Sheann, tuurlijk, er zijn natuurlijk veel vluchten geannuleerd vanwege het weer Poeh zeg, twee dagen op het vliegveld vastzitten, ook geen pretje! Gelukkig zijn ze er nu, dus veel plezier dan straks! En Veda is idd een slaapkop All, was trouwens vervelend vannacht. Er was inbraakalarm in de winkel van mijn vriend, dus hij moest om half 3 helemaal naar Blaricum Er was niets aan de hand (maar als iemand een flinke sneeuwbal tegen het raam gooit, dan gaat het alarm al), maar voor de zekerheid moest hij erheen. Ik vond het best eng, maar gelukkig is alles goed gegaan. Om half 5 was hij weer thuis en om half 7 moest hij er weer uit omdat hij vandaag ook moet werken. Hij zal wel moe zijn vanavond!
Oke, dan zal ik ook nog wat doms vertellen haha. Gisteren kwam de werkbus van mijn man vast te staan in de sneeuw met parkeren. Ik moest het gas intrappen, en 2 mannen zouden de bus aanduwen. Na 5 minuten lukte het eindelijk. Maar in de bus was steeds wat aan het piepen. Staat de bus eindelijk op zijn plaats... Was ik vergeten de handrem er helemaal af te halen! Schaam schaam schaam. Sheann: dat is ook wat, 2 dagen vastzitten op een luchthaven. Mosa: lekker kort nachtje dan voor je man. Gelukkig was er niets aan de hand.
Goedemorgen meiden, Svinthe is vandaag precies 4 maanden Pffff, gaat echt snel! MOsa, ik maak Svinthe elke dag wakker om 7 uur, als ze nog niet is gekomen voor haar eerste fles. Ik heb een "schema" waarin ze 5 flessen krijgt en als ik zo lees zou Veda dat misschien ook wel kunnen.. Ik geef rond 7 uur, 11 uur, 3 uur, 7 uur , 11 uur eten en dan slaapt ze de hele nacht. Volgens mij maakt het nu niet meer uit dat ze lang niet te eten krijgt. Als ze blijft slapen heeft ze er blijkbaar geen behoefte aan toch? Sheann, leuk dat je broer er is. Zal vast heel gezellig zijn! Melisa, leuk dat Chelsey echt mee zat te eten Kreeg ze krampjes van de fruithapjes? all, ik voel me nu wel wat beter, hopen dat het zo heel de dag blijft. Tot nu toe stort ik 's avonds steeds in.... Fijne dag allemaal!
even snel voor de vergadering; Nekplooi was 1,6 mm dus helemaal goed, nu nog wachten op de bloeduitslag. Dat zijn nog even spannende dagen maar in elk geval is de uitslag van gisteren al goed. We hebben toch lekker lang kunnen kijken want het kleine spook had niet veel zin om goed in beeld te gaan liggen en lag maar lekker rustig wat te spartelen. We hebben in elk geval twee benen en twee armen rond zien zwaaien. De grootte was circa 5,7 cm (perfect dus voor nu). Volgens mij begin ik nu verkouden te worden en een beetje grieperig. Maar ik moet nog een paar dagen werken en kan nu echt niet ziek melden (we zijn maar met twee in plaats van met 8 op woensdag en donderdag) meiden fijne dag en misschien nog tot later. VEEL KNUFFELS AAN JULLIE ALLEMAAL !!!
Melisa, haha, dat is idd wel een beetje dom Wat zullen die mannen hard geduwd hebben Hanna, ik weet niet of ik nu al op 5 flessen over mag stappen, ik geef nu namelijk om (ongeveer dan) 7 uur, 10 uur, 13 uur, 16 uur, 19 uur en 22 uur, dus 6 flessen. Hoeveel cc geef jij dan? Ik nu 135 cc, maar dan komt ze na 2,5/3 uur weer, dus ik denk dat ze ook wel meer op zou kunnen want de flessen drinkt ze eigenlijk altijd leeg. Volgende week wil ik toch nog even naar het inloopspreekuur op het CB, ik wil haar toch nog even een keertje laten wegen, dan zal ik het anders wel even overleggen. Maar ik heb het idee dat Veda met veel dingen heel hard gaat, soms lijkt het allemaal een beetje te goed te lopen snap je? Op het CB zeggen ze dan bijv. dat ik de fles mag ophogen, maar dat ze dat dan waarschijnlijk dat nog niet opkan, terwijl ze er totaal geen moeite mee heeft als ik het probeer. En net als met slapen, de vorige keer zei het CB dat Veda dan waarschijnlijk wel 6 uur achter elkaar zou gaan slapen, terwijl ze dus in werkelijkheid al veel langer sliep. En het is natuurlijk alleen maar fijn dat het allemaal zo soepel verloopt, maar dan wil ik ook proberen zelf niet te hard te gaan voor haar (dus nu al 5 flessen bijv.). Hanna, fijn dat je je trouwens weer beter voelt! Maar waar heb je precies last van dan 's avonds?
Djaar, wat fijn dat het er tot nu toe goed uitziet! Dan is de bloeduitslag vast ook goed! Wel vervelend dat je grieperig wordt, hopelijk zet het niet door! Zou balen zijn met de feestdagen! Succes met werken in ieder geval!
Djaar: fijn dat de nekplooimeting zo goed was. En dat je mooi lang hebt kunnen kijken. Het blijft toch een wonder dat het allemaal zo mooi ontwikkeld he. Sterkte met de onderbezetting en je verkoudheid. Hanna: ja Chelsey had enorme krampjes. De eerste dag nergens geen last van, maar de 2de dag hebben we een uur met haar rondgelopen, zo hard huilen. Dan kenden we niet meer. Dus maar gestopt met de fruithap. Van het CB moeten we nu beginnen met rijstebloem en daarna fruithap. Maar gisteren had ze echt zin haha.
Mirre heeft heel lief zitten spelen tijdens het lezen, maar zit nu heel lief te vragen of ik haar wil helpen met haar puzzel. Dus dat ga ik maar even doen, anders ben ik echt zo'n ontaarde forummoeder Het gaat hier supergoed gelukkig , genieten van de sneeuw en van een enorme druktemaker in de buik!
Djaar, fijn dat de nekplooimeting zo goed was! Spannend he, wij hebben het ook laten doen! Zo zeg dat is dan nog even druk voor jou op je werk. Iedereen lekker vakantie genomen? Mosa, als ze nu al 6 x 135 drinkt en alles gaat op, zou ik gewoon een keer 's morgens beginnen met een fles 150+5 scheppen. Kijken of ze dat op kan. Want als dat goed gaat kanze denk ik wel naar de 5 flessen. Op het cb gaan ze zeggen dat het te vroeg is. Wedje leggen Maar as een baby het aankan, waarom niet he, alle baby's zijn anders. De baby van een collega van mij zat echt al heeeeeeeeel snel op 4 flessen Die dronk gewoon al 230 weg. Kijk, daar zit svinthe nu ook nog niet aan, maar deze 5 flessen gaat nu steeds beter. 's Avonds moet ik steeds overgeven... ben dan zo misselijk... Hopen maar dat het nu wegblijft! Melisa, dat is balen zeg dat ze zo op de fruithap reageert. Svinthe had nergens last van gisteren, maar ze had denk ik ook niet zoveel binnen gekregen hihi! Salapio, tja als je kindje het zo leif vraagt dan kan je niet anders he
Melisa, zielig dat Chelsey zo'n last had van krampjes! Misschien dan idd maar met rijstebloem beginnen. Salapio, een ontaarde forummoeder wil je natuurlijk idd niet worden, dus idd maar even gaan spelen met Mirre Fijn dat het heel goed gaat bij jullie! En leuk, zo'n druktemaker in je buik! Hanna, ik zal wel even kijken of ik binnenkort een grotere fles probeer 's ochtends, of dat ik het toch eerst even overleg met het CB. Ik zal je laten weten of zij het nog te vroeg vinden Maar overgeven 's avonds, bah zeg! Dat is helemaal rot! Zul je zelf ook over nagedacht hebben, maar geen kans op een zwangerschap? Maar in ieder geval is het vervelend, dus hopelijk gaat het snel weer over!
wat werk betreft is het wel erg rustig, maar er moet gewoon iemand zijn om de telefoon te beantwoorden. Ook werk ik deze week maar van 9.30 tot 15.00 dus het is wel relaxed. Hoe snel hadden jullie trouwens de uitslag van het bloed terug. Het moest bij mij naar Maastricht gestuurd worden. En nu met die feestdagen ertussen weet ik het niet. De overige bloeduitslagen (die de vk heeft gevraagd zullen waarschijnlijk wel maandag bij de vk bekend zijn)
MOsa, hahah, nee geen kans op een zwangerschap. Ik ben al weer aan de pil En die heeft jaren goed gewerkt, dus daar ga ik nu ook maar vanauit Djaar, lekker hoor dat het nu zo rustig is. Gelukkig maar ook, want als je maar samen bent en het opeens heel druk wordt, dat lijkt me ook geen pretje. Ik weet eigenlijk niet meer hoe lang het duurde voordat we die uitslag hadden..... Maar nu misschien met kerst erbij??? Hopen maar dat je niet al te lang hoeft te wachten!
Melisa, nee laten we het niet hopen he? Daar zou ik echt niet blij van worden... Maar erg weinig lans hoor
Ja Hanna, bij ons zijn er condooms... en ook ik ben nog steeds niet ongesteld? Morgen nog maar eens testen, voordat we naar de sauna gaan. Het is nu al 6 weken geleden. Je weet het maar nooit! (maar je kunt natuurlijk ook gewoon ziek zijn net als ik haha)
Mosa: Ik zat ook aan een sprongetje te denken maar misschien was dat dan nog het sprongetje van de 5 weken... omdat hij vorige week 6 weken was. Wat een luxe kind heb jij Vrienden en fam van ons zijn al jaloers op ons omdat Noah zo lekker slaapt tot 5.30u maar dan vertel ik van jou en dan vallen ze helemaal van hun stoel Ik denk trouwens dat ik haar dan ook even wakker zou maken, precies zoals je nu doet. Ik snap wel wat je bedoeld hoor met dat je het niet te hard wilt laten gaan. Moeilijk hoor.. misschien zou je het een dagje kunnen proberen met 5 flessen? Oef dat zal inderdaad een zware dag voor je vriend worden Gelukkig was er niks aan de hand maar ik zou het ook eng vinden hoor. Melisa: Grappig dat het toetje er goed in ging. Wel jammer dat ze krampjes kreeg van de fruithapjes. Whahaha die is goed van de bus Dat zal je nog wel vaak gaan horen denk ik Sheann: Oeh lekker naar de kapper. Neem je Kyano mee? Vervelend dat je broer 2 dagen op het vliegveld heeft gezeten en vooral met die meiden natuurlijk. Gelukkig zijn ze nu lekker bij jullie en ga je ze straks zien Hanna: Rot zeg dat je 's avonds zo slecht eraan bent. Ik had dat vorige week ook heel erg. Elke avond misselijk en diaree Misschien heerst er weer wat. Djaar: 1.6mm is inderdaad heel goed. Wij hadden geloof ik 1.8 ofzo.. ik weet het even niet meer maar de bloeduitslag zal dan ook vast wel goed zijn Ik heb toen naast het bed moeten staan springen (letterlijk) omdat toen de Noah-in-spe ook helemaal niet mee wilde werken. Die bleef lekker op zijn onmogelijk-opmeetbare-plekje liggen Dat van ons werd ook naar M'stricht gestuurd en ik had het geloof ik binnen 2 weken.. belde ineens de gyn op, ik schrok me dood maar het was goed nieuwd gelukkig. Maar met die feestdagen zal het inderdaad wel iets langer duren Balen zeg dat je je niet lekker voelt, hopelijk zet het niet door. Salapio: Leuk hoor, lekker puzzelen. En de kleine man lekker druk, geniet ervan! Twinny: Ik heb je idee over dat Noah het weleens koud zou kunnen hebben even in overweging genomen en net dus met een kruik z'n bedje voorverwarmd en hij slaapt zowaar al ruim een half uur zonder eerst te huilen en wakker worden.. *klopt snel even af voordat hij ineens wel wakker word*.. Nou was hij gister alweer de oude maar misschien heeft dat ook wel meesgespeelt... All: Noah lijkt dus weer de oude... hopelijk blijft het zo *duim duim* Ik ga dus maar gelijk poetsen dadelijk, mocht er toch wat zijn straks dan heb ik dat alvast gehad.
Hallo meiden, Zo ik ben me toch een partij stijf van dat shoppen van gister, vooral mijn kniebanden au au. Is ook gevolg van BI, door hormonen verslappen alle banden en dat moet nu normaliseren. En dat merk ik heel goed . Vanmorgen eens even al mijn broeken gepast en zowaar pasten ze allemaal . Over sommige banden komt iets meer buik dan vroeger, maar dat komt vast ook nog wel goed. @ Sterre, balen dat Noah toch weer zo aan het huilen is. Misschien heeft ie idd last van een sprongetje of de kou of gewoon niet happy. Lastig hoor. Tja er blijft toch niet veel anders over dan troosten en veiligheid bieden denk ik . Hopelijk krijg je hem toch snel weer een beetje stil zodat je kan poetsen. @ Mosa, nu al overstappen naar 5 voedingen vind ik wel snel. Met borstvoeden mag je pas na 2 mnd naar 5 voedingen. Niet dat Josien zich daar wat van aantrekt de laatste 2 dagen zat ze op 5 maar meestal zijn het er 6 of 7. Maar misschien dat het met kv anders is? Op zich als ze maar genoeg binnenkrijgt in totaal is het belangrijkste natuurlijk. En doorslapen mag echt heel lang. Josien werd een paar weken geleden ook pas na 10 uur slaap wakker en ik was daar ook even van geschrokken normaal dus na 7a 8 uur. VOlgens het cb maakte het allemaal niet uit. Als ze honger hebben komen ze wel volgens hun. Maar jij geeft ook aan dat Veda niet altijd aangeeft of ze honger heeft (tenminste in de eerste weken). Dan zou ik haar wel wakker maken. Kleintje op handje op haar buik leggen. Wij leggen de handjes er altijd naast. Dan drukt ze zich wel op maar omrollen dus niet. Maar ik ga haar nu ook eens met de handjes onder zich leggen, kijken of ze dat ook leuker vindt. @ Melisa, wat lief dat Chelsey ook mee wilde smullen van het toetje. Wat jammer dat ze krmapjes kreeg van het fruithapje. Leuk busverhaal met de handrem erop , ik vergeet de handrem ook nog wel eens , maar daar kom ik dan aan het eind van de straat wel achter gelukkig. @ Sheann, oeh balen dat broer met kids op de luchthaven moest bivakeren. Gelukkig zijn ze nu dan wel in NL. Kunnen ze nog even genieten van de sneeuw, zullen zij ook wel niet vaak zien in spanje?! @ Hanna, 4mnd. Gaat hard hoor. En Jij zo misselijk 's avonds, hoop voor je dat het snel weer over is. Met kerstdiner misselijk zijn is ook geen pretje ( wel goed voor de lijn ). @ Salapio, lekker met je meisje puzzelen hoor. is toch ook veel leuker dan forummen . Forum is tijdverdrijf voor als ze slaapt of met zichzelf speelt . @ Djaar, mooie eerste uitslag van de nekplooi. De uitslag van het bloedonderzoek liet bij ons 2-3 weken op zich wachten. Zo wel druk op je werk zeker nu je maar met zijn 2tjes bent? @ Twinny, haha de mama's konden hun lol niet op in de sneeuw maar dochterlief vond er niets aan . Inmiddels ben ik de rest weer vergeten. Ga maar even een bammetje eten misschien helpt dat...
HOi dames, soo ik heb een hele boel bij gelezen maar natuurlijk vast weer de helft vergeten haha. @djaar, ik weet niet eens of ik al op je geweldige 'vertel' verhaal had gereageerd..:S maar Super verhaal, en Super dat iedereen zo leuk reageerde, en dat het allemaal op camera staat is natuurlijk heemaal geweldig, ook nog een goede uitslag vd nekplooimeting, goed hoor! en nu nog even wachten op de bloeduitslag, nou die zal vast ook goed zijn hoor en gelukkig is het nu niet zo druk op je werk, want dat scheelt wel ff van 8 naar 2 mensen. voel je je al wat beter? omdat je btje ziekjes was/bent? @melisa wahha grappig verhaal vd handrem, zou ik dus ook echt kunnen hebben, en heb het ook wel es met de auto haha. en wat leuk dat chelsey zo lekker smulde van het kleine hapje toetje. wel zonde dat ze krampjes krijgt van de fruithap, welk fruit heb je gebruikt? want volges mij is het het beste om voor de eerste fruithapjes alleen banaan of alleen peer ofso te nemen. of natuurlijk gwoon zo'n potje fruit. hopen dat ze met de rijstebloem geen krampjes krijgt @hanna ow ik d8 ook even, toch niet zwanger he, maar dat zou wel gek zijn als je pil ineens niet zou werken en hij het voorheen wel altijd goed deed. hopen dat je je wel snel beter voelt. @mosa, ik zou denk ik ook nog niet zo snel over stappen naar 5 flessen, wat je zegt het gaat al best snel met dr en dan zou ik het ook niet willen 'overhaasten' ookal zou ze het misschien best kunnen. ik denkt dat ik haar ook zou wakker maken, maar dat zou ik denk ik ook doen zodat er over de gehele dag een lekker rooster/ritme in komt wat dan elke dag hetzelfde is. net als hoe hanna het heeft zegmaar, dat ze svinthe voor de eerste fles wakker maakt, zodat het rooster van de hele dag ook lekker loopt zegmaar. @sterre ow jeej noah een sprongetje/neit zo lekker in zn velletje, jammer dat je d8 dat hij net weer heerlijk ging slapen, maar hij toch weer ging huilen, zonde hoor, hopeijk is het snel weer over, heb je die draagdoek nog geprobeerd? @afrola wat goed dat je al je oude broeken past zeg! hier pas ik er ook wel weer 1 maar wat je zegt, er bulkt wel ff iets meer buik overheen haaha maar dat komt vast weer goed wel vervlend dat je zo veel last van je kniebanden hebt en dat je zo stijf bent! hopen dat het snel weer over is en dat je banden weer snel normaliseren, zonder dat je er te veel last van hebt. @sheann ow lekker naar de kapper, ik wil ook graag binnekort weer een keertje wat vervelend dat je broer 2 nachten op het vliegveld heeft gezeten zeg, dat lijkt me echt niets, zeker niet met 2 kleine kids. gelukkig ga je ze vandaag dan zien, veel plezier! @salapio wat fijn dat je je kleine mannetje lekker voelt, en gezellig puzzelen met mirre @all sorry verder weet ik het even niet meer hier gaat alles wel zn gangetje, feli drinkt eigenlijk nog steeds het zelfde, al is ze dus wel rustiger aan de fles, maar als ze lang niet heeft gepoept, gaat ze slechter drinken. nu heeft ze net weer een mega poepbroek gehad dus hoop ik dat de volgende fles er weer goed in zal gaan. kreunen jullie kleintjes ook zo vaak?? soms ligt feli helemaal te kreunen en te doen en dan denk ik ow ze heeft honger ( want zo doet ze dan ook, alleen als ze heeeeel erg honger heeft gaat ze heel hard huilen, maar soms moppert ze dus maar een beetje en heeft ze ook honger) en dan kijk ik hoe laat het is, ow oke 3 uur er tussen ze mag drinken, en dan heb ik dr uit dr bedje en net de fles klaar ( dit is dan snachts) en dan slaapt mevrouw gewoon verder en wilt ze dus amper wat drinken:S beetje moeilijk vind ik het dus om te zien of ze nou gewoon wat ligt te mopperen, en het af kan met een tutje in dr mond en dt ze dan weer verder slaapt, of dat ze echt honger heeft. want ik vind het ook zielig als ze eigenlijk wel echt honger heeft, en ik geef een tutje, en ze daar dan wel even genoege mee neemt maar dus eigenlijk wel Echt honger heeft... maar nu was het dus dat ze dus eer gister nacht geen lang slaapje snachts had gedaan.. en dus echt om de 3 uur wat heeft gedronken, 1x dus maar heeel erg weinig maar goed. en nu komt het steed zo uit dat ze haar flesje rond half 10 savonds moet.. dat is echt een vervelende tijd, want als ze daarna bv 5 uur slaapt ( dat is een beetje het max voor feli) dan is het dus half 3, daarna komt ze dan weer om de 3 uur dn is het half 6, (vroeg!) maar als ik haar dan om half 1(als zenog slaapt) wakker maak, zo van dan is half 1 je 'laatste' fles, en dan kan je nu je lange slaapje doen, komt ze toch ook ineens wel weer om de 3 uur...en heeft ze dus helemaal geen lang slaapje...? naja lang verhaal weer maar goed.. beetje moeilijk vind ik het. verder gaat het hier wel prima, de vloer ligt dr al voor de helft uit, wat een rommel haha maar het word wel wat denk ik hopelijk gaat het neit te lang allemaal duren maar goed... we zullen zien Groetjes!!