hoi dames @woops gefeliciteerd met je 40 weken!! het zal nu echt niet meer lang duren!! ik had ook niet gedacht dat je de 40 weken zou halen! nu is het Echt aftellen geblazen! fijn dat je je wel goed voelt nu! @afrola ow lekker hoor dt je zo snel af valt, zal w.s. wel door de bv komen ja maar wat je zegt, het moet ook weer niet Te snel gaan natuurlijk! maar bv vraagt gewoon erg veel van je lijf. en goed bezig hoor in jullie appartement! @pookie, ben je al bij het cb geweest? ik snap dat je ff wilt weten of je meisje weer goed gegroeid enal is, want het is toch anders nu, dan toen ze lekker heel de dag bij mama zat, en toen je het zelf dus ook heel de tijd in de gaten kon houden, hoeveel ze dronk. @sterre, oww irritant is dat he, als je fles heel de tijd verstopt door de voeding, feli drinkt ook uit een nr 2 speen, ook omdat die speen anders steeds verstopt. wel vervelend dat je Weer moet gaan rijden, maar gelijk ff langs je moeder is natuurlijk wel leuk en nog even vraagje was jij voor je zwangerschap altijd regelmatig ongesteld? dat vraag ik me ff af, omdat ik dat totaal niet was, maar ongeveer tegelijk met jou ben bevallen, en jij nog langer als mij bv hebt gegeven, en ik dus nog steeds niet ongesteld ben.( is w.s. gewoon bij iedereen anders, maar toch ahha) @mp, wij deden ook ongeveer 1 week met 1 pak pampers nr 1, nu is ze net over op nr 2, en daar zitten dr wat meer in, dus ik denk dat ze daar dan wat langer mee doet. maar feli pas opzich eigenlijk ook nog in 1, behalve als ze een mega poepbroek heeft, dan zit het overal haha, dus vandaar de nr2, en nr 1 was op en ik had wel nr 2 thuis dusja haha. @mosa, oww bij de tandarts geweest! he balen een gaatje tussen 2 kiezen, das niet zo fijn! en hmm lekker oven pasta schotel, welke smaak? wij gaan rosti rondjes eten met een frikandel denk ik...slecht slecht hahaah. en lekker in je boek gaan lezen hoor! haha owja over die aldi luiers, ze kosten 11.99 en je hebt er 90 stuks! hmm als ik door mijn mega voorraad ben ga ik ze toch eens uit proberen, want volges mij zitten er in 1 pak nr 2 van pampers 56 stuks, voor 10 euro. hmm ik heb het even uit gerekend, pampers merk kosten 0,17 cent per luier (als je er dus 56 hebt voor 10 euro, in een maat groter zitten er steeds minder volges mij..) en die van de aldi kosten 0,13 cent maar of er daar ook 90 in zitten in elke maat weet ik niet. @ all feli heeft gelukkig geen verhoging meer, maar je kon wel merken dat ze er toch wat last van had, ze had vannacht zelfs 6 uur tussen haar voeding gelaten, dat doet ze anders nooit. dus denk dat het wel door de prikjes komt.. of ze gaat er nu gwoon steeds langer tussen laten.. dat zou ook leuk zijn natuurlijk haha. vanavond komen mijn vriendinnen gezellig langs, heb ze al een tijdje weer niet gezien dus dat is wel leuk ik hoop dat feli dn net wakker is, want heb hun al gezegd dat ik haar niet wakker ga houden, of uit bed ga halen.. ook om te proberen voor dat ritme. vanmiddag ging het wel goed, was ze na 1 uurtje slapen wakker, ik tutje weer in muziekje aan, en ze sliep zo weer een uur verder! maar later in de middag had ze dat trucje (hmm hoe schrijf je dat woord zeg) door, en wou ze dus toen ik haar speentje weer in wou doen, niet verder gaan slapen dus was ze weer na 1 uurtje slapen wakker. even kijken wat ze doet, anders gaat ze zo weer terug dr bed in! haha khep ook nog een appeltaart gebakken Nou dames ik ga nog ff wat boodschapjes doen. groetjes!
Ahhhhhh grrrrrrrr. Sorry, moet zo nog even bijlezen en reageren als ik er aan toe kom. Maar Chelsey is bezig! Slaapje vanmorgen ging perfect. Maar vanaf 1 uur is het steeds krijsen. Niet huilen, maar echt krijsen. Fles ging er met moeite in. Man gebeld, die kwam iets eerder naar huis want ik werd gek na 2 uur ellende. En wat denk je? Lachen, spelen en ze ligt nu heerlijk te slapen! Kinderen!
Oeps dat is wel vervelend, zul je net zien. Heel de dag niet in haar hum en nu ineens de vrolijkste baby. Dat lijken mij nu van die moeilijke momenten.
@melisa ahhh dat is wel irritant! wel lief van je mannetje dat ie wel eerder naar huis wou komen voor jullie!
Pookie, je hoeft echt niet overal op te reageren hoor Is toch logisch dat je met een kindje en je werk weinig tijd heb om alles bij te houden. En, hoeveel was Yuna aangekomen? Gimena, je bedoelde dat je de jbpm ging halen, of andere voeding? Volgens mij kun je er gewoon een tijdje mee doorgaan, en eventueel over een tijdje proberen het weg te laten en dan kijken of Sophie nog veel spuugt of dat het al een stuk minder is. Afrola, wat vervelend dat je zo moe bent! Ik merk de laatste tijd ook dat ik veel slaap nodig heb, en dan heb ik nog absoluut niet te klagen met mijn nachtrust. Goed dat jullie aan de gang gaan met de laatste klusjes in jullie huis, succes ermee! Sanne, oke, dus die luiers van de Aldi zijn idd een stukje goedkoper, maar van pampers kun je natuurlijk vaak 3 voor 20 euro kopen, dan zijn ze natuurlijk een stukje goedkoper. Dus of het dan zo veel scheelt, weet ik niet (even geen puf om het uit te rekenen ). Je bent al goed aan het proberen Sanne langer te laten slapen lees ik, blijft toch lastig! Hier soms ook hoor, vandaag heeft Veda ook allemaal korte dutjes gedaan. En ook al 3 poepluiers, die misschien had ze daar ook wel last van Veel plezier met je vriendinnen vanavond! Ben jij de enige met een kindje, of al wel meer vriendinnen? Hoe is het nu eigenlijk met het zusje van Hai? Melisa, o jee, zul je net zien dat Chelsey stil is als je man er is Maar gelukkig dat ze lekker ligt te slapen, kun jij ook weer een beetje bijkomen! All,Veda heeft een mindere dag. Dus veel poepluiers, en ook korte dutjes. Nu ligt ze even in de wipstoel, maar zometeen nog even met haar op de bank gaan zitten. Hopelijk wordt ze dan weer moe, zodat ze nog even naar bed kan, want echt vrolijker wordt ze er niet op
Oh dilemma, dilemma. Veda is zo goed als in slaap gevallen in haar wipstoeltje. Eigenlijk moet ik haar naar bed brengen, maar ik ben bang dat ze daar nu geen zin in heeft Dus of laten liggen of naar bed brengen Ik ga haar toch maar naar bed brengen, in het kader van een consequente mama zijn
Sanne: Gezellig vanaaf met vriendinnen, veel plezier! Ik was trouwens redelijk regelmatig maar ik heb wel een lange cyclus. Ik zat tussen de 32 en 36 dagen..Met zwanger worden natuurlijk minder maar nu wel fijn want, dan ben ik er voorlopig weer vanaf Melisa: Oei krijsen.. ja daar kan je flinke hoofdpijn van krijgen, ik kan erover meepraten helaas Gelukkig viel het m'n moeder & broers op dat hij nu een stuk vrolijker is met meds enzo. En dat het weer lachen enzo is bij pap zal je altijd zien Mosa: Goed van je dat je haar toch naar bed hebt gebracht. Heb je Veda ook in bed gekregen zonder wakker te worden? Ik had Noah laten liggen denk ik All: Zo speentjes gehaald, bij mijn moeder geweest en nu ga ik snel koken.
Oja.. Afrola: Zumba is salsa in fitness-vorm volgens mij... kan het niet beter uitleggen.. misschien sheann?
Sterre, fijn dat het je moeder en broers opviel dat Noah weer vrolijker was Lijkt me een goed teken! En hopelijk werkt de grotere speen beter! En het is zowaar gelukt Veda in haar bedje te krijgen Ze sliep echt pas net, dus ze werd een beetje wakker, maar ik heb heel rustig aan gedaan en volgens mij was ze gelijk weer vertrokken toen ik haar neerlegde Hier staat het eten al in de oven, dat vind ik zo makkelijk aan dingen die je al van te voren kunt maken. Dan hoef je op het laatst nog maar weinig te doen. Eet smakelijk alvast!
Mosa: Fijn dat Veda lekker verder sliep in haar bedje. Het is inderdaad een goed teken dat andere mensen ook zien dat hij vrolijker is. We vonden hem zelf ook al gezelliger De speen die ik heb gehaald zou voor voeding met jhbpm zijn zodat het niet meer verstopte maar nu gaat het weer véél te snel... Zo blijven we wel bezig natuurlijk Roy's schoen ging vandaag kapot dus morgen even nieuwe halen... moeten we wéér naar de stad ... Zo, ik ga weer lekker bij mijn mannen op de bank zitten.. Moos zit er ook gezellig bij, alleen babs ligt al in haar nestje te slapen anders zaten we echt met z'n allen op de bank Fijne avond!
Ik kwam ook nog even koekeloeren hier voordat ik de computer afsluit, ik ben even bezig geweest met foto's. Sterre, wat vervelend dat het met deze speen weer te snel gaat Zo blijf je bezig! Kun je niet in de kleinere speen het gaatje iets groter maken? Geen idee of dat kan hoor, maar ik bedacht het me opeens. Welke stad is 'de stad' eigenlijk voor jou? Veel plezier op de bank met z'n allen All, een lastige dag vandaag. Veda slaapt telkens iets van 20-30 minuten en is dan weer wakker. Dan huilt ze een tijdje (ik moet mezelf echt bedwingen om niet naar haar toe te gaan), en dan slaapt ze weer even. Maar dan 20-30 minuten later weer hetzelfde. Hopelijk morgen een betere dag, want iedere keer dat huilen tussendoor is niet prettig om te horen vind ik. Slaap lekker allemaal en tot morgen!
gefeliciteerd........ ofuhhhh ben ik te laat.... en ben je al bevallen nu.... ofja zie het al een meid..... mijn ervaring dat die dwars zijn en lang op zich laten wachten..... maar wellicht is de jouwe liever....
Toch nog even spieken Hoe kan ik het gaatje groter maken dan? Net weer even geprobeerd maar het gaat écht niet met deze speen.. arme ventje heeft niet eens in de gaten dat hij al vol zit bij wijze van haha. Voor mij is de stad 15 tot 20 minuten rijden. Ik woon in een 'dorp' waar helaas niet alles zit en moet ik even naar de stad, Weert. Kan ook naar Roermond, we zitten een beetje in het midden maar ik heb eerder in Weert gewoont dus ga eigenlijk altijd die kant op. Zo en nu lekker slapen. Noah ligt nog wat te mopperen want die was het er niet mee eens maar dan lees ik meestal nog een boek of we gaan samen (roy&ik) klassieke muziek luisteren op de mp4 tot hij stil is Slaap lekker allemaal!
Goeiemorgen! Wauw ik ben de eerste, dat is volgens mij nog nooit gebeurd Hier een lekkere zaterdagochtend.. noah al gedronken, gespeeld en net weer lekker naar bedje en zonder huilen gaan slapen. Nu even de was doen en even hier spieken. Er valt nog niet veel te lezen maar, dat komt vast goed deze dag ZVDH: Ik gebruik de dr. brown flessen.
huh ben ik de eerste van vandaag? haha grappig! @sterre ja ik vraag me ook af welk merk je gebruikt, want wij moesten ook een grotere speen halen voor feli, ook omdat die anders steeds verstopt zit, ik had toen een avent fles en een difrax fles, dus ik had voor bijde een grotere speen gehaald, maar bij die difrax fles is een grotere maat ook echt 1 groter gat, en dat ging echt te snel voor feli, dan verslikte ze zich elke x, en bij de avent fles, is een maatje groter, meerdere wel nog steeds kleine gaatjes. en daar gaat het dus wel beter uit, ze verslikt zich nog steeds wel soms, maar het werkt toch beter dan eentje die elke x verstopt zit en dat mevrouw dan steeds boos word omdat dr niets uit komt! @mosa ik had het zelfde gedaan als jou, ik dr dan ook naar bed gebracht als ze lag te slapen in de wipper, want dan is ze toch beneden en dan krijgt ze meer prikkels, ookal slaapt ze, dan dat ze lekker rustig op haar kamertje ligt. gelukkig ging ze ook nog in haar bedje verder slapen maar wel vervelend dat ze steeds maar 20-30 minuutjes slaapt, hopelijk is de nacht beter gegaan! @woops, officieel overtijd nu! baal je er van of vind je het wel prima zo? off is er al wat gaande @zijvdhoek hoe gaat ie bij jou?? @all vandaag weer lekker rustig dagje hoop ik. feli deed gisteravond nog wat moeilijk, eerst d8 ik, ze loopt wat te mopperen in de box ik breng haar naar bed, maar ik had haar niet zien geeuwen of zien wrijven in haar ogen o.i.d. maar ze was toch al weer een uur wakker en ze mopperde. in bed echt krijsen krijsen krijsen niet normaal, dus ik d8 op den duur, wie weet heb ik het wel verkeerd gezien, en was ze nog niet moe.. ik twijfelde een beetje.. dus haar er maar uit gehaald op den duur, toen ging ze gewoon super vrolijk verder spelen in de box, niet mopperen ofso naja onderhand was ze bijna 2 uur wakker!! ik d8 nee dat kan echt niet zo lang is ze noooit wakker! dus ik d8 ja ik breng je maar gewoon naar bed tis goed, je moet toch wat slapen. mevrouw weer huilen huilen huilen, volges mij was ze helemaal oververmoeid, en uit eindelijk sliep ze wel, maarja toen sliep ze nog geen uur, was ze weer wakker, toen heb ikdr flesje maar gegeven en daarna bleef ze maar huilen, heel zielig maar uit eindelijk had ze toen wel nog lekker geslapen, en vannacht heeft ze het ook wel goed gedaan, 5 uurtjes er tussen gelaten maarja nu daarnet was ze ook al wer 1,5 uur wakker, en ze mopperde een klein beetje, dus ik d8 ik doe je toch gewoon naar bed, ookal had ik haar weer niet zien geeuwen of in haar oogjes zien wrijven, maar ze is gelukkig wel gaan slapen..
Sanne: Net een paar minuutjes maar jij had een veel langere tekst dus was ik stiekem voorgekropen Zo en nu aan de was anders hang ik over een uur nog hier haha.
whaha ja ik ga ook maar es wat doen.. hopen dat het er deze x ook echt van komt en dat ik hier niet alsnog steeds zit hahahaha merk je trouwens al verschil met noah door de voeding en de medcijnen? ik weet niet hoe snel dat al kan?? ik hoop het voor je!