Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woops

woops Niet meer actief

Hopelijk knap je snel weer op met dit kuurtje.

Ik heb 1 geluk, mijn schoonmoeder is zo oud (bijna 80), daar zal ik geen last van hebben.

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Woops: lees net dat het bij jou toch wel spannend is nu, wrs ben je je slijmprop verloren?
    Je schoonmoeder is al behoorlijk op leeftijd, vind je dat niet jammer? Scheelt wel een hoop problemen, maar toch.

Chelsey is trouwens ook een vlotte drinker hoor. Ze doet er standaard 10 minuten over om de fles tot de bodem leeg te krijgen. Ach, ook wel makkelijk als je snel weg moet, helaas geeft het iets meer spuug-problemen.

3. woops

woops Niet meer actief

Nee de slijmprop heb ik niet verloren, ten minste daar ga ik vanuit dan he.
    Ja ze is al op leeftijd en eerlijk gezegt heb ik er geen goede band mee dus hier vind ik het niet zo erg.
    Waarschijnlijk zal m`n kindje de opa en oma van m`n man ook niet echt gaan kennen denk ik.
    M`n man hoopt in ieder geval dat zijn vader ons kindje nog wel gaat zien.
    Is een lang verhaal maar 2 jaar geleden zeiden ze dat hij de 80 niet zou halen en inmiddels is hij 81 maar wel vaak ziek.
    Maar dat ter zijden.
    Ik zal dus geen last gaan hebben van vervelende schoonouders.

Wie weet wordt ik helemaal gek van m`n eigen ouders. :(

4. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Hij krijst niet maar huilt meer op een zeurende manier. Dan spuugt hij honderd keer de speen uit en is heel onrustig. Meestal als hij echt honger heeft dan krijst hij ook. Misschien komt het ook door de drukte van de afgelopen dagen dat hij een beetje van slag is.

Vandaag gaat het gelukkig al wat beter. We hebben hem vanochtend in bad gedaan en een half uurtje daarna heeft hij zijn hele luier, romper, broek, sokken en zelfs zijn deken ondergepoept. Kon ik weer opnieuw beginnen :(

Melisa: Dat zou een hoop verklaren als de BV terugloopt door de menstruatie. Ik denk dat ik er af en toe een flesje KV tussendoor doe en die voeding afkolf, dan kan ik zien hoeveel eruit komt.

Vervelend dat je weer ziek bent.

Sterre: Denk toch dat het een BV dipje is. Mijn borsten staan ook niet zoveel onder spanning als normaal.
    Hoe was het trouwens bij de fysio, of ben je nog niet geweest?

5. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Hoi dames,

@sheann haha wat grappig kyano zich helemaal onder gepoept en geplast ,hier feli precies het zelfde! alleen dan ook ons bed onder gepiest haha alleen had ik haar daarvoor niet net in bad gedaan, maar daarna natuurlijk wel hahaha en wat jammer dat je denkt dat je bv misschien wat terug loopt, wat je zegt misschien soms ff flesje kv geven en dan kolven om te zien hoeveel je hebt?

@sterre wat fijn dat er niets was met noah zijn buikje, wel jammer dat je nu naar de kinderarts toe moet! feli heeft haar afspraak daar ook nog steeds staan, maar die moet ik nog afbellen want dat was eigenlijk niet meer nodig.. jammer dat het bij jou ook zo lang duurt voordat je daar terecht kan!

@woops so dat was dan wel even spannend zeg, roze verlies en toch best vaak weeen, hopen dat het binnenkort echt gaat beginnen;) lijkt me dat als je steeds weeen hebt je steeds denkt van nu gaat hetbeginnen, maar dan zet het niet door, dat is natuurlijk wel weer jammer dan! maar heeeeel lang zal het vast niet meer gaan duren!

@melisa, ow meid al weer ziek, dat is echt niet fijn! wel goed dat je gelijk een kuurtje hebt gekregen. hoe is het nu met de draaierigheid? heb je dt nog steeds of valt het mee? wat fijn dat chelsey het zo goed doet zeg!

@all

hier gaat het wel zn gangetje, feli heeft daarnet heel haar flesje leeg dus daar zijn we weer heel erg blij mee:) verder een lekker rustig dagje.

Groetjes!

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Melisa: Hopelijk gaat je kuurtje werken.
    Ga jij trouwens nog aan de pil? Je had hem wel in huis al geloof ik toch?

Woops: Zo dat is al flink op leeftijd die schoonmoeder van jou.
    Zou inderdaad wel leuk zijn als de vader van je man jullie kindje nog ziet, zeker als ze hem deze leeftijd niet meer gegeven hadden.

Sheann: Zou inderdaad wel eens de drukte geweest kunnen zijn of misschien een sprongetje? Ach je weet het niet maar hopelijk is hij snel weer de oude. Misschien inderdaad verstandig om even te kijken wat er nog uit komt bij je.
    :$ alles ondergepoept nadat hij lekker in badje is geweest..:( wat een grapjas ;):)
    Ik was inderdaad nog bij de fysio geweest en ze hebben met een speciaal bandje gekeken in hoeverre z'n hoofdje is afgeplat. Het viel erg mee maar hij moet voor de zekerheid toch meer op zijn andere kant gaan slapen. Ik ben al jouw tip met dat spuugdoekje aan het gebruiken (opgerold achter zijn ruggetje) maar hij duwt hem op een gegeven moment plat dus ben er toch over aan het denken om zo'n kussen te gaan halen.

Sanne: *vreugededansje voor feli* omdat ze haar flesje opgedronken heeft :) Geniet van je rustige dagje!

All: Net even een stuk gewandeld en heb gelijk 3 pakken pampers meegenomen, die zijn weer 3 voor 2 bij de etos.
    Nu ligt hij heerlijk te slapen nog dus kan ik even snel forummen :)

Ik ben er intussen wel achter hoe stom sommige stoepen zijn... hier en daar houden ze gewoon ineens op, moet je dus oversteken en vraag me soms echt af waarom.. plaats zat om verder te gaan zeg maar. Of dat mensen hun auto op de stoep parkeren. Zelf nooit gedaan maar wat irritant zeg.. en die hondenpoep overal :x

Vanavond de verjaardag van mijn schoonmoeder, ben benieuwd. Heb er geen zin in in ieder geval.

Zo, weer genoeg geklaagt voor vandaag :)

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Veel plezier sterre, of moet ik sterkte zeggen? (ik leef met je mee haha), en ik ga niet meer aan de pil. Ik heb ze in huis, maar wij vinden condooms niet zo erg. Ik wil nu eerst graag weten hoe mijn cyclus is zo na de bevalling. En die 6 weken van nu betekenen niet veel goeds?

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Woops, spannend zeg, dat je vannacht wat weeën had! Jammer dat het niet doorgezet heeft!

Melisa, wat vervelend dat je weer ziek bent :( Hopelijk had de huisarts wat voor je! Beterschap!
    Fijn dat het zo goed gaat met Chelsey, dat lezen we graag :)

Twinny, fijn dat het redelijk met je gaat, maar ik kan me voorstellen dat je bang bent voor een terugval. Hopelijk blijft je je beter voelen en helpen de bloesems ook!
    Ik ben benieuwd of jullie het geslacht uiteindelijk wel of niet weten :D

Sterre, mijn schoonmoeder toonde eerst idd weinig interesse, de broer van mijn vriend kreeg veel meer aandacht (net als bij jullie), maar Veda vinden ze gelukkig wel erg leuk. Maar het is ook hun eerste kleinkind (zwager en schoonzus kunnen geen kinderen krijgen), en ze zijn helemaal weg van haar. Maar iets te dus, en daarom opdringerig.
    Aan de ene kant fijn dat ze zo blij met Veda zijn, maar aan de andere kant denk ik ook wel van, nu hoeft het ook niet meer. Waarom dan 9,5 jaar desinteresse in ons en nu ineens niet meer ;)
    Maar ja, blijft lastig.

Bij jullie is het ook irritant! Ik denk weleens dat het voor Veda wel goed is dat ze aan die kant geen neefjes of nichtjes zal krijgen, anders weet ik ook zeker dat die andere kinderen meer aandacht zouden krijgen (buiten dat het natuurlijk erg zielig is voor ze hoor, ik had natuurlijk liever dat ze wel kinderen konden krijgen!).
    Maar om het zo overduidelijk te merken, lijkt me heel rot!

Fijn dat er niets raars te zien was op de echo! Dus nu toch naar de kinderarts, alleen maar fijn lijkt me. Nu is het juist goed om precies uit te zoeken wat er aan de hand is, dan kunnen jullie er tenminste wat aan doen.
    Ik kan me voorstellen dat het dubbel voelde dat je niet meer gekolfd hebt, maar als het nog maar weinig was dan is het toch ook goed zo? Je hebt het nog heel lang volgehouden vind ik!

Sheann, mijn ervaring is dat als een kindje echt honger heeft, hij of zij dan niet meer normaal huilt maar dan echt krijst. Veda was altijd helemaal overstuur en huilde dan zo hard dat ze helemaal buiten adem raakte :( Echt heel zielig!
    Maar het kan heel goed van alle drukte komen idd! Gelukkig gaat het vandaag alweer iets beter!

All, straks bij het CB geweest en iedere keer tot nu toe denk ik weer dat hier volgens mij wel hele goede mensen werken. Ze komen helemaal niet betweterig over, er hangt een hele prettige sfeer. Ook dringen ze niets aan je op.
    Veda weegt nu 4600 gram, dus ze is weer goed aangekomen :) Ik kan nu de flesjes gaan ophogen naar 165 cc, en dan naar 5 voedingen gaan (Hanna, je had ongelijk, je dacht dat het nu nog niet zou mogen ;)).
    Ik ben benieuwd hoe het daarmee gaat, maar ik mocht haar in ieder geval geen honger laten lijden, dus komt ze wel eerder, dan kan ik haar gewoon nog iets geven.
    Verder waren ze verbaasd over hoe alert Veda al is voor haar leeftijd, ze volgt al dingen en ze reageert ook al echt met allerlei kreetjes.

Morgen heb ik de nacontrole bij de vk. Het is stom, maar ik zie er wel een beetje tegenop om tegen haar te zeggen dat ik geen bv meer geef. Ik weet dat het veel beter voor Veda was, maar deze vk (vond ik de minste van de 4 in de praktijk) was wel een hele fanatieke aanhanger van bv. En dat laat ze merken ook ;)
    Maar ja, daar moet ik natuurlijk gewoon boven staan.
    Bekijken ze dan trouwens ook nog het litteken of dat alleen als je er vragen over hebt?

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, applausje voor Feli :D Hopelijk gebeurt het nu vaker!

Sterre, fijn dat het meeviel met de afplatting van Noah's hoofdje! En misschien is het idd een goed idee om zo'n kussen te halen om erger te voorkomen!
    En die aanbieding bij de Etos had ik ook gezien, ik ga ze morgen halen! Welke maat gebruik jij nu?
    En stoepen zijn idd héél irritant, dat was mij ook al opgevallen :D En hondenpoep heb ik ook last van, je snapt niet dat mensen dat zo op de stoep laten liggen!

Gefeliciteerd met je schoonmoeder ;) Succes vanavond!

Anticonceptie, ik weet niet goed wat ik wil ;)
    Hier nog steeds geen seks gehad, het is nog veel te gevoelig, maar ik weet niet goed of ik weer aan de pil wil (nadeel is dat ik veel meer hoofdpijn had met dan zonder pil) of dat we iets anders doen. Blijft lastig, maar snel zwanger raken heb ik ook weinig zin in. Wil toch in ieder geval een jaar wachten tot we voor een 2e willen gaan.
    Binnenkort toch maar eens een beslissing nemen.

10. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Sterre: Dat doekje onder een kant van de rug werkt bij mij ook al een paar weken niet meer want hij is veel te zwaar geworden. Misschien dat een handdoek helpt maar ik weet niet of het veilig is.

Mosa: Ben benieuwd of Veda 165 op kan. Kyano heeft een keertje 165 gedronken maar drinkt meestal tussen de 100 en 150 ml.

Ik heb de nacontrole al gehad en mocht kiezen bij welke VK ik dat wilde hebben. Ze gaan niet standaard kijken van onderen maar omdat ik vroeg heeft ze wel even gekeken.
    Niks van aantrekken als ze iets zegt over de BV. Mensen hebben altijd wel commentaar.

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sheann, zometeen krijgt Veda haar eerste fles van 165 cc, dus ik ben benieuwd!

Ik heb de nacontrole bij de vk die mijn bevalling gedaan heeft, maar dat is vast omdat ik thuis bevallen ben. Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar we het over gaan hebben, ik heb zelf namelijk niets te bespreken. En voor mijn gevoel is de bevalling ook al zo lang geleden (lijkt veel langer geleden dan 6 weken), dat is ook al helemaal afgesloten.
    En mensen hebben idd altijd wel commentaar, daar heb je gelijk in, en ik moet me er ook niets van aantrekken natuurlijk. Maar toch heb ik eerst overwogen om er niets van te zeggen :) Toch heb ik besloten om het wel te vertellen, tenslotte is het mijn keuze.

12. woops

woops Niet meer actief

Meiden,

Ik ben zo emotioneel, al heel de dag.
    Jank om alles en iedereen.

Ben denk een beetje op ofzo, wil zo graag bevallen van m`n meisje.

Morgen bij de controle maar m`n gevoel uitspreken.

Mannetje vroeg al of ik verdrietig was, maar dat is het niet.
    Ik weet niet waarom ik moet huilen.
    Misschien omdat de laatste weekjes aanbreken en dat het nu echt toch binnenkort gaat gebeuren, ik weet het niet.

Groetjes

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Woops, ik weet het natuurlijk ook niet, maar het kan natuurlijk een combinatie zijn van 'het zat zijn' en hormonen.
    En het is natuurlijk allemaal ook spannend, voor je het weet is het zover en als het dan eenmaal begint dan zijn jullie nog maar een paar uurtjes met z'n tweetjes.
    Het komt nu allemaal zo dichtbij natuurlijk.

Dikke knuffel in ieder geval! En succes morgen bij de vk!

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo meiden,

Hier ben ik ook weer even. Hopelijk heeft iedereen heerlijke dagen gehad?!
    Wij in elk geval wel. Gezellig langs de schoon(ouders) geweest. Druk natuurlijk maar wel leuk en heerlijk gegeten. Verder nog meer bezoekjes gebracht en gekregen. Deze week is ook nog druk met bezoek en bruiloft. En we hebben besloten om nu echt ons appartement te gaan verkopen dus inmiddels al makelaars over de vloer gehad.
    De drukke dagen hebben wel zijn weerslag op Josien want die is inmiddels een beetje uit haar doen. Maar ook omdat bij haar de eerste tandjes zich aankondigen. Bovendien is het ook weer ongeveer de tijd voor een sprongetje. Kortom veel gehuil, veel sabbelen, kwijlen, enorme spuitpoepbroeken. We kunnen onze lol op dus.
    Ik ga nu eens even lezen wat jullie allemaal hebben geschreven de afgelopen dagen...

15. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Afrola: tandjes????? Dat is lekker op tijd!

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @sheann; 5 minuten over 1 flesje:$:$:$:$:$ Wel lekker handig, heb je snel je handen weer vrij:p. Hier is het echt 20 + 10 minuten BV en dan nog minstens 10 minuten hoog houden om grote spuugaanvallen te voorkomen. Ach ja ieder kind is anders.......wel fijn voor jou hoor!
    Bah nu al ongesteld, tja het gewone ritme begint weer.

CB; Hier krijgen we echt van die vragen als: En hoe gaat het met de vader, is hij al gewend aan de nieuwe situatie????///
    Voel je je er goed bij dat je binnenkort weer gaat werken.
    Beetje rare vragen dus........maar misschien komt dat ook door de antwoorden die mijn mannetje gaf bij het eerste gesprek.
    Vraag: Ben je weleens geslagen. Antwoord mannetje; Niet met blijvend letsel;);););) Hij bedoelde dus dat hij slechts wel eens een opvoedkundige tik heeft gehad, tja wie niet.

@twinny; jij weet de kerst goed samen te vatten:p Succes met Bach, bij mijn hond heeft het altijd goed gewerkt;) en bij mij ook!

@woops; spannend hoor en wie weet wordt het wel de eerste aby van 2010!!!

@melisa; Bah nu ook al een griep:( En ik snap je wel hoor dat je blij bent met je ongi. Eerst maar een ritme met werk, man en chelsey en daarvan genieten.

@sterre; ik had gisteren al pampers gekocht bij de Etos met 1 van die bonnen van 3 voor de prijs van 2 uit zo'n doos.
    Kom ik er buiten dus achter dat er ook al een aanbieding was bij de Etos maar het meisje evengoed die bon eraf heeft gehaals.
    Oftewel 3 pakken Pampers voor de prijs van 1. Mazzeltje dus.
    Sterkte bij verjaardag!!

Hier een prima schoonmoeder hoor, maar schoonpapa is wel wat anders...... Gelukkig woont die in Belgie:)

@mosa; sterkte bij VK hoor, en als het een goede is heeft ze alle begrip dat je gestopt bent met de BV. Het gaat er toch om dat je kind groeit en tevreden is. ennuh hier (ook) weinig sexy time, met condooms is het super gevoelig en tja zonder durf ik ook niet echt het spiraaltje zit er nog maar net in en kan onbetrouwbaar zijn. Ff lastig dus:(

@afrola; eerste tandjes:$:$:$ Waar haal jij die info over sprongetjes ed eigelijk vandaan????? Ik heb nog niet echt een duidelijk boek gevonden waar dat in staat

Hier genieten van mijn laatste weekje verlof met mijn meisje. het is echt een schatje hoor ik ben helemaal verliefd op haar.
    Vanmorgen heeft ze mij enorm laten schrikken; ze lag in haar kamertje op haar speelkleed terwijl ik haar badje in de badkamer aan het klaarmaken was. Kom ik terug bij haar ligt ze ineens op haar zij naar zichzelf te kijken in het spiegeltje van het kleed. Heeft ze zich gewoon op haar zij gerold!!!!
    Ze begint ook heel actief te spelen in de box, echt haar speeltjes vastgrijpen en proberen de beestjes van de mobile te pakken. en dan de geluidjes die ze erbij maakt. Echt geweldig leuk!!!

17. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Tandjes, ja Josien krijgt echt de eerste tandjes. Van mij had het ook wel wat later gemogen, maar ja je kunt ze moeilijk terug duwen. Mijn moeder vertelde dat ik ook met 3 mnd mijn eerste tandje had.

@ Melisa, alweer in de lappenmand. beterschap. Wel fijn dat je inmiddels ongesteld bent geworden.

@ Pookie, irritante CB-vragen hebben we hier ook gehad. "hoe heeft de komst van Josien jullie relatie veranderd?" Ik antwoordde iets van "extra dimensie" CB-Reactie kunt u dat nog verder uitleggen. Ik voelde me een beetje overdonderd door dat soort vragen en probeerde wel antwoord te geven, maar later had ik zoiets van wat gaat jou dat nou aan. Als ze de volgende keer opnieuw met dat soort vragen komen denk ik niet dat ik nog antwoord ga geven.
    Wel leuk dat Yuna lekker aan het kletsen is met haar speeltjes en de speeltjes steeds meer gaat vastpakken. Echt gezellig dat gebrabbel vind ik :D
    Sprongetjes kun je goed terugvinden met uitleg en wat ze dan ongeveer kunnen in het 'oei ik groei' boek. In het boek staat ook schematisch weergegeven wanneer baby's het zonnetje in huis zijn en wanneer ze uit hun doen kunnen zijn.

@ Sterre, oh wat een toestanden bij jou allemaal zeg. Wel heel fijn dat de echo van Noah's buik geen rare afwijking liet zien. Hopelijk kan de KA je wel helpen. Dikke digi-Knuffel

@ Sanne, Jammer zeg dat feli nog steeds niet zo goed wil drinken. en 150 gram in 2 wk aankomen is idd neit veel. Succes maar met het voeden dan en wat je ook zegt als ze echt niet wil dan kun je er weinig tegen beginnen en dan zal het voor haar vast wel genoeg zijn!

@ Woops, spannend hoor dat het nu echt mag gebeuren. Hopelijk heb je niet te vaak voorweeen. Maar je weet het natuurlijk niet. Gewoon ongeduldig afwachten...

@ Mosa, alles helemaal goed gegaan, heerlijk hoor. En Veda ook al lekker aan het brabbelen en zoveel aan het lachen. Gezellig :D

@ Sheann, alweer ongesteld. Poehe dat is idd best snel. Rond de 8 wk en als je ongesteld wordt kan de bv idd flink teruglopen. Maar bij regelmatig aanleggen komt de bv meestal gewoon weer terug op peil

Ik zag ook nog allemaal leuke kerstkaarten en foto's voorbijkomen. Zo leuk om jullie kindjes regelmatig voorbij te zien komen!
    En dan ga ik nu weer even schaatsen kijken...

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, fijn dat jullie gezellige dagen hebben gehad! Wel vervelend dat Josien er een beetje door uit haar doen is, maar dat is toch vaak zo met drukte hè? En nu al haar eerste tandjes, dan is ze er mooi vlot bij!
    En wat een grote stap, jullie appartement te koop zetten! Wat willen jullie dan voor huis? En waar?

Pookie, ik moet zeggen dat ik dat ook wel lekker vind aan kunstvoeding hoor, het gaat een stuk sneller dan borstvoeding.
    Oke, dat soort vragen stellen ze dus op het CB ;) Hier nog niet gehad, maar dat kan nog komen natuurlijk. Wel vervelend dat je zo'n nare bijsmaak krijgt van bepaalde vragen!

Hmm...ik heb ook nog zo'n bon uit de blije doos, morgen ook maar inleveren bij de Etos, wie weet krijg ik ook 3 pakken voor de prijs van 1 :D
    Informatie over sprongetjes kun je vinden in het boek 'oei, ik groei' (heel fijn boek vind ik!).
    En als je je aanmeld via deze link: Aanmelden - Oei, ik groei! dan krijg je bericht al er weer een sprongetje aan zit te komen.

Heerlijk dat je zo geniet van je meisje! En leuk dat ze zo goed ontwikkeld! Maar ik kan me voorstellen dat je schrok toen ze ineens op haar zijtje lag!
    Maar alweer je laatste verlofweek ;) Vind je het jammer, of heb je ook wel weer zin om te werken? Hoeveel dagen ga je werken?

19. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hier ook alles goed meiden
    vandaag harte gehoord klonk super!!
    heb trouwens nog een collage van buikfoto's in mn album tot nu toe staan. voor degene die nieuwschierig zijn..

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Melisa: :D Plezier is niet goed maar sterkte is ook weer té (denk ik) Het zijn hele aardige mensen hoor, ze hebben veel voor ons gedaan maar dat voortrekken daar baal ik zo van :( Ze hebben het zelf niet eens in de gaten denk ik.
    6 weken beloofd niet veel goeds nee, dat is wel erg lang.

Mosa: Dat van je schoonfamilie wist ik inderdaad nog (over dat desinteresse en geen kinderen kunnen krijgen) daarom was ik even verbaasd :) Het is inderdaad lullig als het zo duidelijk is naar wie 'de voorkeur' uitgaat.
    Het is idd wel goed zo met die BV, ik heb ook nergens last van, geen spanning o.i.d. Ik kan me wel voorstellen dat je er tegenop kijkt om tegen de vk te zeggen dat je geen bv meer geeft. Dat zou ik ook hebben, vooral omdat iedereen er zo goed z'n best voor heeft gedaan om het op gang te krijgen enzo.
    Ik gebruik nu maat 2 maar die zijn nog best groot en jij?

Woops: Ik was ook veel emotioneler aan het einde, ik wist ook niet waarom. Misschien precies wat mosa al zei.

Afrola: Spannend dat jullie je appartement gaan verkopen. Waren jullie dat al langer van plan?
    Suc6 met Josien!

Pookie: :D grappige man heb jij. Voor jou alweer het laaste weekje verlof? Heb je dan wel 10 weken gehad?

All: Nu even snel naar beneden want Moos is van de bank af gesprongen en die probeert er nu al 10 minuten weer op te komen.. die ouwe sok, het lukt hem niet meer :).

Deel Deze Pagina