Hoi meiden, Hier weer een huilende Veda op bed Toch lastig om er niet heen te gaan. Het ging vandaag weer hartstikke goed, maar de afgelopen dagen was ik bewust thuis gebleven om er een goed ritme in te krijgen. Vanmiddag ben ik een stukje gaan wandelen,Veda slaapt normaal altijd in de kinderwagen tijdens het wandelen, maar nu natuurlijk niet Dus net een nieuwe fles gegeven en nog even gespeeld, en toen werd ze wel weer een beetje moe. Maar toch meer huilen op bed dan de afgelopen keren. Nu is ze ineens even stil, ik hoop dat ze zo gaat slapen. Misschien toch nog maar een paar dagen extra thuisblijven zodat het ritme er iets meer inzit. Nou ja, hopelijk blijft het nu stil. Sheann, ik weet niet of er een Spar supermarkt bij jou in de buurt zit, daar zijn de pampers ook 3 pakken voor 20 euro. En anders de AH. Ik heb tot nu toe alleen nog maar pampers gebruikt, dus die huggies ken ik niet. En Kyano vandaag alweer 2 maanden, gaat hard hè? Veda over 3 dagen alweer. Salapio, ik ben erg benieuwd wat voor gedichtje jullie deze keer op de kaart zetten dan Fijn dat de echo helemaal goed was! Op die manier proefkonijn zijn is niet verkeerd! Mooie foto's ook, je ziet echt dat je kindje al helemaal af is hè?! Sterre, dus het was al een herkansing voor Roy? Dan is het helemaal te hopen dat hij het gehaald heeft! Maar de uitslag over 6 weken, dat duurt lang! Fijn dat het gisterenavond redelijk ging met Noah! Vanaf vandaag kun je in ieder geval beginnen met de voeding en medicijnen, hopelijk helpt het snel! Zijvandehoek, je bent niet verplicht om altijd lange reacties te typen hoor Ik heb ook weleens dat ik eigenlijk nog andere dingen wilde doen, maar doordat ik te lang hier hang komt het er niet van Djaar, leuk dat je buik nu echt begint op te vallen! MP, leuk hè, bezig zijn met dingen zoals het babykamertje, het kaartje, de naam etc?! Ik heb daar toen ook ontzettend van genoten! Nijntje, idd nog tijd genoeg om een naam te verzinnen. Van wat voor soort namen hou je (lange, korte, aparte, veel voorkomende etc.)? All, af en toe pruttelt Veda nog iets na, maar volgens mij is ze nu bijna in slaap Gelukkig maar, ik denk dat ze er ook wel aan toe was. Zometeen maar weer vast met het eten beginnen, dan heb ik het straks lekker makkelijk.
@ Mosa, vervelend met Veda als het eerst weer zo goed ging ja. Hopelijk slaapt ze nu weer even lekker door. Apart dat ze eigenlijk zo erg moeten wennen als je er goed bij nadenkt. Zouden ze in de buik weleens gehuild hebben? Vraag me dat weleens af . Ja het is ook erg leuk om met die dingetjes bezig te zijn, toch allemaal voorbereidingen voordat de kleine er ook echt is. Kan me niet voorstellen dat ik nu bijna 6 maanden zwanger ben, gek idee. Hier ligt de kleine weer lekker onder/in mijn ribben aan de rechterkant.. Ik heb er eens op gelet, maar als ik actief bezig geweest ben en ik zit een tijdje dan doet baby dit steeds. Snap er maar niks van.
MP, Veda slaapt inmiddels al een roosje En dat ze moet wennen, komt doordat ik het de afgelopen tijd anders heb gedaan en haar niet echt in haar eigen bed heb laten slapen overdags. Nu moet ze dus wennen aan het feit dat ze overdags in haar bed ligt in plaats van beneden. En ik geloof dat ik weleens een You Tube-filmpje heb gezien van een huilende baby in iemands buik, maar of dat echt was weet ik niet. En voor je het weet, ben je al echt aan het aftellen naar de uitgerekende datum, dat is helemaal apart! Ergens vind ik het nu nog allemaal heel apart, maar eigenlijk voelt het ook wel weer heel normaal Vaak is het zo dat het kindje in je buik slaapt als jij bezig bent (dan schommelt hij heen en weer), en wakker wordt als je gaat zitten/liggen, dus vandaar dat je het dan meer voelt.
Ons gedichtje was hetzelfe als boven mijn banner: Ons wonder, zo mooi, lief en klein. Onze dankbaarheid groot, Dat jij nu bij ons mag zijn. ZVDH: Leuk duiken! Wij doen dat ook graag alleen vallen wij onder de categorie vakantieduikers We willen wel meer maar het komt er op een of andere manier niet van Oh dat is ook fijn dat de vuilnis net langs jullie huis word opgehaald en dan ook nog aan de kant van Mees. Die hond van de buren blaft echt te pas en on te pas.. kan het beestje natuurlijk niks aan doen, ligt aan zijn baasje maar af en toe zou je die hond weleens wat willen doen. Dat van het te lang hier hangen en daarom thuis niks gedaan krijgen is bekend hier *sanne* Ik ben zelf ook zo hoor Djaar: Tja iedereen zegt ook altijd weer wat anders. De een zegt dit en de ander dat... word nog véél erger haha. Salapio: Fijn dat alles toch goed was, kan je weer verder zwangeren Vervelend zeg dat je zulke echo's hebt Mooi hoor! Vriendin van mij had laatst ook zulke *jaloers jaloers jaloers* Nijn: Leuk dat jullie al uit de naam zijn. De jongensnaam hadden we al met 14 weken en over meisjesnaam hebben we tot het eind over getwijfeld.. maar dat was dus niet nodig MP: Ik heb wel gelezen dat babytjes in de buik al kunnen huilen maar of het waar is All: Met die vriendin haar kindje gaat het nog steeds hetzelfde, niet echt fijn want er zou eigenlijk toch wel verbetering in moeten zitten. Maandag gaan ze met de gyn bespreken hoe het verder moet want zo bevallen is wel een risico. Haar dochter is 5 weken te vroeg geboren dus moeten ze nu wel een plan gaan maken omdat ze bijna 30 weken is. Niet dat die kleine nu ook te vroeg komt maar het kan maar besproken zijn. Ze verwachten zelf dat het een geplande keizersnee word. Stond ik vandaag dus voor janl*l bij die apotheek! Ze hadden die voeding niet op voorraad en nu kwam het morgen :x Ik had eigenlijk willen zeggen dat als ze het morgen nog niet geregeld hebben ik hem dan een dagje daar zou laten..even kijken hoe snel ze het dan geregeld hebben maar ik ben netjes gebleven en heb gevraagt of ze dan even willen bellen zodat ik niet weer dat hele stuk voor niks rij. Vanavond komen mijn schoonouders.. ik heb er eerlijk gezegt geen zin in. Toen Roy maandag even had gebeld om te vertellen hoe het was gegaan bij de KA (zelf belden ze weer niet) hoorde ik zijn moeder allerlei 'adviezen' geven.. of we dit of dat al hadden gedaan/geprobeerd.. ja sorry hoor, het is niet iets van de laatste week.. we proberen al bijna 2 maanden :x Een aantal weken geleden had roy ze ook gezegt dat hij het niet netjes vond dat ze Noah gewoon 3 weken niet hadden gezien. Was natuurlijk niet de bedoeling bla bla en nu hebben ze hem gewoon weer 2 weken niet gezien Nou, weer genoeg gemopperd en over mezelf gepraat.. ik ga koken
Sterre, eng zeg, voor je vriendin! Hopelijk komt er toch snel iets verbetering in de situatie, of kan het ook iets zijn waar het babietje vanzelf over heen groeit? En heel irritant van de apotheek :x Nog een dag wachten, vervelend! Goed van je dat je in ieder geval netjes bent gebleven Vreemd dat je schoonouders toch nog steeds zo weinig interesse tonen in jullie/Noah. En dan ook nog allerlei adviezen willen geven Succes dan maar vanavond, hopelijk valt het mee! All, ik ben een beetje aan het rondkijken naar een weekendje weg in april. Vanwege Veda wordt het denk ik een Centerparcs ofzo (ik ben nog nooit in zo'n huisje geweest), want een hotel lijkt me niets met een baby en dit lijkt me dan veel gezelliger. Op 1 april zijn we namelijk 10 jaar samen, en dat moeten we wel vieren natuurlijk Maar ik kan altijd moeilijk kiezen, dus dat wordt nog een hele klus
Mosa: Het is goed dat je het zegt dat Kyano vandaag 2 maanden is want ik was het alweer vergeten Ik kreeg vandaag ook een mailtje dat zijn 8 weken sprongetje er aan komt, die heeft Veda als het goed is al gehad toch? Ik vind dat er interessante en hulpvolle informatie op de site staat. Zoals het feit dat een newborn kindje gemiddeld 16 uurtjes op een dag slaapt. Toch handig om wat vergelijkingsmateriaal te hebben. In april wordt ik 30 en mijn vriend heeft dan een weekje vrij dus ik denk dat wij dan ook een weekendje weg gaan. Wij gaan meestal naar Centerparcs of Landal Greenparks want hotels vind ik helemaal niks. MP: Ik had het ook dat de kleine rechts in mijn ribben trapte. Het eerste wat ik zag toen hij eruit kwam was die reuze voeten van hem Het verklaarde een hoop. Djaar: Wat Sterre zegt klopt als een bus. De ene zegt jeetje wat een grote buik, ben je nou nog niet bevallen en de ander zegt weer, wat een klein buikje heb je. Zet je maar schrap want zelfs onbekende willen iets over je buikje zeggen All: Ik heb weer een voorraadje luiers van de AH in huis (die slaan tenminste wel groot in), nu kan ik weer rustig slapen vanavond
Sheann, ik moet zeggen dat ik nog nooit een sprongetje heb weten te ontdekken bij Veda. Wel dat ze steeds nieuwe dingetjes kan en doet, maar niet dat ze overdreven huilerig was ofzo. Maar als het goed is zou ze het 8 weken-sprongetje al wel gehad moeten hebben, omdat je van de uitgerekende datum moet uitgaan en dan zou Veda al 10 weken zijn. Vergelijkingsmateriaal is altijd handig idd! In een ander boek wat ik las, stond dat babies van rond de 8-10 weken gemiddeld 14-17 uur slapen, en volgens Ria Blom (van de rust en regelmaat) 18 uur. In dat boek wat uitgaat van 14-17 uur (ik weet even de titel niet meer), staat dat je in ieder geval moet proberen je kindje 3 uur overdags te laten slapen. Dat boek vond ik realistischer dan die van Ria Blom. Goh, wie weet gaan we wel naar hetzelfde park in april Maar leuk dat jullie dan ook een weekendje weg gaan! Heeft Kyano ook grote voeten? Veda ook, sommige slofjes heeft ze helemaal niet aangekund, die waren meteen al te groot Het grappige was dat wij aan de hand van de pretecho met 26 weken al dachten dat ze grote voeten had. Pas op het CB zei de arts ook nog eens, wisten jullie dat ze best lange voeten heeft Nu zijn wij allebei niet de kleinsten, en we hebben ook allebei best grote voeten, dus het verbaasde me niet, maar groter dan mijn maat (41) hoeft ze toch niet te krijgen! Inmiddels ligt Veda al bijna 2,5 uur in bed Ik ben benieuwd wanneer ze wakker wordt. Om 7 uur komt mijn vriend thuis en gaan we eten, dus hopelijk wordt ze of snel wakker of erna!
Maat 41 is aardig groot. Ik heb zelf maat 37 dus van mij zal hij het niet hebben. Mijn vriend heeft maat 43 dus dat is ook vrij normaal.
Mosa ik zou maar snel gaan beslissen dan want als je boekt voor 5 februari dan krijg je 50% korting bij Center Parcs
@ Mosa, ja dat weet ik dat de beeb in slaap wordt geschommelt als ik bezig ben, maar wat ik gek vind is dat als ik ff druk bezig ben geweest dat de kleine dan zo in me ribben gaat zitten.. Heb dat filmpje nooit gezien van die huilende beeb in de buik lijkt me wel vreemd . Maar ze kunnen ook lachen in de buik dus wie weet.. Oh leuk Center parcs! Ik zit daar nu zelfs al aan te denken haha, een leuk park met gezellige badjes waar de beeb in kan. Ben benieuwd of jullie daarheen gaan. En zo ja hoe het gaat bevallen. Zo'n huisje is wel relaxed. @ Sterre, goede service dus die apotheek . Jammer dat er geen verbetering was bij de beeb van je vrienden.. Ben benieuwd hoe verder. Ja leuk zulke schoonouders. Ik herken het die bemoeizuchtigheid en alles beter weten. Het zij mij niet uitmaken dat ze hier niet kwamen om de 3 weken ofzo, hun verlies. Zo denk ik dan. Nou good luck vanavond meid! @ Sheann, hahah die reuzenvoet de schat . Het schopt me niet in mijn ribben, maar gaat er echt in liggen en dan heb ik het gevoel dat ik het plet. Vreemd gevoel. Snap niet dat zo'n kleintje zo wil liggen ik ga ook niet onder een olifant liggen . Maar hij/zij zal er wel geen last van hebben anders is het geen slim kindje. Mooie aanbieding van Center Parcs trouwens!
Ik lees net in de actievoorwaarden dat je voor maximaal hetzelfde aantal cottages als bij je laatste verblijf bij Center Parcs mag boeken. Dus als je er nooit geweest bent dan krijg je ook geen korting Of lees ik het verkeerd?
Sheann, ik ben dan ook 1,83 m dus zo groot is maat 41 in verhouding nu ook weer niet. Veda zal ook wel lang worden. Zo, 50% korting bij Center Parcs zou super zijn, maar wij zijn er ook nog nooit geweest. Ik zal straks ook eens even die actievoorwaarden lezen, kijken of dat idd echt zo is.
die 50% korting is voor shean. het is persoonlijk die korting. waarschijnlijk ben jij (shean) niet zo lang geleden geweest en dan krijg je die mail. wij kunnen die korting niet krijgen. jij hebt de link doorgestuurd die eigenlijk alleen voor jou persoonlijk is volgens mij. vandaar dat er ook staat net zo lang als de duur van het vorige verblijf.
Sheann, ik kan niet duidelijk vinden of je de korting wel of niet krijgt als je er nog nooit geweest ben Maar ik zal het zeker onthouden! Ik wilde ook even kijken bij Landal Greenparks, zo op het eerste gezicht lijkt dat goedkoper dan Center Parcs, en welk park het uiteindelijk is, maakt me niet uit. Hier in mijn woonplaats zitten 2 parken van Landal Greenparks, niets voor jullie MP, apart kindje krijg jij als hij/zij constant in je ribben gaat liggen Ik zou niet weten waarom hij/zij dat doet. Wanneer moet je naar de vk? Misschien kan zij proberen te voelen hoe hij/zij precies ligt?
O ja, ik heb dit vanmiddag trouwens gedaan: Snapfish by HP - 2 Gratis collage posters 30x40cm! Je betaalt dan alleen een paar euro verzendkosten, maar volgens mij wel de moeite waard. Het is altijd even afwachten hoe de kwaliteit is, maar meestal is dat wel goed. Als ik ze binnen heb, dan zal ik wel zeggen wat ik ervan vindt, maar misschien vindt iemand anders zoiets ook wel leuk
Hoi meiden, Even een zwaai vanaf hier, heb even geen tijd en puf om te reageren. Met Josien gaat het even niet lekker vandaag. Ik krijg er alleen de vinger niet op wat het is. Maar nauwelijks willen slapen, nog steeds veel spugen voor haar doen, en heeel veeel huilen . Hopelijk gaat het morgen wat beter, maar dan moeten we naar het cb. Dus ieg even advies inwinnen over het spugen. Maar ze krijgt morgen ook weer prikjes Groetjes
hoi dames! @djaar, ow ja bereid je maar voor ja, wat sheann ook al zegt, de ene zegt oww wat een grote buik, de ander zegt oww nog een klein buikje zeg, iedereen zegt iets anders! @mosa oww leuk een weekendje weg, centerparks of landal green parks is altijd wel leuk ja en lijkt me ook makkelijker dan een hotel met veda. en veda slaapt dus nu toch wel goed is ze ondertussen al wakker? of slaapt ze nog?? @sterre oww jeetje zeg weeeeeer niet die voeding, wat irritant zeg, ik snap dat je er echt boos van wou worden, knap dat je toch rustig bent gebleven! en hihi klopt helemaal hoor, gister heb ik echt niets uitgevoerd vandaag heb ik toch wel Iets gedaan.. ook niet veel.. naja tkan nog even, over 3 weekjes ongeveer moet ik al weer werken! dan zal ik hier vast veeeel minder zijn! en wat verveled dat je schoonouders zo weinig komen, je zei al dat hun meer interesse hadden in de broer van roy, vervelend hoor, en zelfs dat roy het dan nog heeft aangegeven dat hij het niet netjes vind, en dan alsnog niet komen! niet leuk hoor en wat jammer dat roy wel 6 weken moet wachten op de uitslag van zijn test! hopen dat hij geslaagd is! merk je al verschil nu noah die zantac neemt of dat nog niet? (ik weet niet of dat al kan hoor) **zo ondertussen zijn we weer een uur of wat verder....haha** @all heeft iemand de luiers vd aldi wel eens geprobeerd? die schijnen ook wel goed te zijn, maar het is nogal een groot pak, 99 stuks volges mij, dus ik zou het zonde vinden(ook al is het maar weinig geld) om zo'n pak te kopen, en dat ik ze dan niet zou gebruiken, dus weet iemand van jullie hoe ze vallen? al hoef ik nog Lang geen luier's te kopen, want heb heir nog Mega veel pakken liggen! hahaha maar goed, voor als het weer nodig is dan hier verder alles wel oke, feli had vanmiddag maar weer 1 uurtje geslapen, maar sochtends slaapt ze altijd goed, want eigenlijk ga ik er echt nooit gelijk na haar eerste flesje uit, meestal pas na de 2e hihi, maar die tusse ntijd slaapt ze dus altijd bijna helemaal, en verder slaapt ze nu ook al weer een uurtje ongeveer, hoop dus dat ze verder slaapt, en niet dalijk al weer gelijk wakker word..want ook een haar tutje dan terug in doen, werkt dan niet...achjaa komt wel goed, tis een heerlijk meisie dusja verder hier een beetje dingetjes gedaan vandaag, de was en stofgezogen, was weer nodig. owja ook nog met zora naar de dierenarts geweest heel haar oogje was rood en dik hij was dus flink beschadigd, we weten echt totaal niet hoe dat gebeurd is maar het was echt een flinke beschadiging.. raar want we hebben haar helemaal niet gehoor o.i.d. maarja heel zielig dus nu heeft ze creme, die ze echt neit leuk vind, en ook tabletjes die ze 2x per dag moet, die lust ze gelukkig wel, en ze heeft ook een antibiotica prik gehad. nu maar hopen dat het snel over is want het is echt zonde om dr zo te zien. doen jullie eigenlijk dingen om te bezuiningen op allerlij kosten? ik vind soms dat het echt te gek is hoeveel wij soms uit geven, wil dat graag minderen, want serieus, wij verdienen Echt niet veel en hebben die centjes dus gewoon hard nodig. iemand tips?? Nou dames fijne avond!
ow wat berichtjes gemist! @afrola wat vervelend dat het ff niet lekker loopt met josien, gelukkig kan je morgen naar het cb en het gelijk vragen, wie weet een sprongetje?? en dat spugen, echt zonde hoor! ook maar gelijk even vragen ja, wie weet ook iets van reflux?? wel zielig dat ze morgen prikjes moet!, feli krijgt ze morgen ook voor het eerst.. k ben benieuwd! @mosa, oww alleen een paar euro verzend kosten is natuurlijk niet veel, ik wacht jou reactie over de kwaliteit wel even af, anders vind ik dat misschien ook wel leuk, khep nog wel een muur waar iets mooi's op past! laat je het even weten als je ze binnen hebt? en owja, is dat niet een actie voor een bepaalde tijd? **oww nee..zul je weer zien...feli slaapt maar weer een uurtje nu..en mevrouw is weer wakker hoor.. ga ff proberen haar te troosten en hopen dat ze verder slaapt..** doeiii