zo mijn buik foto staat in me album verder niet veel te melden alleen dat ik morgen weer naar de gyn mag
hallo lieve meiden hier een intens verdrietige Deeske. Mijn leven staat op zijn kop ons lief klein ukkietje is met 9 weken gestopt met leven ik heb nu provera gehad om een ongi op te wekken..... daarna hebben me man en ik besloten tot eind van dit jaar nog zelf te proberen en daarna echt aan de icsi te gaan.........
Pookie: Ze wonen al iets van 3 jaar in Granada maar ben er vorig jaar voor het eerst geweest. De vriendin van mijn broer komt daar oorspronkelijk vandaan en ze wonen daar met zijn schoonfamilie in een prachtig huis. Sanidump was onderweg naar het westen in Utrecht. Daarna naar Purmerend en als laatste naar Amsterdam. Het was me een dagje zeg, ik was blij toen ik in mijn bed lag. We hebben wel een heel schattig gouden armbandje van mijn schoonouders gekregen. Ik weet niet wat voor muis jij hebt maar je kunt ook een tabblad openen door op je scroll te klikken. Afrola: Auw, dat klinkt niet lekker. Niet boos zijn op jezelf, kan gebeuren. Ik was tijdje terug met mijn zussen in het park melige foto's aan het maken en toen was ik gevallen omdat ik stom zat te doen. Toen voelde ik me ook behoorlijk dom. Gelukkig was alles goed met de kleine. Ik denk dat we nog even moeten wennen dat we niet meer alles kunnen zoals vroeger Mooie buik hoor Klussertje: Oh nee wat erg. Ik heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte.
Hey klussertje, hoe kan dit nu gebeuren? De zwangerschap ging zo goed! Heel veel sterkte meid. Dikke knuffel!
Goedemorgen meiden, Klussertje, wat vreselijk dat het weer mis is gegaan Ik zou nu zorgen dat ze er echt naar gaan kijken waar het telkens mis gaat. Heel veel sterkte! Pookie, ik ben ook helemaal niet creatief maar het gaat natuurlijk ook een beetje om het idee dat je zelf dingetjes maakt voor de babykamer. Het hoeft natuurlijk ook niet allemaal perfect te zijn, alhoewel het er wel een beetje leuk uit moet zien natuurlijk Als iemand trouwens ook schilderijtjes wil maken, dan zou ik aanraden om alles te kopen bij de Action. Daar hebben ze veel verschillende maten doeken en het kost heel weinig (40 bij 40 cm voor 2,49). Ook hebben ze daar allerlei kleuren verf. Melisa, hoe ging je gesprek met je leidinggevende? Afrola, het is heel rot, maar zulke dingen gebeuren. 9 van de 10 keer zal het goed gaan en denk je er verder niet meer over na. Maar vervelend dat je er nu zo'n last van hebt, maar je zult ook een flinke smak hebben gemaakt. Mooie buikfoto weer zeg! Hij begint nu echt te komen Sheann, zeker een drukke dag zondag! Ik kan me voorstellen dat je goed moe was! Wat lief dat je een armbandje van je schoonouders hebt gekregen! Is het hun eerste kleinkind? All, ik denk dat we deze zomer toch met de tent op vakantie gaan. We hebben op internet gezocht naar huisjes te huur in Frankrijk en ten eerste is het in het hoogseizoen bijna allemaal al verhuurd en ten tweede, als we dan iets vinden dan kost het wel 900/1000 euro per week En dat twee keer, plus alle andere kosten vind ik toch iets te veel van het goede. Dan toch maar kijken hoe het met de tent gaat. Verder ben ik vandaag lekker vrij! Op 5 mei zijn we altijd dicht, dus dat is niet verkeerd. Jammer dat het weer niet zo meezit, maar een beetje rommelen in huis is ook niet verkeerd. Vandaag 14 weken, iedere hele week vind ik toch wel weer een mijlpaal Nog twee weken in de kannen plassen Dat heb ik nu écht wel gehad! Maar de volgende keer zou ik weer meedoen. Aan het einde van de week gaan we naar een hele grote Babydump en dan gaan we het babykamertje bestellen, heb ik zin in! Fijne dag allemaal en tot later!
@mosa: ik heb net gebeld en mijn leidinggevende is er niet. Haar schoonvader was overleden. Ik ga gewoon vanavond naar het werk, en heb met collega overlegd dat ik wel zie hoe lang ik blijf. Morgen maar kijken of er een vervangend hoofd is. Ik maak me er maar niet meer druk om. En 14 weken, fijn hoor. Nog 26 te gaan haha. Ik vond het op een gegeven moment ook genoeg om steeds in die bak te plassen. 10 weken is erg lang. Gisteren stond er een bekende wagen voor de deur, bleek van MvM te zijn. De kratten werden bij de buurvrouw afgeleverd. Ben benieuws wanneer ze het heugelijke nieuws gaat delen haha. Je kunt ook niets geheim houden he tegenwoordig!
Melisa: Komen de MvM niet incognito die kratten afleveren? Is ook niet echt discreet. Mosa: Action is zeker goedkoop. Ik heb die doeken ook wel eens bij de xenos gekocht daar hadden ze iets grotere formaten. Wat voor verf ga je gebruiken? Mijn schoonouders hebben al twee kleinkinderen maar die zien ze zo goed als nooit dus ze zijn zich al helemaal aan het voorbereiden op deze kleine. Ze wilde al de kamer van hun andere zoon, die nog thuis woont, verbouwen zodat ze het anders in kunnen richten met een bed voor de kleine en een speelhoek Ik heb gezegd dat dat niet hoeft maar ja wat doe je eraan. Ik heb vandaag ook lekker vrij. Ik zou eerst naar wageningen gaan maar het is echt pokke weer. Ik zit nog steeds te twijfelen om wel of niet te gaan.
Melisa, goed van je dat je je niet druk om je werk maakt! En ze zullen het vast wel begrijpen, jij doet het natuurlijk ook niet voor de lol! Liever zou jij natuurlijk ook nergens last van hebben. Wat grappig dat je de MvM-auto zag, ik zou niet eens weten hoe hij er hier uitziet. Hij komt altijd achterom, dan kan ik de kannen in de achtertuin zetten. Meestal ben ik niet thuis, vandaag wel maar hij keek totaal niet. Het was pakken, nieuwe neerzetten en gaan. Sheann, Xenos zal het inderdaad ook wel hebben, maar de Action had ook wel grotere maten hoor. Ik heb alleen zelf 40 bij 40 gedaan omdat ik er 4 maak. Ik heb net met potlood al twee dieren getekend, dus binnenkort kan ik echt beginnen met schilderen. Ik ga acrylverf gebruiken en dan een beetje felle kleuren. Wat jammer dat je schoonouders hun andere twee kleinkinderen bijna nooit zien, dat is wel zonde! Dan kan ik me ook wel voorstellen dat ze erg naar jullie kindje uitkijken! En grappig dat ze een kamer willen verbouwen voor jullie kindje Mijn ouders hebben ook plannen, maar die gaan ook één dag in de week oppassen. Dus mijn moeder wil wel een bedje en zo neerzetten. Het is inderdaad koud weer, ik heb zelfs de verwarming aan en het is toch al wel weer een tijdje geleden dat die voor het laatst aan stond. Veel plezier voor als je toch gaat!
Mosa: Verwarming aan!!! Zwangere vrouwen hebben het toch warm? Het duurde me allemaal te lang dus wilde ik net gaan afbellen om naar wagenigen te gaan, stonden ze al voor me deur. Nu heb ik ze weggestuurd Het werd mij veel te laat en ik moet morgen weer werken. Hoe is het nu met je bekken/banden? Melisa: Indd erg goed dat je voor jezelf kiest en dat je je niet schuldig voelt tegenover je werk.
Sheann, heb jij het vandaag warm dan? Zelfs met dikke kleren en mijn pantoffels aan lukt het vandaag niet Goed toch dat je voor jezelf kiest en lekker thuis blijft, vooral als je morgen weer moet werken! Ik heb nu gelukkig helemaal nergens meer last van! Ik denk dat ik pas gewoon iets te druk ben geweest, ik ga er nu een beetje op letten. Niet meer zoveel sjouwen enzo. Mijn vriend zei ook al, ik wil dat je deze week niets meer in het huishouden doet Dat is ook niet nodig, maar hij is morgen vrij (ik moet wel werken) dus dan gaat hij in ieder geval de badkamer schrobben. Dat scheelt weer voor mij. Wel lief, zo bezorgd als dat hij is.
Mosa: Nou gelukkig is het weer over en niet meer met stenen sjouwen in de tuin maar lekker opzichtertje spelen Lief dat je niet meer hoeft te poetsen van je vriend. Ik had het vandaag best wel warm maar nu ik weer achter de computer zit niet meer. Ik heb het de eerste weken juist heel koud gehad maar ik denk dat dat ook komt omdat ik zo moe ben. Ik zie dat jij met 17 weken weer een afspraak hebt bij de Vk. Ik heb rond 16 weken ook weer een afspraak, dacht eerst dat dat de 20 weken echo was maar dat lijkt me nog te vroeg. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen.
Sheann, als je moe bent, heb je het inderdaad sneller koud! Maar het is vandaag ook wel écht vies weer, je went ook zo snel aan mooi weer hè? Maar vanaf morgen of donderdag wordt het geloof ik weer beter! Als het goed is, krijg je nu iedere maand een afspraak bij de vk voor controle. Dan checken ze je bloeddruk en dan gaan ze ook luisteren naar het hartje. Dus het is echt om te controleren hoe het met je gaat, verder niet. De 20-wekenecho doen ze hier in het ziekenhuis, omdat het een medische echo is. Maar ik weet niet of ze dat overal doen. Een vriendin van mij is 19 weken zwanger en zij had met 18 weken de 20-wekenecho, maar dit bleek te vroeg. Nu moet ze volgende week nog een keer terug komen, dus het is erg belangrijk dat dit echt met 20 weken wordt gedaan. Anders kunnen ze bepaalde dingen nog niet goed zien.
Dan krijg ik waarschijnlijk ook gewoon een check-up en geen echo. Ik geloof dat ze bij mijn VK wel de 20 weken echo kunnen doen maar weet het niet meer zeker. Mijn zusje heeft trouwens 19 mei haar eerste echo dus dat wordt ook heel erg spannend.
De ene vk is makkelijker met echo's dan de ander, maar volgens mij krijg je normaal gesproken geen echo dan. Ik krijg alleen nog de 20-wekenecho en verder niets meer. Dus echt alleen met 12 en met 20 weken, best weinig. Maar dan doen we er zelf nog wel één rond de 30 weken ofzo. Dat is zeker spannend voor je zusje! Zit ze bij dezelfde vk als jij, of dat niet? Hoe lang is ze nu zwanger? Wel heel leuk hoor, dat jullie samen zwanger zijn! En misschien volgen er nog wel meer, of denk je dat niet? Ik weet niet meer of dat hier op zw.pagina was, en het is ook al een tijd geleden, maar toen waren er iets van 3 of 4 zussen tegelijk zwanger, dat vond ik ook zo apart.
2 echo's is zeker niet veel. Ik heb geen idee hoeveel ik er nog krijg. Heb de smaak wel te pakken moet ik zeggen. Mijn zusje heeft zich aangemeld bij dezelfde praktijk maar er werken een stuk of 10 VK dus ik weet niet of we dezelfde hebben. Ze denkt dat ze 4 weken achter mij loopt dus dan zou ze nu 8 weken zijn. Ik heb nog 3 zussen die heel graag een kindje maar ze hebben geen vriend dus dat wordt lastig. Ik zei al van de week dat het leuk zou zijn als we met zn vijven zwanger zouden zijn maar helaas. De jongste is 18 dus die heb ik toen nog gewaarschuwd dat ze nog niet zwanger mag worden. Ze heeft trouwens geen vriendje voor zover ik weet.
Ja, wie zou nu niet de smaak te pakken krijgen van echo's Ik denk dat er het liefste allemaal iedere week een echo zouden willen krijgen! Die vriendin van mij heeft al 5 echo's gehad, vanwege een MA een paar maanden geleden. Dus aan de ene kant mag ik natuurlijk blij zijn dat ik maar zo weinig echo's krijg! Ik ben nu ook eigenlijk helemaal niet meer onzeker over of alles wel goed gaat. Ik las vandaag nog een paar pagina's bij de novembermama's en sommigen daar zijn nog steeds zo onzeker ondanks dat ze al voorbij de 12 weken zijn. Dat heb ik gelukkig niet! Zonder vriend zwanger worden is natuurlijk iets lastiger! Alhoewel... Hopelijk komen ze in ieder geval snel de mannen van hun dromen tegen, want een kinderwens zonder dat je een vriend hebt lijkt me vervelend. En als ik je zusje van 18 was, dan zou ik ook nog even wachten! Maar ze kan in ieder geval binnenkort vast 'oefenen' op haar neefjes/nichtjes over een tijdje
Zo ff tussen het collecteren en eten door @mosa; ja, de verf van de action ken ik wel........Die hebben we nog recent misbruikt om een spandoek te maken. En het is inderdaad leuk om zelf iets te maken voor het kamertje. Ik was ook heeeeeeeel blij dat de 16 weken kannen vullen om was. Soms hield ik mijn plas op als ik van het werk wegging omdat ik het zonde vond om het niet te kunnen doneren aan kan, arg zat ik de hele weg naar huis te wiebelen in de auto! @sheann; Amsterdam-Purmerend dan kwam je ook al langs........maar waarschijnlijk zat ik op dat moment in Almere Maar een druk schema hoor voor een vrije dag! En een prive speel/slaapplek voor de kleine bij schoonouders, wel lief hoor. Maar wat zal oom ervan vinden dat zijn kamer wordt opgeofferd??? @melisa; gefeliciteerd met je buurvrouw! Grappig, ik dacht dat bij ons ook alle buren het wel door zouden hebben van de flessen, achteraf bleek dat ze ze nooit waren opgevallen. Warm/koud...........ik heb het nu iets minder koud dan normaal, maarreh bij mij slaat de klokthermostaat gewoon aan als het kouder wordt dan 20 Graden celsius en hij daarop ingesteld staat. Maar nu ga ik eerst weer een trainingspak aantrekken en die BH uit!! Ik heb nu een deel van de straat/buurt gehad en zo doe ik iedere dag maar een beetje. mijn rug/kont doet gewoon te veel pijn.
*Kijkt hier nog af en toe om het hoekje* Fijn om te lezen dat het de meeste van jullie zo goed gaat. Ik hoop me snel weer aan te kunnen sluiten!