Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Wat een leuke foto!! Wat heb je toch een knap meisje :)
    Goed zeg dat Veda zo lekker slaapt. Wij zijn helaas nog niet begonnen met de medicijnen en voeding, die moesten besteld worden en kan ze vanmiddag ophalen. Noah slaapt trouwens 's nachts ook heel goed, dat heeft me er wel doorheen gesleept de afgelopen weken, dat ik wel mijn nachtrust kreeg. En Roy uiteraard ook.

Salapio: Wat doen jullie met Mirre als je moet bevallen, naar je (schoon)ouders? Wel leuk dat ze zo lief reageert op de kleine en ik ben benieuwd wat ze er straks echt van gaat vinden.
    Hebben jullie trouwens al iets bedacht op het, onder het dekbed wegkruipen?

Djaar: Ik zou het denk ik ook zo gedaan hebben toen ik nog zwanger was van Noah maar mochten wij een 2de krijgen dan zal ik wel eerder mijn mond open doen. *gaat djaar nu even streng toespreken* je moet jezelf niet zo kwellen en jezelf zeker geen zeur vinden. Het is jouw lijf, jouw kindje en de vk snapt dat allemaal echt wel.
    Oh lees nu dat je toch hebt gebeld, goed hoor! Niet fijn dat je moest huilen op het werk maar geef maar lekker die stomme hormonen de schuld. Hier nog een mekkerd omdat ze stijf stond van de hormoontje-power :);)

Nijn: Gefeliciteerd met de goede 20-weken-echo! :D Moest lachen om je zinnetje dat er geen ledematen uitschoten :$ gelukkig niet zeg haha. Mooie echo's, ook apart te zien bij je pretecho dat Noah een heel ander neusje had.. ik dacht altijd dat beebjes allemaal wel hetzelfde neusje hadden in dat stadium.. maar dat is misschien dommigheid van mij :)

ZVDH: Hoe gaat het met je?
    Wij gebruiken al nutriton. Hij krijgt het nog nauwelijks uit de fles zo dik, zelfs met grotere gaten en gaatjes bijprikken en nog komt het eruit en helaas geen kleine beetjes en soms met stralen. We hebben ook een paar dagen geprobeerd zonder of niet zo veel maar het maakt allemaal niet uit, daarom krijgen we nu dat die speciale voeding. Die is makkelijk te drinken maar word pas dik in de maag zodat het minder makkelijk terug stroomt.

Twinny: Jij ook gefeliciteerd met je goed 20 weken-echo! Weer een mijlpaal gehaald :).

All: Vannacht goed gegaan maar dat gaat het altijd wel. Hij was wel eerder wakker dan normaal ( nu 5.00 u, normaal 06.30u ) maar daarna weer om 09.00u. Ik heb sinds tijden ook weer redelijk geslapen. Ik lag iedere keer wakker en na de vroege ochtendvoeding kwam ik niet meer in slaap.. waarschijnlijk omdat ik me toch druk maakte om alles.
    Noah ligt nu op bedje in zijn speciale zijlig-kussen en met boeken onder zijn matrasje.. ziet er fraai uit allemaal :):) Nou ja, als hij er beter van word dan zou ik desnoods de hele dag op mijn kop gaan staan.

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Oja over de angelsound: Ik heb zo'n ding (dus djaar als je hem wilt lenen..) maar ik heb tot 14 weken ofzo naar mijn eigen hartslag liggen luisteren in de veronderstelling dat het, het hartje was van het kindje :):):):):):) (waarom vertel ik dit ook weer...) toen ik ineens een ander hartje voorbij hoorde komen.. :):):):):)

3. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Sterre; lief van je aanbod hoor!! Maar wat Nijn ook al aangaf ik geloof ook dat ik er juist ook weer erg onzeker door kan worden. Maar ik houd het in elk geval in gedachten!!

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    :D:D:D
    Maar het stelde je wel gerust toen neem ik aan? ;)

En dat je je nachtrust krijgt, scheelt idd heel erg! Anders lijkt me het helemaal zwaar!
    Was Roy zenuwachtig voor z'n examen of viel het wel mee?

Twinny, dat is waar ook, Nijntje en jij hadden op dezelfde dag de 20 wekenecho. Wat fijn dat alles helemaal goed was :) Toch een geruststelling hè? Hopelijk draagt dat ook iets bij aan jouw stemming!

Nijntje, mooie echofoto's hoor!

All, even doorzetten hier. Veda was na de fles weer heel moe, dus ze ligt nu weer in bed maar ze is het er niet mee eens ;) Met tussenpozen ligt ze al 20 minuten te huilen in bed. Het is wel echt een doorzetter, soms is ze stil en dan denk ik dat ze slaapt en dan ineens begint ze weer. Dan zou je er zo graag even heen willen, maar ik kan het nu beter niet doen. Dus net maar even gestofzuigd/stofgezogen (weet nooit welke goed is) :)

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Djaar: Ik weet ook niet of ik het bij een 2e weer zou doen met die angelsound.. achteraf is het toch best eng als je even niks hoorde.

Mosa: :D een geruststelling was het zeker (dat ik nog leefde *proest*) Nee, het heeft me er wel doorheen geholpen want ik was natuurlijk ook heel onzeker en bang dat het mis was. Ik deed bijvoorbeeld voor de afspraak met de gyn even luisteren.. dan wist ik dat ik geen onverwachtse dingen zou krijgen op de echo... acheraf natuurlijk gekke werk ;););)

Ik heb hier hetzelfde met Noah. Hij accepteerd ook niet altijd dat hij in bedje ligt. Gister huilde hij zelfs zo erg dat we dachten dat hij iets héééél ergs had en toen we hem oppakte was het lachen.. de kleine stinkerd :p Net heeft hij ook even een tussenperiode gehad dat hij huilde, sliep, huilde, sliep (nadat hij al een uurtje geslapen had) en nu is het alweer een dik half uur stil. Ik denk inderdaad dat ze toch even door die verandering heen moeten. Eerst verzet en daarna acceptatie zoals ik het ergens zo mooi had gelezen. Zal je zien dat ik hem dadelijk wakker moet maken voor de voeding :)

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Godzijdank, ze lijkt nu echt stil te zijn :) Ze heeft het gewoon 45 minuten volgehouden, maar ik gelukkig ook. Het scheelt dat het tussendoor af en toe stil was, als ze echt aan één stuk door huilt dan zou ik het niet kunnen. Zometeen maar even stiekem om het hoekje kijken.

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Klinkt idd mooi, maar is toch wel lastig :) Inmiddels is Veda weer begonnen, maar ik wacht het nog even af. Het klinkt al wel zachter, dat scheelt.

En het is natuurlijk een heel vervelend, die onzekerheid tijdens een zwangerschap. Ik weet eigenlijk niet waarom ik het maar weinig had, ergens had ik het idee dat het wel goed zou komen (nergens op gebaseerd natuurlijk) en dat maakt het allemaal wel een stuk relaxter.

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik bedoelde natuurlijk dat alle metingen op ongeveer dezelfde termijn uitkwamen. Ik moet er ook niet aan denken dat er ledematen uit zouden schieten... haha

Ik ben echt benieuwd naar het neusje van mini Nijn. Mannetje heeft niet zo'n mooie neus (behoorlijk groot) en ik hoop echt dat mini Nijn mijn neusje krijgt...

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    :D Dan hoop ik met je mee :D
    Hier heeft Veda wel echt mijn neus, grappig om te zien :)

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Ik denk dat je op een gegeven moment ook wel weet dat het goed zit maar doordat je van alles leest je gaat twijfelen. Toen ik in het ziekenhuis belande met die enorme buikpijn v.w die galkolieken heb ik geen moment gedacht dat er iets was met de baby. Ik wist gewoon dat het niks met hem te maken had en achteraf klinkt het ook wel zweverig maar ja... het is toch je instict denk ik.

Nijn: Spannend he om te bedenken hoe de kleine eruit zal komen te zien. Dat was toch wel iets waar ik me het meest op verheugde, om te zien op wie hij leek enzo (en wat het was natuurlijk want wij wisten het ook niet)

All: Net belde de apotheek. Ze hadden de medicijnen wel al maar de voeding nog niet.. ze moest er eerst wat over vragen aan de kinderarst en ging het daarna bestellen.. Moet ik nog een dag wachten :( Vind het wel een beetje raar dat ze er zo moeilijk over doet want ik zat even te kijken en je kan het zelf ook via internet bestellen ;) Ik ga wel de medicijnen al halen, kan ik daar i.i.g wel mee beginnen.

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, irritant dat je de voeding vandaag nog niet krijgt ;) Gelukkig kun je al wel met de medicijnen beginnen, maar het mooiste was natuurlijk met beide beginnen.

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Mosa, Veda is ook echt een heel mooi meisje zeg. En heel lief die nieuwe avatar van je!!

Sterre, vervelend dat het allemaal zo lastig is met de voeding voor Noah. Je wilt toch zo snel mogelijk het beste voor je kindje...
    Wij weten ook niet wat het is en ik ben toch wel heel erg benieuwd....

13. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Hihi, ik zag op de echo al dat Mees de neus van zijn vader heeft.
    En het klopt ...

En meiden ik heb ook een Angelsound misschien heet ie anders. Ik vind 'm best duur. Ik geloof dat ik er met verzendkosten erbij iets van 90 Eurie voor heb betaald. En in het begin een paar malen gebruikt en voor de rest ligt ie maar in de kast.

En tja, (weet even niet meer WIE dit schreef), dat je de eerste tijd hebt liggen luisteren naar je eigen hart. LIEF HOOR hihi.
    Het hartje van je kindje gaat dubbel zo hard hoor.

Succes Djaar, heel veel succes en goed dat je deels de spanning hier kan kwijt raken door er over te schrijven.
    WE zijn allemaal bij je vanmiddag denk ik zo.

Oeps ... Mees is wakker. Ik ga het mannetje halen.
    Zoooooooo'n schatje.

YEAH

14. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    zo dan heb jij indd wel een dure.
    de mijne koste met verzendkosten 40 euro. vond ik al duur zat.
    en hij doet het ook nog.
    ik had trouwens ook eerst mn eigen hart. en mn man zei nog volgens mij ben jij dit zelf or. en niet de baby. hij had indd gelijk.
    maar nu heb ik het verschil goed gehoord.:D

15. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Hoi Bubsie, dat is al een tijd geleden ;)

15Weken alweer ... super joh.

En eh ... ik heb ff gecontroleerd, maar ie wat 70 euro + verz.kosten.;)

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Angelsound: Die van mij was ook niet zo duur, ik geloof ook iets rond de E40. Enne blij te lezen dat ik niet de enige was die eerst haar eigen hartslag aan het beluisteren was * fieuw * Het hartje van de kleine gaat inderdaad véél sneller :)

Wat mij trouwens opvalt als ik met noah ergens ben waar ook andere beebjes zijn, is dat ze met elkaar mee gaan huilen.
    Gister bijvoorbeeld in het aan-uitkleedhok bij de KA was er een kleintje wat aan het huilen, niet heel hard en toen zag ik Noah eerst wat bedenkelijk kijken en toen ging hij meehuilen (wat heel anders klonk als normaal) toen dat andere kindje stil was, was noah ook stil. Toen ze we weer ging huilen deed noah weer vrolijk mee, heel apart.

17. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @zijvandehoek, ja tijdje geleden he.
    ik lees veel mee. maar heb soms geen tijd om te reageren.
    nu ben ik vanmiddag lekker vrij. dus eerst maar eens al mn mails checken.
    met jou alles goed verder??

18. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

pfoe heeeeel veel bij gelezen! hahaha

@Sterre wat fijn dat je bij de ka bent geweest en dat jullie medicijnen en andere voeding krijgen, jammer dat de voeding nog niet binnen was, maari k zou als ikjou was ook al wel gelijk om de medicijnen gaan. ik heb hier ook nog een grote fles zantac in de kast staan van feli, die kreeg dat toen ook heel even. nu hopen dat het snel gaat werken bij jullie en dat jullie dan lekker kunnen gaan genieten! en wahahah dat je naar je eigen hart hebt lopen luisteren ipv noah;s hartje hhihii, en dat mee huilen dat klopt, doen heeel veel kindjes

@mosa wat fijn dat het slapen overdag ook zo goed gaat nu bij veda, heerlijk hoor!! toch wel handig zo die hydrofiele luier om haar heen, blijf je dit zo doen of ga je toch nog een om zo'n bakerdoek? en die rust en regelmaat dngen lijken mij ook wel wat.. ik breng feli ook altijd wel snel naar bed als ze wat loopt te mopperen of geeuwt o.i.d. maar ik ben niet zo'n ster in dat laten door huilen...maar ik wil hier ook wel graag wat meer ritme in de tent krijgen, maarja ze drinkt niet elke x nog met verschillende tijd er tusse ndusja, dan krijg je ook niet echt makkelijk een ritme toch?

@echo's super dames dat jullie echo's goed waren, lekker genieten hoor!!

@djaar, ik zat eerst ook over angelsounds te twijfelen heb het ook niet gedaan, ook om de reden die al werd gezegd hierzo, dalijk kan je het ff niet vinden, zit je gelijk in de stress! goed dat je de v.k. nog hebt gebeld en dat je nog langs mag komen. en de v.k. moet niet zorgen dat jij je een zeur o.i.d. voelt, want dat is stom! want hun zijn er gewoon voor jou, en om jou gerust te stellen dus juist goed dat je hebt gebeld! wel niet zo leuk dat je moest huilen op je werk, maar.. dat zijn echt hormoontjes ja.

@melissa wat vervelend dat het Weer neit lekker liep met je schoonouders, wat rot dat hun het nou nooit es snappen! ik hoop dat het binnekort een beetje dragelijk word hoe hun doen. wel goed dat je aangeeft dat je niet wilt dat hun gaan oppassen, ook vooral nietdoen als je je zo bij hun voelt want dat is gewoon niet leuk/fijn!

@persona, oww die is dus ook niet echt lekker betrouwbaar? ik zat er nog over te denken om misschien zo'n ding aan te schaffen maar dat is dus eigenlijk weg gegooid geld? als je hem gebruikt om Niet zwanger te worden?

@condoom's jep wij zijn dr ook van, kmoet zeggen afgelopen week hebben we weer een poging gewaagd, maar gaat nog steeds niet zo soepeltje hoor!! beetje jammer wel, maar denk dat het nu volgende x wel zal lukken, tleek net een ontmaagding bij mij weer joh! hahaha.

@pookie hoe issie??

@all

sorry de rest weet ik echt niet meer!!

vanochten dus de opname's gehad, en het ging heel goed, we waren binnen 1,5 uur klaar, wel gek hoor en soms ook nog best moeilijk! maar ik vond het een hele leuke ervaring en ben heel benieuwd hoe het eruit komt te zien, in maart word het uitgezonden en ik krijg er ook een dvd van leuk he! en feli komt w.s. echt heel erg in beeld leuk leuk leuk hahaha.

ze deed het trouwens super, niet huilen o.i.d. en ze had voordat we gingen nog lekker een flesje op, had het wel mee voor de zekerheid, maar was dus neit nodig. en ondertussen zijn we nog een paar x naar binnen geweest bij iemand om even op te warmen haha.

nou dames ik ga hier Nodig opruimen!! (dat zeg ik volges mij best vaker, maar het komt er dan eigenlijk nooit van...hmmmm... hahah) maar nu moet het er wel echt ff van komen:p

groetjes!!

19. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Hanna, pff je hebt gelijk hoor dat je zegt "ze proberen maar", want dat is vaak ook echt zo! Ze nemen echt niet zoveel tijd als wat je zelf aan je meisje zou besteden. Hopelijk gaat het vandaag bij je moeder stukken beter.

@ Mosa, wat een lieve nieuwe avater heb je, super lieve foto :D . Wauw wat slaapt ze goed zeg! Hopen dat het zo blijft! Je kunt zeker trots op je meisje zijn :D .

@ Salapio, nou heerlijk dan die hormonen :p haha.

@ Nijntje, super dat alles goed was met de 20 weken echo! En nog steeds voor op de groei. Die van ons niet meer lag nu op schema :p .

@ Djaar, goed dat je gebeld hebt hoor, nu gaan ze vast ook een beetje op je "letten".

@ Twinny, fijn dat bij jou ook alles goed was met de 20 weken echo!

@ Sterre, ahaha Noah papegaaitje. Lijkt me wel grappig om mee te maken maar niet op zo'n locatie :p .

@ Sanne, spannend zeg maar fijn dat het zo goed ging!! Ben benieuwd :D . Jammer dat het nog eventjes duurd voordat het op tv komt.

20. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, wat een superlieve foto als avatar *smelt*
    Fijn dat het zo supergoed werkt om Veda in te bakeren! Maar vanochtend was ze dan toch weer tegendraads. En je hebt doorgezt, goed hoor 45min. is idd wel lang en moeilijk en zo. Knap!
    Heb jij inmiddels ook al een afspraak met de fysio?

Wij ook aan de condooms, maar laat ze wel altijd door manlief halen :)

@ Sterre, goed bezoek bij de ka gehad, Reflux dus. Das niet fijn maar wel goed dat jullie weten wat het is. Kun je er wat aan gaan doen, hopelijk helpen de meds en het nieuwe eten snel en hebben jullie weer een lief en makkelijk mannetje! En gaan jullie ook jullie huis verkopen of staat ie al te koop?
    Weer ongesteld ook, bah zeg.
    Fijn dat het vannacht goed ging, met zijlig kussen en boeken onder matras etc. En ik zou jou wel eens een hele dag op je hoofd willen zien staan :D
    Vervelende apotheek zeg. Nu ja ieg wel vast met meds beginnen...

@ Seth, met de persona op de groene dag zwanger geraakt, haha. Werkt heel goed dan ;)

@ Hanna, nog steeds geen meewerkende svinthe op KDV. Gelukkig maar dat ze thuis dan wel goed drinkt. Hopelijk vinden ze er snel wat op want dit is ook niks. Bij je moeder drinkt ze wel goed? Hopelijk wel, werkt toch lekkerder!

@ Salapio, boerderie in middle of nowhere, ergens lijkt het me wel fijn, maar ergens ook weer niet, tja. EN als je het dan ook nog in de randstad wil haha dan heb je wel een miljoentje of wat nodig haha. Dus maar iets zoeken tussen stadswoning en boerderie in ;)

@ Djaar, je ingehouden tegenover de vk, Knap hoor. Maar daar zijn ze wel voor hoor om je onzekerheden te uiten. Nu nog even volhouden tot de 25e! Dikke knuffel! Oh en nu lees ik dat het vandaag niet meer ging en je de vk hebt gebeld en dat je langs mag komen. Goed zo, hopelijk kunnen ze je een beetje geruststellen!

@ Nijn, Gefeli met de hele goede 20-wk echo. En kleine voor op schema. Goed zo, je vormt dus een heel goed broedplaatsje :). Gewoon zo doorgaan dus!

@ Twinny, jij ook Gefeli met de goede 20-wk echo. Super dat het zo goed gaat met de kleine, en hoe gaat het met jezelf?

@ Sanne, vanochtend tv-ster geworden. Ben wel nieuwsgierig. En nu aan het opruimen? Je zegt het idd wel vaak, heb het idee dat je huisje ontzettend netjes is of???

@ All, zo vanochtend weer naar fysio geweest. Ze vond het niet raar dat ik de laatste weken overal spierpijn en bandenpijn in gewrichten heb. Komt echt door het lopen op/in de sneeuw. Span je je hele lijf in om maar niet te vallen. Josien was gelukkig ook weer heel lief dat we daar waren :).
    Wat wel vervelend is dat ze de laatste dagen zo veel spuugt, zowel zichzelf als mij spuugt ze helemaal onder. Gister ging ik haar verschonen na zo'n spuugaanval, ik was net klaar begon ze overnieuw :(. Toen heb ik het maar gewoon afgeveegd en heb haar rustig weggelegd. Als ze teveel beweegt bij veel spugen komt er altijd nog meer ;) Paar uur later alsnog verschoond hoor. Ben nu dan ook de kussenhoezen van de kussens die op de bank liggen aan het wassen en ook de bank zelf moet ik nog even met een doekje bewerken...

Deel Deze Pagina