Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Zo, ik had even een lap tekst door te lezen van jullie!

Mosa: fijn dat het zo goed gaat.

Djaar: goed dat je hebt gebeld, lekker een keer extra gaan hoor als je je onzeker voelt. Ik vind de controles in het begin ook veel te weinig. Ze moeten eigenlijk een soort inloopspreekuur gaan houden om even het hartje te horen!

Sanne: ik heb het denk ik gemist, maar waar waren de opnames voor? Leuk om eens mee te maken denk ik?

Sterre: hopelijk komt het snel allemaal een beetje goed!

Verder las ik nog over een paar goede echo's. Gefeliciteerd meiden. Toch altijd weer spannend.

En grappig om te lezen over die condooms. Het lijkt wel of de net-ouders-geworden-stelletjes grootgebruikers gaan worden ipv de jeugd haha. En ook al merk ik niets van het condoom, ik vind sex nog niet altijd lekker hoor. Het blijft daar soms wat gevoelig..... Dus we doen lekker lang met een doosje :)

2. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Nou mijn meisje lag lekker rustig te slapen, maar ik ging toch eens even kijken en toen vond ik haar zo :D:

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ah leuke foto!

4. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

#8324 Sannehai, 12 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jan 2010
    hoi hoi

@melisa, haha ja, wij doen dus ook aardig lang met een doosje hihi:)

@seth, feli is zeker een poppetje haha, ze woog bij haar geboorte 2780gr en laatste x woog ze 4230gr, donderdag krijgt ze haar prikjes, dus word ze w.s. ook weer gewogen denk ik :) kben benieuwd, ze heeft laatste tijd goed gedronken dus hoop dat ze flink is aangekomen;)

@afrola, whahahah:):):) nou ik heb dus nog zowat nix opgeruimd whaha, ik zeg het volges mij hier heel vaak, zodat ik dan hoop dat ik het ook eens een x doe, want opgeruimd is het hier meestal verre van! hahahaha:):), goh daar was die nesteldrang toch altijd wel erg handig voor in mn zwangerschap;) hahah

en iets tussen stadswoning en boerderie, lijkt mij ook helemaal super! en in the middle of nowhere zou ik niet zo erg vinden..leuk klein dorpje ofso dan wel eh ;)

en wat een scheetje ook die josien! hahah misschien toch maar een slaapzakje aan doen? of ligt ze anders nooit zonder dekentjes?

@mosa, nog even over dat inbakeren, het klopt dat het de eerste (paar) dagen beter werkt dan daarna, daarna kunnen ze zich er ook tegen gaan verzetten, feli huilt dus vaak keihard als ik haar inbaker, maar dan na 2 tellen slaapt ze dus dan neit denken ow ze vind het niet fijn ik stop er mee, want volges mij moet je dan even door zetten..d8 ik haha

owja, nog even een vraagje aan jullie

kunnen jullie mij misschien even heel kort vertellen wat de regels zijn van rust en regelmaat?

want ik wil dat ook wel ff voor feli gaan proberen, want nu gaat ze elke x wel slapen, maar ze slaapt dan echt 1 uurtje, dan is ze weer wakker, en dan is ze soms wel wat moe(denk ik dan) maar dan gaat ze zo hard huilen in bed, dat ik haar maar weer uit haal omdat ze dan echt overstuur is en Echt niet meer uitzichzelf in slaap valt.

maar is dat te weinig, elke x 1 uurtje slapen of kan dat juist gewoon goed? of moet ik dan dus wel door zetten bij dat keiharde huilen,(al weet ik Echt dat ze dan niet meer vanzelf in slaap valt omdat ze dan echt Helemaal over dr toeren is.)

en mag je dan ook niet eventjes b.v. haar tutje terug in doen o.i.d.?

als iemand me het zou kunne uitleggen thnx!:)

ow nog even een toevoeging, heb haar dus netw eer in bed gelegd, en de seconde dat ze weet dat ze naar bed gaat, als ze er nog niet eens in ligt, zet ze het echt op een krijsen niet normaal, echt zo van dt ze weet dat ze naar bedje moet en dat ze Echt neit wilt....

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sanne: de regels van rust en regelmaat moet je niet al te letterlijk nemen hoor. Maar als je kindje zo hard huilt dat het over de toeren raakt, ga je er toch heen! Geen moeder die dat kan negeren denk ik hoor.
    Hier hield ik het volgende vast: slapen, eten, spelen en weer naar bed. En niet wachten tot Chelsey in slaap viel, maar bij het eerste gaapje ging ze naar bed. Ik ben zelf ook van de regelmaat. En moeder en dochter zijn nu prima in balans haha.
    Maar zonder gekheid. Ik ben nu nog zo dat ik op de koffie ga bij mensen als ik weet dat Chelsey dan wakker is. Ze gaat naar bed als ze daar behoefte aan heeft, en houd haar dan niet net iets langer op. Mensen komen nu vaak hier koffie drinken, omdat ze dat van me weten. Daarintegen hebben we wel een heel vrolijk meisje waar de visite van geniet.

6. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Sterre: Leuk he als alle baby's elkaar aansteken met huilen. Bij het Cb gaat het ok zo.

Neus: Onze kleine heeft ook duidelijk de neus van zijn papa maar mijn vriend zegt dat hij die grote neusgaten van mij heeft. We hebben zelfs een foto van onze neuzen gemaakt maar kwamen er nog niet uit haha.

Sanne: Ik vind het ook lastig als Kyano overdag steeds maar een uurtje slaapt en dan blijft huilen. Ik zie dat hij nog moe is en geef hem zijn speentje en soms valt hij weer eventjes in slaap maar als hij blijft huilen dan neem ik hem weer mee naar beneden. Dan leg ik hem in de wipstoel en meestal valt hij uiteindelijk weer in slaap tot de volgende voeding.

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Even nog een leuke foto van vorige week...

8. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Wat is je meisje al groot Melisa. Schattig spijkerjasje :)

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @melisa; wat een vrolijke meid op die bank hahaha!!

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Sanne: Haha dat ik zei van de week ook tegen Roy.. het lijkt wel alsof ik ontmaagd ga worden.. niet dat wij wel al wat hebben geprobeerd hoor, hier alleen nog beperkt tot handwerk :)
    Leuk zeg dat het allemaal zo goed is gegaan met het reclame spotje en dat Feli het zo goed heeft gedaan. Had je trouwens nog dat ene pakje aangedaan?
    Oja dat vroeg ik me ook ineens weer af, hoe is het nog met jullie hond en haar voedselallergie?
    Over dat rust en regelmaat: Ik had een boekje gelezen die van de kraam was dus kan het je denk ik nu niet duidelijk genoeg meer vertellen. Ik houd ook zoiets al melisa aan. Slapen, eten en bij een gaapje, oogjes wrijven of als hij begint te jengelen wakker in bedje leggen.

MP: Hoe gaat het met je? Heb je nog lekker toegegeven aan die 'ik-heb-nergens-zin-in-modus'?... om het maar even op z'n salapio's te zeggen ;)

Afrola: Ik denk dat ik er niet knapper op word als ik dat de hele dag op mijn kop ga staan :p
    Wij hebben nog geen concrete plannen maar zijn wel de huizen een beetje in de gaten aan het houden, aan wat er te koop staat enzo. Dit huis is gewoon te klein aan het worden en we willen er wel binnen nu en een jaartje weg.. als het allemaal lukt natuurlijk wat we in gedachten hebben. We willen ook nog een beetje sparen.
    Tja soms is het inderdaad even een kwestie van afvegen en later verder gaan als ze spugen. Noah heeft soms weleens 3 pakjes aan op 1 dag omdat hij iedere keer alles onder spuugt :(
    Hahaha heeft ze nou een knuffel op haar hoofd staan? Of zie ik het niet goed? Enne ik vind jouw wiegje geweldig blijven!

All: Had vandaag eigenlijk nieuwe voeding moeten halen voor Noah omdat die op was vandaag maar omdat ik die andere zou krijgen van de Apotheek heb ik dat niet gedaan. Nu ik die andere dus niet gekregen heb, heb ik dus een heel nieuw pak moeten kopen :( Beetje balen maar ja.
    Oja, we hebben weer een zwanger vrienden-stelletje. Het gaat maar door hier haha. Vruchtbare grond :p

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Melisa: Wat een vrolijk lachebekje heb je toch! En inderdaad, wat word ze al groot he.. Hoe gaat het met de fruit/groentehapjes?

Sheann: :D:D foto's gemaakt van jullie neuzen!! Zet ze hier op het forum dan kunnen wij zeggen van wie hij die neusgaatjes heeft :p

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    TWINNY, super dat het goed was!

DJAAR, ik heb ook nooit een AS willen aanschaffen: best veel geld en idd de zenuwen als je het hartje niet kunt vinden ...

STERRE, als de bevalling begint, bellen we mn moeder en die komt hierheen. Verder hangt het een beetje af van het tijdstip en de duur van de bevalling ;). Mirre lijkt de afgelopen twee nachten onder dr dekbedje te hebben gelegen :). Fijn dat Noah goed heeft geslapen. Nogmaals dikke knuf voor jullie! En whahaha .. traantjes weggepinkt bij je eigen hartslag ;) (nou is dat ook een wonder natuurlijk) :D. En irritant dat je de voeding nog niet hebt :(. En Noah is gewoon een heel empatisch menneke denk ik, gezellig meehuilen met andere babytjes.

SLAAPWEIGERAARTJE, hup ga slapen en niet zo veel verzet *kijkt streng* (hielp bij Mirre ook heeeeeeeeel goed :D)

SANNE, fijn dat het allemaal goed is gegaan! Regels van de RRR zijn afhankelijk van de persoon die het opschrijft :D. Ria Blom is best streng: kookwekker op 30 min, bij ademhaling tussendoor (dus ff stil), wekker weer op 30 min. Bij tussendoor wakker weet ik niet meer precies wat haar regels zijn. Maar als een tutje geven werkt: doen! Verder zou ik je echt eerder aanraden het boek van E. Pantley (Lekker slapen zonder huilen) bij de bieb te halen of te kopen. Gaat ook over rust en regelmaat, maar veel meer gericht op het feit dat kindjes verschillend zijn en dus zonder de kookwekker. Mirre kon heerlijk slapen in de draagdoek dus dat zou mijn tip zijn (dan sliep ze op eens 3-4 uur), in bed, zelfs met rust en regelmaat en laten huilen sliep ze nooit langer dan 1-2 uur.

MELISA< lekkere vrolijkerd!
    AFROLA, vervelend dat Josien zo spuugt ... en die foto :D

Net APK bij de verlos. Op zich was alles prima, hartje klopte goed, groeit goed (ze verwacht meer dan Mirre's 3060 gram, maar niet gek veel meer), maar ze kon zn koppie niet goed lokaliseren dus morgen een liggingsecho om 13.30. Op zich maak ik me niet zoveel zorgen. Vorige keer lag ie nog bibi en ik heb allleen maar meer indalingsweeën gehad, dus ik denk dat het koppie gewoon al te diep ligt om goed te kunnen voelen (maar misschien ben ik gewoon te eigenwijs :D). We zullen het zien morgen.

Jan maakte zich wel veel zorgen, maar goed die is ook van de scenario's: wat als dit en wat als dat ... ikke veel minder: eerst de echo maar eens afwachten ... hoewel ik waarschijnlijk straks toch ff ga kijken naar stuitligging, draaipoging etc. :D

13. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@rust regelmaat, ik vind het zowiso moeilijk om een ritme te krijgen, terwijl ik wel denk dt feli (en wij) er baat bij hebben zeker als ik al bijna moet gaan werken. maar omdat ze tussen de 3 a 4 uur drinkt, is het dus elke keer weer anders dusja.

ik ga proberen als ze de moeheidsverschijnselen vertoont haar gelijk naar bed te doen, en het dan wat langer vol te houden(het er niet te snel naar toe gaan als ze zo huilt), we zullen zien:)

@melisa jaa ze word echt groot!! haha

@neusjes, hier is het Duidelijk papa's neusje haha:p

@sterre balen dat je eigenlijk alleen voor vandaag een heel nieuw pak voeding hebt moeten kopen, ik weet niet welke je nu hebt maar van nutrilon zijn er ook pakjes al klare melk te koop, wie weet was dat anders nog wat geweest? maar goed, nu heb je het pak toch al hahha.

en met zora gaat het wel goed eigenlijk! ze heeft nu niet dat Hele dure voer meer, dat vind ik gewoon teduur, maar iets wat eigenlijk net zo goed helpt van de dierenwinkel hier, nog steeds duur maar wel 10 euro goedkoper dus dat scheelt weer!

en feli was heel goed ingepakt vandaag haha 2 malliots over elkaar aan, en dan die gestreepte legging met dat jurkje die laatste foto, dat had ze aan:) en dan nog ee nvestje er over aan, en dan haar jas, sjaal en muts haha owja, en de slofjes natuurlijk:p hahaha. je ziet er niet zo veel van, van het pakje, maar verder zie je feli wel heel goed in beeld volges mij:)

@afrola.. kijk ik blijf hier gewoon steeds plakken hahahaha en dan word er weer nix opgeruimd! hahahahaha. ik ga zo alvast aan het eten beginnen;)

@salapio, ik zal eens kijken of ik dat boek bij de bieb kan halen :) en een draagdoek zou misschien ook wel werken, maar op de een of andere reden wil ik dat ofso niet:), klinkt lekker stom misschien, maar kan het ook neit echt duidelijk uitleggen, naja dat ik bang ben dat ze daar aan gewend raakt en dan dalijk nergens anders meer normaal wilt slapen misschien.;):)

suc6 morgen met de liggings echo! hopen dat ventje gwoon lekker al ver ingedaald ligt!

nou groetjesss

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Sanne, nou aan de opruimerij dan :p.
    De regels van rust en regelmaat ken ik niet precies, maar het idee is wel dat je gewoon een duidelijk ritme voor je kleintje hebt zoals melisa ook al aangeeft.
    Slaapzakje gebruik ik sinds deze wk wel 's nachts, overdags heeft ze het wel warm genoeg in haar kleertjes. Ze woelt zich niet altijd los, vooral eigenlijk als ze boos is omdat ze in bed ligt.

@ Melisa, Chelsey wordt al groot zeg. Lief lachebekje!

@ Sterre, ze heeft idd een knuffel op haar koppie :D, gek kind.
    Vervelend zeg van de voeding en dat je weer een heel nieuw pak moet kopen voor 1 of 2 dagen :x. Noah ook zo vaak verschonen, irritant. Maar ja. Josien kan af en toe ook zo spugen, de laatste dagen weer heel erg, maar soms ook zo maar weer een week bijna niet. Dat is lastig, waarom wel of niet. Donderdag maar even bij cb navragen.

@ Salapio, Fijn dat apk van de kleine weer goed was. En morgen nog weer even naar binnen kijken, Leuk! Hij zal vast nog wel goed liggen, het is idd lastig voelen zo op het laatst en als het koppie laag ligt.

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    O en rust en regelmaat kun je zelfs combineren met voeden op verzoek. De rust zit hem dan bijvoorbeeld in niet te veel prikkels (radio, tv ed uit / niet te veel bezoek / niet te veel op stap / vermoeidheidssignalen niet negeren) en de regelmaat in een voorspelbaar patroon, bijvooorbeeld:
    - uit bed
    - voeding
    - spelen tot moe
    - in bed
    - uit bed
    - etc.
    Het gaat dus vooral om een voorspelbaar verloop van de dag, niet te veel prikkels en het goed herkennen en reageren op vermoeidheidssignalen. Het boek van Pantley gaat vooral over het leren kennen van die vermoeidheidssignalen, het leren kennen van de prikkels waar je kindje gevoelig voor is, etc. (het leren lezen van je kindje eigenlijk en wat je zelf kan doen om haar te helpen ... en eventueel ook het te veel aan prikkels dat je geeft herkennen)

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    En gewend aan de draagdoek ... tja ... kun je ook weer afbouwen en je zou er bijvoorbeeld voor kunnen kiezen om slechts 1 slaapje in de draagdoek te doen. Mirre heeft er in ieder geval nooit last van gehad. Op een gegeven moment was ze er gewoon uitgegroeid :D. Hetzelfde geldt voor speentje, inbakeren, in slaap wiegen etc.

Maar goed. Als het niet goed voelt: niet doen ;)

Wel zou ik goed in gedachten houden dat sommige kindjes nu eenmaal slecht slapen ... al ga je op je blote kop staan ... dan slapen ze nog niet zoals het kindje van de buurvrouw. Dus probeer niet te veel vast te houden aan wat gemiddeld is (wat het gemiddelde kindje bestaat niet) :)

*bla*

*sorry*

17. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Hahha knuffel op dr hoofdje??

Lief al die baby foto's!

@ Sterre, het gaat wat op en neer met mijn gevoel. Het zullen de hormonsters wel zijn. Maar het gaat al beter dan gister en eergister tenminste!
    Gedonder zeg dat je een heel pak nieuwe voeding moest halen omdat de apotheek nog geen had. Balen.
    Maar super nieuws zeg van jullie vrienden stelletje! Lijkt me ook heel leuk om die fases door te maken met vrienden, want vrienden zonder kinderen kun je nu lang zoveel niet ècht mee delen.

@ Salapio, fijn dat de rest allemaal goed was bij de VK! Succes morgen.

Ik heb echt zin om mijn babytje over zo'n 17 weken vast te kunnen houden zeg door al jullie babygeklets haha :D . Kijk er nu wel heel erg naar uit.

18. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    #8338 Zijvandehoek, 12 jan 2010
    Laatst bewerkt: 12 jan 2010

De Persona is wel betrouwbaar hoor.
    Alleen je kan 'm ook andersom gebruiken.
    Als je een ei-symbool krijgt en je wil niet zwanger worden, dan sex je niet. Wil je wel een kindje krijgen, dan sex je er op los (net als wij).
    Als de Persona een groen lampje geeft, zegt dit dat je kan sexen zonder zwanger te worden. Rood zegt 'niet sexen', want je hebt kans dat je zwanger raakt.
    Wil je juist wel zwanger worden, dan is een groen lampje NOT interessant en als er een rood lampje is, ga je er weer op los sexen (net als wij).

Samen met het meten van mijn temperatuur, kom ik uit op dezelfde dag, wat mijn ei-sprong betreft.
    Uiteraard hebben wij gewoon om de dag gesext rood of groen, omdat ik nog meer kans wil hebben zeg maar. En rond de ei-tijd, hebben we elke dag gesext. YEAH

En ... zwanger.

je kan hem dus voor twee doeleinden gebruiken.
    Ik vind 'm wel betrouwbaar en een oplossing voor mensen die bijvoorbeeld geen pil mogen gebruiken, zoals in mijn geval.

Ik hoop dat ik duidelijk mijn verhaal heb gedaan.

p.s. Net toch weer een test gedaan om te kijken of mijn streepje al wat donkerder wordt, dan vaag.
    En Ja hoor, na een minuut begon het tweede streepje al te kleuren.
    Wat een fijn gevoel toch weer.

En nu moet ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel bijlezen zie ik.
    Daar moet ik nog ff aan wennen hoor OEF.

19. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ ZVDH, vertrouw op je lichaam en op je groeiende babytje! Super dat het streepje donkerder wordt :D .

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Djaar, bijna tijd voor je echo, succes! Hopelijk is het een geruststelling!

Sterre, grappig dat Noah meehuilde met andere kindjes :) Gebeurt volgens mij idd vaak.
    De laatste keer op het CB, waren er ook twee babietjes aan het huilen, en toen keek Veda me breed lachend aan, zo van, dat doe ik niet hoor :D

Bubsie, lekker dat je vanmiddag vrij was! Hoe gaat het verder met je?

Sanne, het gaat bij rust en regelmaat er idd om dat je iedere keer alles in dezelfde volgorde doet, zodat je kindje op een gegeven moment weet wat er bijv. na de voeding komt. Maar hetgeen wat ik nu vooral doe, is opletten wanneer ze moe wordt en haar dan meteen naar bed brengen. Vaak begint ze te huilen als ik haar dan in bed leg, maar op zich valt ze meestal best snel in slaap. Tijdens het huilen ga ik niet naar haar toe (wel in de gaten houden natuurlijk), zodat ze leert zelf in slaap te vallen, zonder hulp van mij. Nu op de 2e dag dat ik dat echt consequent doe merk ik al verschil. Vaak slaapt ze nu dan ineens wel 2-3 uur achter elkaar.

Ik blijf trouwens nog wel even een hydrofiele luier proberen met inbakeren. Het is mijn bedoeling het nu even zo te doen, totdat ze zeg maar zelf in slaap kan vallen, en dan wil ik ermee stoppen. Ik vind het namelijk best zielig dat ze haar armpjes naast haar lichaampje moet houden, vooral omdat ze normaal altijd aan haar haartjes achter haar oren aan het friemelen is. Dus ik hoop dat ze binnenkort zonder kan, ook is het weleens zo dat als ik haar kamer binnenkom als ze weer wakker is, dat ze dan toch haar armpjes los heeft weten te wurmen. Wie weet al wel voor het slapen gaan.

Leuk dat het vanochtend goed ging, ik hoop dat wij de reclame op internet kunnen zien! Hoe zijn ze eigenlijk bij jullie gekomen?
    En, heb je nog opgeruimd? :D

Afrola, ook al aan de condooms, zijn populair :D
    Ik heb nog geen afspraak bij de fysio gemaakt, dat soort dingen stel ik om de één of andere reden vaak uit ;) Voor mijn zwangerschap had ik namelijk ook vaak klachten, en die heb ik nu ook weer, dus eigenlijk ben ik er een beetje aan gewend geraakt. Maar wie weet zou ik me wel beter voelen met fysio, dus misschien toch binnenkort maar eens een afspraak maken :)
    Wat vervelend dat Josien de laatste tijd zo spuugt. Ook raar dat ze dat zo ineens doet, ze spuugde normaal niet overmatig veel toch? Hopelijk is het een tijdelijk iets!
    Gaat alles nog goed met de borstvoeding?
    Hihi, grappige foto van Josien! Vanochtend lag Veda ook helemaal boven in haar bedje, waarschijnlijk van de boosheid van het huilen ;) En weer van die lieve kleertjes!

Melisa, vervelend dat sex nog steeds zo gevoelig is ;) Hier nog niet eens echt sex gehad na de bevalling :) Ik heb nog steeds best veel last van het litteken, dus ik zie het nu nog niet zitten. Maar heel binnenkort wil ik het wel weer eens proberen, wie weet valt het reuze mee.
    Wat een leuke foto van Chelsey weer, schattig spijkerjasje!

Sheann, wat een leuke avatar :)
    En foto's van jullie neuzen maken om te kijken van wie Kyano z'n neusgaten heeft :D Misschien kun je ze hier plaatsen, kunnen wij vergelijken ;)

Salapio, fijn dat alles weer goed was bij de vk! En morgen een liggingsecho, wel leuk om nog een keertje te mogen kijken natuurlijk, maar hopelijk ligt het hoofdje idd al te diep! Bij mij lag Veda tot 35 weken ofzo nog in een stuitligging, dus ik heb er ook veel info over gezocht, maar gelukkig was ze de keer erop ineens gedraaid.

Ik denk dat je hierin gelijk hebt, maar ik dacht eerst ook dat Veda misschien minder slaap nodig had dan 'normaal' en dat ze een slechte overdagsslaper is, maar daar heb ik me toch in vergist. Nu slaapt ze heel goed, dus ik heb het gewoon een tijdje 'verkeerd' aangepakt waardoor ze zichzelf als het ware wakker hield en dus niet ging slapen.

MP, fijn dat het beter met je gaat dan de afgelopen dagen. Hormonen kunnen idd echt tegen je werken dan!
    En ik kan me voorstellen dat je uitkijkt naar je eigen kindje, het is ook heel leuk hoor :D

All, het kan ook zo zijn dat Veda wat slaap in te halen heeft, aangezien ze vaak echt maar een uurtje wakker is nu tussen de dutjes door, maar hoelang is dat bij jullie? Ik vind het namelijk heel kort en dan wordt ze alweer moe. Net deed ze een halve gaap, dus ik wilde het nog even aanzien, maar daarna volgde een hele grote gaap en dus heb ik haar weer naar bed gebracht.
    Eerst sliep ze echt amper buiten 's nachts om, dus waarschijnlijk slaapt ze daardoor nu extra, maar het valt me op dat ik haar eigenlijk maar heel weinig zie zo :)

Deel Deze Pagina