, dat geeft zoveel zooi. Laminaat, dat is fijn! waar wordt het gelegd? Svinthe gaat trouwens nu op mijn eerste werkdag, 4 januari, weer naar het kdv. En dan gelijk voor het eggie. Komt wel goed, alleen vind ik het nu wel lekker dat ik nog 2 weekjes thuis ben
Sheann, 155 ml, dat is lekker veel hoor! Woont je broer al lang in Spanje? Is hij niet van plan terug in Nederland te gaan wonen ooit? Anders wordt het wel lastig met de taal...
hoi hoi @sheann ja ik zat ineens afgelopen nacht nog aan je te denken, want ik "zei" toch tegen je van of kyano dan zelf kwam of dat jij het hem gaf om de 4 uur, maar hij drinkt dan natuurljk net zo vaak als feli, want feli komt ook 1x snachts, en als jij b.v. om 23.00 voor de laatste x voed, komt hij w.s. ook maar 1x snachts toch? hahaha maar hij drinkt wel lekker veel dan zeg, 155cc zo op nou knap hoor! feli krijgt een flesje van 130 cc met 4 schepjes, omdat het dan dunner is, en ze dan beter zou kunnen poepen ..maar die drinkt ze dus nooit leeg... nu laat ze ongeveer steeds 40 a 20 cc staan. @hanna oww ja schuren, dat geeft wel veel rommel ja! maar als het eenmaal gedaan is, word het vast weer heel erg mooi! in de woonkamer komt het laminaat te liggen, dus zal denk ik wel een heel ander zicht geven khep dr zin in haha, niet in de rommel natuurlijk, maar goed
Gimena, fijn dat vloeien een stuk minder is, gelukkig was het iets onschuldigs! En de tijd gaat idd erg hard! Pookie, helaas geen bingo gehad, maar een kerstbal met een ledverlichte sneeuwman is natuurlijk ook erg leuk Twinny, fijn dat je gisteren een betere dag hebt gehad en dat je leuke dingen hebt gedaan met Zoë! En fijn dat jullie jullie beebje nu ook aan de buitenkant van je buik kunnen voelen, gelukkig krijg je er ook meer vertrouwen door! Djaar is er trouwens voornamelijk doordeweeks, niet in het weekend, dus ik denk dat ze morgenochtend wel haar verhaal komt doen Melisa, ik denk dat het goed is dat je schoonouders niet langs geweest zijn, anders was het misschien wel weer op een woordenwisseling uitgelopen. Hopelijk krijg je nu écht even wat meer rust! En toch een negatieve test, zat er ook wel in natuurlijk, maar wel apart dat er vandaag wel een streepje stond! Ik heb dat zelf volgens mij nooit gehad, maar ik gooide de negatieve testjes altijd echt weg. Afrola, hier lag idd ook veel sneeuw, ik denk vandaag wel in heel Nederland als je zag hoe al het verkeer stillag vandaag Wel heel mooi idd! Wij zijn niet buiten geweest, maar ik kan me voorstellen dat het wandelen vanmiddag lekker was! MP, heel veel succes en plezier morgen! Leuk hoor! Hopelijk is alles goed (maar daar gaan we zeker van uit) en hopelijk kunnen ze het geslacht goed zien. Geniet ervan in ieder geval!! Hanna, verstandig dat jullie morgen niet naar Friesland gaan! Dat autostoeltje loopt vast niet weg Lekker dat Michel 2 weken vrij is, maar ik kan me voorstellen dat je het jammer vindt dat hij wil gaan klussen. Misschien kunnen jullie een soort tussenweg vinden, veel klussen de komende tijd, maar ook uitjes maken met z'n drietjes? Sanne, als Veda helemaal overstuur is, dan laat ik haar niet huilen hoor. Dan heeft het ook geen nut, want dan huilt ze zichzelf alleen maar steeds meer wakker. Ze valt dan niet vanzelf in slaap. Maar wel lastig wat je moet doen als het vaker gebeurt. Fijn dat Feli een goede dag heeft! En lekker rustig aan gedaan vandaag, lekker hoor! En ik geloof meteen dat Zora de sneeuw super vond, volgens mij vinden bijna alle honden sneeuw erg leuk Een whitewash vloer is mooi zeg! Als het klaar is, moet je maar eens een fotootje plaatsen Sheann, ik kan me voorstellen dat het erg moeilijk was om te lopen in de sneeuw met de kinderwagen! Hoe gaat het nu met je zusje en neefje? Hoe heet je neefje eigenlijk, of noem je liever zijn naam niet hier? Veel plezier morgen met je nichtjes en broer! All, hier een lekker rustig dagje gehad, alleen mijn ouders zijn nog even langs geweest. Veda heeft weer een slaapdagje en ze ligt nu dan al een tijdje in haar bedje. Fijne avond nog!
@ sanne, hier gaat het goed or! zijn super gelukkig! ga zo eerst een ff mn andere echo in mn album zetten.
Bedankt meiden . Weet nog niet wanneer ik verslag kom uitbrengen, heb geen idee of we langs de toekomstige opa's en oma's gaan. Dus niet gelijk zorgen maken als ik niet langs kom hahah . Ga er wel vanuit dat ons kleintje gezond is.
MP: Spannende dag vandaag!! Mosa: Ik weet niet of mijn zusje het leuk zal vinden dus noem ik zijn naam liever niet. Met mijn zusje gaat het goed en de kleine heeft nog wel af en toe moeite met aanleggen maar hij is al een beetje aangekomen. Ik ben zo jaloers dat Veda doorslaapt. Ik kan niet wachten totdat mij mannetje dat doet.
Goedemorgen meiden, MP, heel veel plezier vandaag bi jde 20 weken echo!! Je bent nu ook echt op de helft!! Hoelaat hebben jullie de echo? Djaar, en hoe is het vertellen gegaan? Twinny, super dat je een goede dag gehad hebt en lekker in de sneeuw gespeeld hebt. Melisa, je maakt het wel spannend hoor.... Woensdag lekker naar de sauna Bubsie, ik zie nog geen 2e echo in je album.... Andere meiden, dikke knuffel!! Liefs, Nijn
Goedemorgen, Is het bij jullie ook zo prachtig zonnig weer? Ziet er zo mooi uit met al die sneeuw! Mijn zwager en schoonzus zijn op vakantie, en mijn vriend heeft even geregeld dat hij hun auto kan lenen deze week zodat ik ook een auto heb. Dan kan ik tenminste iets, nu lopend met de kinderwagen boodschappen doen lijkt me geen succes MP, gefeliciteerd met de 20 weken zwangerschap en nogmaals veel succes en plezier vandaag! We gaan er ook van uit dat jullie kleintje gezond is, dus we wachten rustig af wanneer jij weer hier langskomt Sheann, hopelijk heb je nog wel kunnen slapen nadat je hier straks een berichtje hebt geplaatst! En ik hoop ook dat het niet meer al te lang duurt voordat Kyano ook doorslaapt! Maar ik denk dat Veda eerder de uitzondering is hoor, want het slapen 's nachts gaat al vanaf dag 1 zo goed. Nijntje, jij hebt nu natuurlijk vakantie, lekker hoor! Djaar, we wachten in spanning op je bericht All, vannacht heeft Veda voor het eerst op haar eigen kamer geslapen. Vanaf 20.00 uur lag ze daar, en na een fles om 23.00 uur en toen om 7.30 uur ligt ze nu nog te slapen Op haar kamer hebben we wel de verwarming aan, op onze niet, dus het leek me met dit weer wel zo lekker voor haar. Ze had ook gelijk minder koude handen vanochtend. Ik denk dat we haar nu ook niet meer op onze kamer laten slapen, op zich heeft het ook niet echt nut meer aangezien ze doorslaapt. Ook lijkt het me dat als ze een paar maanden bij ons slaapt, dat ze dan misschien veel moeite heeft met het alleen slapen. Fijne dag allemaal!
hoi meiden MP: veel plezier bij de 20wkn echo, tuurlijk gaan we er vanuit dat je kindje gewoon gezond is. Mosa: goed dat Veda op eigen kamer slaapt nu. Is nu makkelijker dan over paar maanden. Niet te warm maken hoor op de kamer, dat is ook niet goed. Gistermiddag nog ff lekker in de sneeuw gespeeld, er lag nu meer. Zag ook op buienradar net, dat er voor vanmiddag en vanacht nog veel sneeuw gemeld werd hier in het zuiden. Ppppffff, moet morgen naar de fysio en naar de internist, dus met de auto de deur uit. Zal dadelijk eens ff kijken op 9292ov of er ook een bus rijdt! twinny
Twinny, het is niet warm op de kamer van Veda hoor, 's nachts staat de verwarming uit, maar de warmte van overdags blijft dan wel een beetje hangen en dat is met de temperatuur van nu buiten wel zo lekker. Ze zeggen idd dat er vandaag en morgen nog meer sneeuw komt Als je echt iets moet, is het wel vervelend natuurlijk! Maar misschien is de bus idd een optie. Morgen zouden er twee collega's vanuit Amsterdam komen, maar ik zal ze straks wel even bellen dat ze beter een andere keer kunnen komen. Nu al rijden er weinig treinen hier, laat staan als het nog meer gaat sneeuwen
Goede morgen meiden, Hier ben ik dan weer haha. Man is aan het werk dus ik kan lekker lang achter de pc. Mosa: fijn dat veda lekker doorslaapt hoor. Wij hadden ook zo'n kanjer, en dan ben je zelf ook veel meer uitgerust. Wij hebben de verwarming wel altijd een beetje open staan. Heb dat 2 nachten gedaan en 's morgens getempt of chelsey niet te warm was. Daarna zo gelaten. En op een eigen kamertje is toch ook wel weer lekker of niet? Mp: veel plezier vandaag! Twinny: heerlijk die verhalen over je peuter! Moet er steeds om lachen wat je allemaal meemaakt. Djaar: waar ben je! Laten huilen: ik kan daar niet over meepraten helaas. Chelsey huilt eigenlijk nooit langer dan een minuutje voor ze in slaap valt. Sanne: hoe is het nu met het drinken en krampjes? Lijkt de voeding een beetje te helpen? Hanna: lekker genieten van je laatste weekjes verlof! Samen met je man. Sheann: fijn om te lezen dat het met je zus goed gaat, en met haar zoontje. Nijn: nog een paar weekjes en je hebt al de 20-weken echo! All: Met mij gaat het weer een stuk beter. Voel me nog wel eens draaierig, maar het is echt veel minder erg. Vanmorgen nog een testje gedaan, en die was weer zo vaag. Maar misschien heb ik nog wel een mini-beetje hormoon in mijn lijf van de zwangerschap. Het is nu 3 weken geleden dat we het (een beetje) onveilig hebben gedaan, en dan had de test nu wel knal-positief moeten zijn. Het is inderdaad goed dat mijn schoonouders niet zijn geweest, want ik had niet normaal kunnen praten. Nu ben ik wat rustiger, en soms, heel soms, vind ik het voor hun ook wel sneu. Maar, ik blijf mijn gevoel volgen. Wij zijn nu een gezin, en daarin bepalen wij.
Hoi dames, hier zou visite komen vanochtend, mijn bazin maar ze heeft af gebeld, te glibberig haha, vind het helemaal niet erg nu is hai om het laminaat, en kan ik alvast kasten gaan leeg ruimen en dus alles weer es flink uit zoeken/ weg gooien, want we hebben zo veel zooi! hahaha. ben ook nog naar de dokter geweest met feli, en de dokter was tevreden over haar gelukkig, en we moeten gewoon zo verder gaan. en de afspraak me de kinderarts kunnen we afzeggen dus dat is ook weer mooi @mosa ow heerlijk hoor dat veda zo lekker slaapt, en vanacht voor het eerst op haar eigen kamertje, vond je dat niet spannend? of had je de babyfoon nog aan gelaten? @djaar oww ikben benieuwd!! @mp heeeeeeeeeel veel plezier vandaag @twinny leuk hoor spelen in de sneeuw, en hopen dat er ook een bus rijd! @nijn jij gaat ook al richting de 20 weken he, leuk hoor Groetjes!
HIER KOMT IE DAN !!! Behoorlijk misselijk en beroerd (waarschijnlijk meer van de spanning en honger) arriveerden we bij mijn moeder (als laatste). Na wat gelach etc om de tafelaankleding en een eerste drankje ging het gourmetten beginnen. We hadden maar besloten om de rest eerst hun verhaal een beetje te laten doen, maar ik had het niet meer. Uiteindelijk ging djaarman het grote kado even uit de auto halen en ik heb de videocamera gepakt. Mijn moeder was even overdonderd en beweerde dat we niet aan kado's deden met kerst. Weten we wel mam maar maak deze maar even open. Dus doos open en een bloemkool erin. Wat leuk dacht moeders is voor mijn dieet en er zullen nog wel appels en wortelen in zitten. Na wat verder graven tussen de kranten vondt ze het gedichtje met een aanwijzing om maar eens aan het touwtje te trekken. (ik stond inmiddels zwabberen van de spanning op mijn benen tegen de kast eleund en had de camera alweer afgestaan). Mijn broer en zijn vriending riepen bij het zien van de bloemkool; O ik weet het al!! Maar hielden netjes hun mond dicht en begonnen ook op hun stoel te wippen. Mams nog steeds niets in de gaten dus trekt aan het touwtje en vindt een klein kado aan de onderkant onder de dubbele bodem. Scheurt het papier eraf en kijkt verwonderd, roept een vragend ja?!!??!! en kreeg meteen rode oogjes. Ja hoor mam je wordt OMA!!. Nou de felicitaties vlogen ons om de oren en mijn moeder heeft de hele avond zo'n beetje om het half uur geroepen, he ik wordt oma!! Achteraf bleek dat ze 's nachts om 3 uur pas gezien heeft dat er I LOVE OMA op de speen stond. Zaterdag ben ik met haar naar mijn peettante en een andere tante gegaan om hun een kerstkaart met een babysokje te gaan brengen. Bij peettante viel het kwartje wat laat maar toen het viel stond ze samen met mijn moeder (zussen) te huilen. Mijn andere tante snapte het meteen en ja hoor weer twee huilende vrouwen. Helemaal top dus!! Gisteren hebben we wat gewandeld in de sneeuw, waarbij ik overigens plots een bodemonderzoek ging uitvoeren, ben nu dus behoorlijk stijf!! Gisteravond toch maar de auto in en naar mijn vader geglibberd. Hij en zijn vriendin vonden het een beetje raar maar toen we zeiden dat we een kerstkaarten ronde deden was ale argwaan weer verdwenen. Na de gebruikelijke koetjes en kalfjes haalde ik mijn kado tevoorschijn (en mijn telefoon in videomodus). Mijn vader mompelde nog iets van we doen hier helemaal niets aan kerst of kado's. Geeft niet pap pak het maar uit. Bij het zien van een nijntje bordje riep zijn vriendin ; ECHT?!?!?! en vloog naar me toe en mijn vader riep proficiat en bleef verwonderd naar zijn bordje kijken. Na de felicitaties kwam het even opde timing. Tja niet zo handig voor djaarman om in het hoogseizoen een kindje te krijgen. Reactie van mijn vader (met een knipoog); ach 1 dag vrij zal toch wel lukken?! Verder is er weinig over gezegd. Behalve dan dan we een spannende maar mooie tijd tegemoet zouden gaan. Kortom, wij hebben een GEWELDIG weekend gehad!! Vandaag ben ik wat gespannen voor de nekplooiecho vanavond, maar ergens heb ik er gewoon een goed gevoel over. Dus zodra ik meer weet ook hier weer een verslag en misschien een mooie foto. Gisteren hebben we een aantal kerstkaarten met het nieuws op de bus gedaan en vrijdag vertellen we het aan mijn schoonouders. Dus het wordt een mooie week. Ik geloof dat dit verhaal wel lang genoeg is geworden en dat ik nu toch weer even aan het werk zal moeten gaan. Fijne dag meiden.
Nou werkse dan djaar! Maar bedankt voor je verhaal! Wat fijn dat je nu echt zwanger mag zijn haha....
Twinny: Hier rijden geen bussen. Mosa: Om 21 uur geef ik de laatste voeding en dan ga ik zelf slapen. Om 1 uur geeft mijn vriend een flesje en om 5 uur sta ik dan op. Soms slaap ik daarna nog een uurtje maar dit lukt niet altijd. Ik wilde de kleine gisteren ook in zijn kamer laten slapen maar mijn vriend wilde dit nog nog net Ik ben ook bang dat hij er nu teveel aan went om bij ons te slapen. Djaar: Wat een leuke reacties allemaal . En volgens mij is dit het langste verhaal wat je hier ooit hebt getypt
Djaar, wat heb je een leuk stukje geschreven Wat zul jij het hele weekend een grote lach op je gezicht hebben gehad En ook wel fijn dat ze het nu weten, kun je er tenminste ook met anderen over praten! Nu de andere mensen nog, dus in spanning wachten op reacties! Succes vanavond, maar het ziet er allemaal vast goed uit! Nou, laat die helaas maar weg hoor Alleen maar fijn toch?! Op zich vinden we het wel jammer hoor, dat Veda vanaf nu op haar eigen kamertje slaapt, we vonden het wel gezellig Maar aan de andere kant is het zo ook wel lekker, en vroeg of laat zal ze toch op haar eigen kamertje moeten slapen. Fijn dat het beter met je gaat! Maar al met al heeft het best een tijdje geduurd hè? Het blijft apart, van je zwangerschapstest, maar ik denk ook dat de test wel duidelijk positief had moeten zijn als je wel zwanger zou zijn. Dan nog maar even afwachten, maar hopelijk komt het nu in ieder geval na woensdag! Je eigen gevoel volgen is heel erg belangrijk! Jullie bepalen idd hoe bepaalde dingen gaan, en je schoonouders hebben dat te accepteren! Hopelijk gaan ze dat nu eens echt een keertje inzien! Sanne, fijn dat het goed ging bij de dokter! En ook fijn dat het niet meer nodig is dat jullie naar een kinderarts gaan! Vind je het zelf nu ook echt beter gaan? Helpt de nieuwe voeding? Succes vandaag met alle kasten uitzoeken en met het laminaat!