Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

heeey dames
    sorry tijdje afwezig geweest.
    ik ga niet alles terug lezen heb al gezien dat het te veel pagina,s zijn :D
    hoe gaat het nu met jullie baby,s en natuurlijk met jullie zelf!
    hebben jullie een fijne kerst dagen gehad en een fijne jaar wisseling?
    Nog gelukkig nieuwe jaar btw!~!!!
    hellemaal vergeten te zeggen lompe ik!
    helle dikke knuffel namens ons!!

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Gelukkig is Veda weer de oude vandaag :) Misschien inderdaad een regeldag o.i.d. Ik had het van de week al gevraagd maar, jij ging niet meer terug naar je oude werkplek toch?

Sanne: Leuk zeg een cursus van je werk, wat is het precies voor cursus? Moeten jullie ook kinder-EHBO doen enzo?

Mobiel: Ik heb bijna dezelfde als sanne alleen dan van VTech, magisch lichtmobiel heet tie en die kan je instellen op 5,10 & 20 minuten, super handig alleen vind ik dat die dingen behoorlijk batterijen vreten.

Gimena: Jij ook nog de beste wensen! Hoe gaat het met je Sophie?

All: Noah heeft tot 16.00u geslapen en toen heb ik hem toch maar even wakker gemaakt omdat er al 4,5 uur tussen de laatste voeding zat. Gelukkig was hij nu weer vrolijker en was z'n temp weer gedaald naar 37.4 Ik heb hem trouwens wel een zetpilletje gegeven omdat hij alles bij elkaar krijste.. ik had het idee dat hij echt pijn had en z'n beentjes waren helemaal rood. Nu ligt hij weer lekker te vertellen tegen de beestjes van z'n wipper :)

3. gimena

gimena Niet meer actief

met sophie gaat het super.
    lekker last van huil kuurtjes ach jah hoort erbij
    en hoe gaat het met Noah??

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Sterre, hopelijk voelt Noah zich snel weer beter van die prikjes!

@ Mosa, fijn dat je weer wat meer nachtrust gegunt werd hihi, nee maar fijn dat het beter gaat!

@ Sanne, aah die mobiel is zo lief!

@ Gimena, wat vliegt de tijd zeg 1,5 maand alweer. Jij ook nog gelukkig 2010!

Me ribben, ja misschien veranderd het idd wel, ik heb het gevoel alleen als ik zit. Maar zal het over 2 weken wel even navragen bij de vk wanneer ik er nog last van heb :D . Niet dat het eng is maar ben wel nieuwsgierig hoe het nou kan.

5. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi hoi

@gimena hee lang niet gezien! fijn dat alles goed gaat, hier ook hoor:)

@mp ja lief issie eh haha :)

@sterre ow, ja geloof graag dat die baterijen freten, er moeten ook best aardig grote in vind ik! haha en dan nog 3 stuks!

en fijn dat noah wat meer de oude is nu, snap dat je hem wel hebt wakker gemaakt na om te drinken zielig hoor dat hij er zo'n last van had/heeft! slaapt noah eigenlijk al door snachts of??

@sterre of mosa, ik weet niet meer wie van jullie het vroeg, sorry! haha maar ik heb nu gewoon avent flessen met speen nr 2. ik heb ook een difrax fles, maar dat vind ik echt een Rot ding. ze drinkt er wel uit hoor dat niet, maar dat ding lekt echt Altijd bij mij hoe goed ik het ook droogmaak, of opnieuw er goed op draai.. heel irritant dus. owja ik ehb ook die van tommy tippee nog, die lijkt meer op een borst, maar die gebruik ik eigenlijk al lang niet meer, want die kleinste speen was toen te groot voor feli..

nu moet ik zeggen dat ze met die avent nr 2 ook nog best zich wel eens verslikt hoor, maar in die omneo voeding zit al van dat jhbpm en anders raakt die speen nr 1 zo vaak verstopt!

@all

ik ga een even eten maken, hmm wij eten vanavond lekker een peperburger en frietjes :D jummie!

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, leuk, die mobiel! Bedankt voor het opzoeken, ik zal morgen eens kijken. Ik denk dat als jij (en logisch ook!) gespannen was omdat je twijfelde of Feli genoeg dronk dat dat zeker kan doorwerken op haar, dus misschien heeft dat er idd ook wel invloed op.

Leuk dat er morgen een paar collega's komen! En ook gezellig dat Hai veel vrij is deze week en volgende week.

Gimena, jij ook nog een gelukkig nieuwjaar! Hier gaat alles goed, Veda is over het algemeen een heel makkelijk en lief meisje, dus daar hebben we geluk mee :)
    Hoe gaat het met jou/jullie? Ik lees al dat het super gaat met Sophie, fijn!

Sterre, sorry, je had idd gevraagd naar mijn werkplek. In principe ga ik idd op een andere werkplek werken, op de universiteit, maar waarschijnlijk werk ik nog wel één dag in de week op mijn oude werkplek. Maar veel collega's met wie ik nu nog veel contact heb, werken inmiddels op andere locaties (ik werk bij een hele grote instelling, met iets van 3000 werknemers en dus veel verschillende locaties in en om Amsterdam).

Ik zal zo jouw mobiel eens opzoeken, dan kan ik een beetje vergelijken!
    Wat zielig dat Noah toch wel last heeft van de prikjes, maar hopelijk slaapt hij straks weer lekker. Morgen zal het wel over zijn. En leuk dat hij weer aan het kletsen is tegen z'n beestjes :D
    Veda heeft zo'n grote teddybeer, en die leg ik weleens naast haar in de box en dan voert ze volgens mij ook hele gesprekken, ze gaat dan ook heel wild trappelen met haar beentjes :D Gisteren heb ik het stiekem om een hoekje gefilmd :)

MP, heb je inmiddels al echt jongens- of meisjesdingen gekocht? Wat dat betreft is het wel handig om te weten hè, of hou je meer van neutrale dingen?

Difrax-fles, hier lekt hij helemaal niet. Ik hoef er eigenlijk ook nooit aan te draaien. Maar irritant dat die van jou zo lekt Sanne!

Eet smakelijk zo! Wij eten pannenkoeken :p

7. gimena

gimena Niet meer actief

@mosa Sophie gaat het echt super hoor.
    met mijn is het even minder geweest dacht dat het vloeien was gestopt dus niet.
    ben door de huis arts naar de gyn door verwezen.
    heb een inwendige echo gehad,
    zat nog een kleine eind restje.
    heb nu curtage pillen.
    moet deze 7 dagen slikken.
    en dan weer op na controllen komen!

8. MyPrecious

staat een buikfoto in me album verwijderd 'm binnenkort weer :p
    me buikje hangt ineens sinds 2 weken.

@ Mosa, ja we hebben paar dagen na de echo meteen wat kleertjes in kleur ingeslagen :D . Echt super leuk eindelijk in kleur te kunnen shoppen.

9. Sannehai

@mosa lekker pannekoeken!! jammie! ja ik weet ook niet wt het met die difrax fles is, maar ik ben um beu hahah

@mp mooi buikje hoor!! je moet wel ff uit kijken met je navelpiercing, ik heb hem dr op dn duur uit gehaald, want op dn duur gaat je vel behoorlij kstrak staan, teminste bij mij, en dan kan ie echt gaan uitscheuren, ik d8 jaja zal wel, maar ik ehb echt striemen gekregen rondom mijn navelpiercing (verder ook wel rond mn navel) maar ook echt die vanuit daar begonnen zegmaar..je hebt ook speciale zwangerschapsnavelpiercings volges mij:)

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Gimena, wat vervelend dat er toch nog een restje zat :( Hopelijk zorgen de pilletjes ervoor dat het verdwijnt!

MP, wauw, mooie buik! En idd al best groot, mooi hoor! Volgens mij heb je idd speciale zwangerschapspiercings, misschien kun je er eens naar kijken.

Nou, de pannenkoeken smaakten weer prima :D
    Straks begint 'Wie is de mol' weer, kijkt iemand anders dat ook? Ik volg heel weinig op de tv, maar dat wel ieder jaar. Ben benieuwd!

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wij hadden nog zo'n pluim liggen (soort cadeaubon) en één van de dingen die je kon kiezen is een canvas-doek van 40 bij 60 cm. Nu ben ik dus op zoek naar een mooie foto van Veda, maar ik denk dat het deze wordt. Hier was ze 2 uur oud, en ik vind het toch wel leuk om een foto van het begin te doen.

12. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    All: Zijn er al kleintjes die tandjes krijgen. Vandaag was mijn kleine man de hele dag op zijn vuistje aan het kauwen. Soms sabbelt hij op zijn vuistje maar nu leek het wel of hij hem op wilde eten :)
    Hij is ook heel erg huilerig en werd vannacht om het uur wakker :( Ik vind het nog wel een beetje vroeg voor tandjes maar wie weet.

Mosa: Wie is de mol heb ik nooit gekeken. Ik kijk wel alle series die op Net5 komen, Greys anatomy, Private Practice, Desperate Housewives etc.

Commode: Ik heb geen echte commode van Ikea maar een ladekast met 4 lades van Malm.
    IKEA | Opbergmeubels | Ladekasten | MALM | Ladekast met 4 lades

13. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Leuke foto :) Ik heb ook allemaal foto's in het zwart wit af laten drukken, die hang ik dan in allemaal verschillende lijstjes op de muur boven de bank.

14. gimena

gimena Niet meer actief

@mosa ach ja ben zo weer van die pillen af.
    voel me een beetje slap door die pillen maar verder gaat het goed hoor :D

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sheann, oh, ik dacht juist dat jij de commode had. Dan iemand anders, misschien Afrola. Dat zou ook kunnen.

Veda krijgt naar mijn weten nog geen tandjes, ze probeert soms ook wel haar hele vuistje in haar mond te stoppen maar verder merk ik niets. Ik weet eigenlijk niet wanneer het 'normaal' is dat een kindje tandjes krijgt, of dat nu al kan?

Dan vanavond maar eens naar Wie is de mol kijken ;) Wel leuk hoor!

Ik ga trouwens ook een collage maken van leuke foto's voor bij de eettafel. En pas heb ik al ongeveer 200 foto's ingeplakt in haar album :)

Gimena, fijn dat je niet zo veel last hebt van die pillen!

16. Sannehai

@gimena echt rot dat er nog wat was blijven zitten, hopelijk is het nu snel echt helemaal over!

@mosa gelukkig dat de pannekoeken lekker waren:) en wie is de mol kijk ik eigenlijk niet...ik heb wel eens ee programma met jonny de mol gekeken dat hij dan op reis ging met een ander bekend iemand, maar ikw eet niet of dat het is?

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, he bah wat vervelend dat Noah niet goed was aangekomen. Heb wel de hele voorgeschiedenis gemist geloof ik (zo niet: ik beroep me op zwangerschapsdementie) ... spuugt ie veel of denken ze aan verborgen reflux? Wel fijn dat je al een afspraak met de KA had staan. En Mirre heeft het verder leuk gehad op de speelzaal, wel heel blij en moe toen ik haar kwam halen ... en een lastig middagje gehad ... en naar bed gaan ging ook met iets meer tranen dan normaal ... Ach gossie wel een beetje last van de prikjes. Mirre was ook wat huilerig na de eerste prikjes (vooral doordat ze last had van de entplek). Verder nooit last gehad van de prikken.

Melisa, heerlijk dat je meisje zo makkelijk eet!

Sanne, super dat het zo goed gaat met Feli! Hopelijk is dit het begin van de stijgende lijn! En leuke mobiel! Hmmmmm lekker frietjes :D

Prettig bevallen, ik zou het niet omschrijven als een pretje, maar ook niet als vreselijk. Niet dat ik geen pijn heb gehad, maar ik heb er ook hele mooie herinneringen aan: als iets heel intiems voor Jan en mij en als iets dat heel natuurlijk is verlopen (dat was dus ook echt onze mazzel). Ik heb er gelukkig alleen maar hele prettige herinneringen aan. Wens echt iederen zo'n bevalling toe (en mezelf ook nog zo eentje graag :D)\

Mosa, leuk morgen shoppen :D en fijn dat Veda weer in goed humeur is! Wij hebben een hele mooie houten mobielarm met een stoffen mobiel van visjes eraan. Heb m bij kabouterdromen gekocht, maar kan m online niet vinden. Niet zo geavanceerd als die van Feli e.a., maar hij doet het nog steeds op de oude batterijen :D. Lieve foto!

Gimena, hoe gaat het met jullie? Met je meisje goed en vervelend dat je aan de pillen moet, hopelijk helpen ze wel goed!

MP, lekker in kleur geshopt? Blauwe jurkjes :D? En ik had bij Mirre ook een navelpiercing, heb ik tot bijna het einde in gehad (toen begon het te trekken rond mn navel). Na de bevalling weer erin gedaan en deze zomer ben ik m verloren (balletje was er al een tijdje uit). Heb nu weer heel erg veel pijn rond mn navel. Ben benieuwd of dat te maken heeft met de piercing ...

Sheann, er zijn wel kindjes die al zo vroeg tandjes krijgen, maar is wel vrij zeldzaam geloof ik ;). Mirre heeft heel lang gekwijld en op vuistjes geknaagd en volgens schoonmoeder kreeg ze al vanaf 1-2 maanden tandjes ... de eerste kwam zonder al te veel gekwijl met 7 maanden :D

Is idd goed gegaan op de peuterspeelzaal. Ze was wel heel erg blij me weer te zien en had ook een lastige middag. Maar dat kan ook zijn omdat ik echt op mn laatste reserves aan het draaien was. Veel harde buiken en volgens mij ook wat indalingsweeën. Volgens mij ligt de kleine nu echt ingedaald ...

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Drukke dag gehad met Svinthe.
    Eerst naar de fysio hara hoofd opmeten ivm voorkeurshouding...
    Was gelukkig inet scheef :)
    Toen 's middags naar het ZH om een heupecho te maken.
    Was ook allemaal goed :D
    Kan niet beter toch!

Djaar, wij hebben een Bugaboo kinderwagen en het grote voordeel vind ik dat ie heel licht rijdt en dat je je kindje goed ziet liggen.

MP, goede instelling van betreft de bevalling.
    Gewoon over je heen laten komen!

Sanne, fijn dat Feli beter gaat drinken!

Mosa, misschien wel het volgende sprongetje voor Veda, bij 8 weken ongeveer???

Salapio, mij werd ook afgeraden om paracetamol te geven na de prikjes.
    Gelukkig was het niet nodig ook, dus hoefde ik niet echt te beslissen!
    Ach het is nu toch moeilijk bij de PSZ???
    Hopelijk is het snel voorbij deze wenperiode, maar ik weet wat je doormaakt. Ik heb hetzelde met Svinthe en het kdv.
    Morgen weer.... *zucht*

Melisa, lekker eter is Chelsey. Heerlijk joh!

Sterre, wel fijn dat je nu snel bij de KA terecht kan.
    Hoeveel was Noah nu gegroeid dan?

Sanne, leuk dat je op Tv komt.
    Zeg je even wanneer? misschien kan ik het hier wel zien!

Mosa, fijn dat Veda wel lekker heeft geslapen!
    Mooie foto van Veda.
    Wij hebben een foto van Svinthe toen ze 3 weken was, gemaakt bij de AH.
    Is zo schattig! Hij hangt nu op en ik kijk er vaak naar!
    Zo zo, al 200 foto's ingeplakt. dat gaat goed.

Gimena, leuk dat je weer even langskomt en goed te lezen dat het allemaal goed gaat met jullie.

Ik ben weer helemaal bijgelzen :D

Svinthe is nu al voor de tweede dag op 4 flessen uitgekomen. ze drinkt nu om de 5 uur en dan heeft ze wel honger.
    Voor het eerst herken ik nu haar hongerhuiltje :)
    Ze drinkt goed dan, moet ook wel he na zo'n tijd.
    Nu ligt ze lekker in haar wieg en de laatste fles krijgt ze zo rond half 10 / 10 uur.
    Morgen ga ik weer werken dus ik denk tot morgenavond!

Groetjes, Hanna

19. MyPrecious

Thnx meiden :D ja ik heb al een zwangerschapspiercing in huis weet zo alleen niet meer waar ik die gelaten heb.. Lekker slim. Het kan nog wel de piercing het lijkt op de foto dat het bijna niet meer kan, maar dat komt omdat mijn navel al een heel stuk veranderd is en de piercing omhoog gaat :p . Maar binnenkort moet ik wel wisselen ben ik bang.

@ Mosa, Lekker pannenkoeken :D . Die foto is idd erg mooi van Veda! En 1 van het begin is zeker het leukste.

@ Salapio, Er blijft toch altijd een buisje achter als je een navelpiercing laat zetten? Tenminste ik voel altijd een staafje zitten als ik de piercing eruit heb. Maar kan goed zijn dat je daarvan last van je navel hebt. Ik had er eigenlijk nog nooit zo bij stil gestaan dus ben benieuwd of ik er ook last van krijg. Hoop het niet.
    Rustig aan hé! Straks hoef je nog maar een maandje poeh ik vind het zo snel gaan hé :p .

@ Hanna, fijn dat alles goed was :D ! Zo willen we het horen.

Gaat maar goed met de meeste babytjes hier de laatste dagen hé? :D Lijkt wel of alle "tegenslagen" en alle goede dingetjes tegelijk komen.

Oh ik weet niet meer wie dat typte van de blauwe jurkjes haha ;) . Houd jullie mooi in spanning :p .

20. gimena

gimena Niet meer actief

gaat goed hoor dames bedank voor het vragen met jullie ook?
    ik ga lekker voor de tv hangen!!doei doei

Deel Deze Pagina