Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Djaar, veel plezier met uit eten gaan :D .

Zijvandehoek, GEFELICITEERD met je zwangerschap!!! Geweldig :D .

Mosa, geweldig ff lekker shoppen, leuke dingen heb je gekocht zo te lezen. Lijkt me idd vreemd om ineens niet meer zwanger in zulke winkels rond te lopen :p .

Heb vanmiddag weer lekker wat dingetjes in kleur geshopt, vind het zo geweldig. De eerste dingetjes in kleur voor op de kamer. Ik wilde de kamer neutraal houden, maar accessoires staan toch wel erg leuk!

Fijn weekend meiden!

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zijvandehoek, normaal maak ik Veda ook nooit wakker voor een voeding hoor, en ik maakte me ook niet ongerust, maar nu duurde het zolang. Vandaag heeft ze ook een hele tijd in de kinderwagen gelegen (langer dan normaal), omdat ik gewinkeld heb, dus ik denk dat haar ritme daardoor wat in de war was.
    Nu ligt ze in de box van hier nieuwe mobiel te genieten :) Vol verwondering kijkt ze naar de bewegende beestjes :D

En ik koop nu trouwens vast maat 68, daar had ik toen ik zwanger was nog niets van gekocht. Dan is het in de opruiming leuk winkelen!

MP, leuk, dingen geshopt voor de babykamer! Dat betekent zeker dat we ook geen foto van de babykamer krijgen te zien? ;)

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Gimena: Rot zeg dat er restjes waren blijven zitten, hopelijk is straks wel alles weg.

Mosa: Leuke foto van Veda. Het is inderdaad mooi om die op canvas te laten maken.
    Zo hé 200 foto's! Ik heb er toevallig vandaag 100 laten afdrukken en vond dat al veel :D

Sheann: Noah stopt zijn vuistje ook in zijn mond maar ik denk dat hij nog geen tandjes krijgt.. tenminste dat hoop ik niet eigenlijk :)

Salapio: Fijn dat Mirre het leuk heeft gehad. En dan natuurlijk al die indrukken verwerken is een hele klus als je moet gaan slapen. Hoe bedoel je met lastig middagje?
    Noah spuugt veel en wij denken zelf dat het inderdaad een reflux verhaal is. Op het CB dachten ze het ook. Gelukkig maandag naar de KA want vandaag is het weer drama :(

MP: Ik heb je buikerd gemist maar hij ziet er vast prachtig uit :)

Djaar: Veel plezier met je vriendin!

ZVDH: Een voorzichtige felicitatie alvast!

All: Sorry heb niet op iedereen gereageerd.
    Hier dus weer een drama vandaag *zucht* vanmorgen weer flink spugen.. over de tafel heen op de grond :$ niet normaal. Nu is het tijdens het voeden weer alleen maar huilen en krijsen..mijn arme mannetje pff. Daar gaat onze glorie omdat we dachten dat het aan de voeding lag :( Niet dus. Gelukkig maar dat we de afspraak hebben laten staan bij de KA.

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Zo, he he , weer lekker weekend :)
    Lekker gewerkt en veel kunnen overleggen met mijn duopartner.
    Helaas ging het met Svinthe weer niet zo goed..
    Ze drinkt gewoon zo weinig op het kdv...
    30cc per keer. Ze hebben zelfs met ene spuitje geprobeerd er wat in te kijrgen :(
    Gelukkig heeft ze net (lekker bij mama op schoot :D) wel heel haar flesje op en zelfs een poepbroek (de eerste in 3 dagen)
    Nu ligt ze lekker te slapen!

Pookie, mijn eerste ingeving van De MOl is ook Manuel.
    Grappig!

Sanne, leuk dat het gezellig was met de visite en de intake??? Tja met je collega's is het ook leuk natuurlijk!
    Hoeveel dagen gata Feli naar de opvang?

Mosa, de cd's : Liedjes met een hoepeltje erom zijn ook erg leuk..
    Misschien een aanrader...

ZijvandeHoek, gefeliciteerd zeg!!! :D

Ga nu wie is de mol nog een keer kijken..
    Fijne avond allemaal!

5. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

Hier ben ik weer even na een wintervakantie op Texel...
    We hebben een sneeuw gehad niet te geloven :D. Verder was het heerlijk warm in het huisje. Nu weer veilig thuis en kunnen we thuis verder overwinteren.

Hoe is het hier met iedereen?
    Woops al bevallen?

Zag wel dat ZijvandeHoek hier is komen kletsen omdat ze zwanger is?! Gefeliciteerd!!!

Verder nog nieuws? Zal morgen even bijlezen.

Groetjes

6. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

@afrola owjaa je was op texel! was het leuk? wat hebben jullie nog gedaan of zeker met het weer veel binnen gebleven? gelukkig wel veilig aan gekomen, niet in mega lange file's gestaan hoop ik!

@mosa ow wat een schattige foto van veda, had ff een heel deel van die pagina gemist..:S hahaha maar dat is wel mooi om op zo;n doek te laten zetten ja.

@sheann feli wilt hier als ze haar speentje niet in eheft oo heel graag heel haar vuistje in haar mond doen hahah denk niet dat ze al tandjes krijgt nu hoor, zou wel kunnen maar denk het niet.

@hanna lekker hoor al weer weekend, wat vervelend dat svinthe maar zo weinig wilt drinken op het kdv, dat is echt niet leuk!*knuf!* gelukkig dat ze nu thuis wel weer lekker heeft gedronken, en een poepbroek had gehad!

@sterre he meid wat ontzettend balen zeg! het ligt dus toch niet aan de voeding.. wat sonde dat hij weer zo heeft moeten spugen! gelukkig stond je afspraak nog bij de KA, kijken wat ze gaan zeggen/doen. wel gek eigenlijk, want toen ik naar de HA ging en zei dt ik d8 dat feli misschien wel (verborgen) reflux had, kreeg ik gelijk medicijnen mee tegen reflux van hem..maar jij hebt dat dus niet gehad? of??

@zijvdhoek alvast een voorzichtige gefeliciteerd!! en leuk dat je mee komt kletsen en er zit ook niet zo heel veel leeftijdsverschil tussen mees en zijn toekomstige broertje/zusje, leuk hoor!

@mosa lekker hoor in de uitverkoop shoppen! ik heb juist heel veel in maatje 62 en 68 gehad, dat ik daar maar niet te veel meer van ga kopen.....kweet ok niet goed in wat voor maat ik nu kleertjes moet kopen, zegmaar met korte mouw enzo...ik denk toch nog maar in maatje 68..omdat feli niet zo heeel hard groeit denk ik.. maarja ik vind het moeilijk omdat ik niet weet door welke mate nze snel heen groeien! hahaha

@all

feli is weer veel wakker vandaag haha, maar als ze zo veel wakker is, wilt ze ook eigenlijk wel weer sneller drinken. Niet erg natuurlijk, als ze het dan ook helemaal leeg drinkt, maar dat doe ze dan dus weer niet hahaha, die dame toch ook eh;) haha.

owja ik ben dus heel dit weekend alleen, want dit is het weekend dat hai dus weg gaat met de voetbal. hij zou vanmiddag om 3 uur vertrekken, maar is uit eindelijk pas om 7 uur hier weg gegaan! hij stond om 7 over 3 bij de voetbal, maar ze waren al weg! er gingen ook nog mensen savnonds, dus ik dnek dat ze dachten dat hij ook pas savonds zou gaan haha, dus nu Kon ie ook pas savonds gaan haha.

wel leuk hoor, meiden weekend;) betekend wel dat ik nu Alle flesjes enal zelf moet doen, maar dat geeft niet;) en morgen ga ik bij stiefmoeder eten, dus dat is ook al weer geregeld haha.

Dames fijne avond nog!

groetjes!

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: Balen zeg dat Svinthe niet goed drinkt op het kdv. Maar gelukkig bij mam wel lekker gedronken en gepoept ;):)
    Nu lekker weekend!

Afrola: Ik wist niet dat jullie op vakantie waren, heb ik zeker gemist. Gelukkig was het wel fijn. Hoe gaat het met de verkoop van jullie appartement? Al kijkers gehad?

Sanne: Suc6 dit weekend helemaal alleen. Hoe kijk je er nu tegen aan? Ik weet dat je het toen niet zag zitten toch?
    De HA hier dacht eerst aan iets anders bij Noah vandaar dat hij geen meds heeft gekregen. Na de echo zijn we ook niet meer terug geweest omdat we gelijk een afspraak bij de KA hebben kunnen maken, vandaar.

All: Net Noah in bad gedaan en het is echt 'jantje huilt, jantje lacht' met hem poeh poeh.. best vervelend want je gaat je op een gegeven moment ook irriteren :) Best rot van mezelf dat ik dat doe maar ik kan het af en toe niet meer opbrengen om rustig te blijven. Niet dat ik dan gekke dingen (wil) doe(n) ofzo hoor maar dan moet ik hem echt even in bed ofzo leggen en een time-out pakken..:(
    Ik kijk zo uit naar maandag dat we naar de KA kunnen.. erg he..:) :(

8. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Met dank aan iedereen die gefeliciteerd heeft.
    YEAH (nogal een uitspraak van mij :)).

Afrola: Lekker er even tussenuit geweest. Heerlijk.
    En sneeuw kan zooo mooi zijn, ok op Texel.
    Als je maar genoten hebt.

Djaar: Ik hoop dat je heerlijk gegeten hebt.

Sterre: goh wat een gedoe he, je mannetje wat niet lekker 'in zijn vel' zit. Ik hoop voor hem en jullie dat er snel een oplossing komen gaat.
    En nee, het is niet gek dat je er af en toe de kriebels van krijgt.
    Maarrrrr (is moeilijk ik weet het), hoe rustiger jij blijft, hoe meer rust de kleine krijgt. Hoop voor je dat de tijd vlug vliegt, zodat je meer duidelijkheid hebt.

Sannehai: mijn kleine ventje deed in het begin ook hup zijn hele vuist in zijn mond. Heel vaak en het hoeft idd niets te maken hebben met tanden krijgen hoor.
    Bij onze kleine man is het nu anders, als hij zijn zin niet krijgt, dan stopt hij zijn vingers ver achter in zijn keel en gaat gerust kotsen.
    Vreemd manneke :p. Zal ook wel een fase zijn.

En, nee er zit dan niet zo veel leeftijds verschil tussen. Had minder gehoopt, maar dat is vorig jaar niet goed gegaan.
    Was niet leuk, maar nieuwe ronde nieuwe kansen. We gaan het netjes afwachten. Vind het een gaaf idee.
    Mede mag het snel gebeuren, want onze leeftijd speelt ook een rol (ik 14-01 38jr en Hijvandehoek is 41.

Hanna: Ik hoop voor je dat Svinthe snel rust vindt en genoeg voeding tot zich neemt in het kdv.

En MP: wat ben je alweer ver in de zwangerschap he. Fijn

Oef, ik ben vast veel vergeten, but zij doet haar best he.
    Ja, ik vind het wel leuk om mij bij jullie te voegen geloof ik.
    En sorry, als ik mensen overval met mijn eventuele tips,
    bij ieder kindje werkt het weer anders, maar er ligt een lijn in en ik ken er daar een paar van onder ander.

Iedereen een fijn weekend toegewenst YEAH

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi en doei, ik wilde net gaan typen, maar Veda wordt wakker. Fijne dag allemaal en tot later!

10. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    hihihi, ja ik ken dat ... ;):D

Laterrrr

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ik heb vanmorgen eerst de boodschappen gedaan.
    Zo, als het nu gaat sneeuwen hebben we iig weer een voorraadje!

Sterre, het lijkt me even heel lastig nu met NOah.
    Gelukkig heb je maandag al een afspraak bij de KA.

ZijvandeHoek, hoe voel je je nu?
    Supergelukkig zeker!!!
    Leuk hoor hier weer een nieuwe zwangere.
    Kunnen we lekker weer meeleven!

Mosa, tja werk aan de winkel dan he :D
    Tot later hoor!
    Even Svinthe-spam:

Svinthe in de sneeuw:

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Svinthe met een staartje:

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    En in de sneeuw samen.

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Wat een leuke Svinthe spam weer!!!

Ik ga ff de stad in nu het nog kan, gisteravond grote boodschappensessie gehouden. Wij zijn er klaar voor om ingesneeuwd te raken!!!

15. Sannehai

Hoi dames

wat een leuke foto's weer hanna, wat is het toch een lekker mopke!

@sneeuw, hmm ik heb eigenlijk niet echt boodschappen ofso gedaan...kzou vanavond gaan eten bij stiefmoeder..denken jullie dat dat veilig is, qua gladheid en sneeuw?? ik weet het niet zo goed..

@all

vandaag de 1e rekening gehad van het kdv, thank god dat er een kinderopvangtoeslag bestaat! haha, maar even een vraagje, word dat ongeveer tegelijkertijd bij jullie afgeschreven?

zegmaar de rekening en de toeslag? ik hoop het wel hahaha maar weet iemand van jullie dat?

owja, ik heb die bakerzak van feli gewassen, en nu moest ze dus wel even zonder slapen, ik d8 dat gaat nooit lukken, maar ik heb haar een winterslaapzak aan gedaan ( ik d8 lekker warm en dan kan ze zich ook niet zo goed bewegen hahah) en een lakentje daar over gedaan... en volges mij slaapt ze nu gewoon.....

kijken hoe lang het duurt;) zou wel makkelijk zijn!

groetjes!

16. Sannehai

hoi dames

ik word gek van dit oude/slechte huis van ons... als wij van te voren wisten wat er allemaal aan gedaan moest worden, hadden we het nooit gekocht! ( we hadden het wel kunnen weten, door het bouwkundig raport, maar gewoon niet goed genoeg gekeken Dom!)

maar goed, nu is er dus weer een leiding bevroren.. en daardoor lekte het dus ineens in huis.. zooo irritant!! word ik echt niet goed van.. maarja wat doe je er aan...laten ontdooien..hopelijk gebeurt dat snel.

khep ookgeen feun ofso ( of hoe je dat ook schrijft) dus daar kan ik het ook niet mee doen.

nou sorry voor mn zeur bericht hahaha doeii

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sanne, de opvangtoeslag krijg je rond geloof ik rond de 28e en de kinderopvang wordt de eerste afgeschreven...

Balen zeg van die bevroren leiding.
    Kan je nergens even een fohn lenen dan?

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo, kijken of ik nu een heel berichtje kan typen :D

Hanna, fijn dat het op je werk goed ging, maar heel vervelend dat Svinthe zo moeizaam drinkt op het kdv ;) 30 cc is wel erg weinig! Hopelijk komt het deels door het wennen op het kdv, en gaat het komende week alweer wat beter.

Ik heb nu een cd met boekje wat 'lievelingsliedjes' heet, daar staan ook alle bekende liedjes op. Maar ik zal ook eens naar 'liedjes met een hoepeltje erom' kijken als ik nog meer liedjes wil.

Wat een leuke Svinthe-spam weer! Zo'n heerlijk vrolijk meisje om te zien is ze altijd :) En ook een hele leuke foto van jullie samen!

Afrola, ik was ook even vergeten dat jullie op Texel waren, maar ik kan me voorstellen dat er veel sneeuw lag! Wel wat kunnen doen?

Sanne, dus dit is hét weekend :) Ik denk dat je je nu al veel zekerder voelt met Feli als dat je toen dacht of niet? Maar evengoed is het wel een beetje ongezellig, een heel weekend alleen. Hopelijk gaat alles goed, en drinkt Feli goed!

Met kinderopvangtoeslag heb ik geen ervaring, dus ik kan je niet helpen. Maar wat goed dat Feli vanmiddag met alleen haar slaapzakje aan in slaap is gevallen! Zou super zijn als je haar niet meer telkens hoeft in te bakeren. Hoe lang heeft ze uiteindelijk geslapen?

Bah, een bevroren leiding, wat irritant! Misschien idd maar even kijken of je van iemand anders een föhn kunt lenen! Veel plezier zo bij je stiefmoeder (en misschien heeft zij wel een föhn)!

Sterre, lastig dat het nog steeds moeizaam gaat, en ik kan me heel goed voorstellen dat je je op een gegeven moment gaat irriteren. Ik denk dat dat heel normaal is. Je doet zo je best voor hem, en dan is het heel rot als hij zo verdrietig blijft! Maar nog twee nachtjes, en dan kunnen jullie naar de kinderarts. Hopelijk komt hij erachter wat er aan de hand is, en kan er makkelijk iets aan gedaan worden.
    En ik neem aan dat jullie nu alletwee thuis zijn, dat scheelt vaak ook weer vind ik, dan kun je alles iets meer verdelen.

Zijvandehoek, leuk dat je echt mee komt kletsen, en gelijk kom je al binnen met een lange reactie :D
    En tips van een ervaren mama zijn altijd welkom wat mij betreft :)

Pookie, zo, jij verwacht veel van de sneeuw :D Ik hoop dat het maar meevalt, je bent zo aan huis gebonden vind ik. En met z'n drietjes is het wel gezellig, maar als ik alleen met Veda ben, vind ik het soms ook leuk om even iets te gaan doen.

All, gelukkig valt het weer hier nog mee, maar het ziet er in ieder geval koud uit :) Ik ben nog niet buiten geweest vandaag, en ben het ook niet van plan. Veda ligt voor de tweede keer vandaag in haar bedje te slapen, ik leer het nog wel om haar overdags op haar eigen kamertje te laten slapen :D Alleen even afwachten voor hoe lang, maar voorlopig is het helemaal stil.

Fijne avond allemaal!

19. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

Doe al de hele middag over het bijlezen wat jullie hebben geschreven de afgelopen week. Maar wel pauze tussendoor met schaatsen en Josien natuurlijk. Het is duidelijk weer even een dagje bijkomen voor haar na het drukke wkje texel. Ze deed het wel goed daar, als we aan het wandelen waren sliep ze eigenlijk heel de tijd en ook in het huisje heeft ze best goed geslapen.

We zijn in de vakantie ook afgestapt van het inbakeren. Op oudejaarsavond hebben we haar eigenlijk per ongeluk niet ingebakerd. Omdat we haar normaal pas inbakeren na haar laatste voeding als we zelf gaan slapen. Maar ja rare avond en toen sliep ze al toen we zelf eindelijk gingen slapen, ja dan ga je haar niet wakker maken om in te bakeren. Dat ging goed en toen dachten we, even aankijken hoe het in de vakantie gaat als we niet inbakeren. En dat ging best goed. Ze komt soms wel vroeg, maar soms ook laat. En na een halve wk op texel ging ze steeds meer drinken. Denk dat ze door kou en regelmatig buiten zijn meer nodig had. Tja en dat ze dan 's ochtend rond een uur of 5 weer komt verbaasd me dan ook niet.

Gister hebben we haar ook voor het eerst op haar eigen kamertje gelegd met beide deuren open. Dat is niet heel ver van ons vandaan. Afstand bed-wieg ongeveer 6 meter haha. Maar als ze dan even aan het rommelen is met handjes en zo worden wij niet helemaal gelijk wakker. En als ze honger heeft dan horen wij het wel. Wel jammer was dat ze haar dekentjes helemaal van zich af had geschopt en dat ze helemaal koud was. Toen hebben we haar bij ons in bed maar weer opgewarmd.

Genoeg gepraat over onszelf. Hier nog wat reacties op wat ik heb gelezen:

@ Salapio, wat ga je snel zeg. Ben je al aan het aftellen? Mooie buik heb je trouwens.

@ Sheann, ik las dat je bv vorige week flink terug was gelopen. Heb je het weer een beetje op pijl kunnen krijgen? En wat betreft kolven, ik krijg er met kolven veel minder uit dan Josien. Houd je daar ook rekening mee?

@ Pookie, jij had ook teruglopende bv, is dat alweer op peil?
    En op zoek geweest naar Design stoelen, heb je nog wat leuks gevonden? Alweer aan het werk, hoe bevalt dat? En hoe bevalt het KDV?

@ Hanna, oh je mag echt meedoen met That's the question, leuk!
    Je eerste werkdagen weer gehad. Dat was even wennen. En Svinthe heeft moeite met drinken op het kdv, dat lijkt mij ook wel moeilijk, hopelijk went ze snel.

@ Sanne, hoe gaat het met je schoonzusje? Je blijft flink aanmodderen met Feli. Ontzettend vervelend. Dikke knuffel.

@ MP, ben je er al een beetje uit met de kleertjes? Er is nu volop opruiming idd. Ik heb ook al geshopd :). Oh en niet te veel korte mouwtjes kopen voor de zomer. Baby'tjes kun je beter in dunne kleertjes met lange mouwen leggen. Zon is nog niet goed voor hun huidje en ze koelen nog heel snel af. Zoals gezegd, oplossing met rompers met lange mouwen kan ook ;)
    Buikfoto gemist, vol spanning wacht ik op de volgende

@ Sterre, geweldig hoe jij de CV-ketel hebt weten te verhelpen van zijn lek :D

Maxi-cosi verkleiner, vroeg me ook al af wanneer die weg mocht, haha. Al een tijdje, trokken we de verkleiner wat omhoog zodat ze er met haar koppie toch weer inkon. Ik vond namelijk dat haar hoofdje zonder de verkleiner weer zo makkelijk heen en weer kon wiebelen. Maar afgelopen wk kregen we haar echt niet meer met verkleiner in de mc dus nu zonder en het zit voor haar nu toch echt wel beter zonder.

@ Djaar, je vroeg naar de ervaringen met kinderwagens. Wij hebben de mutsy slider. Een must voor ons was dat de kinderwagenbak en stang hoog zaten. We zijn beiden lang en de fysio had voor mij al een hoge bak aangeraden ivm bekken. Verder is de bak zelf lang dus kunnen baby's er langer in liggen. Ook hebben we gekeken naar hoe het rijdt, stang kan bij mutsy 2 kanten op evenals de kinderzitting zodat je op verschillende soorten terrein kan rijden. (maar uit ervaring blijkt dat met 30cm sneeuw je voor geen meter kunt rijden met de kinderwagen). Verder kun je de wagen best klein opbergen en op allerlei manieren uit elkaar halen. Komt erg van pas vanwege kleine behuizing (appartement) en kleine auto. De wagen bevalt ons erg goed.

Wie is de mol, oh verslavend... De eerste aflevering heb ik gemist op texel, ff kijken of ik komende wk een herhaling of via uitzending gemist kan kijken...

@ Mosa, leuk idee foto van Veda op canvas.

@ Sheann, Josien haar eerste twee tandjes schijnen ook al door haar tandvlees heen. Ze kauwt heel veel op alles wat in haar buurt komt en een hele hoop gekwijl. Ook heeft ze al een aantal weken hele rode wangetjes maar dat zou ook van het weer kunnen komen. Het kan dus best heel vroeg.

Commode, ik heb een oude commode met deurtjes en vakken en een commodeplank die je omhoog kunt klappen. (zie album)

Texel spam: Grover spelend in de sneeuw met op de achtergrond onze auto onder de sneeuw...

20. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Wat hebben we gedaan op Texel...
    Gewandeld maar mijn max in de sneeuw lag op 2 uur en dan was ik kapot en ongelofelijk last van knieen en bekken enzo. Tja, lichaam nog niet helemaal terug in oude staat. Verder binnen veel spelletjes gespeeld en gelezen en in bad gelegen er was een bad en die heb ik thuis niet heerlijk :D.

@ Sanne, weekend alleen. Spannend hoor. Is toch wel heel druk om een heel weekend alleen te zijn. Nou ja met dit slechte weer kun je ieg wel lekker binnen blijven ;).
    Balen dat er een leiding is bevroren. Tja oude huizen veel sfeer maar ook veel onderhoud

@ Sterre, Vervelend dat Noah zo niet te genieten is de laatste tijd. Dat kost erg veel energie, dus schaam je niet hoor dat het je gaat irriteren. Als het je even hoog zit dan maar aangeven bij Roy, misschien kan jij dan even iets anders doen om je weer op te laden? Dikke knuffel!

Ons appartment staat trouwens nog niet in de verkoop, dat zal ws eind januari/begin februari zijn. We moeten nog besluiten welke makelaar we in de arm nemen en we willen nog 2 kleine klusjes doen zodat het appartement er net nog iets netter uitziet. Daarnaast nog even een rondje opruimen. Want ja met kijkers moet je huis er toch nog weer net iets netter uitzien dan anders ;).

@ Hanna, leuke Svinthe-spam

@ Mosa, fijn dat het goed gaat met het consequente beleid Veda in haar eigen bedje te laten slapen. Na drie roerige weken ga ik volgende wk ook proberen er weer ritem in te krijgen. We hadden een brief van het kdv gekregen waarin de regels stonden. Ook stond daarin dat ze voor baby's zoveel mogelijk het ritme van thuis willen aanhouden. Maar ja er is momenteel geen duidelijk ritme :), hoe leg je dat dan weer uit he?!
    Het weer hier valt me ook alles mee. Ben dan wel niet buiten geweest, gewoon lekker binnen warm bij de kachel en voor de tv met EK allround en NK sprint van schaatsen...

Texel spam: klaar om te gaan wandelen met Josien in de draagdoek in haar superdikke winterpak...

Deel Deze Pagina