MP, nee hoor er zit (als het goed is) niets in het gaatje. Dus als het ringetje eruit is dan is het leeg en kan het dus dichtgroeien. Het voelt wel zo, maar dat is littekenweefsel.
Zo de MOL is geweest; mijn gok........MANUEL Nu even bijlezen. Gisteravond geen zin in gehad. Ik heb er toen 2,5 uur over gedaan om thuis te komen ipv de normale 20 minuten. Echt totale chaos doordat alle heuveltjes, bruggen en viaducten zo glad waren door de sneeuw dat vrachtwagens en auto's er niet overheen kwamen. DRAMA dus!!!!!!!!!!!
@sanne; zo jij woont in Yrseke, lekker hoor die mosselen en oesters ken ik wel @Seth; goh wat een snelle bevallingen, dan zal het dit keer misschien wel een echte lancering worden! OK , dat was kort. Mormeltje huilt Het is ook wel bad en lekker lui eten tijd. En daarna in bedje
jeetje wat waren we lang uit de lucht vandaag!! Maar het kan weer dus ik kan mijn saaie middag hier weer wat opleuken. Veel heb ik niet te melden en al helemaal weinig om te reageren. In elk geval iedereen die op mijn vragen gereageerd heeft super bedankt!!! Vanavond ga ik uit eten met een vriendin (hoewel we elkaar weing zien). Zij weet nog niets van mijn zwanger zijn dus dat wordt een verrassing. Echter heb ik wel het probleem dat het restaurant voornamelijk biefstuk of entrecot op het menu heeft staan. Dus dat wordt schoenzolen knabbelen hahaha. En groenten zijn nog steeds een probleem!! Ben dus benieuwd wat dat gaat brengen. Heb er wel zin in want het is een gezellig plekje in ons dorpje!!
Hoi meiden, volgens mij lag de pagina er uren uit, dus ben ik ineens de eerste die wat post. Mosa: mooie foto hoor van je meisje. Ik houd wel van die foto's op een canvasdoek. Mobiel: wij hebben op een gegeven moment ook een mobiel op batterijen gekocht. Echt een aanrader voor de aanstaande mama's. Is echt geen weggegooit geld! Chelsey kon er uren naar kijken. Relatie: tuurlijk mag je er naar vragen mosa. Maar het gaat hier echt een heel stuk beter sinds ik soms in de avond moet werken. Manlief moet het dan alleen doen, en blijkbaar heeft dat zijn ogen wel geopend. Voor mij is ie een stuk milder geworden, en als hij thuis is, is ie er ook helemaal! Hij zegt zelfs zijn sporten af als het nodig is. Alleen met zijn ouders loopt het nog stroef. Ik heb ze al een maand niet gezien, en ik denk dat ik ze voor vanavond of morgen maar vraag hier te komen om te praten. Dan kunnen we weer gewoon als gezin met ze omgaan. (ook al hoeft het van mij niet, het zijn zijn ouders) Nou, nu de site weer online is, iedereen weer lekker posten he!
Djaar: je was toch iets eerder met posten haha. Veel plezier vanavond! Ze hebben vast wel iets wat je mag eten.... Lekkere pasta of zo?
@Melisa; ja ik was er snel bij (maar jij ook). Fijn te lezen dat het thuis in elk geval beter gaat!! Wat betreft mijn etentje, het restaurant heeft een beperkte kaart (althans op internet). Ga gewoon maar vragen hoe of wat en anders maar een kindermenu (qua hoeveelheid verwacht ik toch niet meer dan dat op te kunnen hahaha)
hoi meiden Gimena: fijn dat alles goed gaat me jullie en zie dat de eerste prikjes ook al eraan gaan komen! Djaar: veel plezier met uiteten, altijd gezellig toch..... Melisa: ben blij dat het beter gaat in je relatie. Sommige mannen hebben soms gewoon een plank voor hun kop, hihi! Morgen naar een verjaardag, maar zag net op buienradar dat het slechte weer vanaf het zuiden optrekt. Pppfffffff balen, had gehoopt dat Limboland weer buiten schot zou blijven! Afwachten dan maar of ik wel of niet ga......... twinny
@Twinny; dat limboland morgen het eerst aan de beurt is vindt ik ook niet zo handig. Tot nu toe valt het gelukkig allemaal wel mee en is het alleen op de binnenwegen en woonerven en niet te vergeten parkeerplaatsen bij de supermarkt glad. Heb deze week dan ook nog geen boodschappen durven doen. Zware tassen en glad wegdek is niet voor deze vooral onatletische dame!!
ja Djaar, me vriendinnetje gaat morgen maar lekker mee boodschappen doen, kan ik tenminste voor de deur in en uitstappen hihi. Al dat voorzichtige gedoe is een aanslag voor me bekken! twinny
hahaha daarom heb ik ook gewacht tot morgen dan kan djaarman mooi mee. Is ook veel leuker om het samen te doen. Ik ben nu wel erg voorzichtig want ik ben op 20 dec al gevallen en afgelopen maandag scheelde het niet veel. Ben nu met 14 weken toch wel erg bang om te vallen (hoewel ik nog steeds meer dan genoeg isolatiemateriaal tpv het beebje heb zitten
hoi dames gelukkig de site is er weer! @zwangere dames, jullie moeten zeker te weten wel extra goed oppassen met deze gladheid ja! @twinny wat vervelend dat je zo'n last van je bekken hebt, ik snap dat je door de gladheid extra voorzichtig loopt enzo, rot dat dat juist Nog vervelender voor je bekken is! even afwachten of je dus naar de verjaardag kan met al dat winterweer! @djaar oww lekker uit eten! hahaha en schoenzolen knauwen dat is niet zo heeel erg lekker nee, al vind ik een doorbakken biefstukje eigenlijk helemaal niet zo heeel vies hoor haha maar wat melisa ook zegt, wie weet hebben ze toch nog wel ineens een lekkere pasta ofso? in iedergeval heel veel plezier! @melisa fijn dat het met jou en je man ook beter gaat en dat hij zelfs spontaan zn sporten af zegt super hoor! doordat hij nu zelf wel eens voor chelsey moet zorgen weet hij vast pas hoeveel werk het wel niet is! ik ben benieuwd hoe het gesprek tussen jullie en je schoonouders gaat verlopen! @afrola en hanna hoe is het ermee meiden? @all vandaag al druk dagje gehad vanochtend visite gekregen, was erg gezellig en vanmiddag moest ik op intake gesprek op het kdv voor feli, was natuurlijk ook erg leuk, want het zijn mijn eigen collega's ze moet nu 2x gaan wennen 1x een ochtend en 1x een middag. i kben benieuwd! toen ging ik even nog langs mn eigen groep gezellig met mn vaste collega gekletst, ze willen een hele hoop gaan veranderen bij ons op het werk dus ik ben zeer benieuwd. en feli heeft nog een flesje op het kdv gedronken, ging weer hardstikke goed dus ik verwacht niet al te veel problemen als ze naar het kdv gaat (voor mama misschien wel haha) owja ook nog meer info over de reclame gekregen, ze gaat proberen of die op ons dorp gefilmd kan worden, dat zou natuurlijk helemaal super zijn, dan hoef ik niet ver weg! khep wel bedacht dt ik dan een lekker warm kruikje in haar wagen leg tegen de kou, en haar dik inpak natuurlijk. maar volges mij zal het niet al te lang duren als het goed is nou groetjes!
@sanne+mosa; Tiny love mobile, hebben wij ook alleen 1 met andere beestjes en klassieke muziek. Geweldig ding, ik heb hem besteld bij de Wehkamp daar was hij toen 40 euro. Ik geloof dat hij nu ook voor 35 -40 euro te koop is bij de Gardo. Yuna is er helemaal dol op.......dus dan maar weer naar de klassieke muziekjes luisteren soms wel een uur achter elkaar en anders zit ze te kletsen naar de beestjes. @gimena; getver wat vervelend dat je nu aan dat soort pillen moet. Hopelijk heeft het effect en ben je snel van het vloeien af. @mosa; het is inderdaad echt pannenkoeken weer!!!! Misschien dit weekend maar weer bakken nu ik beter geen erwtensoep kan eten ( BV). en leuke foto hoor voor zo'n doek, wat is ze al veranderd sindsdien........ @salapio; wat fijn dat je eerste bevalling zo goed bevallen is Hopelijk nu weer zo 1. Wat goed dat Mirre het wel naar de zin had op de PSZ, en de vermoeidheid daarna hoort er natuurlijk bij. @hanna; wat goed, Svinthe helemaal goedgekeurt voor hoofd en heupen. Dat zal toch wel een opluchting zijn. @melisa; wat fijn dat het dipje met hubbie redelijk achter de rug is. Je moet het toch echt samen doen. Sneeuw; hier ligt nog steeds een heel pak hoor maar gelukkig zijn de wegen wel weer redelijk begaanbaar. Het strooizout van de gemeente is nu alleen op en komt maandag pas weer. Het gaat dus een leuk weekendje worden!
Hoi meiden met die ONGELOOFLIJKE lange berichten Ik kom hier dus spieken en kijken of ik het kan bijhouden hoor, jullie zijn al op elkaar afgestemd. Eens kijken of het mij lukt in meerdere topics te praten. Het moment is dus toch daar gekomen. Zijvandehoek is zwanger. Very pril er kan nog een hoop fout gaan. Daar ga ik maar niet vanuit, maar om de teleurstelling niet groot te laten zijn, mocht het niet goed gaan, ben ik pas als ik het hartje zie kloppen IETs meer gerust Uiteraard beginnen dan de volgende spanningen en dat zijn er genoeg. Sommigen kennen mij een beetje anderen weer niet. Ik hoop dat ik hier kan blijven tot ons tweede kindje geboren is. Lijkt mij geweldig YEAH.
@ZvdH; welkom hier!! Ik ben ook niet zo van de meerdere topics en lange teksten (maar dat wist je al) dus klets ik alleen hier en ben blij dat er nu weer een babyboom in het temptopic is (hoewel er nog steeds meiden daar te lang in zitten!!) Enne ik heb nog steeds problemen met het geloven in een goede afloop!
Hoi dames, Zo, even snel reageren voordat mijn meisje wakker wordt en vast honger heeft Salapio, fijn dat het goed is gegaan met Mirre op de peuterspeelzaal! Hoe vaak gaat ze er heen? En vervelend van die indalingsweeën. Hanna, wat fijn dat zowel het hoofdje als de heupjes van Svinthe goed waren! Hoe ging het werken vandaag? Nu zit in ieder geval je eerste werkweek er al weer op! En hoe ging het met Svinthe op het kdv? Djaar, veel plezier vanavond! En je vind vast wel iets lekkers op de menukaart! Melisa, wat ontzettend fijn dat het zo'n stuk beter gaat tussen je man en jou Fijn dat zijn ogen geopend zijn! Nu nog die van z'n ouders! Succes voor als je ze gaat uitnodigen, goed van je! Twinny, ik hoop ook dat er geen nieuwe sneeuw valt, het is nu wel mooi geweest! Sanne, een gezellige dag gehad zo te lezen! En fijn dat het goed ging op het kdv, wel makkelijk om Feli zo dicht bij te hebben natuurlijk. Dat zou zeker handig zijn, als ze gaan filmen bij jullie in het dorp! Ben benieuwd! Pookie, voorzichtig aan doen dan dit weekend, met de gladheid! En hoe is je eerste werkweek bevallen? Zijvandehoek, gezellig dat je langskomt Ik duim voor je dat alles goed gaat, maar probeer een beetje positief te denken! Wel superleuk dat Mees een broertje of zusje krijgt! All, vandaag een drukke dag gehad, alleen maar in babywinkels geweest. Dit was eigenlijk de eerste keer sinds Veda er is, maar ik vond het raar voelen dat ik er nu niet meer zwanger maar met baby rondliep Ook vreemd om bijna alleen maar zwangere vrouwen te zien. Ik heb ook zo'n tiny love-mobiel gekocht, ook met dieren en klassieke muziek. Zometeen maar eens aan de box bevestigen. Verder nog wat kleertjes en andere kleine spulletjes gekocht. Ook een CD met allerlei kinderliedjes. Veda vind het namelijk erg leuk als ik voor haar zing, maar ik ken niet zoveel liedjes. Veel verder dan Poesje mauw en Klap 's in je handjes kom ik niet Nu kan ik wat inspiratie opdoen Nu ga ik Veda denk ik maar wakker maken, het is namelijk al 6 uur na haar laatste voeding en anders kom ik vanavond in de knel met de voedingen. Hoe doen jullie zoiets, wel wakker maken toch? In principe voed ik haar om de 4 uur.
Hoi Djaar, ja het is echt waar. En het is balen voor de meiden, die daar te lang zitten. Er is nu zoveel roze, dat zij nu toch ook eens aan de beurt moeten zijn. En lange teksten heb ik opzich niet zoveel moeite mee, want ik kan zelf eigenlijk ook best veel schrijven. Maar het bijhouden van en onthouden van, dát vind ik moeilijk. Ik wil niemand tegen het hoofd stoten. En Djaar, dat je problemen hebt met het geloven in een goede afloop, is helaas maar waar gezond hoor. Telkens heb je weer iets om zorgen over te maken. Dat blijft tot de dag daar is, en dan komen er weer andere zorgen. Dat blijft echt, maar op een gegeven moment kan je er steeds beter mee omgaan. Mijn Mees was 5 januari alweer 13 maanden, dat gaat zooo snel. En ik heb nu pas het idee, dat de zorgen minder of anders worden. Je krijgt routine, al vind ik het allemaal best zwaar hoor. 14 weken alweer zegt je banner. Geweldig toch. En bedankt voor de felicitatie he, kheb 'm gelezen.
Hoi Mosa, Wat ik geleerd heb (jeej een tijd geleej) is dat je een baby beter niet wakker kan maken en zo haar eigen ritme leert te maken. Natuurlijk maak je je soms ongerust, maar ze komt vanzelf hoor. En op het moment dat je denkt het in de hand te hebben verandert het weer. Ik werd er soms een beetje kierewiet van. Zij bepaald de ritme en niet jij OEI. Het schopt wel jou planning in de war. Hier zijn wij dat inmiddels wel gewend met onze Mees. Ja ik ben heel blij dat Mees een broertje of een zusje krijgt. Voor het zelfde geldt zijn het wel een broertje én zusje We gaan het over 3 weken zien HOOP IK En niet te veel kleren kopen hoor, sommige maten gaan ineens zooooo snel, dat het zonde is als je te veel aanschaft.