Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

hahahahahaha ik had zoiets van dat moet een flinke tuin zijn maar gelukkig is het niet zo....
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Klussertje, hahahaha, ja het is een ze.... we krijgen een meisje :D
    ==================
    Whoooooooo hanna wat tof :D

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sheann, die steken in mijn lies voelen echt als steken in mijn lies :p Een beetje moeilijk te omschrijven, maar het voelt als zenuwpijn met uitstralingen naar mijn hele bovenbeen. Maar gisteren was het zó erg dat ik echt amper kon lopen. Ik heb serieus 5 minuten over iets van 10 meter gedaan :rolleyes: En zo'n mietje ben ik ook niet op het gebied van pijn, dus het was heel heftig.
    Maar gelukkig heb ik er nu geen last meer van :) Dus hopelijk blijft het zo. Maar misschien ben ik de afgelopen dagen ook wel te druk geweest, dat het daardoor kwam. Vandaag ga ik in ieder geval erg rustig aan doen.

Ik zal die streek in Frankrijk eens opzoeken! Wat heerlijk dat je moeder daar een huis heeft! Kunnen jullie daar niet heen op vakantie? We wilden sowieso naar de Pyreneeën, dus dat is ook bij de Spaanse grens en dus ook ver rijden. Ik heb gisteren allemaal boekjes bij de bieb opgehaald, dus hopelijk zit er iets leuks bij. Wij houden allebei erg van doe-vakanties (niet te actief hoor) en helemaal niet van strandvakanties. Er moeten wel mooie dingen te zien zijn in de buurt, dus dan is het wel belangrijk om van te voren uit te zoeken welke streek de moeite waard is.

Ik snap dat je ook op vakantie wilt! Het is toch altijd één van de hoogtepunten van het jaar vind ik. Maar houden jullie ook wel van kamperen of niet? Want dat is niet zo duur.

Klussertje, lukt het rustig aan doen een beetje?

Pookie, is het trouwens nog gelukt met het babykamertje op Marktplaats? Daar was je pas op aan het bieden.

Afrola, hoe staat het bij jullie met het opknappen van de meubeltjes?

3. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Klussertje, lukt het rustig aan doen een beetje?
    ======
    zoals je bij de temp kaartjes ziet niet helemaal

4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo meiden,

Hier schijnt het zonnetje met af en toe een flinke wolk maar toch wel lekker voorjaarsweer...

@ Mosa, pijn in de lies uitstralend naar je bovenbenen is misschien toch ook dat je je bekken hebt overbelast. De eerste pijn die ik daarvan had was pijn aan de binnenkant van mijn bovenbeen vanuit lies en ook doorstralend naar achter naar mijn billen. Wel goed om vandaag iets rustiger aan te doen!
    Met 13 weken zal je binnenkort idd wel merken dat je broeken niet meer lekker zitten of niet meer dicht gaan. Bij mij ging het ineens heel snel... In 2 weken kon ik in geen enkele broek meer zonder buikpijn te krijgen... Dus het is wel slim om binnenkort op zoek te gaan naar je eerste broek ;)
    Wat betreft de babymeubeltjes, de stof van de wieg moet nog worden geleverd dus die is nog niet bekleed. Maar de commode wordt dit weekend voor de laatste keer geverfd en dan is die alweer klaar :D . Maar die staat nog steeds bij mijn ouders, want we moeten eerst nog zorgen dat de babykamer hier op orde is voordat we de meubeltjes hier kunnen neerzetten. Ook daar zijn we druk mee bezig maar moeten nu even een weekend of dag bedenken waarop we een kast gaan kopen en in elkaar zetten en het logeerbed wat er nu staat gaan verkassen naar mijn schoonouders waar we dat op mogen slaan.
    Nu de tuin bij jullie opschiet gaan jullie zeker beginnen aan de babykamer?
    Veel plezier trouwens met het uitzoeken van leuke vakantieadresjes!

@ sheann, ik vond ook weinig leuke dingen bij de prenatal en de H&M vond ik echt afschuwelijk. Maar gelukkig zijn er hier 2 leuke boetiekjes in de buurt (helaas wel iets duurder) die wel leuke kleren hebben. Maar als je nog leuk kunt slagen in een gewone winkel zou ik dat ook gewoon doen als ik jou was!
    Verder krijg je dit jaar ook twee mooie dingen als alternatief voor een vakantie, gewoon daar hard aan denken als je iemand over vakantie hoort praten ;)

Fijne dag allemaal!

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Zo ben er weer,

optredens van mijn hubbie op koninginnedag gingen wel door gelukkig. Hoe erg ook wat is gebeurd in Apeldoorn we moeten oons niet gaan laten dicteren door de gekken die dit soort acties uitvoeren!

@mosa; ik had nog helemaal niet gereageerd op reactie van je baas.......zo logisch was het. Fijn dat dat ook weer achter de rug is.
    En tuin schiet op; maar wel op jezelf letten hoor. Steken in lies is toch wel een teken dat je je ff moet rustig houden zeker als het zo lang aanhoudt.

@Sterre; zo wat een eigenwijsje en dat nu al. Oei ook al klachten met lopen. en reuma. Hopelijk valt het allemaal mee voor je tijdens de zwschap.

@hanna; grappig dat female op de echo, hopelijk is het dan alleen je zwager opgevallen.
    Poes weg, bah. hopelijk komt hij gewoon weer na enige tijd weer terughuppelen.
    foto's op het strand.ik hoop dat ze mooi worden. je gaat ze toch gerbuiken voor het geboortekaartje?

@Sylvia M; ha bevruct voor eisprong......dat ken ik dat was bij eerste 2 echo' s bij mij ook het geval. Bij termijn echo hebben ze wat strakker gemeten en uiteindelijk ben ik maar 2 dagen voor eisprong bevrucht:) Ach zal gewoon wel groot kind worden.

@Afrola; shirtjes van 80 euro zijn mij ook echt te gek hoor. fijn dat je wel rokjes en broeken naar de zin hebt kunnen vinden. Bij mij wil dat niet echt lukken.

@sheann en Mosa; Frankrijk.......daar wil ik iedere dag wel heen!!! Maar goede tip van je Sheann we hebben net het goede nieuws gehoord dat schoonzusje waarschijnlijk in Barcelona gaat wonen!!! Dat is ff wat makkelijker dan Zuid-Afrika of Korea!

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Afrola, achteraf denk ik inderdaad dat ik last van mijn bekken had. Vanochtend was het over, maar vanmiddag met boodschappen doen begon het weer een beetje. Ook voelde ik het toen in mijn onderrug, dus de rest van de middag weinig meer gedaan :) Morgen weer een dag!
    Dus nog druk bezig met alle meubeltjes zo te lezen, leuk hoor! Heerlijk om er mee bezig te zijn lijkt me! En ook nog speciaal dat het jullie oude meubeltjes zijn natuurlijk!
    Na de tuin gaan we eerst de buitenkant van het huis schilderen. Maar over twee weken zijn wel allebei een weekje vrij, dan gaan we schilderen. Daarna beginnen we met de babykamer. Heb ik heel erg zin in, wel heb ik al een beginnetje gemaakt met de schilderijtjes die ik wil schilderen.

Pookie, gelukkig gingen de optredens donderdag nog wel door, maar ik kan me voorstellen dat de sfeer iets anders was.
    Leuk dat je schoonzusje wrs in Barcelona gaat wonen, daar ben je zo :) Heb je wel meteen een logeeradresje!
    Maar hoe was het nu afgelopen met het kamertje van Marktplaats?

Fijne avond allemaal!

7. Hey temp-meiden.. hier ook een ex-temper die nu zwanger is :) was dit topic nog helemaal niet tegengekomen. Hoe gaat het met jullie? Hier best wel goed!!!
    (ik tempte vanaf feb. 2008 en in mrt. 2009 ineens zwanger maar kletste aan het einde niet echt meer mee in het temp topic).

Groetjes :D

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hey Desiree!

Ik las een tijdje geleden dat je zwanger was, wat een geweldig nieuws zeg :D
    Gelukkig voel je je best goed, geen last van misselijkheid ofzo?
    Al 2 goede echo's gehad zie ik, fijn zeg!

Met mij gaat het in ieder geval goed, volgens mij heb ik best wel geluk gehad met kwaaltjes dus dat is mooi meegenomen! Alleen erg moe, maar volgens mij is iedere zwangere vrouw dat :) Ik zou nu ook al naar bed kunnen, maar dat is ook zo ongezellig.

Morgen best een drukke dag. Eerst komen mijn schoonouders, dan 's middags vrienden en 's avonds gaan we voetbal kijken bij mijn broer en zijn vriendin. De competitie is bijna afgelopen, dus we moeten toch kijken of Feyenoord de play-offs haalt :)

Ik ga zo nog even op de bank hangen, dus tot morgen! Ik heb vast tussendoor nog wel even tijd om hier te spieken :)

9. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Misschien is het indd een teken dat je het rustig aan moet doen. En als het aanhoudt zou je de VK kunnen bellen.
    Kamperen heb ik al jaren niet meer gedaan en zou ik nu niet zo snel meer doen. Het liefst ga ik een weekje naar mijn moeder en de rest van de kids toe in Frankrijk maar dan zijn mijn collega's op vakantie. Misschien gaan we in het najaar iets leuks doen met z'n tweeen.
    Ik hou ook niet zo van strandvakanties daarom is Frankrijk ook zo mooi met de bergen en rivieren :)
    Leuk dat je een beginntje hebt gemaakt met de schilderijtjes. Wil het een beetje lukken? Ik heb ook al wat leuke ideeen voor een paar schilderijtjes.

Afrola: Ik krijg er zeker iets moois voor terug :baby:

Pookie: Barcelona is ook een leuk vakantie adresje :) Wij zijn vorig jaar bij mijn broer die in Granada woont geweest. Hij woont daar met zijn vriendin en tweeling meisjes (zie mijn avatar). Aw ik wil ze zo graag zien, en ze zijn ook al niet voor de kerst geweest.
    Zij hebben daar een super mooi huis met zwambad en de stad Granada is ook prachtig om te zien.

Desiree: Gefeliciteerd en welkom hier. Ik ken jou niet van het tempen maar dat komt vast wel goed :)

All: Ik heb een foto van mn puntige buik in mn album staan. Hij is al een beetje groter geworden ten opzichte van de vorige foto.

10. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hoi Dames,

Ik ben ook weer in het land der levenden. De vakantie was heerlijk. We hadden niet alle dagen zon, maar ik heb goed uit kunnen rusten. Lopen was niet altijd makkelijk, en ik heb nu van mijn therapeut te horen gekregen dat ik met mijn bekken echt mijn werk niet meer mag uitvoeren (ben verpleegkundige). Morgen dus maar eens met mijn leidinggevende praten.

Mijn buik is enorm gegroeid in de vakantie. Wrs door de rust.

Wat een rot nieuws van Maar, heel vel sterkte meid, als je dit nog leest.

Groetjes!

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Sheann, zo zie ik wel een beetje wat je met een puntige buik bedoelt! Ik heb dan meer een ronde buik volgens mij. Dinsdag maak ik weer een foto, iedere twee weken wil ik het nu doen. Maar je hebt in ieder geval een mooi buikje :)

Ik ben nog niet zo ver met de schilderijtjes, ik ben allang blij dat ik nu weet wat ik ga maken. Of eigenlijk namaken :p Op de volgende site: http://www.bedenbox.nl onder schilderijen staan van die bolle dieren, en dan ga ik een koe, schaap, varken en konijn schilderen. Ik vind ze heel schattig. Iets zelf maken kan ik niet echt, dus dan maar namaken :)
    De achtergronden zijn al wel klaar, nu moet ik eerst de dieren natekenen.
    Jij bent vast een stuk creatiever, dus ik ben benieuwd wat jij gaat maken!

Jammer dat je je broer en nichtjes al zo lang niet hebt gezien! Dat is het nadeel van familie die in het buitenland woont hè?

Fijne dag allemaal!

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Welkom terug :)
    Fijn dat jullie het heerlijk hebben gehad en dat je goed hebt kunnen rusten! Als je nog zo veel last hebt van je bekken dan is het inderdaad misschien beter om je werk niet meer te doen. Succes in ieder geval alvast voor morgen, hopelijk reageert je leidinggevende goed!

Wil je binnenkort weer eens een buikfoto plaatsen, ik ben nu wel benieuwd hoe hij gegroeid is dan!

13. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Melisa: Ik ben ook heel benieuwd naar je buik :)

Mosa: Die happy cow en happy pig zijn zo grappig!! Ik ga ook niks zelf verzinnen. Ik ben meer van de collages maken van tijdschriften, kadopapier, kaarten, posters, foto's, stof of anders op de computer en dan op fotopapier af laten drukken.
    Mogen wij het ook zien als het klaar is?

Ik ga me snel klaar maken want we hebben een druk schema. We gaan vandaag naar het westen van NL. Eerst even langs de Sani-dump om naar badmeubels te kijken, dan langs scchoonfamilie die net een kindje hebben en daarna langs schoonmoeder, alvast voor moederdag. Wat zal ik goed slapen vanavond.

14. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Natuurlijk wil ik dat wel, een buikfoto plaatsen.

Kijk anders even op onze babysite, daar staat ie tussen buikfoto's. Scheelt me weer verkleinen etc (ben nog steeds een beetje vakantielui haha)

www.kleintjevanvught.babysite.nl

15. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Zo dat is al een flinke buik Melisa. Daar kan ik nog niet tegenop :)
    Tegenwoordig hoef je de foto's niet meer te verkleinen, dat gebeurt automatisch.

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Leuk, Melisa! Ook een leuke site! Het is inderdaad al een flinke buik, maar dat mag nu ook wel!

Sheann, tuurlijk mogen jullie de schilderijtjes zien als ze klaar zijn, ik denk alleen dat het nog wel een tijdje duurt :) Ik vond ze ook zo schattig, en aangezien één van onze katten precies op een koe lijkt en dus Koetje heet, vond ik het leuk om een koe te doen. Konijnen hebben we zelf ook en een schaap vind ik leuk vanwege de achternaam van mijn vriend. Alleen het varken is zo maar, maar die vond ik ook leuk.

Veel plezier vandaag, zeker een drukke dag! Maar in ieder geval leuke dingen!
    Zo, ik ga ook weer verder, tot later!

17. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Goedemiddag allen,

zo het weer is omgeslagen, eindelijk weer een beetje regen voor de tuin.
    Maar gisteren was het nog heerlijk, ik ben zelfs een beetje bruin geworden!!!

@desiree; Welkom in het land der zwangeren! En wat goed dat het jullie uiteindelijk toch gelukt is!!!

@Sheann: Granada, daar zijn we ook meerdere malen geweest. Prachtige stad. Een vriendin van ons is half spaans en we zijn een aantal keer met haar mee naar Andalusie geweest op vakantie en familiebezoek. Heel leuk vooral de Feria in die kleine dorpjes! Maar misschien nu eens een goed excuus om echt Spaans te gaan leren. En een goed excuus om lekker naar Spanje te gaan en van tapas te genieten.
    Wonen ze al lang in Granada???????
    Mooi buikje trouwens.............
    Ennuh, sanidump in Zaandam??????????? Dan zwaai ik wel ff.

@melisa: Oei niet meer mogen werken, hopelijk reageert je leidinggevende begripvol. Wel mooi dat jouw buik door de rust zo goed gegroeid is!

@mosa: leuk die schilderijtjes, misschien ga ik dat ook proberen als ik met verlof ben.
    Trouwens wel vervelend dat linkjes niet meer in een apart venster worden geopend! Moet je iedere keer weer terug naar zws-pagina! OK dan maar optie openen in aparte tab!!
    Ik ben ook bezig met dingetjes verzamelen die mij een leuk idee lijken voor de babaykamer.
    Helaas ben ik niet echt creatief dus we zien wel wat het gaat worden. Stiekem wil ik wel wat met dalmatiers proberen maar ik ben bang dat dat wat te hoog gegrepen is.

18. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo meiden,

@ Pookie, leuk dat de geplande optredens toch doorgingen ondanks de gebeurtenissen :) . Heb je er nog iets van meegekregen? Succes met zoeken naar positiekleding... is idd niet heel gemakkelijk ;) Lekker dat je gister zo van het zonnetje hebt kunnen genieten! vandaag houdt helaas niet over, maar de regen is wel goed voor deplantjes ;)

@ Mosa, vervelend dat het idd je bekken lijkt te zijn. Maar als je ook last had van je onderrug tijdens het boodschappen doen dan klinkt het er wel een beetje naar :( . Doe maar voorzichtig met tillen dan en hopelijk als je nu genoeg uitrust krijg je er niet meer last van!
    Leuke voorbeeldschilderijtjes trouwens! Ben benieuwd wat je ervan gaat maken! Wel een leuk idee om het zelf te gaan maken!

@ Desiree, Gefeliciteerd met je zwangerschap :D en al 2 mooie echo's super! Gezellig hoor als je hier mee komt kletsen :) .

@ sheann, leuk om je puntbuikje te zien ;) , het begint idd te komen :D , leuk hoor!

@ Melisa, fijn dat de vakantie zo goed was :D . Wel heel vervelend dat je door je bekkenklachten je werk niet meer mag uitvoeren :( . Maar je hebt ook niet het gemakkelijkste werk om te blijven doen met je bekkenklachten. Hebben ze nog kleine klusjes zoals administratie dingen of zo die je dan kan doen of betekend dit dat je thuis moet gaan zitten?
    Mooie buikfoto trouwens! Leuk om zo met je zus op de foto te kunnen :D .

@ all, gister ben ik goed stom geweest #-o . Ik wilde zien of er iets stond in het bovenste keukenkastje dus ging ik op iets instabiels staan en dat ding viel om en ik er af. Om mezelf op te vangen sloeg ik met mijn hand op de verwarming (niet met zo'n mooie platte bovenkant) :( ... dus heb ik nu mijn duim en muis zwaargekneusd... Ik voelde me echt hondsberoerd van de pijn en vertrouwde het daarom niet en daarom ben ik nog langs de huisartsenpost geweest... De arts daar verwachtte niet dat het gebroken was. Ik moest vooral flink koelen en paracetamol nemen tegen de pijn.
    Oh ik was ook zo kwaad op mezelf :x . Hoe kon ik toch in mijn hoofd halen om op dat instabiele ding te gaan staan. alsof ik niet al genoeg problemen met mijn lijf had :x #-o .

19. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    @pookie: gelukkig loop ik al een tijdje in de ziektewet en deed ik gedeeltelijk aangepast werk. Dus voor de afdeling veranderd er niet zo veel, behalve dat ze me nu volledig aangepast werk moeten bieden. En ik weet niet of ik het nog 5 uur per dag ga volhouden. Dat zal ik moeten proberen. Maar die bekkenklachten zijn echt bijzonder vervelend. Het lijkt wel of ik echt alles mee moet maken (bloedingen, misselijk en overgeven, bekkeninstabiliteit) Als de kleine in mijn buik het maar goed doet onderga ik alles maar met een glimlach... Wat moet je anders.

20. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Melisa, fijn dat je wel nog ander soort werk kunt doen ook al is alles erg vermoeiend. Dat je leven zo op zijn kop staat door de zwangerschap is wel frustrerend ook al heb je het over voor een gezonde kleine!

@all, heb gister nog een buikfoto laten maken die heb ik nu in mijn album geplaatst... Mijn buik groeit wel hard vind ikzelf... haha ;)

Deel Deze Pagina