Zal je altijd zien, wil je weg gaan, slaapt tie Heb hem maar even laten liggen en gewacht tot hij weer uit zichzelf wakker werd (wat natuurlijk niet zo heel lang duurde) Heb hem in z'n jasje en alles gehesen en in een lekker voorverwamd reiswiegje gelegt, tut erin en juh.. door de sneeuw. Noah heeft door de sneeuw (en dus zeer hobbelige weg) door de wagen heen gestuiterd.. en maar slapen en mam zich maar een ongeluk duwen gek kereltje Heb hem nu maar even lekker in de wagen laten liggen nu hij zo lekker slaapt. Kan ik fijn aan de spaghetti beginnen.
hallo meiden, lekker weerjte he! @mosa; lekker toch dat Veda op haar eigen kamertje slaapt. En ook zo goed doorslaapt. Mazzelaar Hier wisselt het per nacht maar vanmorgen heb ik heerlijk kunnen uitslapen tot 07:30!! Heel fijn, alleen jammer dat ik wakker werd in een plasje melk, dat was me al een tijd niet overkomen ( maar ik slaap wel met babyfoon hoor, Yuna huilt niet als ze honger heeft dus ik moet het hebben van het duimpje zoeken en murmelen ) @Twinny; die bussen rijden nu helemaal onbetrouwbaar! Maar misschien is het morgen weer beter met de verkeersellende. @melisa; raar die supervage test, misschien toch eens de huisarts bellen voor een bloedtestje? Draaierigheid over dat is helemaal mooi,nu nog die schoonouders temmen en dan ben je weer helemaal gelukkig @sanne; fijn dat je nu een tevreden baby en dokter hebt. Houden zo! @Djaar; wat een fantastiesche reacties!!! Ik krijg er tranen in mijn ogen van ( rot hormonen ook!!) Succes met nekplooimeting vanaaf! @woops; jeetje flinke buik hoor, gelukkig zal hij in de laatste weken niet echt meer groeien. @sterre; auwie aambei, vervelend!Balen dat Noahh overdag zoveel huilt. Hier is Yuna ook overdag heeel veel wakker maar gelukkig wilt ze wel rustig in de box/wipper of op speelkleed liggen. Zo en nu ff voeden want ik hoor gemurmel en zelfs een snikje!
Hallo meiden, Hier een drukke dag achter de rug. We zijn gaan shoppen met Josien in de draagdoek. Vandaag heb ik haar zo rondgedragen want manlief wilde schoenen en een nieuwe jas. Gelukkig is hij behoorlijk snel geslaagd want al met al waren we toch zo'n 4 uur onderweg. En al die tijd gewandeld, want er reed geen bus hier. Wel lekker maar nu ben ik weer blij dat ik op de bank zit @ Sterre, ben het wel met Salapio eens. Gewoon lekker in de draagdoek dragen als hij zo wel slaapt. Iets aanleren op zo'n jonge leeftijd daar zijn de meningen over verdeelt. Maar hoe dan ook denk ik toch dat het het beste is als het met jullie allebei goed gaat en als dat slapen in de draagdoek inhoudt gewoon doen. En wat betreft inbakeren, als Noah onwijs gaat huilen als je hem inbakerd dan zou ik het niet doen. Josien werd/wordt bijna gelijk rustig als ze is ingebakerd. Voor sommige kindjes werkt inbakeren heel goed, andere moeten er niks van hebben. @ Melisa, volgens mij is het HCG hormoon met enkele dagen na de bevalling al weer uit je lichaam. Maar hele lichte streepjes ruim 3 wk na semi onveilige seks dan lijkt de kans dat je zwanger ben ook wel klein. @ Sanne, fijn dat de omneo voeding wat beter lijkt te werken @ Djaar, wat een mooi verhaal. FIjn dat het zo'n superleuk weekend was. @ Mosa, Handig hoor dat je de auto van je zwager/schoonzus mag lenen. Is wel makkelijk ja. Alhoewel hier de binnenwegen nog wel heel glad zijn. @ rest, dikke knuffel Fijne avond, hier weer even wat aandacht aan andere geven...
Hoi meiden, Even kijken hoe ver ik kom met reageren. Veda ligt op bed, maar al best een tijdje dus ze kan ook zo wakker worden. Ik heb net alvast het eten voorbereid, dus ik hoef straks alleen nog maar de oven aan te zetten Woops, zo hé, dat is een flinke buik zeg Hoe gaat het verder met je? Bubsie, mooie echofoto zeg! En vandaag alweer 12 weken, de kritieke eerste periode is voorbij Voedingen, ik geef ook 6 voedingen, maar overdags dan iedere 3 uur omdat ik 's nachts niet geef. Ik vraag me af wanneer het verstandig is om te proberen na 5 voedingen per dag te gaan. Op het pak van de kunstvoeding staat dat ze nu eigenlijk al 5 voedingen moet krijgen, maar dat lijkt me zo snel. Ze krijgt nu 6 keer 135 cc, en in ieder geval 5 keer per dag drinkt ze het hele flesje zo leeg, heel af en toe laat ze er eens een bodempje inzitten. Sterre, gatver, ook een aambei Ik dacht er ook geen te hebben, maar idd pijn bij het naar de wc gaan en ook bloed. Maar hopelijk gaat het vanzelf weer over, ik kijk het in ieder geval een tijdje aan. O jee, wat vervelend van het weinige slapen van Noah Echt heel vervelend, want je komt idd nergens aan toe! Maar idd je gevoel volgen en de draagdoek is in ieder geval te proberen! Of het inbakeren proberen wat Sanne voorstelt? Veda heeft het ook een tijd gehad (overdags dus niet slapen in combinatie met constant huilen (ook al lag ze bij mij)), en toen bleek ze dus honger te hebben. Kan dat niet het geval zijn bij Noah? Ik heb toen ook overwogen om Veda wat langer te laten huilen, maar ze was telkens zo overstuur dat ik het niet kon. Dus misschien toch even goed proberen te achterhalen of er niet echt iets is waardoor hij zo huilt en niet wil slapen. Dikke knuffel, want dit is érg vervelend! Hopelijk wordt het snel minder! Nu lees ik dat hij later nog wel geslapen heeft, fijn! Sanne, wat fijn dat je het idee hebt dat de omneo voeding beter is voor Feli! Ik zou dan zeker nog even zo doorgaan! Salapio, wij hebben idd geen babyfoon, dus ik kan niet zien hoe warm het op Veda's kamer is. Maar ik zal er idd eens een thermometer neerleggen, maar volgens mij is de temp er wel goed hoor. We hebben het vaker gezegd, maar toch altijd fijn dat je zo goed advies geeft Ik heb er in ieder geval vaak wat aan, en op de één of andere manier heb ik altijd het idee dat als jij zegt dat iets niet uitmaakt, dat het dan ook niet uitmaakt Dus dank je wel Pookie, lastig dat Yuna niet huilt als ze honger heeft Hier ook eerst veel voortekenen voor het huilen, maar als het zover komt dat ze gaat huilen dan huilt ze ook meteen keihard Mevrouwtje ongeduld noem ik haar vaak Hoe gaat het verder met jou? Wanneer moet jij eigenlijk weer werken? All, Veda slaapt nog steeds Eerder vanmiddag heb ik boodschappen gedaan, maar jeetje zeg, wat was het overal al druk Het leek wel of het morgen al kerst is! Gelukkig heeft Veda overal doorheen geslapen. Als we weg gaan, heb ik voor de zekerheid altijd haar speentje mee, voor als ze zou gaan huilen. In zo'n overvolle supermarkt zou ik niet moeten denken aan een overstuur kindje
Afrola, nou nou, 4 uur onderweg geweest, dan kan ik me voorstellen dat je blij bent dat je zit! Gelukkig is je man wel geslaagd! Gebruik je de draagdoek eigenlijk ook veel binnen, of voornamelijk buiten? Hier zijn de binnenwegen ook nog heel glad hoor! Dus ik heb heel voorzichtig gereden, maar ik heb me weer verbaasd hoeveel sneeuw er eigenlijk ligt! En er kan vandaag en morgen nog meer vallen!
Hoi meiden , Ben weer helemaal niet lekker, dus ik heb alleen even bijgelezen... Hopelijk gaat het morgen wel de hele dag goed Bleh!! Fijne avond allemaal!
djaar, hoe was je nekplooimeting? Hier vanmiddag weer in de sneeuw gespeeld. Zoë is een gekke hoor. Ze is best wel bangig aangelegd en roept graag: nee wil ik niet. Waren we met de slee op weg naar een berg. Ik trek haar erop, stap achterop en we glijden de berg af. Toen wist ze nog niet wat er ging komen, maar daarna wilde ze niet meer, hihi!! Ik en Sandra nog omtstebeurt van de berg af, maar nee, mevrouw wilde naar huis!!! Daarna samen geknutseld met papiermachee. We hebben kerstballen gemaakt voor de oma's en opa's en ooms en tantes!! Kunnen we ze woensdag nog verven en dan zijn ze klaar. Ze is dol op knutselen...... Sterre: hoop dat Noah vlug wat rust vindt. Heeft hij het niet te koud, aangezien hij lekker ingepakt wel sliep? Kan me voorstellen dat je er langzaam doorheen zit, schrijft maar van je af. Sannehai: fijn dat de omneo lijkt te helpen. Zoë heeft er ook baat bij gehad. Djaar: super hoe je het schrijft, kan me voorstellen dat het een top weekend was. Bubsie: mooie echo foto. twinny
Twinny, leuk zeg, met de slee van de berg Wel jammer dat Zoë het nog een beetje eng vond! En daarna geknutseld, leuk idee om kerstballen van papier machee te maken! Ik heb even een vraagje. We waren net even met Veda aan het spelen op het speelkleed, en we hadden haar ook op haar buik gelegd. Nu doen we dat geregeld, maar ik vroeg me af of je haar dan echt helemaal plat moet neerleggen, of haar wel laten steunen op haar armpjes/handjes? Toen we haar steunend op haar armpjes hadden neergelegd, draaide ze 3 keer achter elkaar zo weer op haar rugje Dat deed ze gisteren ook al, rare meid Fijne avond nog!
Omneo gebruiken we ook voor Svinthe en het helpt wel. Twinny, Leuk dat Zoe zo van knutselen houdt. Ik hoop dat Svinthe daar ook voor gaat als ze wat groter is Mosa, knappe Veda die op haar rug rolt! En je kan haar het beste laten steunen op haar armpjes voor haar lijfje. Zo zeiden ze het iig op het cb ...
DJAAR, geweldig die reacties BUBSIE, wat een schattig wormpje op de echo foto hihi. Whiii de echo was echt mooi om te zien lag daar met een big smile. We hebben vandaag nog even getwijfeld om het geslacht te willen weten, maar ik ben blij dat we toch ja gezegd hebben . Anders zat ik nu nog in spanning. Ik ga nu lekker bij mijn mannetje zitten, we zijn de hele dag weggeweest.
Hanna, oke, dus toch laten steunen op haar armpjes, bedankt! En dat heb ik ook als ik Twinny's verhalen lees, dat ik hoop dat Veda later ook van knutselen houdt Maar volgens mij gelukkig bijna alle kindjes wel! MP, wat fijn dat alles goed was en dat jullie volop genoten hebben En ik ga nog steeds voor een meisje
Djaar, ik ben heel heel heel blij voor jullie. Een verhaal, waar je vaak aan terug zult denken en een traantje wegpinken. Dit deed ik ook bij jou verhaal. Mijn gevoel ging ook terug naar het moment dat we het mijn ouders gingen vertellen, onder het mom van andere dingen, maar ozo verrassend. Én je bent alweer zo ver. Echt heel heel heel fijn voor jullie. Liefs, Zijvandehoek
MP, fijn dat de echo helemaal goed was en dat je nu weet wat het is een jongen of een meisje... Ik zeg: een meisje
Hanna: Vervelend dat je je niet lekker voelt, beterschap! Volgens mij weet Svinthe niet wat ze ervan moet denken wel ? Djaar: Ik had vanmiddag een beetje kort gereageerd maar ik vind je vertel-verhaal ook erg mooi. Die moet je in je babyboek plakken als je die bij gaat houden i.i.g. Ook ik denk door jou verhaal weer weemoedig terug aan ons eigen moment *snif* Mosa: Wij leggen inderdaad Noah ook met de armpjes onder zijn lijfje, net wat Hanna zei. Wel knap hoor dat ze dat al kan! Twinny: Leuk hoor lekker buiten spelen en daarna knutselen, heel gezellig. Ik zit me te bedenken of je met een jongen ook stoere dingen kan knutselen... ik vind het namelijk ook erg leuk.. ik vind het nu wel leuk dat ik weer legaal de ballenbak in mag All: Nou, hoe raar kan het lopen met een kindje.. vanmorgen alleen maar wakker geweest en gehuild en sinds vanmiddag weer als van ouds een vrolijk en tevreden mannetje en ik weet niet wat er anders is gegaan ofzo Hopelijk is het nu voorbij en blijft het weer lekker zo. Zo en nu lekker naar bed, is alweer veelste laat.
Goedemorgen, Djaar, hoe was de nekplooimeting? Hanna, Svinthe lijkt idd niet te weten wat ze ervan moet denken En vandaag is ze alweer 4 maanden, jeetje zeg! Sterre, wat ontzettend fijn dat Noah gisteren ineens weer de oude was! Weet je wat ik ineens bedacht, volgens mij is het 2e sprongetje rond de 8 weken, dus dat kan het ook geweest zijn. Misschien dat hij daardoor zo huilerig was. Maar in ieder geval fijn dat het nu over lijkt te zijn en hopelijk blijft het nu idd zo! En tuurlijk kun je met jongens stoere dingen knutselen Sheann, hoe was het om je broer en nichtjes weer te zien? Wat vonden ze van Kyano? All, gisteren heeft Veda de laatste fles om 22.30 uur gehad en vanochtend om 7.45 uur heb ik haar maar wakker gemaakt voor een fles. Weet iemand hoe dat precies zit, mag ik haar gewoon laten slapen zolang als ze wil, of zit er wel een maximum aan? Na de fles is ze weer door gaan slapen. Fijne dag!
Goede morgen allen. Mosa: volgens mij mag er maximaal 10 uur tussen zitten. Maar lekker hoor, zo'n voorbeeldig meisje. MP: fijn dat de echo goed was, blijft toch spannend he. Geslaht houden jullie zeker geheim haha. Op buik liggen: lekker laten steunen op de armpjes. Doen wij hier ook. Omneo: best goed spul he? Het duurt een paar dagen voor het werkt, maar voor Chelsey was het een uitkomst. Hanna: hoe is he tmet je? Voel je je al weer een beetje beter? All: Chelsey zat gisteren bij ons op de bank toen wij een toetje namen. En ze begon gewoon met haar mondje een soort van mee te eten. Ivm krampjes doen we even geen fruithapje meer, maar dit was zo aandoenlijk! Dus een klein lepeltje gegeven. Ze was me toch aan het smullen! Kleine grote meid.
Melisa, wat een schattig stukje, over Chelsey die meehapte toen jullie een toetje aten Ik kan me voorstellen dat het erg aandoenlijk was! Ik vond het al zo zielig om Veda neer te leggen zonder dat ze kon steunen op haar armpjes Dan is het nog echt zo'n hulpeloos wezentje. Zo, ik ga nog maar even wat in het huishouden doen voordat ze weer wakker wordt!
Melisa: Haha wat schattig van Chelsey. Mosa: Wat een slaapkop is Veda! Ik heb mijn broer nog niet gezien want hun vlucht was gecancelled. Ze hebben bijna twee dagen op het vliegveld gezeten en mijn zussen zijn ze uiteindelijk in Brussel op gaan halen met de auto. Maar ze zijn er nu en vandaag gaan we ze opzoeken. Nu eerst even naar de kapper om de puntjes bij te knippen.