Vanaf volgende week ga ik 4 dagen per week werken, ma-do. Maar komende week heb ik de donderdag al vrijgenomen. Dan is de eerste wendag van Yuna bij het KDV. Dus toch nog ff voorzichtig en rustig aan opstarten op het werk. Ik heb er wel weer zin in maar ben stiekem ook wel een beetje zenuwachtig of de organisatie met voedingen etc gaat werken. En tja dat soort rare vragen krijgen wij Dan ben je inderdaad wat overrompeld en antwoord je terwijl je eigenlijk denkt van; Wat gaat jou dat aan!
Bubsie, leuk om weer wat van je te horen Fijn dat het goed met je gaat, en wat leuk dat jullie het hartje hebben gehoord! Je ziet toch al duidelijk een babybuikje verschijnen hoor! Sterre, ik gebruik ook de luiers in maat 2, en ze zitten hier ook best groot, maar 1 vond ik toch wel te klein worden. Ik heb alleen nog 2 pakken maat 2, dus ik twijfel hoeveel ik er in welke maat moet kopen. Ik denk voor de zekerheid 2 in maat 2 en 1 in maat 3, dan heb ik nog 4 pakken (dus ongeveer 4 weken) maat 2. Dan kan ik tegen die tijd kijken of ze nog maat 2 draagt. Arme Moos, die ouwe sok Hoe gaat dat eigenlijk met Noah? Vinden ze hem interessant? Pookie, spannend hoor, volgende week werken. Fijn dat je een beetje rustig kunt beginnen, zal best wel weer zwaar zijn in het begin lijkt me. Hopelijk gaat het in ieder geval goed met Yuna op het KDV, maar dat zal wel. Maar eerst nog even genieten van deze week
@ Mosa: succes morgen. Ik zou me zeker niet schamen als ik gestopt was met borstvoeding. Je begint met borstvoeding met de gedachte dat het de beste voeding is, dus je wilt het beste voor je kindje. En wanneer het niet meer lukt is de keuze al moeilijk genoeg om ermee te stoppen. Je hebt niets om je stom over te voelen jij wilde wel maar het ging niet meer. @ Woops, ah niks aan als je je zo voelt.. Je bent ookal zo met de bevalling bezig en als je weeen hebt gehad dan maakt je dat ook emotioneel als het weer stopt. Kan ik helemaal begrijpen. Goed idee om je gevoel uit te spreken misschien heeft je vk wat tips voor je. @ Afrola, dat gaat snel met de tandjes! @ Pookie, wat geweldig zeg die sprongetjes dat ze weer nieuwe dingetjes kunnen enzo. Lijkt me echt genieten. @ Bubsie, mooie buikje ! Heb de laatste tijd niet zoveel tijd om hier langs te komen maar probeer wel bij te blijven
Lief, dank je! En je hebt ook helemaal gelijk hoor! All, Veda is trouwens voor de 2e keer in haar korte leventje verkouden En dus 2 keer doordat mijn vriend verkouden was Ook was haar temp eerder vandaag 37.5, dus we moeten het even goed in de gaten houden. Ik hoop maar dat het meevalt, de vorige keer duurde het twee weken voor ze er vanaf was.
hoi dames @mosa ik snap wel dat je het 'vervelend' vind om te zeggen dat je geen bv meer geeft, dat heb ik zelf ook gehad, ook als mensen het aan me vragen of ik bv geef vind ik het nog steeds 'rot' om te zeggen dat dat niet meer zo is, gek eigenlijk want het is dus totaal nergens voor nodig, maar ik snap je gevoel heel goed. En wat sonde dat veda weer verkouden is! even goed in de gaten houden ja, of ze neit ziekjes word. @luiers, feli zit nog in maatje 1! maar ze is dan ook nog geen 5kilo en dat is het maximale gewicht voor maatje 1 volges mij, maar dit is het laatste pak wat ik daar van heb, en dan heb ik ook maatje 2 ik moet wel weer nieuwe luiers kopen, maar denk niet dat ik nog maatje 1 ga kopen...of misschien 1 pak dan. ligt dr ff aan wanneer ik ze ga halen. ik heb ook die bonnen nog van de etos, en die zijn maar tot het einde van het jaar geldig, dus die wil ik eigeniljk wel nog deze week opmaken! @woops ik snap dat je er emotioneel van word meid, het zijn ook echt de laatste loodjes! ik hoop echt voor je dat het niet meer al te lang zal duren! @pookie ow jee volgende week al weer werken heel veel suc6 alvast! @afrola oww jullie gaan je apartement verkopen, hebben jullie al iets anders op het oog of dat nog niet? wij hadden er een poos terug ook voor gekeken, maar we schoten er niets mee op om het huis te verkopen omdat we er verlies op zouden maken. hopelijk kunnen jullie wel winst maken! spannend dat de makelaars komen, ik weet nog wel dat dat toen hier ook was, alles helemaal super netjes aan de kant hahaha. Komen er verschillende makelaars? en wow josien al tantjes dat gaat hard zeg! @hanna hoe is het met jou en svinthe?? en is ze al nog een x naar het kdv geweest?? @all... ik was weer blij met een dode mus, want zo goed het ene flesje van feli dus ging, zo slecht gingen de 2 erna weer.. ene x 40 cc over, en daarna nog een Hele straal zo tussen mijn borsten door uitgespuugd! en het flesje daarna 60cc over.. van de 120..dusja dan heeft ze dus echt niet veel weer es gedronkenmaarja.. ik heb net even de kinderopvangtoeslag aanvraag ingevuld voor de belastingdienst, so wij krijgen daar (gelukkig) echt heel veel van terug! anders zou het ook niet te betalen zijn maar goed. Nou dames ik ga dalijk nog maar weer es een flesje bij feli proberen...kben benieuwd hoe ze hem nu drinkt..want daarstraks deed ze ook weer heel onrustig.. ook heeft ze (bijna) altijd haar handjes in vuistjes geknepen, die je dan bijna niet uit elkaar krijgt...haar handjes zijn niet echt ontspannen ofso, maar verder lijkt ze dan niet echt helemaal gespannen.. ik weet het ook niet, denk toch dat ik binnekort echt eens naar de ostheopaat zal gaan met dr. nou dames goede nacht alvast!
Hoi meiden, Ben vreselijk misselijk....en kan nu niet meer slapen Ik denk dat de Big mac van gisteren niet goed is gevallen.. Gisteravond ben ik naar de voorronde geweest van That's the question. Het was erg leuk om te doen, eerst allemaal open vragen.. best lastige erbij hihi En daarna, omdat ik er genoeg goed had, kreeg je een soort tv-training. NU krijg ik ee brief waarin staat of ik ook daadwerkelijk mee mag doen... Ik ben erg benieuwd! Mosa, hoe is het met je vriend? Is hij al weer wat opgeknapt? Ik ben heel benieuwd wat ze zeggen over de voeding op het cb! Pookie, welke vragen krijg je dan over de huiselijke situatie? Ik kan me dat niet echt herinneren.... Hahaha, ik heb wel zitten grinniken om: Niet met blijvend letsel Wie weet kotm het hierdoor ja... Sanne, goed om dan maar niet meer bij te houden hoeveel Feli drinkt inderdaad. Te veel focussen erop is ok niet goed he. Gisteren was voor Svinthe gen goede dag... Een fles helemaal niet, Michel gaf de fles omat ik weg was. Dan heeft ze dus van half 3 (130 cc) tot 1 uur 's avonds niks op. Woops. spannend hoor voor jou! Ik kan me vorstellen dat je nu echt niet meer kunt wachten om je meisje te zien! Melisa, jeetje zeg, weer in de lappenmand. Het zit ook niet mee zeg! Gelukkig ben je ongesteld geworden dan! Sterre, leuk Noah's eerste feestje ! Veel plezier vandaag! Mosa, de nacontrole... succes hoor. Ik denk dat ze niet erg gaat reageren om het niet bv meer geven. Je hebt het toch heel erg geprobeerd.. Ik zag erg op tegend e nacontrole, maar dat was meer omdat ik het allemaal nog geen plek had gegeven die hele bevalling. Bij mij heeft ze niet mer gekeken hoor van onderen. Volges mij is dat alleen als je daar naar vraagt... Succes vandaag! Veda weer verkouden? Zielig hoor! Heeft ze er erg veel last van, bijvoorbeeld met drinken? Afrola, de eerste tandjes? Ac, daar zal ze wel last van hebben dan he? Fijn dat de kerstdagne leuk waren! Bubsie, fijn het hartje weer gehoord Geweldig hoor! Film, het was erg gezellig om er weer eens even samen uit te zijn. We zijn naard e Hel van 63 gegaan, de film over de 11stedentocht. Mooie film hoor, leuk verhaal! Zo, ik ga maar weer eens proberen te slapen. Vandaag om 9.15 uur met Svinthe naar de fysio voor de voorkeurshouding. En ik zou gaan winkelen, maar dat ga ik denk ik maar afzeggen als ik me zo blijf voelen...
@hanna; hopelijk voel je je nu wat beter en was het alleen een dwarsliggende Big-Mac. Er schijnt nameijk ook een vervelende buikgriep rond te waren! bah, gisteravond ging het drinken van Yuna niet zo lekker en toen wilde ik mijn "volle" borst afkolven om eventueel een flesje te laten geven door papa. Wat blijkt, er kwam maar 25 ml melk uit. Vandaar dat het drinken niet zo lekker ging de afgelopen avonden en Yuna huilerig was. Mijn melk productie loopt s'avonds terug. Nu dus maar bezig met een melkproductie opwaardeerplan. We moeten de 6 maanden wel gaan halen!!!
Pookie: Wat raar dat ze aan je vriend vragen of hij weleens geslagen is. Vind het niet gek dat hij dan zo'n antwoord geeft. 25 ml is zeker niet veel, hoop dat het snel weer op gang is. Hoe ga je dat aanpakken? Afrola: Nu al tandjes!! Hoop dat ze hier pas met 4 maanden beginnen te komen. Jij ook al van de rare vragen bij de CB. Hahah wat een antwoord heb je gegeven, extra dimensie haha. Mosa: Handige link, ik was ook al zo benieuwd naar wanneer die sprongetjes zijn maar wilde het boek niet kopen. Veda alweer verkouden, dat is wel erg vaak. Bubsie: Leuke collage, zo kan je goed zien dat je buike al flink gegroied is. Sanne: hahah jij ook al een warme straal babyspuug tussen je borsten, die kreeg ik van de week ook Hanna: Hee wat leuk zeg dat je mee mag doen, we hebben een celebrity in ons midden All: BV is nog steeds niet op gang dus maar heel vaak aanleggen vandaag. De kleine ligt nu al 3 uurtjes tevreden te slapen maar ik denk dat mijn vriend hem een beetje KV heeft gegeven vanacht. Hij heeft zichzelf helemaal naar boven gewurmd in zijn bedje en ligt nu zonder dekens. Ik ga zo even een slaapzak halen, wie heeft er al eentje en waar moet ik rekening mee houden?
Sheann, kleine maat slaapzakjes zijn moeilijk te vinden. Ik vind de slaapzakjes zonder armpjes lekkerder, anders liggen ze zo opgepropt. Er zijn slaapzakjes met afritsbare armpjes, die zijn wel heel handig, kan je alle kanten mee op...
* breekt in *... Hi meiden... kom alvast even meekijken.... mocht het bij nod blijven plakken..... * breekt uit *
Hoi dames, Even echt geen tijd om bij te lezen, maar uh Hanna, gaat het wel goed met je? Weet je zeker dat je niet zwanger bent?
@seth, Hier alvast een vervroegde gefeliciteerd met je zwangerschap. Hopelijk houd je wondertje zich goed vast.
Melisa, tja dat zou wat zijn he. Ik ben aan de pil hoor, dus als het goed is ben ik niet zwanger en is de Big Mac van gisteren gewoon verkeerd gevallen.. Seth, wat spannend zeg meid! mooi kaartje hoor!!! En ook een positieve test. Wow
@sheann; prenatal heeft een heel lekker warme slaapzak met afritsbare mouwen van nijntje, ook in 70 cm. Perect voor een klein babytje zoals onze Yuna. En de BV hoop ik op te krikken met veel thee drinken, saunabezoekje en beschuit met muisjes. En natuurlijk aanleggen en leegkolven. We zullen zien hoe het vanavond gaat en anders moet ik maar een zakje BV uit de vriezer halen. Nu eerst lekker naar de sauna!!!
Bedankt voor het advies, ik ga zo even de winkel in voor een slaapzak. Pookie: Veel drinken is wel een goeie, dat vergeet ik nog weleens. Seth: Gefeliciteerd met je positieve test!
Sheann: wij hebben hier een winterslaapzakje, met afritsbare mouwtjes. Chelsey slaapt zonder die mouwtjes, maar bij een echt koude nacht krijgt ze ze wel aan. Ben zelf fan van de prenatal.
Hoi meiden, Tot mijn grote spijt begin ik nu ook keelpijn te krijgen en verkouden te worden Daar zit ik écht niet op te wachten Veda snottert ook flink, en dat is natuurlijk nog zieliger. Gelukkig gaat het drinken tot nu toe goed, maar ze hoest en niest wel heel vaak. Sanne, bah, wat rot dat het drinken weer niet goed wilde lukken! Heel vervelend! Ik ben nu even kwijt wat er verder gaat gebeuren mocht Feli moeizaam blijven drinken Hier heeft Veda haar handjes ook best vaak in vuistjes geknepen, maar zodra je haar handje dan vastpakt, dan doet ze hem gelijk open. Feli niet? Misschien zou een ostheopaat idd geen verkeerd idd zijn voor jullie! Fijn dat jullie veel geld terugkrijgen van de belastingdienst voor kinderopvang! Anders is het idd niet te betalen lijkt me! Hanna, hmmm...weer zo misselijk Rot dat je dat zo vaak bent de laatste tijd! Voel je je verder wel goed? En anders misschien toch een testje doen, om het uit te sluiten? Je zult wel niet zwanger zijn, maar dan weet je het helemaal zeker. En leuk zeg, de voorronde van That's the question! Ik hoop voor je dat je daadwerkelijk mee mag doen! Dan zit ik in ieder geval voor de tv Enne...gisteren ben ik al bij het CB geweest hoor Ik mag dus wel de flessen ophogen naar 165 cc, en dan mag ik Veda 5 flessen geven. Dus je had ongelijk Maar dat schreef ik gisteren geloof ik ook al, volgens mij werken er hele fijne mensen hier op het CB, ze proberen je niets op te dringen enzo. Vandaag heeft Veda dus 2 flessen van 165 cc gedronken, en dat ging goed. Nu ligt ze te slapen, en om ongeveer half 4 mag ze weer een fles. Ik wil ze nu op de volgende tijden geven: 7.30, 11.30, 15.30, 19.30 en 23.00 uur. Tot nu toe lopen we nog op schema Fijn dat jullie bioscoopbezoekje een succes was! Hopelijk voel je je vandaag alweer iets beter! En hoe was het bij de fysio? Pookie, wat vervelend dat je zo weinig melk uit je borst kreeg Is toch nog een heel gedoe hè, borstvoeding geven?! Hopelijk wordt het snel weer beter! Veel plezier in de sauna in ieder geval! Sheann, hopelijk komt jouw melkproductie (wat klinkt dat eigenlijk raar zo ) ook snel weer op gang! Veda slaapt al ongeveer 4 weken in een slaapzakje, ideaal vind ik! Wij hebben er eentje van de Hema zonder mouwtjes. Hij zit wel iets te groot, maar wij slaan de onderkant voor de zekerheid om, zodat ze er niet in kan zakken. Maar ik vind het heel handig, en vooral met deze kou! Seth, wauw meid Wat fijn dat het weer raak lijkt te zijn! Super! Ik ga voor je duimen! Tot snel Sterre, hoe gaat het bij jullie? is het drinken goed gegaan? All, vandaag een druk dagje met allerlei boodschapjes enzo. Dan vanavond eerst naar de vk voor de nacontrole, en daarna bij mijn schoonouders eten. Mijn zwager en schoonzus zijn net terug van een vakantie in Thailand dus die komen ook. Zij hebben Veda voor het laatst gezien toen ze nog geen 2 weken was, dus die zullen we opkijken hoe ze al veranderd is
HOi dames, even snel want ik ga zo naar de kapper, heerlijk! khep vanochtend flink luiers ingeslagen 6 pakken! en ook 4 pakken van die pamper doekjes haha wat een gesjouw, niet normaal! maar ik wou persee die bonnen gebruiken die ik nog had, dat scheelt toch wel, nu was ik toch nog 46 euro kwijt, kvond het nog veel! khep nu ook een andere soort, ik weet niet wat het verschil is, maar ik heb nu 3 pakken van maat 2 en dan baby dry ( maar dit is geen geel pak, die hadden ze ook maar zaten minder luiers in?) en 3 pakken maat 3 (tsja je kan maar vast een voorraadje op bouwen) en die zijn active fit.. wat het verschil allemaal is weet ik niet, het zal we goed zijn hahaha. @mosa jij ook druk dagje dus vandaag, suc6 bij de nacontrole vanvond, en veel plezier als je zwanger en schoonzus komen! wat nu het plan is met feli weet ik ook niet ik ga aankomende week weer langs het cb om te wegen en om te vragen hoe of wat... ik weet het ook niet zo goed meer. @hanna wat balen dat svinthe zo slecht heeft gedronken en dat je zelf ook niet helemaal lekker bent! hier is het ook nog steeds niet veel soeps.. elke x zowiso 40cc over nu ipv van soms ook es 20cc over te laten, en daarnet en gister al weer een x 70cc over laten.. wel leuk dat dat je misschien op tv komt met dat programma, ik ken het helemaal neit, is het iets nieuws? op welke zender komt het? wel vertellen he, als je mag, dan ga ik ook kijken! @pookie ow 25cc is niet zo heel veel nee, heel veel suc6 met je plan! knap dat je het 6 maanden vol wilt houden hoor! @seth super van je positieve test hopelijk gaan we jou dus hier ook vaker zien! @all ik ga zo naar de kapper.. had ik echt ff zin in, een flink stuk dr af en wat plukjes denk ik. Groetjes!!
Sanne, zo, 6 pakken luiers, dat is zeker een hele lading Maar wel fijn als ze in de aanbieding zijn natuurlijk! Mocht Feli nu komende week nog niet veel zijn aangekomen, dan zou ik wel echt naar een plan van aanpak vragen hoor! Ik heb het idee dat ze jou een beetje laten aanmodderen nu, terwijl je hier alleen maar onzeker van wordt (lijkt me tenminste). Iedereen wil het beste voor z'n kindje en ervoor zorgen dat alles goed gaat met z'n kindje en als ze niet genoeg wil drinken en dus weinig aankomt, dan lijkt me dat heel frustrerend! Ik hoop natuurlijk dat Feli nu wel meer is aangekomen, maar anders vind ik wel dat ze er wel wat meer werk van mogen maken! Veel plezier bij de kapper!