Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woops

woops Niet meer actief

:$ 50 gram per week, klinkt nog beter.
    Ik dacht rond de 200 gram per week. :)
    We zullen zien, ik vind het ook een mooi gewicht tot nu toe.

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Ow dames, ik heb net echt iets heel ergs gehad:(:(:(!!!

ik was net klaar met feli dr flesje geven en vroeg aan hai of hij dr naar bed wou brengen, maar hij deed traag en zat vervelend te doen, dus toen hij eindeijk kwam wou ik hem een mep geven, gaat hij achteruit en sla ik dus zo in feli dr gezicht!!!:$:$:(:(

Nou ik moest dus gelijk keihard janken, voel(de) me zo schuldig!!

gelukkig zei hai dat ik er niets aan kon doen enz maar toch.. echt Niet leuk!!

3. woops

woops Niet meer actief

He bah moet jou net overkomen.
    Nou het zit je even niet mee zeg.
    Ga lekker even met Feli knuffelen en je mannetje.
    Sterkte meid, lijkt me een rot gevoel inderdaad. :(

4. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Sanne: jeetje, dat is zeker erg maar het kan gebeuren en Feli is het vast al lang vergeten. Komt goed allemaal.
    Moest Feli ook huilen of alleen mama?

All: Mijn nichtjes vinden het super in de sneeuw. Ze hebben gelijk een reuze sneeuwpop gemaakt in de tuin.
    Ze zijn nu bijna 4 en ze zijn echt groot geworden. Ze zijn zo lief maar wel boefjes en wat een werk zeg, met een tweeling ben je echt de hele dag druk bezig.

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland

Dan is je meisje nu al zwaarder dan Mirre bij de geboorte :D (3060 met 39w5d)

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland

Veel babys hebben 'gewoon' zuigbehoefte, dus zonder te drinken. Dus vandaar ook de fopspeen ;).

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bijlezen gaat weer niet lukken :D. Mirre heeft lekker zitten spelen en komt nu met haar nieuwe lievelingsboekje over Uilskuikentjes. Ik vind m niet zo ... maar ja ... wie ben ik ;)

Knuffie voor de mama's met springende babytjes. Ik ging altijd in de TUF-modus: tisunfasetisunfasetisunfase ;)

8. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen meiden,

@ Sanne, vervelend meis van gisteravond, maar het kan gebeuren. Knuffel

@ Sheann, met een tweeling ben je idd wel heel druk. Wel leuk om met hun in de sneeuw te spelen :D

@ Salapio, Leuk dat Mirre al echt zelf weet wat ze leuk vindt dus even doorbijten met het "Stomme" boekje haha.

@ All, vandaag gaan we voor 5 dagen op pad naar de (schoon) ouders. Zometeen uitgebreid pakken, want je hebt wel wat nodig met zo'n kleintje. Vanavond gaan man en ik voor het eerst met zijn tweetjes uit terwijl mijn schoonouders oppassen. Ik heb er wel zin in en ben ook benieuwd hoe het zal gaan. Daarna de feestdagen, gezellig dus.

9. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Wij wensen jullie hele fijne kerstdagen toe.
    Hopelijk genieten we allemaal van een mooie kerst met onze kindjes in en buiten de buik!

Liefs Afrola

10. woops

woops Niet meer actief

Ja ze is ook al zwaarder dan het kindje van sannehai (bij geboorte), best grappig om dat te lezen. :D

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Afrola, ze zullen idd niet voor niks zeggen dat het ontzwangeren 9 maanden duurt ;) Maar daar heb ik me toch op verkeken. Maar gelukkig merk ik wel dat het iedere keer een beetje beter gaat. In januari ga ik de fysio bellen, voor nog wat afspraken.
    En ik geloof meteen dat het met jouw bekken nog wel een tijdje duurt, heel vervelend!

Met de sneeuw lijkt me een draagdoek ook erg makkelijk, nu met de kinderwagen ergens heen is echt geen doen.

Heel veel plezier de komende dagen bij je (schoon)ouders! En vanavond voor het eerst met z'n tweetjes uit, leuk en spannend! Geniet ervan!
    En wat is Josien heerlijk ingepakt op de foto :D

Sanne, ach meid, zul je net zien dat er zoiets gebeurt ;) Het is heel rot als het je overkomt, maar dit kan iedereen gebeuren, en Feli is het allang weer vergeten. Dus niet meer schuldig voelen hoor!

Sheann, ik kan me voorstellen dat je nichtjes de sneeuw super vinden :D En een tweeling lijkt me idd érg veel werk, dus ik ben blij met mijn ene kindje :)

Salapio, wil Mirre niet dat je op het forum zit ofzo ;)

All, fijne dag!

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Melisa: Leuke foto van Chelsey!

Twinny: Ik had er inderdaad weleens wat over gelezen, over die slaapcyclussen... en uiteraard gaan we dat ook weer uitproberen :) Alles om maar een beetje rust in de tent te krijgen hier. Thanx!

Afrola: Rot dat je zoveel last had van het winkelen. 2e dag schijnt meestal nog erger te zijn maar ik hoop voor jou van niet.
    Fijn hoor dat je je normale broeken weer past.. ik durf ze nog steeds niet te passen omdat ik er eigenlijk wel vanuit ga dat ik ze nog (lang) niet pas :)
    Spannend vanavond, lekker uit met z'm 2en. Veel plezier en geniet ervan!
    Lieve foto van Josien!

Woops: Ik meende dat die kleintje juist niet zoveel meer aankwamen aan het eind haha.. Ik zou gewoon lekker afwachten tot ze er is, dan weet je het zeker ;):) Noah was 3330gr bij de geboorte dus daar zit je meisje nog niet boven :p

Sanne: Oei meid toch. Uiteraard doe je dat niet express dus knuffel het maar lekker goed met je meisje.

Sheann: Leuk zeg dat je nichtjes zich zo vermaken en dat een 2ling je goed bezig houd geloof ik wel :)

Salapio: :D TUF modus... en suc6 met dat 'stomme' boekje :)

All: Hier gister de hele dag weer een drama geweest. Eten wil hij sinds een kleine 3 weken weinig (gemiddeld tussen de 70 en 100cc) terwijl hij er 150cc mag (volgens cb) Maar wat hij drinkt gaat er met veel moeite in. Hij lijkt wel te vechten met die fles.. gaat wild schudden met z'n hoofd, loopt rood aan, huilen, laat melk uit zijn mondje lopen...soms spuugt hij alles weer uit (in 1 grote straal) Dus dan stop ik er maar mee. Dan is hij content, even 'spelen' en bij 1ste vermoeidheidsverschijnselen in bedje. En dan is het alleen maar even slapen, huilen huilen huilen, even slapen, huilen huilen huilen etc etc tot de volgende voeding. In de draagdoek slaapt hij wel, maar goed.. ik kan hem daar ook niet continue in doen. Ik heb nu maar even een afspraak gemaakt bij de dokter voor morgen om iets lichamelijks uit te sluiten met dat eten. Ook zat ik op 5 voedingen per dag maar ga voor de zekerheid maar even terug naar 6 omdat de tussentijd veel te lang duurd heb ik het idee, m.n ook omdat hij zo weinig eet. Even cb bellen vanmiddag en kijken wat zij zeggen...
    Poeh... heb het er wel moeilijk mee. Niet eens zo voor mezelf maar voor het kleine mannetje die eerst zo tevreden was en nu niet lekker meer in zijn velletje lijkt te zitten :(

13. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Sterre: Wat vervelend. Ik zou ook terug gaan naat 6 voedingen. Heb je het idee dat hij honger heeft?

14. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames,

heb nog ff niet bij gelezen, dat komt hopelijk later nog,

maar weet iemand hoe ik nou kan uitrekenen hoeveel cc feli per fles moet drinken?

ik d8 dat het rekensommetje was, 150 x gewicht gedeeld door aantal voedingen op een dag.

maar dan kom ik echt op een heel raar getal...

kijk 150x3830=574500

dus dan 574500 gedeeld door 7 ( want zo veel voedingen heeft ze dan dus soms)

= 82071, ( en dan heeel veel cijfers!)

dus wat is het nou? ik snap um ff niet!

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Sterre, wat ontzettend rot voor je hoe het op het moment met Noah gaat :( Ik heb helaas geen tips, maar het is denk ik goed dat je in ieder geval even langs de huisarts gaat.
    En hopelijk had het CB nog bruikbare tips voor je, want het is wel vreemd dat hij zo moeilijk drinkt ;)
    Ik kan me in ieder geval voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt, dikke knuffel! Ik hoop dat je er snel achter bent wat er aan de hand is met hem!!

Sanne, zo maak je de rekensom wel heel moeilijk ;)
    Je moet idd 150 keer het lichaamsgewicht doen, maar in jouw geval 150 x 3,8 kilo (dus niet 3830) = 570. Dan idd delen door 7 = 81,43 dus zeg maar 80 cc per fles. Stel dat je 6 voedingen per dag wilt geven, dan kom je op 95 cc per fles.

Maar volgens mij mag je tussen 150 en 180 ml per kilo lichaamsgewicht geven, dus je hebt iets meer speling dan volgens dit rekensommetje.

All, rustig hier zeg!
    Vanmiddag heeft m'n moeder even op Veda gekocht, dan kon ik nog even naar wat winkels toe. Gaat toch net even wat sneller als dat je met z'n tweetjes bent.

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik wilde ook nog even spammen met mijn meisje :D
    Ze lacht echt heel vaak, dus ik heb al heel veel lachfoto's van d'r, ik vind het zo schattig :)

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    En druk aan het spelen op haar speelkleed :) Dat is nu echt haar favoriete tijdverdrijf! Ze slaakt dan allemaal kreetjes uit, en ze maait dan met haar armpjes en beentjes door de lucht :D

18. woops

woops Niet meer actief

:D Leuke foto`s :D

19. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Afrola, aaah wat een mooie foto :D .

@ Mosa, wat een mooie foto's :D .

Ik kan het niet bijhouden :) zou vanmiddag snel bij lezen etc. maar toen stond er ineens visite voor de deur. Net nu wel zelf besloten hadden vandaag maar even thuis te blijven haha.

Maar zit met een vraagje die ik toch nog snel even wil neer typen.. Ik ben nu net over de 20 weken en ik verlies volgens mij melk uit beide tepels sinds vandaag ;) :) is dat normaal? Hoe kan dit nu al? ;) :) Vind het zo vreemd. Eerst kwam er alleen doorzichtig vocht zomaar spontaan en toen kneep ik er in was het aan het schoonmaken en was het wit..

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Zo wat een drukte allemaal. Ik zal proberen bij te lezen maar bij voorbaat excuus als ik niet op iedereen reageer.
    Moet ff snel reageren en lezen want zometeen staat schoonvader op de stoep om Yuna voor de 2e (!) x te bewonderen.

@Djaar; fijne een goede uitslag van de nekplooi, toch een geruststelling!

@afrola; jij past je oude broeken alweer:$:$:$ Ik zit wel weer op mijn oude gewicht maar mijn heupen en buik krijg ik echt nog niet in mijn oude broeken gepropt helaas:(

@Sanne; Yuna maakt een heel arsenaal aan geluidjes, kreunen, klakken, ja zeggen of ha en BEH. Af en toe liggen we helemaal dubbel om die geluidjes, soms timed ze ze heel leuk tijdens DWDD.
    Wel lastig voor jullie dat je nog zo moet zoeken met de avondvoeding. En lekker meisje hoor!

@Twinny; dankje voor de 45 minuten uitleg, dat verklaart een hoop van de korte slaapjes en weinige slapen van Yuna overdag.

Ok mormeltje begint te huilen dus ik brei er even een end aan!

Deel Deze Pagina