Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    *zwaait terug :D *

2. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

ik zwaai ook ff.......pppffffff.

twinny

3. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@salapio zwaai terug! alles goed met je ventje en met mirre?

@hanna wow svinthe al weer bijna 5 maanden jeetje zeg dat gaat hard! is ze nog verder gaan slapen na dat half uurtje of??

@mp wat hanna zegt zo'n cursus is ook geen garantie nee, tis gewoon kijken hoe het loopt, ik had ook een super kraamhulp die er ook verstand van had, dat is natuurlijk dan wel weer mooi mee genomen.

@sterre oww was wel gezellig zeker de verjaardag? en fijn dat het proefdraaien met noah goed was gegaan bij je schoonmoeder. feli zou eerst ook ff gaan oefenen een xtje bij mn stiefmoeder omdat ze op de woensdag ochtend gaat oppassen, maar dit gaan we toch maar niet doen hahha, zolang ik nog thuis ben wil ik dr het liefst hier houden hahaha.

@all

hier gaat het wel goed allemaal, wat ik me af vroeg slapen jullie kids al op hun eigen kamertje? ook de gene die nog niet door slapen? feli slaapt nog steeds bij ons...

moet zeggen dat ik het ene kant heerijk vind, maar andere kant, afgelopen nacht sliep ze steeds wat onrustig(dus ook weer de ene kant wel fijn want dan kan k snel ff gaan kijken) maar ook, ik lag er zelf steeds wakker van!

Eerst dacht ik we doen haar pas op haar eigen kamertje als ze doorslaapt, maarja wie weet hoe lang dat nog gaat duren;) hahaha. ik denk dat we het misschien over een poosje gaan doen, nu niet, want nu moet ze ook al bijna naar het kdv en weet ik het wat, dat lijkt me teveel in 1x. dus misschien over een maandje ofso.. dan kan ze misscien ook gelijk in dr ledikantje, want ze ligt ook nog steeds in dr wieg.

of zouden jullie als jullie over willen gaan van onze slaapkamer naar eigen kamer, haar eerst nog juist in haar wieg leggen daar ipv ledikantje?

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

MP, bij mij kwam de borstvoeding wel gelijk goed op gang, en lange tijd dacht ik dus dat het goed ging. Totdat er dus te weinig voeding in bleek te zitten en Veda niet goed aankwam.
    Maar toch ben ik blij dat ik het geprobeerd heb, ik zou het de volgende keer ook weer doen.
    Dus proberen zou natuurlijk altijd kunnen! Maar dan moet je er wel zelf achterstaan. Maar een cursus/informatieavond volgen is altijd goed, heb ik ook gedaan. Meestal zijn er wel vaak van dat soort avonden hoor.

Sanne, heerlijk, Feli gisteren 3 uur achter elkaar geslapen! Hopelijk gaat het vandaag ook weer zo goed!

Sterre, de kat die weg was gelopen was niet Sterre :D Het was Koetje.
    Fijn dat het goed is gegaan dat Noah bij je schoonmoeder is geweest gisterenavond! Vond je het raar om hem een hele avond niet te zien?

Hanna, wat vervelend dat je ziek bent geweest! Inmiddels al weer helemaal opgeknapt dan?

Salapio, zwaai :D Nog 2 daagjes en je mag alweer thuis bevallen, jeetje wat gaat dat snel. Ben benieuwd wanneer je knulletje besluit te komen.

Twinny, ook zwaai :D

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, Veda slaapt al eventjes op haar eigen kamer, maar dat is vooral omdat het op onze kamer kouder is dan op haar eigen kamer en we dat voor haar lekkerder vonden met de kou.
    Het ging eigenlijk meteen goed. Ongeveer een week hebben we haar in haar wieg laten slapen, en daarna hebben we haar in het ledikantje gelegd wat geen probleem was. Ik denk dat we haar net zo goed gelijk in haar ledikantje hadden kunnen leggen, maar de overgang is dan minder groot als je haar eerst in het wiegje laat liggen.

Het zal allebei z'n voordelen hebben, en zelf rustig slapen is ook wel weer fijn. Maar aan de andere kant raden ze het ivm wiegendood wel aan om de baby tot 6 maanden bij je te laten slapen.
    Maar ik zou gewoon kijken naar wat je gevoel zegt, en het dan een keertje uitproberen.

6. Sannehai

@mosa oke bij jullie ging het dus vrij gemakkelijk, fijn hoor :) ik wist helemaal niet dat ze het aanraden om tot 6 maanden op de eigen kamer te laten slapen, goh nog iets om over na te denken! haha maar sliep veda toen ook al door, of kwam ze toen nog snachts? want als ze doorslaapt is het natuurlijk helemaal makkelijker lijkt me.

7. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Sanne: Kyano slaapt ook al een paar weken op zijn kamer, in het begin sliep hij 2 tot 4 uurtjes achter elkaar. Wij hebben geen wiegje maar ik zou Feli in het begin nog wel in haar wiegje laten slapen zodat ze makkelijker kan wennen.
    Je zou het ook een nachtje kunnen proberen, werkt het niet dan zet je het wiegje weer terug.

Mosa: Hoezo raden ze aan ivm wiegendood de eerste maanden je kindje op je kamer te laten slapen. Is dat zodat je ze dan beter in de gaten kan houden?

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemiddag!

Salapio&Twinny: *zwaai terug*

Hanna: He bah zeg dat je ziek was. Ik ben ook flink aan het snotteren en loop al een week zo half/half rond.. het zet niet echt door. Ben je wel al beter?
    Lekker hoor, lekker tutten samen op de bank :) Hoe gaat het nog met verbouwen? Jullie waren weer behoorlijk wat van plan las ik laatst.

Mosa: Gelukkig is koetje weer terug dan ;):D Hebben jullie al kunnen ontdekken hoe hij er nou uit is gekomen? Of is het een meisjeskat?

Sanne: Qua slapen enzo kan ik je geen advies geven. Noah heeft vanaf het begin in zijn eigen kamertje in zijn ledikantje geslapen. Bij ons op de kamer was geen plaatst voor een wiegje o.i.d.

Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik vond het best vervelend zonder Noah die paar uurtjes. Ik stond ook de hele tijd op de klok te kijken en de tijd ging super langzaam... hopelijk gaat dat anders op het werk anders worden het lange dagen :(
    Hoe gaat dat bij de dames die al werken? Wen je daar een beetje snel aan?

All: Pff ik zit eigenlijk al een paar weekjes niet zo lekker in mijn velletje. Ik heb het idee dat het me soms boven mijn hoofd stijgt allemaal, jullie niet? Soms lijkt het of ik alleen maar voor andere moet zorgen en als het ene klusje is gedaan ligt het andere er alweer. Ik denk dat het op zich wel normaal is allemaal maar ik moet er nog een beetje mijn ritme in vinden.

Ik zie ook een beetje tegen morgen op als Noah een dagje naar mijn schoonmoeder gaat om proef te draaien. We hebben eigenlijk helemaal niet besproken hoe roy&ik het willen hebben omdat het zo tussen door is afgesproken maar eigenlijk vind ik dat wel vervelend. Ik zal het morgen tegen haar zeggen hoe ik het doe met hem en hopelijk houd ze zich er dan aan.

Zo en nu aan de strijk... anders krijg ik die berg nooit meer weg haha.

9. Sannehai

@hanna hopelijk voel je je al wat fitter!

@sterre, dus morgen gaat noah nog een x oefenen bij je schoonmoeder, spannend hoor, ik snap dat er nix aan was zonder hem, wie weet moet je ff een bezigheid zoeken voor als hij morgen weer is gaan wennen...? winkelen? kapper? o.i.d?

ik snap dat je het vervelend vind, je kan natuurlijk gewoon aan roy vragen wat hij graag wilt wat zn moeder met noah doet, en verder zou ik gewoon vertellen hoe jij het allemaal doet en dat het fijn is als zei hetzelfde doet. ik vertel ook zo veel mogelijk tegen mn stiefmoeder over hoe ik het met feli doe, zodat zei ook weet hoe of wat.

en niet zo fijn dat je niet zo lekker in je velletje zit, ik word er soms ook echt niet goed van hoor!! maar kan je het er goed met roy over hebben? of snapt ie dr juist niets van? ik doe ook heelvaak nu gwoon juist lekker niets, echt heel erg maar ik heb daar dan gwoon geen zin in, en ik denk ik moet al weer bijna gaan werken, dan Moet ik alw eer zo veel.. nu wil ik nog even lekker nietsen

en ach dat huishouden komt wel weer denk ik dan;) hahahah erg he! maar wie weet kun je ook juist een paar dingetjes laten, of vragen of roy misschien nog iets voor je kan doen ofso.

10. Sannehai

owja,

feli is maar heel de tijd moe ofso? steeds een uurtje ongeveer voor haar fles wakker, dan fles drinken en dan geeuwt ze al gelijk weer helemaal? dus dan breng ik dr maar naar bed??

nu net, was ze om 4uur wakker, 4.10 fles gedronken, en om 16.30 ligt ze al weer in dr bed omdat ze zit te geeuwen en in dr oogjes zit te wrijven..

vind het zo gek dat ze nu steeds zo snel weer moe is, meestal speelt ze nog wel even in de box, maar dat heeft ze nu zowat niet gedaan..?

khep al gekeken of ze geen koorts o.i.d. had, ze had 37,4 is dat verhoging?

naja hopen dat ze vanavond ook nog wel slaap dan...?

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sanne, nou Svinthe is niet echt een slaper hoor vandaag. Ze heeft wel weer even in haar wiegje gelegen, maar nu denk ik een klein uurtje.
    Verder is ze wel vrolijk en zit ze nu lekker in haar wipstoel samen met Stekel, haar knuffel :D

MOsa, ach nu ben ik weer heel erg verkouden, het zit helemaal vast...
    Gelukkig wel weer meer opgeknapt :D

Sanne, ik zou als ik jou was Feli eerst in haar wieg laten wennen aan de nieuwe kamer en dan pas de overstap naar het ledikant...

Sterre, we zijn nog steeds bezig in de keuken. Het gaat nu niet zo snel. Volgende week heeft Michel een dag vrij en dan kan hij twee dagen achter elkaar klussen.
    Ik ga met Svinthe zaterdag winkelen met een vriendin, dus dan zitten wij ook niet in de zooi.
    Ik ben al aan het werk en ik wen er wel snel aan moet ik zeggen.
    Ik heb dan ook nog eens het ongeluk dat Svinthe niet goed drinkt op het kdv.... In het begin heb ik bijna gehuild op mijn werk toen ik belde en ik dit hoorde. Vreselijk, maar nu? Nu ben ik wat nuchterder. Het moet maar...
    Na schooltijd ga ik wel gelijk haar ophalen :D
    Wanneer mag je weer gaan werken?
    Hopelijk gaat het morgen goed bij je schoonmoeder!

Huishouden, hier is de droger kapot net nu ik een wasdag in gedachten had....
    Balen hoor!
    Hopelijk is het niet zo iets groots als de vorige keer!!

Oh ik hoor net dat we bijna kunnen eten... Lekker vroeg :D
    Dus ik ga even de tafel dekken.
    Ik ben aan het lijnen dus ik heb berehonger!!!

Groetjes, Hanna

12. Sannehai

@hanna wat knap dat je aan het lijnen bent, wilt het een beetje lukken? ik zou het ook eens moeten gaan doen...;)

@all feli ligt nu dus al weer gewoon 2 uur te slapen, wel ben ik een paar x haar tutje in gaan doen, en dan is ze gwoon wakker:)...maar volges mij slaapt ze dan toch wel ook weer verder.. ze gaat in iedergeval niet huilen.. en dat doet ze anders wel als ze uit bed is of echt wakker is...

haha kvind het wel knap van dr, maar hoop toch ook dat ze vanavond nog slaapt..

owja hai is vandaag weer naar zn zusje gedaan, ze denken nu echt iets van reuma, maar ze weten het nog steeds niet zeker:S ze ligt nu onderhand al 3 weken in het ziekenhuis!

maar was ik dus met mn macaroni bezig, belt ie dat iedereen friet komt eten bij ons, dus zitten we dalij met 8 man hier ineens, dusja dan gaan wij ook maar frietjes eten (;)hmm weer lekker slecht, gister al pizza op en de dag daarvoor rostirondjes met frikandel:$) En dan eten we de macaroni morgen wel, wel makkelijk hoef ik dan alleen maar wat op te warmen! haha

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sanne, wat erg zeg voor je schoonzus.
    En al zo lang in het ziekenhuis.
    Dan morgen maar macaroni inderdaad. Heb je een makkelijke maaltijd.
    Op maandag eten wij ook altijd makkelijk, meestal wokgroente met garnaaltjes ofzo. Snel klaar en erg lekker.
    Tja, dat lijnen dat moest er weer eens van komen.
    Ik ben de laatste tijd wel erg aangekomen denk ik...
    De weegschaal is kwijt hier in huis, dus ik weet niet hoeveel de schade is...
    Misschien maar beter ook :D

14. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Bedankt voor jullie verhalen over de borstvoeding!! Ik wil het ook zoiezo wel proberen. Misschien dat ik me nu ook wel druk maar omdat ik mijn hele leven gedacht heb dat ik geen borstvoeding zou kunnen geven omdat mijn moeder en haar moeder het ook niet konden geven. Maar we gaan er straks gewoon tegenaan met de kraamhulp :) . Ik denk ook altijd maar dat iedereen perfecte tepels heeft en alleen ik niet. Maar het zal vast wel goed komen en anders is de flesvoeding er natuurlijk.

@ Sterre, vervelend zeg dat je je zo voelt... Kan je wel begrijpen hoe je het omschrijft. Denk dat je idd nog je draai weer even moet vinden het is ook niet niks wat er ineens allemaal veranderd.

@ Sanne, al 3 weken in het ziekenhuis jeetje... Echt rot voor je schoonzus zeg.

Nou wij zullen nu nog even een soepje eten. Laat :p . Had vanmiddag nog wat gegeten krijg nu echt meer honger sinds de afgelopen dagen. Fijne avond nog meiden.

15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    hmmmmmm hier net een ranzige shoarmapizza gegeten.
    Heel af en toe is dat heel erg lekker!!!

Maar meisje huilt dus ik ga ff kijken.
    Ze heeft echt zo'n huiltje alsof ze aan het persen is?????/ Lijkt mij niet echt nodig met die slappe BV poep.
    Raaaaaaaaaaaaaaar misschien is het een nieuw geluidje van haar..

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, Veda sliep al door toen we haar op haar eigen kamer lieten slapen, dus dat scheelt idd wel. Maar op zich maakt het niet zoveel uit lijkt me, ook al ligt ze bij jullie op de kamer, dan moet je er natuurlijk alsnog uit.

Veda had dat trouwens ook toen ik net was begonnen met echt consequent haar naar bed brengen, dat ze ineens heel veel sliep en tussendoor maar kort wakker was. Inmiddels is ze telkens wel wat langer wakker, dus ik denk echt dat ze in het begin slaap moest inhalen. Ik denk dat dat bij Feli ook het geval is. Dan zal het vanzelf weer wat minder worden.

Jeetje zeg, dat de zus van Hai nog in het ziekenhuis ligt :( En reuma, dat zou balen zijn! Hoe oud is ze?
    Nou, hopelijk heb je genoten van je frietjes :)

Sheann, volgens mij is het zo dat ze aanraden het kindje de eerste 6 maanden op je eigen kamer te laten slapen zodat je hem/haar idd in de gaten kan houden. Verder weet ik het niet precies, alleen dat ze het aanraden.

Sterre, we hebben niet kunnen ontdekken hoe Koetje uit de tuin is gekomen, maar ze zitten nu nog steeds helemaal binnen :)
    Ik kan me wel voorstellen dat de tijd gisteren zonder Noah langzaam ging hoor! En dan morgen ook weer naar je schoonmoeder, spannend! Hopelijk gaat alles goed en doet ze de dingen op jullie manier! Succes in ieder geval alvast!

Wat vervelend dat je niet echt lekker in je vel zit! Op zich is het wel herkenbaar dat je constant bezig bent met andere mensen te zorgen, maar op de één of andere manier vind ik dat niet zo'n probleem. Maar ik denk dat het zeker te maken heeft met de GROTE verandering in je leven waar het kindje voor zorgt. Ik denk dat je er binnenkort wel wat meer aan went. En misschien is het dan ook wel lekker om weer te gaan werken, even ook wat anders aan je hoofd. Knuffel!

Hanna, verkoudheid is altijd zo vervelend hè?! Bij mij is het gelukkig net weer weg, Veda heeft het wel nog steeds een beetje (echt al een paar weken ;)). Komt vast door het weer, maar gelukkig is de ergste kou weer weg.

Balen dat de droger kapot is! Dat zijn net de dingen waar je niet op zit te wachten hè?

MP, goed van je dat je bv gaat proberen, en anders is het overstappen ook zo gebeurt. Ik denk dat het goed is dat je het gewoon over je heen laat komen, en wie weet gaat het allemaal hartstikke goed!

Pookie, pizza is heerlijk, maar met een shoarmapizza doe je mij echt geen plezier ;) Maar af en toe is het heerlijk om jezelf op die manier te verwennen hè?
    Ik heb trouwens wel eens gelezen dat het feit dat een babietje echt perst, niet betekent dat het poepen ook moeizaam gaat/pijnlijk is. Maar misschien was het idd wel een nieuw geluidje van haar :)
    Hoe was het pas trouwens op het cb? Was Yuna goed aangekomen? Ik zie het nu trouwens onder je banner staan :) Niet heel veel aangekomen sinds de vorige keer toch? Of was het wel goed?

All, gisterenavond met onze vrienden was het trouwens heel gezellig. Uiteindelijk hebben we wel geklaverjast (?), en om half 3 lagen we in bed. Gelukkig is uitslapen met Veda altijd makkelijk, dus vandaag toch een fitte dag.
    Fijne avond!

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik denk trouwens dat ik ongesteld ga worden. De hele dag heb ik al af en toe was rood bloedverlies, dus ik denk dat het nu snel echt op gang gaat komen. Wel apart weer na al die tijd, maar op zich vind ik het niet zo erg.

Slaap lekker allemaal en tot morgen!

18. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen allemaal!!

Jullie hebben teveel gepraat om op te reageren (lezen heb ik het heel vluchtig gedaan). Maar ik ga zo proberen om mijn buikfoto van gisteren te plaatsen. Ben zaterdag naar babypark in Kesteren geweest en heb teveel gezien maar weet dat het de Mura 4 gaat worden. En ben zaterdag gevraagd om peettante te worden !!!! Gisteren was zo druk en vol dat ik er nu nog moe van ben dus vanavond maar weer proberen op tijd te gaan slapen (hoewel mannetje erg laat thuis zal zijn).

Morgen hebben we een infoavond in het ZH over bevallen in het ZH en borstvoeding, dus vind dat best spannend maar erg interressant.

Meiden ik ga even aan het werk maar ben zo snel ik kan weer terug hier!!

Fijne dag vandaag!

19. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    foto staat erin. Ben hier 3 kilo zwaarder dan op de 5 weken foto!!

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    SANNE, Mirre heeft tot ze 4 maanden was bij ons op de kamer geslapen. Het (vrij smalle wiegje) werd wel wat klein, wij waren wel weer toe aan lezen voor het slapen ipv de kamer insluipen ;). Mirre sliep nog niet door ... dat deed ze pas structureel met 14 maanden, dus als we daar op hadden moeten wachten :D. We hebben 1 nacht het ledikant naast ons bed gezet, maar dat was echt geen doen (klein slaapkamertje). De lokatie/bedje maakte voor Mirre's slapen eigenlijk niet uit. En idd wat Mosa ook al zegt, tot 6 maanden raden ze aan om je kindje op je kamer te laten slapen. Dus als dat mogelijk is en bij je past, zou ik het zeker doen/proberen ;). Sommige kindjes slapen heel erg veel of hebben periode's dat ze heel veel slaap nodig hebben. Als ze moe is dus gewoon te slapen leggen. En 37.4 is geen verhoging.

MP, die ingetrokken tepels hoeven geen reden zijn om niet te kunnen voeden. Je zou contact kunnen opnemen met een vrijwilliger van de LLL of VBN in de buurt. Die geven vaak ook cursussen en die schijnen kwalitatief beter te zijn dan die van bijv de kraamzorg (die heb ik gedaan en ik wist eigenlijk alles al :D). Misschien is het slim om voor de bevalling een keer contact op te nemen met een lactatiekundige (er zit er ook 1 hier op het forum) om te vragen hoe en wat.
    Ik heb trouwens ook niet van die 'pronte tepels' en de eerste dagen is dat idd lastig(er?) voeden, Mirre moest echt een flinke hap tepel+tepelhof nemen en ik masseerde vaak mn tepels een beetje voor een voeding. Verder zou ik niet te veel kijken naar wat er werd geadviseerd aan je (groot)moeder wat betreft BV: er is zoveel meer kennis tegenwoordig!

Van www.borstvoeding.com Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Pijnlijke tepels - Tepelhoedjes, ingetrokken tepels en Niplette
    'Niplette' is een soort slangetje met een dopje erop, waarmee je ingetrokken, of zogenaamde 'platte' tepels naar buiten kunt zuigen.
    Veel mensen zijn bang platte of ingetrokken tepels te hebben en dat de baby daar niet aan kan zuigen. Nu zijn echt ingetrokken tepels heel zeldzaam. Wie ze heeft kan in de eerste dagen meer moeite hebben hebben om de baby te leren zuigen. Het kan ook meer pijn doen. Soms kan dat wel enkele weken duren.
    Maar bij platte tepels kun je bedenken dat de baby in principe niet aan de tepel hoeft te zuigen, maar aan de tepel én de tepelhof. Hij neemt een flinke 'hap' van de borst, zuigt dan vacuum en daarmee komt de tepel vanzelf op het achterste (zachte) gehemelte terecht.

SHEANN, wiegendood is nogal mysterieus en er zijn een aantal zaken die het risico op wiegendood (sterk) verkleinen: niet roken, op de rug laten slapen, geen kussen/dekbedje gebruiken, de eerste zes maanden rooming-in ed. Volgens mij zijn er verschillende mogelijke redenen: je hoort (onbewust) de ademhaling van je kindje, het kindje volgt jouw ademhaling, misschien iets 'hormonaals'? Kortom ... niet duidelijk ;)

STERRE, ik vond het weggaan vreselijk, maar als ik eenmaal op mn werk was, ging het best :D. Had meer last van de doorwaakte nachten ... En heel normaal hoor die drukte! Gewoon niet meer strijken :) (hier doet Jan heel erg veel in huis, zeker nu). En moeilijk om je kindje achter te laten bij je schoonmams als je het toch niet helemaal vertrouwd. Heb ik ook wel last van (zowel bij mijn ouders als mn schoonouders). Mn bekkentherapeut vertelde dat uit onderzoek bleek dat kindjes het veiligst waren bij de opa/oma (qua omgeving, ongelukken ed) ;).

HANNA, drinkt Svinthe nog steeds zo slecht op het KDV? Wordt waarschijnlijk langzaam wel beter hoor (met terugvalletjes), was bij Mirre ook zo. Succes met het lijnen :D

DJAAR, fijn dat jullie uit de wagen zijn! En leuk peettante!

POOKIE, weet je dat op www.borstvoeding.com speciale BV-groeicurven staan? Die laten vaak een andere groeicurve zien namelijk.

Hier gaat alles prima. Merk wel dat ik (veel) minder energie en puf heb. Stort 's avonds echt in en ben ook niet altijd even gezellig naar Jan *oeps*. Ben benieuwd wanneer jochie zich gaat laten zien: morgen mag ik thuis :D. Jan denkt dat ie in de nacht van 4 op 5 februari gaat komen (dan begint zijn verlof en Mirre kwam ook de eerste nacht/ochtend van zijn verlof). Ik ben het daar wel mee eens :D

Deel Deze Pagina