Leuke kaart! En iedereen natuurlijk fijne dagen. Man is de kat halen, dus we zijn weer compleet haha.
Melisa: Fijn dat jullie volgende week gaan boeken, kan jij ook naar de vakantie uit gaan kijken. Ben je inmiddels al ongesteld? En hoe gaat het verder met je? Is nooit leuk een beestje achter moeten laten maar lees dat jullie alweer compleet zijn thuis MP: Geniet maar van je buikkie.. heb je er foto's van? Sheann&Hanna: Leuke kaarten hoor! Lekker creatief. All: Hier weer een dag met niet willen slapen en veel spuug achter de rug. Nu ligt hij gelukkig weer lekker te slapen want het is wel enorm slopend als hij de hele dag zo is. Hopelijk is het snel maandag, blegh, zo is de kerst ook niks aan We hebben vandaag met z'n 2en gegeten omdat we een foutje in de planning hadden gemaakt.. ouders en schoonouders op dezelfde dag... dus vandaag niks. Heb Roy wel verrast met een dagje Thermae, daar gaan we 30 januari heen, lekker verwend worden
Sterre: Wat vervelend dat je mannetje weer lastig is. Ik vind dat ook zo slopend als hij een huil dagje heeft, dan wil ik hem achter het behang plakken Handig om dubbel te boeken voor de kerst. Naar wie ben je uiteindelijk gegaan? Of ben je bij beiden ouders langs geweest. Goed idee voor volgend jaar om 'per ongeluk' te dubbel boeken. Ik moet nog twee dagen kerst vieren maar ik vind het wel een beetje veel met een kleine erbij. Gelukkig had hij gisteren wel een goeie dag.
Hoi meiden, Melisa, gelukkig mocht jullie kat gisteren weer naar huis! Sheann, leuke kaart zeg! Hanna, ook al zo'n leuke kerstkaart! Sterre, ach, wat vervelend dat het gisteren weer niet goed ging Ik kan me voorstellen dat je op deze manier hoopt dat het snel maandag is. Maar hopelijk gaat het vandaag iets beter! En het foutje in de planning kwam dan misschien wel goed uit of niet? Sheann, vandaag naar je schoonouders toch? Hopelijk is het gezellig, en hebben jullie deze keer geen last van de rook! All, wij zijn gisteren bij mijn ouders geweest. Het ging eigenlijk best goed, alhoewel Veda wel weinig geslapen heeft. Alleen een paar keer heel kort. Gelukkig vannacht wel weer goed geslapen. Verder was het heel gezellig! Vandaag naar mijn schoonouders, daar zijn we dan met z'n 12-en dus hopelijk is het niet te druk voor Veda. Het lastige is wel dat we pas om iets van 20.00 uur gaan eten, ik had het liever iets eerder gehad, nu zijn we vast laat thuis. Omdat er dit jaar een 3e kerstdag is, vond ik het wel goed zo, maar volgend jaar wil ik op één van de twee kerstdagen naar beide ouders gaan en dan ook één dag met z'n drietjes thuis. Nu we een echt gezinnetje zijn, wil ik dat toch wel gaan doen, ook heel gezellig natuurlijk! Fijne dag allemaal!
Melisa, leuk dat jullie gaan boeken voor de vakantie. Echt iets om naar uit te kijken dan he! Sterre, jammer dat Noah weer zoveel spuugt en zo weinig slaapt. Hoe gaat het vandaag? Oe en een dubbelboeking? Wat is het uiteindelijk geworden ? Of kon je het combineren? Mosa, wij doen meetsal ook dat we een kerstdag thuis zijn. Eigenlijk gingen we dan "stiekem" naar mijn zus om te Catannen hahaha, maar dit jaar kwamen we er niet geheel onderuit. Gisteren is mijn schoonfamilie hier geweest en het was wel gezellig. Svinthe was alleen een beetje van streek omdat iedereen boven haar wipstoel bleef hangen totdat ze ging huilen Toen kon ik natuurlijk op komen draven om een overstuur meisje te troosten. verder hebben ze geen poot uitgestoken om te helpen.... Bleh!!! Volgend jaar komen ze niet bij ons hebben we gisteravond al besloten toen we voor apegapen op de bank zaten. Straks gaan we naar mijn ouders. Daar zijn we met z'n 22-en Holladiejeeeeeeeeeee! En morgen... doen we helemaal niks Vele plezier allemaal nog op deze tweede kerstdag!
Hanna, wat vervelend dat Svinthe gisteren van streek raakte omdat boven haar wipstoel ging hangen En ook irritant dat niemand even geholpen heeft! Misschien idd een goed idee om het volgend jaar anders te doen! En straks met z'n 22-en bij jouw ouders, dat is ook veel! Hopelijk wordt het gezellig! Veel plezier!
Sheann: We hebben het kunnen combineren maar ben nu achteraf wel blij dat we maar 1 dag hoefden. Gelukkig had jullie kleine een goeie dag gister. Vandaag ook? Mosa: Veel plezier bij je schoonouders. 20.00u is inderdaad best laat. Hopelijk zijn jullie vanavond nog op een beetje redelijke tijd thuis. Hanna: Wow 22 man! Dat is veel. Veel plezier! Stom hoor dat niemand even kwam helpen en dan ook nog boven die wipper blijven hangen tot Svinthe huilt... maar je bent er weer vanaf en volgend jaar hoef je niet meer All: Het zit écht niet mee hier. Gister is de vader van een vriendin van mij overleden, aan kanker Ze zouden nog iets bij hem gaan proberen maar hij heeft de strijd verloren... Met mijn schoonouders heb ik het ook even gehad. Het zijn beste mensen maar echt geintereseerd in ons of Noah zijn ze niet. Alle aandacht gaat uit naar de broer van Roy en zijn zoontje, verschrikkelijk zeg. Toen ik vertelde dat Noah naar het ZH moest keken ze even zielig en ala minuut ging het weer over die zoon van roy's broer :x Net alsof een 2e kleinzoon niet interessant meer is. Nou ja, we hebben het weer gehad. Fijne avond verder!
Gecondoleerd, is altijd moeilijk en zeker als het met de feestdagen gebeurd. Vind het dan eens zo hard aankomen.
Sterre: het zit je niet mee, gecondoleerd. All: Schoonouders ook weer overleefd gisteren, nu nog een dagje bij mijn vader met een stuk of 20 man. De kleine was gisteren erg lief en heeft ook nog even over schoonmoeders bed gepoept Fijne derde kerstdag allemaal.
Sterre, gecondoleerd! Wat erg zeg! En dan ook ng zulke schoonouders, dan heb je het even helemaal gehad denk ik. Wij hebben vadaag een heerlijk rustige dag. Zometeen gaat Svinthe een hele lange slaap doen (heeft ze me beloofd ) zodat ik de bovenverdieping kan schoonmaken Fijne dag allemaal!
Hoi meiden, Hier de 2e kerstdag ook weer overleefd Ik vond wel weer mijn schoonmoeder te opdringerig (bijv. ik was Veda's jasje aan het aantrekken, en terwijl ik nog een armpje door het mouwtje moet doen, gaat zij voor me staan en begint al de knoopjes dicht te maken en tilt haar daarna gelijk op ). Op een gegeven moment was Veda best overstuur (ik denk toch door de drukte), toen dacht ik dat het niets meer zou worden, maar na de fles is ze in slaap gevallen en ook niet meer wakker geworden. Zelfs niet meer toen we naar huis gingen en haar in bed hebben gelegd Sterre, gecondoleerd! Wat rot zeg, en blijkbaar nog redelijk onverwacht als ze nog wat wilde proberen. Vreselijk voor zijn gezin! Sterkte ermee! En heel vervelend van je schoonouders, heel irritant dat je het onderscheid zo duidelijk merkt :x Ook heel sneu voor Roy! Ging het wel beter met Noah gisteren (en vandaag) of blijft het moeizaam? Sheann, hihi, dat Kyano over je schoonmoeders bed gepoept heeft Veel plezier vandaag! Hopelijk is Kyano weer zo lief! Hanna, geniet van je rustige dagje! En ik ben benieuwd of Svinthe idd lang gaat slapen Sanne, hoe is het eigenlijk bij jullie? En hoe gaat het met Feli? Heeft ze een beetje goed gedronken? Melisa, heb jij je schoonouders nog gezien de afgelopen dagen? Djaar, en, hoe was het grote vertelmoment bij je schoonouders? Salapio, lekker gehad in jullie huisje? Waar zaten jullie precies? Andere meiden, leuke kerstdagen gehad? All, hier vandaag ook een rustige dag, heerlijk! Ik denk dat we straks een eind gaan wandelen, eindelijk is het meeste sneeuw weg, en verder lekker niks! Fijne dag!
Sheann, ja hoor Svinthe heeft heerlijk doorgeslapen dus het huis is weer lekker schoon. Michel heeft beneden schoongemaakt, lekker hoor! Mosa, fijn dat Veda zo lekker is gaa slapen gisteren. Dan zit je zelf ook wel veel rustiger he! Heerlijk even wandelen. Gezellig hoor. Svinthe slaapt al weer. Ze heeft bij Michel de fles gedronken en is op zijn schoot in slaap gevallen daarna. Hier regent het nu jammergenoeg. Ik wilde straks ook nog een rondje gaan wandelen. En nu maar hopen dat het nog droog wordt!
Zo de kerstdagen zijn weer voorbij. Op zich hebben we het lekker relaxed gehad maar helaas zijn pookman en ik een beetje grieperig. Keelpijn hoesten snotteren........ dus lekker uitslapen en dan beetje hangen, gerechtjes maken en bij ouders hangen. Gelukkig konden we door ons gesnotter wel eerder naar huis want we waren allebei om 10 uur s'avonds helemaal kapot! Nu weer ff bijlezen, dat wil de laatste dagen niet zo lukken
@Sterre; het zit je zeker niet mee de laatste dagen! FF een digiknuf... en hopelijk is je mannetje inderdaad te gulzig met zijn melkjes! En jij ook al rare schoonouders........ @sanne; 150 gram groeien in 2 weken is eker niet veel, hopelijk drinkt Feli nu beter? @Mosa;Wat een voorbeeldig kindje is Veda! Jullie hebben dus lekker uitgebreid kunnen eten met de kerst. @shean + hanna; leuke kerstkaartjes! Verder ben ik het alweer kwijt.......... Zometeen gaan we lekker met vrienden 3e kerstdag vieren met overgebleven kaasjes en zo. jamjam ( brie de meaux!!!!)
Hoi dames iedereen de kersdagen weer overleefd?? @sterre gecondoleerd meid, echt heel erg rot nieuws!*knuf* Wat vervelend dat het nog niet zo lekker loopt met noah, en dat hij een echo krijgt voor zn buikje, zielig hoor, maar hopelijk dat ze er dan wel achter komen wat het is en dat het dan snel maar weer over mag gaan! en wat raar dat je schoonouders bijna geen aandacht hebben voor jullie en natuurlijk voor noah, lijkt me echt gek?? ik zou juist denken dat een baby zowiso veel aandacht zou krijgen?? maar in iedergeval echt niet leuk! @pookie jammer dat jullie een beetje grieperig waren, maar vandaag wel gezellig 3e kerstdag vieren met vrienden en lekker kaasjes! @mosa fijn dat veda gewoon lekker verder geslapen heeft, wel jammer dat je schoonmoeder weer opdringerig deed! @melisa hoe is het met jou? niet meer duizelig of?? en ik ben ook benieuwd of je je schoonouders al weer gezien hebt @hanna en nog gewandeld vanmiddag? hier heeft het alleen maar geregend, en dat is vast een drukke boel vanavond! zal vast gezellig zijn! @all hier dus ook de kerstdagen weer overleefd, 1e kerst naar mijn stiefmoeder geweest en daar gegeten, was erg lekker en gezellig, en feli heeft daar ook gelukkig goed geslapen (ging met sinterklaas toen helemaal niet echt goed dus dat was nu wel fijn) 2e kerst zijn we naar hai zn ouders gegaan daar was nog allemaal meer familie, en wou feli helemaal niet goed slapen/drinken, heel erg jamemr dus maar ook wel heel erg lekker gegourmet De vloer ligt er hier ook ondertussen eindlijk in, alleen nog de plinten, we vinden het zelf erg mooi geworden met feli gaat het nog steeds hetzeflde, de ene x drinkt ze meer dan de andere x, maar ze drinkt eigenlijk bijna nooit dr flesje van 120 cc leeg, behalve als ze b.v. ervoor heel weinig op heeft, wantja dan heb je extra veel honger natuurlijk haha. maar verder is het een heerlijk meisie, dus ik probeer me niet te veel zorgen te maken, maarja stiekem doe je dat toch wel wantja, je wilt dat je kindje gewoon genoeg drinkt, maarja ik krijg dr niet meer in dan dat ze zelf wil dusja. vanavond ga ik voor het eerst echt "lang" weg zonder feli...moet zeggen dat ik nu nog geen zin heb, maar dat komt dalijk vast wel ik ga naar de film met mn beste vriendinnen, en eerst gaan we daar even gezellig wat drinken, ik ben benieuwd! kzal dr wel heel erg missen denk ik, maar hai is gewoonthuis dus dat komt helemaal goed.(al wil hij nog wel eens denken dat feli nog geen honger heeft, terwijl ik wel vind dat ze honger heeft, en ze dat ook echt wel heeft) maar goed komt vast goed hahaha Morgen komen hai zn broer's en zn zus +2kids en man hier gourmetten, erg gezellig dus, wel weer druk denk ik, maar feli kan gewoon in dr eigen bedje slapen, dus dat zal vast beter zijn dan toen bij mn schoonouders. owja, hai zn andere zusje ligt ineens in het ziekenhuis, 1e kerst opgenomen! ze had al 2 weken koorts, en ineens kreeg ze vlekken erbij en jeuk, en toen kon ze 1e kerst ineens niet meer opstaan uit bed! dus toen naar het ziekenhuis, ze moet w.s. nog wel langer blijven, ze weten niet wat het is, ze denken een bacterie, dus heeft ze wel antibiotica kuur gekregen, dat helpt wel wat tegen de pijn, want ze heeft ook echt heel veel pijn, ze kant ook bijna niet bewegen en is ook helemaal opgezwollen...beetje eng dus allemaal! hopelijk mag ze ook weer snel naar huis. Nou dames, twas weer een lang verhaal fijne avond nog!