Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sheann, heerlijk zeg, 5 uur achter elkaar geslapen! Hopelijk doet Kyano dat vanaf nu vaker!

MP, Hier heeft Veda nog steeds maat 56 aan, maar sommige broekjes beginnen te kort te worden dus binnenkort maat 62. Ik vind het dus heel lastig wat voor kleertjes je het beste kunt kopen, ook nu vind ik het zelf nog lastig. Het ligt er ook aan wat voor zomer het wordt natuurlijk ;)
    Maar ik denk dat Veda met ongeveer 2 maanden wel zo'n beetje naar maat 62 gaat, maar ze is best lang, dus dan zou maat 62 bij jouw kindje in juli kunnen. En mocht ze wat kleiner zijn, dan in augustus, dus ik denk dat je voornamelijk korte mouwtjes kunt kopen.

Woops, alles nog rustig bij jou?

Hanna, ik wil je alvast veel succes wensen voor morgen! Hopelijk gaat het goed met Svinthe op het KDV en hopelijk heb ook jij een leuke dag! Is het een hele nieuwe klas, of ken je de kinderen al?

All, vanmiddag een hele gezellige middag gehad, Veda heeft leuk 'gespeeld' met het dochtertje van vrienden (8 weken ouder), en daarna is ze in slaap gevallen en nu 4 uur later (ook tijdens de autorit naar huis) slaapt ze nog :) Die jbpm doet wonderen tot nu toe!

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Hoi dames,

tis rustig hier op de pagina.

Hier thuis is feli weer druk bezig, met Niet slapen en Niet drinken!

beetje vermoeiend af en toe.. kben benieuwd wat ze woensdag op het bureaurtje zullen zeggen..

Elke x is ze na een half uurtje slapen weer wakker, maar eigenlijk toch ook nog moe, maar als we haar proberen in slaap weer te brengen word ze helemaal overstuur en moeten we haar er wel uit halen, omdat ze anders neit stopt met huilen.

maarja als ze er dan uit is, dan moet ze dus pas een uur of nog later drinken, en als ze dan dus moet drinken, valt ze vaak in slaap, omdat ze zo moe is. naja, wij weten het hier af en toe echt niet meer, maar we proberen maar wat.

@mosa wat leuk dat veda zo lekker 'gespeelt' heeft met het kindje van jullie vrienden. en wat fijn dat de jhbpm zo goed lijkt te werken, super hoor!

@sheann oww ze zijn al weer naar huis, jammer hoor! duurt vast weer lang voordat jullie ze zien? wat fijn dat kyano zo lekker lang heeft geslapen vanacht, en dat hij ook zo goed in zn bedje slaapt, super hoor:)

@all

ik ga feli maar ff in de wagen leggen en wat rondjes lopen hier in huis.. kijken of dat helpt

Groetjes!

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Mosa, thnx voor de tips!! Fijn dat jullie een gezellige middag gehad hebben en wat geweldig dat dat meisje 8 weken ouders is dan Veda. Lijkt me ook super leuk voor later. En je kunt maar trots zijn op je dochter dat ze het zo goed doet :D .

@ Sannehai, heb je ookal geprobeerd om Feli in te bakeren?? Hoor er soms goede verhalen over!

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ik heb een drukke laatste verlofdag gehad, dus niet hier geweest. Nu even snel bijgelezen.
    Morgen eerste werkdag... spannend hoor!
    We gaan nu lekker dvd'tje kijken op bed, dus tot morgen!

Groetjes, Hanna

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, gatsie, wat ontzettend rot dat het weer een moeizame dag is! Ik kan me voorstellen dat het heel vermoeiend is! Kun je niet morgen al naar het CB gaan? Bij mij zeiden ze dat je altijd aan het einde van de ochtend langs kunt komen als je met iets zit.
    Hier vindt Veda het ook heerlijk om in de auto te zitten, we zijn bij wijze van spreken nog niet de hoek om en ze slaapt al. Heeft Feli dat ook? Anders kunnen jullie misschien een stukje met haar gaan rijden. Het nadeel is wel dat ze dan thuis weer uit de maxi-cosi moet en misschien wakker wordt ;)

MP, wij zijn ook supertrots op ons meisje hoor :)
    En het lijkt ons ook erg leuk voor later, dan kan ze ook met het kindje spelen. Het zijn hele goede vrienden van ons, dus dat is leuk.

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, nogmaals succes morgen! Ik ben benieuwd hoe het gaat!
    En veel plezier met het film kijken!

7. woops

woops Niet meer actief

Hier alles "rustig" op veel harde buiken en voorweeën na.
    Ik wacht netjes af.
    Ze trapt me alleen helemaal bond en blauw in m`n zij. :)
    Sinds enkele dagen wel hele erge pijnlijke heupen/bekken, weet niet zo goed welk deel het is.
    Mijn heupen/bekken knakken ook elke keer met opstaan, dus ze zijn denk een beetje los ofzo.
    Ben blij dat we de feestdagen voorbij zijn, want het is toch leuker als ze jarig is als het een rustigere tijd is, snap je?

ps. ik lees wel lekker met jullie mee, maar reageer haast niet. :)

8. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@mp ja feli is al ingebakerd.. eerst werkte dat heel goed.. helaas nu dus neit meer :S

@mosa, ja auto rijden vind ze ook leuk, alleen wat je zegt, als je dan weer thuis komt en ze moet uit de maxicosi dan word ze gelijk weer wakker..en we willen haar ook weer liever niet te lang in de maxicosi laten slapen, want dat is slecht voor het ruggetje. en woensdag is pas de 1e x vd week dat het weer cb is hier, en die was jammer genoeg al helemaal volgeboekt met afspraken..dus hoop dat ik toevallig nog wel even iemand snel kan spreken;)

@hanna heel veel suc6 en plezier morgen met je eerste werkdagje!!

@woops, wat vervelend dat je nog steeds zo;n last hebt van voorweeen en harde buiken! en dat je ook nog last hebt van je bekken/heupen! ik snap wel dat je het leuker vind dat je meisje pas na de feestdagen komt, ik zou zelf ook zo denken, maar al zou ze wel geboren zijn met de feestdagen, ik denk dat je het dan ook heel prima had gevonden;) haha. suc6 met de laatste loodjes!

@all toen ze net in de wagen lag, ging het eigeniljk best aardig, ze sliep niet, maar was wel ff lekker rustig..(zo lang mama de wagen liet bewegen dan eh ;) hahaha en ze heeft nu net gedronken, dus even lekker kroelen nu en dan hopelijk dalijk lekker slapen, maar ik ga haar pas naar bed doen als ze echt echt moe is! hahah

Groetjes!!

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @sanne; pfoeh dat gaat echt nog niet lekker met feli. Ik hoop dat je strategie vanavond werkt en dat je vannacht lekker kan slapen.

@sheann; 5 uur slaap voor Kyano, en dus ook voor mama. Heerlijk, houden zo!

@Woops; laatste loodjes, wel voorzichtig zijn met dat knakken hoor. Zeker even melden aan VK.

@Hanna; morgen ook weer voor het eerst aan de slag, Succes!!!

@mosa; Wat goed dat het jhbp lijkt te werken. Eindelijk is dat buikje goed gevuld!

Spannend, morgen moet/ga ik ook weer aan het werk na zwangerschapsverlof.
    Yuna blijft voorlopig op de maandag en de dinsdag bij mijn moeder dus dat is wel fijn. Hopelijk gaat het goed en zet Yuna de boel niet op stelten. Laatst bij een "proef" middagje had ze behoorlijk gehuild.
    Welterusten allemaal en wie weet tot morgenavond......

10. woops

woops Niet meer actief

Dat knakken heb ik al enkele weekjes en m`n nek begint nu ook heel erg ermee.
    Heb er nooit aan gedacht om het te melden. :)
    Zou het kwaad kunnen? :(
    Ons meisje is ook weer uit de bekken gekomen vorige keer.
    Al heb ik m`n twijfels of ze er wel echt in heeft gezeten, had toen een andere verloskundige en de andere heeft ze nog nooit in de bekken gevoelt. :(
    Nou zal het woensdag toch maar melden dan. :)

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Woops, spannend hoor! Ik werd ook telkens flink getrapt in mijn zij, soms doet dat echt zeer hè? Hopelijk wacht je meisje niet al te lang meer voordat ze komt!

Sanne, oke, dus het CB is maar één keer in de week bij jullie, dan wordt het lastig. Maar ik neem aan dat ze dan wel even tijd nemen voor jou. Hopelijk gaat het morgen en overmorgen weer iets beter!

Pookie, spannend, dat ook jij weer moet werken morgen. Maar wel fijn dat Yuna voorlopig op maandag en dinsdag naar je moeder gaat, hopelijk gaat alles goed! Succes in ieder geval, ik hoop dat je een leuke werkdag hebt!

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden! Gelukkig Nieuwjaar :D

Heb met een schuin oog een heel klein beetje bijgelezen ... zal het van nu af aan wat meer bijhouden. Vandaag gaat officieel mn verlof in :D

Mosa, die maximum met drinken heeft te maken met de hoeveelheid flesvoeding die kindjes zouden mogen drinken: max 1 liter poedermelk. Dit heeft te maken met de niertjes geloof ik. Maar er zijn ook weer mensen die zeggen dat dit achterhaald is en dat je ook flesvoeding gewoon op verzoek kunt en mag geven. Ik zou zelf mn kindje in ieder geval geen honger laten lijden en als ze 1100 ml drinkt op een dag ... zou dat nou het verschil zijn? Anders even bellen met de hulplijn van de fabrikant. Of hier vragen aan de lactatiekundige, volgens mij moeten die ook veel weten wat flesvoeding. Een vriendin van me trok zich nooit zoveel aan van de maximumhoeveelheden. Haar zoontje was idd een behoorlijk kereltje, maar sinds hij loopt is al het babyvet eigenlijk wel. Gewoon een lang en mooi mannetje :D. Met borstvoeding mag je wel onbeperkt geven, misschien omdat daar toch minder/andere zouten en mineralen in zitten?

Maat 50, had Mirre echt nodig in het begin, denk dat ze 44 ook wel aan had gekund :D. Ze heeft de eerste weken uitsluitend dat gedragen (alleen maar lekkere zachte pyjamapakjes) en daarna ook 50/56. Maar maten verschillen nogal van merk tot merk, dus hangt ook daar weer vanaf ;). En je man kan altijd wat extra rompers/pakjes kopen mocht het nodig zijn. Sommige kindjes passen namelijk echt niet in 50 (en heel sommige slaan zelfs 56 over!).

Pookie, werkse vandaag! Zal wel heel raar zijn ... hopelijk doet Yuna het goed bij je mams.

Hier alles prima. Dagen weg waren heerlijk. Mirre slaapt goed in haar bed, alleen niet onder de dekens dus daar moeten we eigenlijk wel iets op vinden, vanochtend was het maar 16 graden op dr kamer, dus das wel koud (ze voelde vanochtend ook voor het eerst behoorlijk koel aan), zelfs voor ons kleine kacheltje.

Met buik en beeb gaat het ook prima. Vorige week weer apk gehad: bloeddruk 100/60, hartje klopte prachtig en de kleine is al ingedaald (dacht ik al), de baby is bibi :D. Daarna ook nog indalingsweeën gehad, maar ik loop nog niet wijdbeens dus denk dat ie nog bibi is ;).

En .... wij zijn uit de naam! ... denk ik :D ;)

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hoi meiden,

Daar was ik weer. Man is weer aan het werk, dus kan ik weer lekker bijlezen.

Pookie en Hanna, succes vandaag. Hopelijk doen jullie kindjes het goed bij de oppas/opvang en hebben jullie een leuke eerste werkdag!

Salapio: lekker met verlof. Geniet er van!

Woops: je meisje is toch nog lekker blijven zitten met de feestdagen, hopelijk horen we nu snel dat ze er is.

Sanne: het gaat nog steeds niet lekker he? Wat zul je er moe van zijn. Een ontevreden kindje is niet fijn!

MP: als je kindje in mei komt, kun je gerust ook t-shirtjes halen. Is het dan koud, doe je een rompertje met lange mouwen er onder. Heb ik ook gedaan. En rompertjes zijn niet zo heel duur als kleertjes. Chelsey heeft denk ik 2 weken maatje 50 aangehad, maar ze heeft hele lange ledematen, want met de rompertjes zitten we altijd een maatje kleiner dan de kleertjes.

Zo, volgens mij ben ik weer helemaal bij. Vandaag weer aan het werk na 4 vrije dagen. Wat is parttime werken toch heerlijk!

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Staat weer een nieuwe buik in mn album :D

15. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    zodra ik kan meer berichten (drukke eerste werkdag in het nieuwe jaar en vertellen dat ik zwanger ben natuurlijk hihi).

Maar ook vanmorgen de uitslag van de nekplooi gehad en die was 1:3400 dus helemaal goed. Nu heb ik echt het gevoel dat ik nu kan gaan genieten!!!

Meiden fijne dag vandaag en ik hoop snel echt weer bij te kunen kletsen met jullie.

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Supernieuws Djaar ... lekker genieten :D

17. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Sannehai": vervelend dat het niet zo wil vlotten met Feli. Hopelijk kunnen ze je op het cb wat tips geven. En wat maxicosi betreft, zolang het maar geen hele dag is, valt het volgens mij best wel mee hoor......

MOsa: fijn dat het zo genieten is met Veda.

MP: grappig dat je al zo actief kleren aan het kopen bent. Tuurlijk is nu uitverkoop, maar zelf heb ik nog niet echt iets gekocht. Geloof dat Zoë destijds rond okt. in 62 zat. Ze begon eind juni in 50. En inderdaad, je kunt altijd nog met rompertjes varieëren. Veel plezier met kopen en mischien wil je al wat foto's van kleertjes showen?

Salapio: mooie buik hoor!! Jammer dat Mirre niet goed onder haar dekentje blijft liggen. Misschien toch combineren met een zomerslaapzakje?

Hier alles wel oke. Voel me niet meer zo heel depri als voor de feestdagen, maar echt lekker ook nog altijd niet. Had gehoopt dat Zooke nu ff ging slapen, maar volgens mij heeft ze er niet zo'n zin in, ppppfffff!

twinny

18. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Eerst nog gelukkig nieuwjaar voor iedereen

Heb 3 jan een 2d/3d en 4d echo gedaan van onze frummel
    Wou kijken hoe het er uit zag
    maar wat een WONDER zeg jee
    alles erop en eraan

Heb de foto's in album staan maar wat was het mooi

De misselijkheid is zoals goed voorbij (soms wel weer)
    maar de moeheid jee zeg

Thijmen is zo ziek heeft bronchitus en snotje verkouden
    heeft geen koorts gelukkig
    maar wat is dat zielig als je niks meer voor m kan doen het enige wat telt is dat hij maar snel beter word

All hoe gaat het met jullie????

Liefs Tijgertje23

19. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Twinny; goed dat het nu wat beter gaat. Neem de tijd en doe het rustig aan. Het gaat je vast allemaal lukken!!

20. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Tijgertje; mooie echo's zeg. Zelf zit ik er ook aan te denken om 3d te doen maar denk dat ik dat na de 20 weken ga doen (blijft een duur grapje, maar wel de moeite!!) Fijn dat je misselijkheid aan het verdwijnen is en die vermoeidheid........ ik schud je de hand!!

Deel Deze Pagina