Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

HOi dames

@sterre wat vervelend dat het niet zo lekker loopt met noah! ik weet hoe je je voelt als je kleintje niet goed wilt drinken, goedzo dat je morgen even langs de huisarts gaat, en het cbtje bellen, wie weet kan je nog wel even langs om hem te wegen? ik hoop dat het snel beter zal gaan *knuf!*

@mosa wat een leuke foto's van veda! wat lacht ze lief! feli lacht eigenlijk niet zo heel vaak zo als veda dat doet op de foto, dat heb ik nog maar 1xtje gezien volges mij. en thnx voor het rekensommetje, ik snapte dr al nix van ;) volges mij krijgt ze dan dus wel genoeg binnen... ik d8 dat ze echt die 120 cc op moest per fles, maar dat is dus niet het geval. gelukkig, maakt mij ook weer wat rustiger.

@mp, was de visite nog leuk? of had je dr ff juist geen zin in??

@all, hier gaat het wel zn gangetje, feli heeft vandaag zelfs 1x heel haar fles leeg gedronken, dat is hier al weer een mijlpaal! nu ligt ze al weer heel de tijd te huilen, het lijkt wel alsof dat altijd savonds begint...hopen dat ze dalijk wel nog lekker gaat slapen..

feli hoeft dus maar ongeveer rond de 100cc te drinken per fles, iets meer mag ook, maar dus niet perse 120cc gelukkig, dat scheelt al, ook voor mij want ik d8 dat ze echt die 120cc op moest, niet dat ze wel altijd 100cc drinkt maar goed, komt wel goed:) morgen komt de wijkverpleegkundige van het cbtje nog even langs :)

Fijne avond allemaal!

Owww wij hebben net leuk nieuws gehoord, hai zn broer die hier aan het helpen is met het laminaat leggen(wat helaas nog niet zo opschiet omdat het hier overal schots en scheef is,) word ook vader!! zn vriendin is ongeveer even oud als mij, en is nu bijna 8 weken zwanger! echt leuk vind ik dat!

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Sanne, Ja visite was wel even gezellig :) zijn ook niet zo heel lang gebleven. Hopelijk volgende week nog even tijd om gezellig met me mannetje te zitten nog. Deze dagen willen ook wel om.
    Geweldig dat Hai zijn broer papa wordt! Gefeliciteerd :D .
    Hopen dat Feli nu alleen maar meer volle flesjes zal drinken. Over een week is ze alweer 2 maand. Gaat ook echt snel.

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Woops, Wil je eigenlijk thuis bevallen?

MP, sommige vrouwen krijgen al tijdens hun zwangerschap melk uit hun tepels, en anderen pas na de bevalling, maar het is dus helemaal normaal! Ik weet dat in ieder geval Sterre het ook had.

Pookie, leuk hè, al die geluidjes?! Hier begint Veda er ook steeds meer mee :)

Sterre, succes vandaag met je afspraak bij de huisarts, hopelijk schiet je er iets mee op!
    En hopelijk is het gisterenavond/vannacht wel goed gegaan met Noah!

Sanne, fijn dat Feli een hele fles heeft leeggedronken! En ze hoeft idd nog geen 120 cc te drinken, dus misschien dat ze daarom ook geen hele flessen drinkt. Dat het nog te veel voor haar is op dit moment. Succes vandaag met de wijkverpleegkundige!

En leuk dat je zwager ook vader wordt! Scheelt dan nog geen jaar met Feli, leuk hoor!

MP, vind je het nu eigenlijk snel gaan, nu je ongeveer op de helft van je zwangerschap bent?
    En kun je je al voorstellen dat je over een paar maanden een echt babietje hebt?

Hanna, hoe is het met jou? Nog misselijk geweest gisteren of dat niet?

Melisa, hoe was je dagje sauna? En nog niet ongesteld?

Sheann, tot wanneer blijven je broer en zijn gezin eigenlijk in Nederland? En vieren jullie kerst met de hele familie?

All, hier niets spannends meegemaakt, dus fijne dag allemaal!

4. woops

woops Niet meer actief

JA, ze moet nog 1 dagje blijven zitten en ik mag thuis bevallen!
    We willen heel graag thuis bevallen en we hopen ook dat die wens uit gaat komen.
    Morgen ben ik 37 weken zwanger. :D

Wat is de tijd toch snel gegaan zeg. ;)

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Woops, dat ene dagje blijft ze vast ook nog wel zitten ;)
    Ik vond het ook heel prettig om thuis te bevallen hoor, zou ik de volgende keer ook weer willen!

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    hallo allemaal!!

hier ben ik aan mijn laatse werkdag van het jaar bezig!! Om 13.00 zit het erop. Helaas voel ik me niet fit en hoop dat dat snel weer zal verdwijnen. Heb geen zin om morgen me zo te voelen tijdens het kerstdiner (lees vertelmoment) bij mijn schoonouders.

Verder ben ik nu wel weer super moe en heb dan ook weinig puf om hier overal op te reageren. Sorry

Mocht het er niet meer van komen dan wens ik jullie hele mooie feestdagen en een gezond 2010!!

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Afrola, lekker dat Josien zo makkelijk is deze periode.
    Echt genieten is het dan he, zeker na een sprongetjestijd!
    Succes met inpakken en veel plezier met het uitje!

Sanne, ach gossie, tja zulke dingen gebeuren... helemaal niet leuk, dat begrijp ik goed!

Sheann, leuk dat je nichtjes zo genieten vand e sneeuw.
    Hebben ze zeker niet vaak ik Spanje ;)

Salapio, TUF-modus hihi, die ga ik onthouden :)

Sterre, och och, het zit niet mee met het eten van je mannetje.
    Terug naar 6 flessen is wel goed denk ik, dan kan hij kleine beetjes drinken en hoeft hij niet per se 150 cc op.
    Svinthe heeft nu met 4 maanden soms nog steeds moeite om 150 cc weg te krijgen...
    Sommige baby's drinken nu eenmaal minder.
    Het heeft lang geduurd voordat ik me daar bij neer heb gelegd.

Mosa, wat een schattige foto's van Veda zeg! Lachebekkie :D

Sanne, leuk dat je een neefje of nichtje erbij krijgt!

Djaar, heerlijk je laatste werkdag! Morgen de verteldag...spannend!

all, hier zijn alle boodschappen binnen.
    Michel is druk aan het koken, alsvast de voorbereidingen voor morgen. Dan komt mijn schoonfamilie eten hier.

Gisteren hebben we de zomervakantie geboekt. We gaan 3 juli 2 weken naar de Provence samen met mijn schoonzus, zwager en 2 kinderen.
    Ik heb er nu al helemaal zin in!

8. Sannehai

HOi dames

@sterre hoe is het met noah gaat het al wat beter?

@melisa, en? al ongesteld? en hoe was je sauna dagje? je ging samen met je man toch?

@hanna ow heerlijk zeg nu al zomervakantie geboekt, wij zullen w.s. niet op vakantie gaan vd zomer want hier ook een oud huis, en we moeten echt de kozijnen veranderen..(we blijven bezig..haha) maar het lijkt me heerlijk lekker naar frankrijk, deden wij vroeger ook altijd. gaan jullie kamperen of in een huisje? en ik snap dat je het ook moeilijk vond om te accepteren dat svinthe ook niet zo veel drinkt, ik vind dat ook wel "jammer" bij feli, maar ze nemen meestal wat ze nodig hebben toch?:)

@djaar oww vandaag dus weer een vertelmoment super leuk hoor :D hopen dat je je ook wel wat beter voelt ja, anders is het wel wat minder! en hopen dat je dagje snel voorbij vliegt!

@all

hier eigenlijk een heerlijk nachtje gehad (jeej:D) feli heeft om 12 uur haar laatste fles gehad, en toen weer om kwart over 5 dus dat vond ik erg netjes:)

de wijkverpleegkundige is nog langs geweest, en we hebben nog het een en ander besproken, ze zei dat als feli over een hele dag minimaal 500cc drinkt dan is het nog goed, Gelukkig, want gister dronk ze 540 over een hele dag, en hoef ik me dus nog geen zorgen te maken:)

vanmiddag ga ik feli nog even wegen, dat is hier niet 1x in de week maar eigenlijk altijd als het consultatiebureau is, kan je ook alleen even komen wegen, dus dat ga ik vanmiddag nog ff doen, ben wel benieuwd :)

hier ligt de vloer nog open, we zouden vanavond gaan gourmetten maar ik weet niet of het er van komt :( met al die zooi.. hopen dat het snel opschiet vandaag, maar hai zn broer is nu al weer laat...jammer jammer maar goed ;)

Hele fijne dagen allemaal!

9. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Goedemorgen allemaal, bijna kerst :)

Mosa: Mijn broer blijft tot 1 januari.
    We vieren de eerste kerstdag met de hele familie en wat aanhang bij mijn moeder, dat is ongeveer 25 man. Tweede kerstdag bij schoonfamilie en derde kerstdag bij mijn vader, dan is het weer volle bak.
    Gelukkig gaan we maar twee dagen achter elkaar gourmetten want het is ook wel eens voorgekomen dat we drie dagen achter elkaar gingen gourmetten. Dan kan ik de rest van het jaar geen vlees meer zien.

Hanna: Lekker dat je nu al je vakantie hebt geboekt. Ik heb nog geen idee wat we gaan doen.

Sanne: Wat heeft ze goed geslapen. Hier een drama nacht achter de rug want meneer werd om de paar uur wakker. Hij huilt dan niet echt maar zit een beetje te zeuren waardoor ik niet kan slapen :(

10. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hoi meiden, was ik weer.

We zijn gisteren niet naar de sauna gegaan, want ik was nog duizelig. Maar we zijn wezen winkelen in Breda. Was er nog nooit geweest, maar wat kun je daar lekker winkelen zeg. Villa happ had weer 50% korting, en heb een knalrode broek met spijkerjasje voor 15 euro gekocht. Daarna bij de HenM nog een skinny jeans voor Chelsey met stoere gympen, kan niet wachten het aan te trekken! Nu nog een leuk blousje er op haha....

Sterre: wat gaat het bij jullie toch moeizaam. Dikke knuffel!!!!

Sanne: gefeliciteerd met je zwager en schoonzus. Leuk hoor dat de kleintjes maar een jaartje gaan schelen.
    En van die klap, wat zul je geschrokken zijn. Maar niet te lang over blijven piekeren!

Woops: fijn dat je nu thuis mag bevallen.

MP: ik begon geloof ik met 30 weken te lekken. Maar een collega had dat al bij 20 weken. Op naar de pads in je BH haha. Weer een mijlpaal bereikt.

Zo, en nu ga ik nog even de vakantieboeken induiken. We zijn er denk ik wel uit, maar altijd leuk om te snuffelen. We gaan lekker naar RHodos deze zomer. Iemand al eens geweest?

11. Sannehai

@sheann ow wat minder dat kyano niet zo goed geslapen heeft en steeds wat aan het mopperen was, zodat jij zelf ook neit goed sliep! ik word ook altijd gelijk wakker als feli geluidjes maakt.

@melisa, breda is een Heerlijke stad om te winkelen, tot nu toe mijn favo stad om te winkelen:D kom er dus geregeld:) en het is echt heel leuk ja van hai zn broer, want ze is nu bijna 8 weekjes, nou en feli is nu 7 weken dus zit er w.s. echt iets van 9 maanden tussen haha :), en over die klap ja jeetje ik schrok echt begon gelijk te huilen! feli mopperde gelukkig maar even wat maar pfoe ik schrok me rot.

hai natuurlijk weer een pesterige opmerking maken van ik ga later tegen feli zeggen dat jij je eerste mishandel poging had toen feli 7 weken was. (wel echt als grapje natuurlijk he! hahaha maar vond um niet zo leuk toen:):p)

maar nog steeds duizelig? dat is echt niet zo fijntjes, moet je nog terug naar de dokter of dat niet? en rhodos lijkt me leuk, nog nooit geweest

@mp, dat kan we hoor dat je nu al lekt, ik heb het heel de zwangerschap misschien 1x gehad, maar ik lek nu nog steeds en ben toch al wel langer als een week helemaal gestopt met bv geven. hier ook heeeeeeeeeeeeeel veel zoogcompressen versleten, want eerst bleef het dr zowat uit spuiten, dus toen ging het hard hahha. wou je eigenlijk borstvoeding geven? of was je er nog niet over uit? het werkt in iedergeval wel allemaal;)

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even snel: fijne dagen meiden. Wij zitten in een huisje zonder internet :D

Tot volgende week!

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Eventjes snel reageren! Ik wilde eigenlijk wat nuttige dingen gaan doen nu Veda ligt te slapen, maar ik kon het niet laten om toch even hier te spieken :D

Djaar, inmiddels heb je je werkdag er op zitten, lekker hoor! En volgende week vrij, heerlijk! Kun je weer een beetje bijkomen.
    Hopelijk voel je je snel beter nu je de 12 wekengrens gepasseerd bent!
    Veel plezier in ieder geval morgen met vertellen, hopelijk wordt het weer net zo mooi als met je eigen ouders!

Hanna, dus het is toch de Provence geworden :D Lekker hoor, wordt vast zweten ;)
    Wij zijn er nog niet uit naar welke streek we gaan, maar ik denk dat we toch gewoon met de tent gaan dus dan boeken we toch niets en dan hebben we nog even om er over na te denken :)
    Succes met de voorbereiding voor morgen! Alhoewel jij het best makkelijk hebt met zo'n keukenprins als man :D

Sanne, jammer dat een vakantie er voor jullie komend jaar waarschijnlijk niet inzit, maar soms is het verstandiger om eerst iets anders te doen hè? ;) En misschien kunnen jullie nog een paar daagjes weg met z'n drietjes?

Jeetje, dat er trouwens nog steeds melk uit je borsten lekt ;) Bij mij is dat allang niet meer zo. Mijn tepels zijn ook weer helemaal veranderd, meer hoe ze waren voordat ik zwanger was.

Wat fijn dat Feli zo goed geslapen heeft! En ook heel fijn dat Feli genoeg blijkt te drinken, ik kan me voorstellen dat dat een geruststelling is voor je! Hopelijk is ze vanmiddag ook goed aangekomen!
    Succes nog met de vloer!

Sheann, gezellig hoor, kerst met de hele familie :) Veel plezier en eet smakelijk! En drie dagen gourmetten achter elkaar is idd te veel van het goede!

Melisa, verstandig dat jullie niet naar de sauna geweest zijn vanwege je duizeligheid! En winkelen is natuurlijk ook erg leuk :D Fijn dat je goed geslaagd bent!
    Ik ben ook nooit op Rhodos geweest, maar zal vast wel mooi zijn!

Salapio, leuk hoor, dat jullie in een huisje zitten! Heel veel plezier!

All, ik kom hier in de tussentijd vast nog wel, maar ik wil jullie natuurlijk ook hele fijne dagen toewensen met veel gezelligheid en genietmomentjes!!

Wij gaan morgen naar mijn ouders en overmorgen naar mijn schoonouders. Zondag zijn we lekker met z'n drietjes thuis :)

Zo, ik ga nu echt even doen, want ik heb het idee dat Veda zo wakker wordt!

14. Sannehai

hoi dames

ben net terug van het bureautje...:( feli is dus niet goed aangekomen, ze woog 2 weken geleden 3830gr en nu 3980...dus is ze in 2 weken tijd maar 150gr aan gekomen..te weinig dus. ze zaten helemaal te denken van wat ze moesten doen.

ze dronk daarnet ook wel pas om de 4 uur ineens, maar ze dronk toen wel 100cc..ik vroeg of ik dan haar niet persee om de 3 uur wakker moest maken omdat ze anders misschien te weinig binnen zou krijgen, maar ze zeiden als je haar zelf wakker maakt, heeft ze misschien toch ook nie zo'n honger en drinkt ze w.s. ook weer minder.

dus als ze zelf om de 4 uur komt mag het, maar dan wel hopen dat ze dan ook 100cc drinkt...

ik denk ik volgende week weer wegen, ow volges mij is het dan niet...naja die week erop dan weer want ik wil het wel ff in de gaten blijven houden..

d8 ik net dat ik me geen zorgen hoefde te maken omdat ze dus eerst zeiden 500 is wel genoeg, maar nu is ze natuurlijk al weer zwaarder dus heeft ze ook weer meer nodig om ook goed te kunnen blijven groeien.

volges mij moet ze dan nu dus op een dag bijna 600 hebben naja we zullen wel zien, ik ga weer gewoon bij houden hoeveel ze drinkt vandaag..maar 600 zal het zowiso niet worden maarja.

@salapio veel plezier in het huisje

@mosa ow jullie gaan ook lekker kamperen vd zomer dus, leuk hoor :) ik ga hier ook weer eens wat doen want dat moet ook gebeuren!

Groetjes!

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Wat een lieve foto van Veda, ze ziet er zo vrolijk en tevreden uit en wat een stoere kuif ;):)

MP: Ik had dat inderdaad ook al heel vroeg, lekkende boobs. Volgens mij al vanaf 16 weken... grappig als je zoogcompressen gaat halen met nog niks te zien dat je zwanger bent ;)

Sanne: Noah is 's avonds ook veel huiliger dan de rest van de dag maar volgens mij hebben heel veel kindjes dat 's avonds.
    Gefeliciteerd met je schoonbroer en schoonzusje, leuk hoor!
    Hahaha je eerste mishandelmoment :$ wat gemeen van Hai ;):D
    Lees nu dat Feli toch niet zo goed is aangekomen. Probeer het toch positief te zien, ze is i.i.g niet afgevallen maar ik snap heel goed dat je je zorgen maakt, balen hoor :( Maar hebben ze van het cb verder niks meer gezegt? Hebben ze je zo laten weggaan?

Djaar: Je bent intussen al lekker klaar met werken, yay lekker een weekje vrij! Alleen jammer dat je je niet fit voeld :(
    Morgen aan je schoonouders vertellen, spannend! Hoe denk je dat ze gaan reageren?

Hanna: Ik moet voor morgen nog wat boodschappen halen maar als het net zo druk in de stad is als gister vrees ik het ergste :( Ik heb een half uur vast gestaan in de parkeergarage... half limburg wilde erin en eruit volgens mij.
    Veel plezier morgen! En al lekker vakantie geboekt, kan je daar naar uit gaan kijken :)

Melisa: Wij zijn een paar jaar geleden op Rhodos geweest en is echt een aanrader (tenminste dat vinden wij) Ik zou wel aan de kant van Ixia gaan zitten.. aan de andere kant van het eiland zitten al die bezopen engelsen en daar wil je niet tussen zitten met Chelsey. Bezienswaardigheden die je moet zien: de oude stad uiteraard en de vlindervallei is erg leuk. Ook kan je er heel mooi duiken maar of dat gaat met Chelsey weet ik niet. Eten is errug goed! en de griekse wijn ook :):D
    Weten jullie al waar jullie gaan zitten en welk hotel?

Salapio: *zwaai* veel plezier!!

All: Hier een kl*te nacht gehad helaas. Eerst kwam Noah veelste vroeg en daarna heeft hij nog een poosje liggen huilen. Uiteindelijk wel in slaap gevallen gelukkig maar vanmorgen natuurlijk ook weer redelijk op tijd wakker *gaap* Hopelijk aankomende nacht niet!

Vanmorgen ook naar de HA geweest en even in het kort: maandag word er een echo gemaakt van zijn buikje om te kijken of hij een vernauwing van zijn maagje naar zijn dunne darm heeft (mede omdat hij ook weleens projectiel spuugd en over het algemeen veel spuugd en terug geeft) Hij eet nu natuurlijk ook niet veel dus maak me wel zorgen. Gelukkig zag hij er wel goed uit volgens de ha maar dat kon ook komen omdat ik zoveel geduld met hem heb tijdens het eten zei hij. Maar goed, als dat zo is moet dit operatief verholpen worden. Als het dat niet is moeten we naar de kinderarts. Allemaal niet leuk maar ben wel blij dat ik de stap naar de HA heb gemaakt en niet weer naar het cb gebeld heb. Nu word er wat gedaan en word ik niet weer overladen met adviezen die waarschijnlijk wel goed bedoeld zijn maar wel met het probleem blijf lopen.

Gister ook minder nieuws gehad van een vriendin van mij. Die was na een mk weer gelijk zwanger geworden (had ik volgens mij verteld hier) maar er is misschien iets met het hartje van het kindje :( Het slaat geregeld over en nu is het elke dag naar het ZK voor controle en volgende week terug naar Maastricht. Het hartritme mag niet omhoog gaan anders word het levensbedreigend.

Beetje rot week zo he.. hopelijk kunnen we allemaal goed en gezond het nieuwe jaar in volgende week.

Ik wil iedereen i.i.g héle fijne feestdagen toe wensen :) Dat iedereen maar mag genieten van de zwangere buiken en de al lieve geboren kindjes en elkaar!

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo, net nadat ik mijn vorige berichtje afhad, werd Veda idd wakker :) Na even 'gespeeld' te hebben, kreeg ze honger en na haar flesje viel ze meteen weer in slaap. Dus ze ligt alweer in haar bedje. Net even gestofzuigd en alvast gekookt voor vanavond, dus nu even pauzeren :D Zometeen maar eens de koelkast schoonmaken.

Sanne, bah zeg, wat vervelend dat Feli niet zo veel is aangekomen :( En nu dan? Hebben ze je geen tips gegeven ofzo? Het is ook niet leuk om nu 2 weken te moeten wachten tot het nieuwe weegmoment terwijl je je nu rot voelt omdat ze niet veel is aangekomen. Dikke knuffel, heel rot dat het allemaal zo moeizaam gaat met drinken!

Sterre, die kuif is trouwens Veda's out-of-bed-look :D
    Jeetje, nu nog boodschappen halen, dat wordt flink in de rij staan gok ik :) Mijn ouders gingen vanochtend vroeg nog even voor de laatste dingen en die hebben gelijk ook nog wat voor ons meegebracht, dus dan hoefde ik zelf niet. Succes!

Rot dat Noah (en jullie dus ;)) niet zo goed geslapen heeft!
    Maar wat spannend dan dat ze een echo van het buikje van Noah gaan maken. Wel goed dat ze het meteen serieus nemen en dus meteen gaan kijken of hij idd een vernauwing heeft. Hopelijk niet natuurlijk! Gelukkig vond de HA hem er goed uit zien en idd goed van je dat je naar de HA bent geweest in plaats van het CB!
    Ik hoop dat Noah de komende dagen wel weer wat beter drinkt!

Ach, wat zielig voor je vriendin! Je had idd toen verteld dat ze meteen weer zwanger was, en nu dit dan :( Hoe lang is ze nu zwanger dan?
    Doodeng zulke dingen, maar volgens mij komt dit best geregeld voor en is er in de meeste gevallen niets aan de hand, maar dan nog. Al die extra spanning voor hen, heel zielig!

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Handig hoor zo'n out-of-bed look.. ik haal het uit een potje :D
    Ik hoop uiteraard ook niet dat er iets is. Dat het gewoon een eigenwijs rotjong is die gewoon te veel naar binnen slurpt en daarom zo spuugd :)
    Die vriendin is nu 27 weken en het kan inderdaad dat die kleine er al overheen is gegroeid voordat hij geboren word maar het is toch even spannend wat er gaat gebeuren. Ze hadden er zelf wel vetrouwen in dus dat scheelt al.
    Ik vrees het ook als ik dadelijk nog wat boodschapjes moet doen... ik ga daarom ook maar zo laat mogelijk, hopelijk heb ik dan een beetje geluk en anders heb ik het belangrijkste toch al in huis.

Twinny: Ik wilde trouwens nog even laten weten dat die 45 minuten aanpak lijkt te helpen hier. Zodra ik hem hoor, even snel de tut erin en dan slaapt hij zonder al te veel huilen weer even verder. De slaapjes worden wel korter naar mate etenstijd weer dichterbij komt maar goed... hij slaapt al meer als voorheen :)

All: Ik had trouwens van de week na het kolven weer eens een glaasje wijn gedronken... en niet gelijk teut haha.

18. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sterre en Sanne, sterkte met jullie kleintjes. Het is me toch wat, maar goed je kunt je geen zorgen genoeg maken denk ik maar. Fijn dat er wel serieus op jullie klachten wordt gereageerd.

We gaan inderdaad naar Ixia, een appartement. Volgende week gaan we boeken. Heerlijk.

En verder heb ik een echte baaldag. Chelsey is de hele middag al aan het huilen. Ze heeft voor het eerst een papflesje gehad, maar blijkbaar kan ze het nog niet goed hebben. Ook heeft ze last van harde keutels, zielig hoor.
    Manlief is nu met onze kat naar de dierenarts. Hij geeft al de hele dag over, zoekt hoekjes op om te liggen en loopt wat te rustig. Hopelijk is het niet al te erg!

Oh ja Djaar: veel plezier met het brengen van het goede nieuws vanavond.

19. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Snik snik, de kat moest bij de dierenarts blijven. Heeft wrs blaasgruis en wordt vandaag of morgen al geopereerd. Akelig hoor, een kerst met kind, maar zonder kat!

20. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Mosa, ik vind het zoiezo al snel gaan, de dagen vliegen voorbij. Dat wil ook wel als je gelukkig bent. Ik geniet er echt van!!
    Het is een gek idee dat we straks ons eigen kindje bij ons hebben, van ons 2en. Maar zo bijzonder! Ik denk dat ik het pas besef wanneer het er is. Ik kan me echt geen voorstelling maken van zo'n klein pasgeboren babytje.

@ Hanna, heerlijk zeg zo'n vakantie!! Doe je goed :D .

@ Melisa, ik wist niet eens dat het kon en al helemaal niet bij 20 weken :$ haha.
    Beterschap met je kat! Verschrikkelijk als je je diertje moet achterlaten.. Niks aan.

@ Sanne, nou ik zat steeds te twijfelen of ik borstvoeding wilde geven.. Maar ik wil het nu wel proberen nu ik weet dat ze "het doen" :) .
    Hmm minder dat Feli niet goed aangekomen is.. Hopelijk gaat het straks beter..

@ Sterre, ja dat lijkt me apart ja wanneer je weinig buik hebt en zoogcompressen moet halen.. Bij mij ziet iedereen het nu wel heb mooi rond buikje hihi :D .
    Wat heftig met Noah zeg.. Succes maandag.
    En wow wat heftig nieuws van je vriendin... Ik hoop dat het beter zal gaan..

Fijne kerstdagen lieve meiden!

Deel Deze Pagina