Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Getver de getver. Ik heb gisteren ter controle even bloed laten prikken. En mijn B12 is weer eens veel te laag. Daarom voel ik me dus al een paar weken niet lekker. Voor mijn zwangerschap was deze nog netjes, maar nu is ie behoorlijk gezakt.

Mag weer 10 injecties gaan halen de komende 5 weken. Bah! Hopelijk ondervind het kindje er geen hinder van... gelukkig was de 20 weken echo prima.

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Balen zeg Melisa, van je bloed. Gelukkig was de echo wel goed.
    Succes bij de injecties!

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    krijg nou wat, waar is mijn banner gebleven?????????
    Ik ga even zoeken!

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Wat raar, hij is alleen weg ij het berichtje hier bovenaan de pagina........ het al wel.

@hanna; das nog best een bescheiden buik.

@melisa; lage B12 das balen, snel injecties halen!!!

@mosa; zo de tuin is bijna klaar, dat wordt dan een mega bbq voor de hulptroepen om het in te wijden! En voor ons FOTO!

Nu lekker slapen...........vervelende dag gehad. Nog steeds pijn maar vooral erg omdat het heel slecht gaat met mijn opa. Onze vakantie plannen staan voorlopig dus weer on hold.
    Kans is groot dat hij binnen een maand is overleden.

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pookie, wat naar om te horen dat het slecht gaat met je opa.
    Ik snap dan dat je een vervelende dag hebt gehad!

Ja mijn buik is nog wel bescheiden dat klopt... vandaar ook die buikband hahahahah, dan lijkt het nog wat! :)
    Ik ben nu in totaal nog maar 4,5 kilo aangekomen, da's niet echt veel.
    Het scheelde denk ik wel dat ik in het begin zo misselijk ben geweest en nog steeds als ik veel eet valt het niet goed, dus daar let ik dan ook wel op.

Ik heb net de hele avond gewerkt aan het digitale fotoboek van onze vakantie en nu is ie helamaal af. gelijk verstuurd, is dat ook maar weer gedaan.
    Nog 7 werkdagen wachten voordat hij er is. Da's best wel lang wachten.....

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Hanna, wat leuk dat je druk bent geweest in de babykamer! Heerlijk lijkt me dat!
    Leuk dat je een digitaal fotoboek van jullie vakantie hebt gemaakt, is toch altijd net iets specialer dan gewone foto's vind ik.

Melisa, balen dat je B12 te laag was en dat je nu injecties krijgt, ik kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Maar hopelijk knap je er wel weer van op.

Pookie, wat rot dat het slecht gaat met je opa. Dat zijn echt de rotdingen van het leven. Hopelijk kun je nog even van hem genieten en heeft hij niet te veel pijn. Sterkte!

We hebben gisteren de babykamer besteld :D Het was bij de Babydump, dus we krijgen er ook een gratis box bij. In week 32 wordt hij geleverd, dat is in onze laatste vakantieweek dus dat is leuk. Verder hebben we een heel schattig boxkleed en een speelkleed gekocht, dus goed geslaagd.
    Verder loopt de tuin iets vertraging op, dus op de foto moeten jullie nog even wachten :) Binnen een week is de tuin wel klaar, dan maak ik foto's.
    Vandaag gaan we ook weer verder in de tuin en vanmiddag gaan we de zolder opruimen. Ik verdenk mezelf stiekem een beetje van nesteldrang, want ik merk dat ik wel in een (overigens rigoreuze) opruimbui ben. Ik vind dat we veel te veel troep hebben, dus daar moet maar eens verandering inkomen :)
    O ja, ik heb op 19 mei een echo voor een geslachtsbepaling :D Ik ben dan precies 16 weken, en als ze het niet kan zien dan krijg je een tijdje later een gratis echo. Maar in het gunstigste gval weten we dus over anderhalve week al wat het wordt :confused: :D

Fijne dag allemaal!

7. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Hanna: 7 dagen wachten is lang? Iedere maand op het wacht bankje zitten en wachten op je NOD, dat duurt pas lang! :)

Pookie: Wat vervelend dat het slecht gaat met je opa. Heb je een goede band met hem?

Mosa: Wat goed dat je geslaagd bent met de babykamer. Scheelt ook weer een hoop gedoe. Ik merk dat mijn hoofd steeds voller wordt met dingen die ik nog wil/moet doen.
    19 mei, dat is echt snel :confused:

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hahahahah, ja sheann, daar heb je ook wel weer gelijk in :D
    Ik heb trouwens net nog een album gemaakt met alle leuke foto's van 2008.
    Ben goed bezig vind ik zelf!

Mosa, leuk dat je op 19 mei een echo gaat laten maken.
    Met 16 weken is het wel snel, maar bij het echobureau waar ik ben gegaan zeiden ze dat je het dan al wel kan zien. Ook daar was er garantie dat je terug mocht komen als ze het nog niet zouden kunnen zien.
    Ga je de uitslag met ons delen of hou je het geheim?
    Leuk dat je de babykamer hebt besteld! Welke is het geworden?

Ik ga even wat eten nu en dan lekker een tukkie doen. Heb maar kort geslapen vannacht....

9. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Hanna: leuke foto!
    @Mosa: erkennen moet je inderdaad bij de gemeente doen.

Gisteren een afspraak bij de Gyn gehad en ze probeerde de hartslag te luisteren, maar toen dat niet lukte heb ik toch weer een echo gehad!! Alles helemaal goed! Ze heeft me nog een echo aangeboden met 12 weken (over 1,5 week dus al)... super lief he?

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    SylviaM, wat fijn dat je een echo hebt gekregen. Pffff, het zal wel even spannend zijn geweest toen ze het hartje niet konden vinden.
    Gelukkig is alles goed en is het fijn dat je nog een echo krijgt!
    Dat geeft je toch een geruster gevoel denk ik!

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden,

Ben ik weer een keertje. Heb mannetje net uitgezwaaid, die is een weekendje weg met oude schoolvrienden, wat ze ieder jaar doen. Vanavond gaat hij het hun allemaal vertellen dus ben benieuwd.
    Verder weet zo'n beetje iedereen het nu van ons en het is echt hartverwarmend hoe dat mensen zo enorm blij voor ons zijn, ook natuurlijk omdat ze weten van onze situatie en dat het ons toch mag overkomen. We hebben allemaal kaartjes gekregen, waar ik de datums in opschrijf om ze strax in het baby-plakboek te stoppen.
    Volgende week woensdag (de 13e) gaan wij voor de eerste keer naar de vk, ben heel erg benieuwd. De 27e voor de laatste keer naar de gyn. Vorige week ook kraamhulp geregeld en nu hier in huis de boel een beetje gaan ordenen. We moeten een nieuwe klerenkast gaan bestellen want in de a.s baby-kamer staat nu nog een enorme wandkast die dus weg moet. We hebben al een beetje rondgekeken voor een kamertje en een vloer. Vorig weekend ook een namen boekje gekocht maar nog niks echt gezien wat we allebei leuk vonden. Jongensnaam hebben we wel al maar die had ik al langer. Nu alleen nog voor een meid.
    Ik was van de week nog bij de huisarts en had al een week m'n bloeddruk aan de hoge kant, nog niet schokkend ofzo maar hij moest wel omlaag....vind ik wel een beetje eng. Wat zou ik daar aan kunnen doen...behalve rustig aan doen. Ik heb niet het idee dat ik gestressed ben ofzo.

@Mosa: Wow, inderdaad, over anderhalve week weet je al wat het word! Spannend hoor!

Liefs!

12. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Sterre: Heerlijk een weekendje alleen. Geen pis naast de pot of bril omhoog, lege pizza dozen of bierblikjes op de grond en ga zo maar door :)

Leuk dat je allemaal kaartjes hebt gekregen. Ik heb er in totaal maar eentje gekregen :( maar iedereen leeft wel heel erg mee.

Dat van je bloeddruk weet ik niet. Wist niet dat je daar zelf iets aan kon don.

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, we hebben een meisjesnaam,
    althans mijn hubby.
    Ik ben nog niet helemaal zeker maar hij is er helemaal wild van.

@Sterre; bah hoge bloeddruk, rustig aan doen en minder zout misschien??

@Sylvia; gelukkig het hartje en beeb deden het! En een extra echo, nooit weg natuurlijk.

Bedankt voor het meeleven met mij en opa. Goede band?? Eigenlijk wel meer met mijn oma, maar het is wel heel grappig dat mijn opa het heel goed kan vinden met mijn man. Ik denk dat hij zich een beetje herkent in mijn vent, zelfde golflengte etc.
    Maar mijn opa en oma zijn nog relatief jong en woonden altijd in de buurt dus ik logeerde er vaak of ging in de schoolpauze op de middelbare school( waren nogal lang) nog wel eens bij ze lunchen. Dus eigenlijjk met beiden best een goede band.........

Verder niet veel ( vrolijker) nieuws of wat dan ook te melden dus
    toedels!!!

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Sheann: Hahaha nou ik ben inderdaad blij met een weekendje rust...hij ligt nog steeds beneden i.v.m z'n knie en hoef nu even geen rekening te houden met hem, stil zijn als ik 's ochtends beneden kom, 3 keer per dag koffie zetten, kleren pakken etc etc etc....heerlijk, rust! Morgen met mijn broertje naar de stad, lekker baby-shoppen en een moederdag cadeautje halen voor ons moedertje.

@Pookie: Wij zaten inderdaad al aan minder zout te denken maar aangezien ik a.s woensdag naar de vk ga vraag ik het aan haar wel na...net zo makkelijk en wie weet is de bloeddruk dan wel weer normaal.
    Ojee, heb het helemaal gemist van je opa! Wat heeft hij precies?

@All: Hebben jullie nog gewoon je eigen broek aan? Ik pas alles nog, nog geen kilo eraan, aantal centimeters van buik nog hetzelfde....Vind het van de ene kant niet erg want wat er niet aan komt hoeft er ook niet af maar ik zie natuurlijk nu wel heel veel vrouwen om me heen met hun buikjes pronken. Kijk er wel naar uit als ik dat ook heb. Heb trouwens wel weer last van groeipijn...pfff...nou ja, blijf het positief zien, hij/zij zal nu lekker aan het groeien zijn.

Liefs!

15. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Sterre: Ik heb me net toevallig gewogen en ik ben nog niks aangekomen. Ook draag ik nog mijn eigen broeken, in het begin zaten ze heel erg strak maar dat is nu niet altijd het geval. Alleen als mijn buik opgezet is en dat is met name 's avonds.
    De meeste mensen zeggen dat er nog niks te zien is maar ik zie wel dat mijn buikje ietsje gegroeid is. Ik zei gisteren nog dat ik me niet kan voorstellen dat mijn buik binnen 6 maanden ineens super groot gaat worden:)

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Hanna, jullie mogen in ieder geval weten of het een jongetje of een meisje wordt en onze naaste familie ook wel. Ik vind het niet erg als andere mensen het weten, volgens mij ga je dan automatisch toch eerder over hij of zij praten.

Sylvia, wat leuk dat je over anderhalve weer nog een echo krijgt! Altijd leuk natuurlijk en voor je geruststelling is het ook fijn natuurlijk!

Sterre, idd best lekker af en toe, een weekendje alleen. Heb je zelf nog leuke plannen?
    Leuk dat jullie zulke hartverwarmende reacties van mensen krijgen! Hier staat één kast ook zowat vol met kaartjes. binnenkort maar eens opbergen, maar ik vind het zo leuk staan :)
    Leuk dat jullie ook aan het rondkijken zijn voor babyspulletjes, leuk om te doen hè?!
    Hopelijk daalt je bloeddruk snel!

Pookie, joepie voor de meisjesnaam!
    Zo te lezen heb je inderdaad een goede band met je opa en oma, en ken je ze ook goed.
    Hopelijk heeft je opa nog wat tijd!

Sterre, ik heb ook nog steeds mijn eigen broeken enzo aan hoor. Ik heb al wel een buikje, maar alles past nog wel. Ik denk niet dat het nu nog heel lang duurt, dus binnenkort maar eens echt kijken voor wat positiekleding.
    En jouw buikje komt vanzelf wel hoor :)

Sheann, wie weet wat voor grote buik jij nog gaat krijgen :p
    Hoe gaat het verder met je?

All, gisteren waren vrienden hier en zij is 20 weken zwanger, maar ze was echt super aangekomen. Ik heb echt de hele avond gedacht: jeetje zeg :)
    Vandaag lekker een beetje een rustige dag en dan vanavond een verjaardag. Maar eerst een beetje relaxen en aangezien mijn vriend deze week al zoveel in het huishouden heeft gedaan, hoef ik daar niet zo veel aan te doen :)

Fijne dag!

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik wist dat ik iets vergeten was, maar ineens dacht ik er weer aan, Wops is zwanger :)
    Ik zal haar pb-en over dit topic!

18. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Echt leuk dat Wops zwanger is. We kunnen wel nog wat kletsende dames gebruiken hier in dit topic.

Mosa: Met mij gaat het met ups en downs. Ik dacht dat de misslijkheid alleen maar minder werd maar soms komt het weer een dagje terug. Verder mag ik niet klagen want de kleine zit nog op z'n plek. Ik heb wel sinds kort de hele dag steekjes rechts onder mijn navel. Is niet echt pijnlijk maar het is een beetje gevoelig.

Hoe is het met jou? Is de zolder opgeruimd?

All: Ik ben de laatste tijd erg benieuwd hoe mijn kleine eruit gaat zien. Mijn vriend heeft zwart, kroes haar met bruine ogen en ik heb blauwe ogen met blond haar. Ik kan me er nog geen voorstelling van maken hoe hij/zij eruit gaat zien. Jullie al ideeen?

19. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Wops zwanger? dat is leuk. Ze staat op mijn babysite, dus ik zal direct eens mailen.

20. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo meiden,

Lekker weekend aan het vieren?

@ Pookie, ondersteunende buikband... heb jij ook al zo last van je banden de laatste dagen?
    Wat vervelend dat het zo slecht gaat met je opa, niet zo raar dat je een vervelende dag hebt gehad, sterkte!

@ Hanna, Fijn dat de film mooi was. En nesteldrang... fijn dat je alles mooi kan opbergen in de babykamer. Erg leuk om erin rond te lopen lijkt me! En Utrecht is zeker een hele leuke stad om te winkelen, ik ontdek steeds meer leuke winkeltjes in de verschillende kleine zijstraatjes en zo ;)
    Leuk trouwens om je foto van op het strand in frankrijk te zien, het ziet eruit alsof het lekker weer was en je lekker aan het genieten was :)! Volgens mij heb je weer flink wat energie zo na je vakantie, haha, hard aan het werk ben je ;), fotoalbums, babykamer inruimen, goed hoor!

@ Mosa, Alweer hard gewerkt in de tuin, maar toch nog wat vertraging, jammer maar het komt vast goed! Ik kan je trouwens niet meer vertellen over de erkenning...
    Haha ja, soms voel ik me idd al een oude zeur ;) als ik weer eens op tijd in bed lig en er lawaai buiten is haha.
    Leuk dat jullie de babykamer hebben besteld. En al weer flink wat babyspullen gekocht, leuk hoor, dan wordt het steeds echter ;). Nu vol spanning wachten tot het wordt geleverd haha ;). En op 19 mei alweer een echo met geslachtsbepaling leuk hoor!

@ sheann, hier nog zo'n computerleek, ik snapte ook niet hoe je de smilies tevoorschijn moest halen :oops:

@ Melisa, Gefeliciteerd met de goede 20 wk echo :D! Maar, wat ontzettend balen dat je B12 weer zo is gedaald. Vervelend dat je weer moet gaan spuiten, maar hopelijk knap je er wel weer een beetje van op!

@ Syliva, wat fijn dat de echo met tien weken ook helemaal goed was :D. En over 1,5 wk alweer een echo, vast wel fijn om met regelmaat extra zekerheid te krijgen dat het goed zit.

@ Sterre, leuk dat je ook weer even wat van je laat horen! Fijn dat het goed gaat met je mannetje en lekker dat jij even een weekend 'alleen' bent. Lekker rustig ;) na die drukke weken! Leuk dat iedereen zo met jullie meeleeft en jullie nu zulke leuke reacties krijgen op het goede nieuws, dat is echt genieten! Wel vervelend dat je bloeddruk zo hoog is. Behalve oppassen met dropjes, te veel zout eten en niet stressen zou ik het zo ook niet weten wat je eraan kunt doen. Sterkte ermee! En ook maar lekker genieten van het zoeken naar babyspullen/ meubels / namen etc. :)
    Ik kan inmiddels echt mijn eigen kleding, op wat rekbare truitjes na, niet meer aan. De meeste broeken paste ik met 15 weken al niet meer en moest ik haastig op zoek naar positiekleding vond ik met ruim 17 weken en dat moest ook wel met nog maar 1 broek die ik aankon haha. Maar het gaat hier snel, al kom ik in kilo's (ong. 3) nog niet eens zo veel aan mijn taille is al met 14 cm gegroeid.

Wops zwanger? super leuk dat het bij haar ook eindelijk gelukt is :D

@ all, ben hier weer heel blij met het weekend :whistle: . Was gistermiddag weer helemaal kapot. Maar donderdagavond waren we dan ook uit geweest, we waren naar een balletvoorstelling "Giselle" in de schouwburg in Utrecht. Superleuk was het :D , voor mijn man de eerste keer dat hij mee was naar een balletvoorstelling, maar hij vond het ook leuk :D . We lagen dus (voor mijn doen) heel laat in bed, daar hadden we nog wel even een superleuk momentje samen. Zodra ik ging liggen voelde ik onze beeb in beweging komen en toen pakte ik de hand van mijn man en legde die op mijn buik en direct een flink trap tegen de buik die mijn man ook goed kon voelen dus hebben we samen even liggen genieten van het trappelen van onze :baby: , genieten dus :D

Deel Deze Pagina