Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

@salapio agh maagzuur bah daar kunnen er meerdere over mee praten hierzo!(ik zelf ook tijdens de zwangerschap) flink aan de maalox o.i.d. ?? en wat zonde dat mirre zo moest spugen vandaag! gelukkig wou ze wel lekker eten daarna, en al 3 nachten in haar nieuwe bed, goedzeg!! en dat onder de dekens slapen, leert ze vast wel;)

@afrola, zoo jullie gaan ook steeds op stap of lijkt dat maar?? lekker hoor! naar texel, ben je er al eens eerder geweest? hai en ik zijn er ook een x geweest, erg leuk, super veel en lang strand, en je had er ook best leuke winkeltjes volges mij. Maar als het zulk koud weer is, is lekker binnen blijven en spelletjes spelen ook heel leuk natuurlijk! en ik heb (toevallig) de afspraak voor de KA nog niet afgezegd.. ga ik ook nog maar even neit doen ook... want wie weet wil ik er toch heen.

@mp, feli past hier nog steeds maatje 50... maar het ligt naturulijk echt aan je kindje, feli is ook wel kleiner dan gemiddeld. maar feli draagt dus maatje 50/56 62 is echt nog te groot, zelfs van noppies, en dat valt echt best klein vind ik.

ik had volges mij 2pakjes maat 50, 1tje maat 56(noppies, en die valt dus ongeveer net zo een pakje van prenatal maatje 50) en nog wel wat volges mij. Maar denk dat je aan 3 rompertjes wel echt te weinig hebt anders blijf je wassen, soms poepen ze zich namelijk helemaal onder, ik zou voor de zekerheid voor maatje 50/56 gaan, of de vk moet zeggen dat jullie kindje zo groot zal zijn dat het daar niet in zal passen? en je krijgt ook heel veel w.s. maar meestal geven ze dingen van maatje 62 of groter... bij mij dan in iedergeval. ik weet niet of je er dus wat aan hebt wat ik zeg.. want het ligt echt aan het kindje, maar ik zou voor de zekerheid wel nog een pakje kopen en nog wat rompertjes. owja ik had ook al 2 pakjes van maatje 62 liggen voor de zekerheid.

@seth ik denk toch ook echt eitje op dag 15, maar ik snap dat je graag die ene speciale datum aan wilt houden:) zou ik ook gewoon doen hoor als ik jou was, als dat toch goed voelt waarom niet.. het zal misschien toch wel veranderd worden als je je echo krijgt, maarja eigenlijk zegt een uitgerekende datum ook niet zo veel, tis meer een richtlijn volges mij.

@all

ik weet niet of ik morgen nog op de computer ga, dus ik wens jullie allemaal alvast ook een heel erg super goed 2010!

2. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

ff snel.......

Seth, wat lees ik nu..........van harte meid!!!

twinny

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik wilde nog even komen reageren terwijl Veda haar laatste flesje krijgt, maar er is te veel geschreven :)
    Slaap lekker allemaal en morgenochtend heb ik vast nog wel even tijd om te reageren!

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Sanne, hoe is het nu met Feli? Ga je vandaag nog naar het CB bellen?

Sheann, wij leggen wel nog een extra dekentje over Veda heen ondanks dat ze in een slaapzakje ligt. Voor mijn gevoel is dat met deze kou wel zo lekker! Maar je kunt het natuurlijk even uitproberen en dan even zijn temperatuur opnemen 's ochtends.
    En slapen met oud en nieuw zou ik ook wel een beetje zonde vinden hoor ;) Maar leuk dat jullie nu naar je moeder toegaan!

MP, er komen idd nog genoeg aanbiedingen voor luiers langs de komende 20 weken hoor :)
    Ik weet niet precies hoeveel kleertjes ik in maat 50 en 56 had, maar redelijk veel. Vooral in maat 56 en die draagt ze nu nog.
    Ik zou denk ik als ik jou was, nog iets meer in maat 50 kopen, maar het ligt er ook weer aan hoe groot je kindje zal zijn. Sommige kindjes slaan namelijk maat 50 over terwijl anderen er nog in zwemmen.

Woops, zou heel fijn zijn natuurlijk als je niet overtijd zou gaan lopen! Nu schiet het écht op!

Seth, lastig tempkaartje! Niet dat dat nu nog veel uitmaakt natuurlijk ;) Als ik echt zou moeten kiezen, zou ik toch denken dat je eisprong op dag 15 was en dat je dus vroeg positief hebt getest.
    Ik lees nu dat je dag 10 aanhoudt, je moet ook vooral je eigen gevoel volgen.

Afrola, mocht je dit nog lezen, dan heel veel plezier op Texel!! Geniet ervan, maar dat komt vast wel goed!
    En ik eet normaal idd niet erg ongezond, maar ik merk dat ik de laatste tijd toch makkelijker was met koekjes en andere tussendoortjes. Daar wil ik weer een beetje vanaf. Want ondanks dat ik vind dat mijn figuur nu best meevalt, maar er nog wel wat af ;) Maar de maand december is natuurlijk idd een moeilijke maand met al die feestdagen.

Salapio, vervelend dat je nu ineens meer kwaaltjes krijgt! En maagzuur, bah!
    Zielig dat Mirre niet lekker was, hopelijk is het vandaag weer over!
    Wel fijn dat het goed gaat in haar nieuwe bed, op het overdwars liggen na dan ;) En leuk dat ze zo goed ontwikkelt!!
    Hoe was jullie weekendje/weekje weg?
    Succes vandaag bij de vk!

Hanna, alweer helemaal opgeknapt?

All, gisteren bij de vk geweest voor de nacontrole. Alles was goed, en ze wilde wel even naar mijn litteken kijken maar dat zag er goed uit. Verder heeft ze ook inwendig gevoeld of mijn baarmoeder weer op de juiste plek zat en dat was ook helemaal goed.
    En zo kun je zien dat je je vaak druk maakt om dingen waar je je achteraf helemaal niet druk om heb hoeven maken, want ze begreep het helemaal van de borstvoeding. Ze vond zelfs nog dat ik het met de flinke borstontsteking en Veda's verkoudheid toen nog lang volgehouden heb :)

Daarna gegeten bij mijn schoonouders, zwager en schoonzus waren helemaal weg van Veda. Ze hadden haar al ruim 5 weken niet meer gezien, dus een heel verschil natuurlijk! Ze is bijna de hele avond wakker geweest, maar ze heeft heel rustig vanuit haar wipstoel alles zitten observeren :)

Vannacht heb ik heel slecht geslapen, ik ben nu echt heel erg verkouden. Ook heb ik flinke keelpijn, maar ik vind het fijn dat je er nu tenminste iets tegen kunt nemen in tegenstelling tot tijdens de zwangerschap.
    Veda snottert ook nog flink, maar gelukkig heeft ze er niet minder om geslapen.

Fijne dag en allemaal alvast een fijne jaarwisseling!!

5. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Afrola: Ik ben idd een vroege slaper maar ik moet wel als ik een beetje aan mijn uren wil komen. Ik kan telkens tussen de voedingen door 1 of 2 uurtjes slapen en als mijn vriend een flesje geeft dan kan ik 5 of 6 uurtjes slapen.

MP: Ik zou een stuk of 3 setjes/pakjes en 6 rompertjes in maat 56 halen. Ik heb ook een hoop gekregen maar dat weet je niet van tevoren. Je kan ook altijd bijhalen als je te weinig hebt.

Seth: Ik denk ook dag 15 doordat je vorige cyclus ook een stuk langer was.

Mosa: He bah, verkouden met oud en nieuw. Ik heb ook amper geslapen maar dat komt omdat de kleine om de twee wilde eten maar bleef poepen. Ik heb hem een half uur geleden verschoond en hij heeft hem net weer volgepoept. Zodra mijn vriend thuis komt mag hij de rest van de dag op luierdienst.

All: Mijn BV is trouwens dramatisch teruggelopen, ik heb vanochtend voor de voeding beiden borsten leeg gekolfd en er kwam in totaal maar 70 ml uit :(
    Gisteren had ik nog 110 uit een borst kunnen kolven. De rest heb ik bijgevuld met KV en hij had binnen 5 min 180 ml opgedronken. Ik weet niet hoeveel hij mag hebben maar hij had zo'n honger.

:p Fijne Jaarwisseling :p

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Allemaal een hele fijne jaarwisseling en een super 2010 gewenst!!!

7. woops

woops Niet meer actief

Allemaal een heel fijn uiteinde en een gelukkig 2010!!!

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @Hanna; Spannend dus je wordt misschien een televisiester;)

@sanne; FOTO van je haar! Vervelend dat Feli nog steeds zo huilerig en onrustig is. Goed ingeslagen hoor met die luiers, kan je weer ff vooruit.

@Seth; gefeliciteerd en welkom hier

@shean; succes met oliebolln bakken, leuk dat je dat zelf doet. Wij gaan met alle kinderen altijd oliebollen halen bij mijn vader, lekkere mini-oliebolletjes! En wakker blijven hoor!! Oei, jouw BV loopt ook terug, lastig hoor. Ik ben niet aan het aanvullen met KV, zolang Yuna een blije baby blijft doe ik dat nog niet. Ik merk alleen dat ze veel langer blijft drinken, ruim 20 minuten per borst!

@mp; er komen de komende 20 weken vast nog een heleboel luier aanbiedingen. Maar ik kan je aanraden eens te kijken op de site:De luier vergelijk site Zij hebben ook een aanbiedingen nieuwsbrief waarop je je kan abonneren. dan mis je geen aanbieding meer!
    En ik zou inderdaad niet te veel maat 50 kopen, als ze geboren is kan je het nog bijkopen. Maar het varieert wel per winkel hoe de maten vallen hoor. Prenatal maat 56 was hier de eerste 4 weken perfect. V&D maat 56 valt redelijk groot, daar past ze nu nog goed in. En sommige rompers maat 50 van de Zeeman zijn nu nog te groot:)
    ( mijn meisje zweeft nu tussen maat 56 en 62, maar het is een "fijn" meisje volgens CB en vele ervaren moeders;))

@Woops; de eerste nieuwjaarsbaby zal ze dus niet worden maar het lijkt erop dat je niet 42 weken vol hoeft te maken. Fijn hoor!

@afrola; Fijne vakantie op Texel, Zwaai je onderweg even naar me;)

@Salapio; arme Mirre, maar wel vreemd dat het ook zo weer weg was. Ging dat ook maar zo met jouw maagzuur:p

En voor jullie allemaal:

9. Seth

Seth Niet meer actief

Dames,

fijne jaarwisseling toegewenst en een gezond en voorspoedig 2010!!!!!

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,
    Vlak voordat onze vrienden komen nog even hier bijlezen.
    OUd en Nieuw vind ik altijd leuke dan Kerst.. weet ook niet waarom.
    De sterretjes en oliebollen zijn binnen, dus het feest kan beginnen.
    De vrienden en mijn man zijn dol op koken, dus iedereen heeft een ingewikkeld getechtje gemaakt, die ik lekker op ga eten hihi!
    Ik hou echt niet van koken.

Mosa, ja ik ben gelukkig weer opgeknapt. heb alleen nog een stijve nek, maar ben niet meer misselijk.

Sheann, hoe komt het dat je bv terug gelopen is?
    Wel fijn dat de flesvoeding ook lukt.

Ik ben trouwens uitgenodigd om mee te doen met That's the Question. Ik kreeg vandaag een brief waarin stond dat ik 20 januari mee mag doen :) Leuk he!
    Oh haha, dat had ik al geschreven... hihi... telt het nog mee voor zwangerschapsdementie ;)

Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2010!!!

11. Sannehai

hoi dames!

@hanna oww wat leuk dat je mee mag doen, ik ken eigenlijk heel het programma niet, maar erg leuk! op welke zender komt het?? en hoelaat? ik ga zeker kijken! en smul ze van de lekkere hapjes;)

@pookie ik zal ff kijken of ik een foto kan plaatsen, vorrige x zag ik een foto van mezelf, khep echt een dikker koppie gekregen na de zwangerschap, die moet ik er echt ff af trainen aankomend jaar! hahaha

@mosa ik heb nog gebeld ja naar het cbtje, ze zei dat we eens naar een osteopaat moesten gaan, en dat hadden jullie, en andere mensen ook al eerder tegen me gezegd dus we gaan ons daar maar eens aan wagen, baad het niet schaad het niet. maar die hebben nu vakatnie, dus ga k dinsdag even terug bellen.

verder konden hun er ook niet zo veel mee, zolang ze levendig blijft en niet suffig word, en nog genoeg plas luiers heeft is er nog niets ernstigs aan de hand, als dat veranderd moeten we wel gelijk aan de bel trekken.

en woensdag ga ik weer langs het cbtje om te wegen, ik ben benieuwd.

@all

Nogmaals iedereen een supper jaar wisseling gewenst!!!

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: Ik heb allemaal ruime voedingstijden.
    's Nachts tussen 5&6, daarna tussen 9&10, dan rond 13.00u, daarna weer rond 16.00u, om 19.00 a 19.30 en de laatste tussen 22.00 en 22.30. Ligt er een beetje aan hoe Noah komt en anders maak ik hem wakker.
    Gaan ze het hoofdje van Svinthe opmeten met zo'n bandje die ze eerst warm maken? Hebben ze bij Noah gedaan, konden ze precies meten hoe 'scheef' hij is.
    Oh leuk dat je mag meedoen bij ttq! en zo snel al. Word je dan ook gelijk uitgezonden?

Mosa: Ik wil v.a volgende week ook wel goed op mijn eten gaan letten, bij mij blijven die 8 kilo plakken :):(
    Fijn dat alles goed was bij de vk en dat ze ook niet moeilijk deed over de bv. Kan je dat allemaal met een gerust hart afsluiten.

Sanne: Balen zeg, zal je altijd zien dat ze iets niet hebben waar je het graag wilt halen.
    Zoals je je haar omschrijft heb ik het ook gehad, ik vond en vind het héél erg leuk zo maar heb ze nu weer lang laten groeien. Ik ben wel aan het twijfelen of ik het niet weer af ga knippen. Noah trekt nu al aan mij haar haha.

Sheann: Ik leg Noah evengoed met slaapzakje onder de dekentjes.
    Balen zeg dat de bv zo terug aan het lopen is. Ga je er wel mer verder?

MP: Ik had 4 pakjes mt 50 en best veel mt 56. Noah heeft mt 50 toch een week of 6 aangehad dus moest ik iets meer wassen omdat ik er niet veel had maar bij kopen vond ik eigenlijk zonde. En net wat sheann zei, je kan af en toe ook mt 56 aantrekken, deed ik ook. Tegen de tijd dat we 2 pakjes bij kregen van een tante paste hij er niet meer in ;):)

Woops: Leuk stukje zeg. Wel balen dat ze weer terug is geschoten.

Seth: Ik kan je helaas niet helpen, ik werd zelf ook vaak niet wijs uit FF haha. Ik gebruikte het wel maar dan zonder al die dingetjes erbij, alleen temp.

All: Noah's feestje was leuk gister. Hadden we net zijn grote neef (18 mnd) misgelopen, jammer. En net wat Hanna al zei... de hele tijd liggen slapen ;)
    Wij houden ieder jaar met de vriendengroep door en vanavond ook weer. Hopelijk is Noah een beetje gezellig. We doen altijd spelletjes met cadeautjes en wij hebben 1 cadeautje met een vogelhuisje en wat spulletjes om em op te fleuren.. pimp je vogelhuisje staat erop, vond het wel grappig. Voor de rest weinig bruikbaars :D

Iedereen een hele fijne jaarwisseling!!!

13. Sannehai

oke even fototje van mn schatje en mij, kunnen jullie gelijk mn nieuwe coupe zien;):p

oeps had daarnet ff de verkeerde foto, maar dit is de goede:)

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sheann, vervelend dat Kyano vannacht weer zoveel wilde drinken! Wel handig dat je wat kunstvoeding ernaast kan geven, maar hopelijk krijg je het toch weer goed op gang!
    En een keertje 180 ml kan echt geen kwaad hoor!
    Hier mag Veda nu in principe 5 keer 165 ml per dag, maar ik merk dat ze door haar verkoudheid minder per keer drinkt. Dus nu geen ik maar weer even 100/135 ml per fles en dan laat ik haar iets vaker drinken, dan gaat het prima.

Hanna, fijn dat je weer bent opgeknapt! En 20 januari meedoen aan That's the question, leuk! Moet je ons wel even laten weten wanneer het uitgezonden wordt! Ik ben benieuwd hoe je het doet :)
    Eet smakelijk straks!

Sanne, leuk kapsel (en leuke foto trouwens!), staat je heel goed! Heb je krullen van jezelf? En je hebt er best een stukje vanaf laten knippen of niet? Wat een schattige kleertjes heeft Feli trouwens aan :)
    Ik denk dat het goed is dat jullie eens naar een ostheopaat gaan, je kunt het altijd proberen! Maar hopelijk is Feli woensdag al wel weer wat aangekomen!

Sterre, dus ook al opletten met eten, net zoals de helft van Nederland natuurlijk ;)
    Fijn dat het feestje gezellig was gisteren!
    Veel plezier vanavond!

All, het oliebollen bakken met m'n moeder zit er weer op :D Veda heeft de hele middag bij mijn vader gezeten, die vindt dat heerlijk! Nu wachten tot mijn vriend uit zijn werk komt en dan lekker eten.

Ik hoop dat jullie allemaal een fijne avond hebben!

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

De eerste post in het nieuwe jaar hier :D
    Hopelijk hebben jullie een gezellige jaarwisseling gehad.
    Bij ons was het erg gezellig.
    We hebben met vrienden hier gegeten en gezellig zitten kletsen.
    Voor we het wisten was het al 12 uur.
    Buiten sterretjes voor de wat grotere kinderen en Svinthe heeft lekker doorgeslapen.
    Ik heb haar nog wel wakker gemaakt voor de laatste fles om 1 uur en daarna is ze weer in slaap gevallen.

Straks nog even een rondje nieuwjaarwensen.
    De kerstboom heb ik al opgeruimd.
    Ben al goed bezig geweest :)

Sanne, het programma komt op Ned 1 rond half 7 elke dag geloof ik.\Ik weet nog niet wanneer de uitzenddatum is van de keer dat ik mee mag doen.
    Leuke foto van Feli en jou.
    Je haar zit mooi hoor!
    Hoe zat het eerst dan? Is het een groot verschil?

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Hanna, niet alleen de eerste post van het nieuwe jaar, maar ook de 8000e post van dit topic zie ik :D
    Fijn dat jullie avond in ieder geval geslaagd was!

Ik hoop ook dat jullie allemaal een gezellige avond hebben gehad en dat de kindjes lief zijn geweest! Wij hebben het in ieder geval erg gezellig gehad, alleen Veda wilde niet in haar bedje slapen. Dan maar beneden bij ons. Uiteindelijk hebben we haar om 1 uur naar bed kunnen brengen. Zelf lagen we er om half 3 in.

Veda ligt nu weer in haar bedje, dus ik ga maar eens de kerstboom opruimen :)
    Fijne dag allemaal!

17. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Hanna: Sinds dat ik ongesteld ben geworden is mijn BV een stuk minder geworden.

Sterre: Ik ga zeker door met BV geven, zou het heel erg vinden als het door zoiets niet meer zou kunnen.

All: De kleine vond het vuurwerk prachtig, hij heeft zijn ogen uit gekeken :D
    Vandaag heb ik 150 ml in een keer kunnen kolvend dus het gaat de goede kant op :) De kleine ligt nu tevreden te lachen in zijn wipstoeltje.

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Sanne: Leuke foto! Ik dacht ook al (net als mosa) dat je er een heel stuk vanaf hebt laten halen toch?

Hanna: Goed bezig zeg, ik denk dat ik de aankomende week ook alles ga opruimen, ook de geboortespulletjes enzo want ik vind het wel goed geweest nu. Wel jammer, is toch een beetje een afsluiter maar ook fijn, terug naar het 'gewone' leven.

Mosa: Veda lekker bij opa gezeten :)
    Ik denk dat héél veel mensen die goede voornemen hebben ja om op het eten te letten :p Roy 'moet' ook afvallen, die is best aangekomen sinds zijn knie maar ja, van 3x p.w intensief voetballen naar helemaal niks dat scheelt natuurlijk nogal. Plus dat hij een schildklierziekte heeft.. tja dat tikt aan. Ik wilde zowieso al afvallen en nu hélemaal :)

Sheann: Ik zou er ook van balen als ik door zoiets de bv moest staken... ik vind het nu al balen dat ik noah geen bv meer kan geven omdat hij gewoon niet goed dronk :( Mochten we ooit gezegend worden met een 2e, dan ga ik het denk toch wel weer proberen.

All: Iedereen gelukkig nieuwjaar!!!
    We hebben het heel leuk gehad. We hebben spelletjes gedaan en die vriendin waarvan we woensdag het feestje hadden van haar dochtertje is weer zwanger, erg leuk! Was weer in 1 keer raak dus nu zit er 1,5 jaar tussen de kids.
    Noah heeft onwijs goed geslapen, niet wakker geworden, ook niet toen we naar huis waren gegaan enzo en heeft tot 8.30u geslapen :$ vanaf de laatste fles van 22.30! Ik vrees alleen dat het maar 1malig was maar dat maakt niet uit :)

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sheann, leuk dat Kyano het vuurwerk zo leuk vond!
    En fijn dat het met het kolven de goede kant op lijkt te gaan!

Sterre, fijn dat jullie een leuke avond hebben gehad! En heerlijk zeg, zo'n nacht! Mag hij vaker doen! Wel aardig dat hij rekening heeft gehouden met jullie ;)
    En leuk dat je vriendin weer zwanger is, en in één keer raak is natuurlijk helemaal super! Hoe is het nu met die vriendin die zwanger is, waarbij er misschien iets is het het hartje van het kindje?

Ik kan me voorstellen dat het niet goed voor je gewicht is om eerst zo vaak te voetballen en nu niet meer ;) Kunnen jullie in ieder geval samen netjes gaan eten :)

All, het blijft hier een beetje lastig met eten, maar dan in de zin dat Veda te veel wil drinken. Nu krijgt ze dus 5 flessen van 165 ml, dus in principe iedere 4 uur een fles. Het lastige is dat ze meestal na 3 uur alweer honger heeft. Ze drinkt ook nog steeds zo snel.
    Na even gegoogled te hebben, denk ik dat ik morgen maar even johannesbroodpitmeel ga kopen. Dan drinkt ze in ieder geval langzamer en hopelijk voelt ze zich dan langer voldaan. We proberen het namelijk te rekken als ze honger heeft, maar dat lukt maar heel even en als we te lang wachten (te lang voor haar in ieder geval), dan raakt ze helemaal overstuur. Hopelijk helpt de johannesbroodpitmeel daartegen!

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, hier ook iemand die gaat opletten op het eten.
    Ik ga maandag weer werken dus dan is het toch wat makkelijker he. Ik kan dan alleen maar eten wat ik bij me heb en alle traktaties die geef ik gelijk weg aan de kinderen :)
    Ik hoop dat het jbpm gaat helpen. Svinthe vond het erg moeilijk drinken, ook met de speen 3 die ze toen had...

Deel Deze Pagina