Hey Woops, wat hebben jullie toch een eigenwijs meisje. Hopelijk komt ze er snel uit! De site lag er weer eens uit, wat zijn ze toch aan onderhoud bezig?
Het rommeld al weekjes hier. Sinds zondagmiddag is het echt volop bezig met harde buiken om 10 minuten. Verloskundige is toen geweest op dinsdag, maar geen vooruitgang. Nu zijn ze sinds dinsdag om de 30 minuten en afgelopen nacht heb ik 1,5 uur om de 5 minuten gehad, maar ineens was alles weg. Het is allemaal voorwerk zegt de verloskundige en misschien heb ik daardoor wel een snelle bevalling. Nou laten we het hopen. Ik wacht netjes af en we zien wel wanneer ze wil komen.
Afrola: Whahaha.. drugslab onmanteld.. Jij dacht dus ook dat sheann jonger was.. nou dan is dat alleen maar een compliment lijkt me zo Goed zeg dat je al onder je startgewicht zit! Ik doe heel hard mijn best maar het lukt niet echt Sheann: Oeh je bent lekker gaan sporten! En hoe voel je je vandaag? Tot 38,5 is verhoging volgens mij, daarna koorts. Sanne: Is dat alleen 's avonds of de hele dag? Ik merk dat Noah 's avonds ook bijna niet wilt slapen terwijl hij wel heel moe is. Hij zit dan ook iedere avond beneden en ligt daar bij een van ons te slapen. Na zijn laatste fles en overdag gaat het slapen in bed wel heel goed. Als Noah begint te mopperen in de box is dat omdat hij moe is maar ieder kindje is anders natuurlijk. Anders probeer je het gewoon uit toch? Twinny: Thanx! Hoe gaat het met je? Ik zat even bij je profiel te kijken maar je ziet er ook nog een stuk jonger uit hoor. Ik vond je echo's trouwens erg grappig, je ziet op die ene echt al 2 beentjes enzo En Zoë is een leuke meid! Salapio:... ''Zit weer erg te genieten van de Keuringsdienst van Waarden . In vanillevla zit geen vanille *grinnik* ..." Hahaha nou dat is lekker logisch Zit er in chocoladevla wel chocolade dan? Leuk zeg dat Mirre zo gezellig in d'r bedje lag te zingen Hopelijk blijft het zo. Melisa: Rot zeg dat Chelsey haar dag niet had. Is het sprongetjes-tijd? Mosa: Suc6 bij de tandarts, hopelijk valt het mee. Spannend weer fietsen.. ik heb het ook nog niet gedaan.. ik ben ontzettend lui en pak meestal de auto tegenwoordig Maar ik moet meestal wel wat verder en heb Noah altijd bij me. Als het in de buurt is ga ik lopen dus dat is wel weer goed Oh lees al dat je weer terug bent.. en een klein gaatje. Nou op zich best netjes toch? Hoe ging het fietsen? Woops: Gefeliciteerd!!! Ik met eerlijk zeggen dat ik dat niet gedacht had, dat je 40 weken zou halen. Ik dacht, die kleine komt lekker eerder. Hoe voel je je? Leeftijd: Hmm zo te lezen zit ik toch in het midden. All: De verhoging was gister na de laatse fles weer gezakt naar 37.2 Ik weet niet waar het aan gelegen heeft, misschien even een dipje ofzo. De nieuwe voeding gaat op zich wel goed alleen verstopt de speen de hele tijd Wel gek want van de hypo allergeen met jhbpm deed tie dat niet. Heb net even zitten kijken maar nu moet ik dus een andere maat gaan halen, speciaal voor dikkere voeding... fijn, kan ik weer naar de stad rijden Kijken of ik het gelijk kan combineren met een bezoek aan mijn moeder Oja, iedereen bedankt voor de tips gister met de verhoging!
Nee iedereen in mijn omgeving had dit niet verwacht. Maar ik voel me helemaal goed, sinds deze week voel ik me zeker beter dan dat ik heel de zwangerschap heb gevoelt. Ben ik heel erg blij mee, en dat voelt goed. Zou bijna zeggen, ik wil ze nog even bij me houden. Maar ze is zo welkom en op welk moment dan ook, laat ze maar komen.
Woops: Ik herken het wel. Ik voelde me op het laatst ook super goed en had het helemaal niet erg gevonden als noah nog even was blijven zitten Gaan ze je trouwens nog wel helpen als het te lang gaat duren? Oh lees al op je site dat je de 20e naar de gyn moet, spannend hoor.
Nee 20e is de laatste controle bij verloskundige en dan wordt ik doorverwezen. Ben dan 40 weken en 5 dagen.
Geen idee Sterre: maar ze mag van mij naar de 4 flessen. Dat mocht al met 4 maanden, maar ze is er nog niet aan toe volgens mij.
Sheann: Doe maar ruig Heb je eerder ook altijd gefitnest? Ik ben ook een beetje rond aan het kijken om weer wat te gaan doen maar ik vind fitness zo saai Woops: Oeps niet goed gelezen, sorry! Nou ik hoop i.i.g voor je dat het zover niet hoeft te komen. Melisa: Noah drinkt stiekem af en toe ook nog weleens 6 flessen...Al zit ik de meeste tijd wel op 5 hoor maar dat is als hij weer weinig drinkt of veel gespuugt heeft.
ik heb alles gelezen maar het is te veel om te reageren nu. wellicht dat ik na de lunch nog wat te melden heb. doei, doei. @sterre; ben ik toch benieuwd naar de heks van de knapperd hahaha
Djaar: Hahaha ja ik ook. Een vriendin van mij komt daar nu regelmatig (v.w het hartritme van de beeb) en die probeerd er nu iedere keer achter te komen wie die vrouw dan is.. alle ziekenhuisboeken doorstruinen .. best erg eigenlijk
@woops zo 40 weken en 5 dagen al zwanger. de kleine meid vindt het denk maar te koud buiten. hoe voel je je? @ spuugen is wat minder hoorde ook dat je een schepje erbij kon doen spuugen ze niet makkelijk. het werkt wel aleen nu kan ze amper poepen echt zielig gezegt. iemand vertelde me dat je dan zonnebloem olie in het fles je moet doen klopt da?.of mag dat hellemaal niet?
Sterre: Ik fitness al een aantal jaar maar mijn abo loopt in Maart af en dan ga ik op zoek naar iets nieuws. Ik zat aan Zumba te denken, heb ook jaren lang streetdance gedaan en toen had ik echt een six-pack
@ Afrola, toppie zeg dat je onder je gewicht voor de zwangerschap zit . @ Mosa, he bah gaatjes..... Ik vind daar maar niks aan kiezen laten vullen haha. Kijken ze het gebit ook beter na na zwangerschap? @ Woops, whoo gefeliciteerd met je 40 weken!! Nu duurd het echt niet lang meer, spannend zeg . @ Sterre, fijn dat de verhoging gezakt is. Je maakt je toch snel zorgen over je kindje.. Niks aan. Leeftijd, ik heb volgens mij wat gemist over de leeftijden . Denk dat ik ergens onderaan mag aansluiten met mijn 21 jaren . Ooh we hebben pampers ingeslagen bij de AH! Vind het echt top dat ze daar altijd blijven bijvullen en genoeg ingeslagen hebben. Hebben we toch 20 euro bespaard. Alleen vroeg me af hoeveel pakken moet je ongeveer in maatje 1 hebben en in maatje 2?? Ik heb geen idee hoe snel het met de pampers gaat per dag of week..
Woops, gefeliciteerd met het bereiken van de 40 weken Ik had ook niet verwacht dat je het zou halen, maar zo zie je maar dat voorwerk niets hoeft te zeggen. Hopelijk hoef je nu niet al te lang meer te wachten, maar het is fijn dat je je een stuk beter voelt! Sheann, dat is het irritante aan foto's bij de tandarts, volgens mij zien ze dan altijd wel wat Maar dit was de eerste keer dat ze foto's gemaakt hebben, dus eigenlijk vond ik het nog meevallen. Je weet maar nooit wat er allemaal gebeurt tussen je kiezen in natuurlijk. En wat heerlijk voor je dat Kyano nu 5 uur tussen voedingen door slaapt 's nachts! Sterre, het fietsen ging eigenlijk heel goed, ik had nergens last van. Wel raar na zo'n lange tijd, want ik deed altijd veel op de fiets. Maar zoveel komt er natuurlijk ook niet van de komende tijd, want zo vaak ga ik niet alleen ergens heen natuurlijk. Fijn dat Noah later geen verhoging meer had! Nu maar hopen dat het beter gaat met z'n nieuwe voeding. Veel plezier bij je moeder! Gimena, ik doe 3 schepjes jbpm door de voeding, maar Veda poept wel netjes iedere dag. Het is wel mosterdkleur sinds ik het gebruik, maar zij heeft gelukkig geen last van krampjes of verstopping. Ik zou niet weten of je zonnebloemolie door de fles mag doen, maar voor mijn gevoel zou ik niet iets laxerends er doorheen doen. Dan went ze daar misschien weer te erg aan. Maar nogmaals, ik zou niet weten of het mag/kan. MP, bij mij wilde de tandarts de vorige keer al foto's maken (volgens mij had ze toen dat apparaat nieuw ), maar omdat ik zwanger was mocht dat toen niet. Dus het staat los van de zwangerschap. Maar door een zwangerschap heb je geloof ik wel meer kans op ontstekingen en andere problemen in je mond. Dus goed poetsen en flossen Over pampers, met maat 1 deed ik ongeveer een week met één pak. Meestal begin je dan met zo'n 8 voedingen, en voor iedere voeding verschoonden we Veda. Hoeveel weken je maat 1 kunt gebruiken, hangt echt heel erg af van de grootte van je kindje. Maar ik zou in ieder geval wel iets van 3 pakken in huis halen, dan heb je in ieder geval voor een paar weken genoeg. En ik weet niet of je de blije doos heb aangevraagd? Daarin zit ook een boekje met kortingsbonnen, ook voor pampers. Je kan dan ook 3 pakken voor 20 euro kopen, dus die kun je dan mooi na de bevalling gebruiken. Dan kun je altijd extra maat 1 pampers kopen. En als die op zijn, dan is er vast wel weer ergens anders een aanbieding All, hier een rustig dagje thuis. Veda ligt weer op bed. Ik ben nog aan het bedenken wat ik zo zal gaan doen. Iets nuttigs, of lekker lezen ofzo. Goh, moeilijke keuze Maar eerst denk ik even de pasta ovenschotel voor vanavond maken, dan is die vast klaar.
Zo weer een poging tot bijlezen @salapio;mooi die 3D foto's. @mosa; Center parcs of Landal. Ik vind de huisjes van Landal vaak veel mooier. CP blijven toch van die jaren 70 bungalows...... Maar daar heb je vaak wel mooiere faciliteiten. keuzes keuzes...... jongens reageren lukt niet zo, loop te veel achter en heb lees-tijds-druk. Ga zometeen even naar inloopspreekuur op CB om te wegen. Ik wil weten of e nog lekker groeit nu ik weer werk en Yuna naar oppas en KDV gaat.
@mosa., ik ga de voeding hallen al me vriend er is. hier is het nog spek glad bij jou ook? dit in zo oranje pak toch?? moet je met die voeding door blijven gaan of niet of is dat tijdelijk?
Djaar: Volgens mij niet, ik ken niemand anders die zo heet. Wie dacht je dat het was? Sheann: Zumba lijkt mij ook heel leuk. Ik heb vroeger wedstrijd zwemmen gedaan en allerlei dingen erom heen.. toen had ik ook een very strak buikkie, das nu wel anders haha. Ik zit eraan te denken om weer te gaan zwemmen. Mosa: Vervelend he al die tijd die je ineens over hebt Ik zou lekker wat voor jezelf gaan doen, nu kan het nog. All: Zo noah flesje gegeven (even met de oude voeding) en nu naar de stad voor die spenen en naar mijn moedertje. Fijne dag!
Hallo meiden, Even snel druk hier... @ MP, het ligt heel erg aan je kindje hoe lang je met welk maatje kan doen. Maar wij deden ongeveer een week met een pak newborn pampers. Maatje 1 heeft ze ongeveer 4 wk gedragen, mt2 ook zo'n 4 wk en nu al een tijd mt 3. Maar Josien was een flinke meid bij geboorte en groeit hard. @ Mosa, naar de tandarts geweest en helaas een gaatje tussen 2 kiezen. Vervelend . Ik ben ook altijd bang voor die foto's Wil nog altijd wel gezond eten hoor, was even teveel aan het snoepen en wil gewoon meer gezonde boterhammetjes en fruit eten. @ Woops, gefeliciteerd met de 40 wk. Duurt nu echt nog maar even @ sheann, lekker weer aan de sport. Wat is zumba eigenlijk? Ken alleen een computerspelletje dat zo heet maar dat bedoel je vast niet haha. @ Sterre, vervelend dat Noah verhoging had, maar gelukkig is het weer weg . Misschien moest ie even wennen aan het ander voedsel of zo? Jammer dat je wel wil afvallen maar dat het niet zo lukt. Misschien komt het binnenkort wel weer?! Bij mij ging het ineens heel snel, zonder dat ik ermee bezig was/ben. Het is toch die bv die mij blijkbaar veel energie kost. Ga nu maar extra bammetjes eten want er mag wel wat af maar niet al te snel te veel... @ Salapio, oeh wat schattig dat Mirre zwarte zwanen ging zingen. Verder ben ik het een beetje vergeten, sorry. Ben ook wel heeul erg moe . Terwijl ik best nog wel redelijk slaap kan halen. Nou ja misschien van het weekend nog wat slaap proberen in te halen?! Verder begonnen met klussen in huis. Het verf van het plafond in de badkamer geschrapt en van het weekend nog een muur in de woonkamer aanpakken en dan flink soppen. Dan is het appartement klaar voor de verkoop hoop ik.