Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
  2. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Afrola: Oh wat leuk. Ik kan niet wachten totdat die van mij gaat trappen. Maar dan niet 's nachts als ik probeer te slapen :)

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Sheann: Inderdaad dat heb ik ook, dat mijn broeken 's avonds krap beginnen te zitten. Ik zit tegenwoordig dus ook al redelijk vroeg in mijn pyamabroek omdat dat gewoon lekker zit. Niet erg charmant voor mijn vriend maar ja, kan er even niks aan doen hoor haha. Ik zie soms zwangere vrouwen lopen met een dikke buik en dan denk ik, zo zie ik er straks ook uit en kan me er ook helemaal niks bij voorstellen.
    Grappige foto's zeg. Nou, jou vriend donker, jij blank, dat gaat een mooi kindje worden. Mijn vriend heeft rossig haar en ik blond dus die van ons word een hele witte haha.

@Mosa: Hihi ik laat die kaartjes ook zo lang mogelijk staan, even lekker van genieten.

@Afrola: Ahhhh zwijmel zwijmel....ik kan niet wachten tot wij de kleine ook kunnen voelen, lijkt me zo'n mooi moment.

@all: Ga zo lekker naar de stad met mijn broertjes, shoppen voor moederdag en misschien nog even rond neuzen voor de kleine als m'n broertjes er zin in hebben. Het is hier heerlijk weer dus dat word lekker genieten. Fijne dag iedereen!

Liefs!

4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ sheann, grappig zo verschillend als je kids eruit gaan zien. Wil jij er ook zes :) ?
    De beeb trapt gelukkig nog niet zo hard dat ik er van wakker blijf ;)

@ Sterre, veel plezier vanmiddag met winkelen.

Ga zo ook maar eens boodschappen doen...

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Goh, dat je de baby al zo voelt trappen. Af en toe denk ik wel eens dat ik wat voel
    maar ik heb echt geen idee of het de baby is................
    afwachten maar........
    Leuk zo'n babytje moet een kroeskoppie.

Ik pas al tijden niet meer in mijn broeken. En nu gaat het helemaal hard met groeien, mijn buik lijkt per dag wel groter te worden!
    Maar ik ben totaal nog maar 2 kg aangekomen en dat ondanks dat ik nu niet meer SONJA en regelmatig een vette hap haal ( haring, kroket, kibbeling) Ik probeer alleen wel een evenwicht erin aan te brengen en vooral gezonde vette happen te eten!

6. woops

woops Niet meer actief

Hoi meiden,

Ja jullie hebben het al vernomen van Mosa.
    WE ZIJN ZWANGER!!!
    Ik blijf maar janken en kan het niet geloven.
    Nu mag ik eindelijk hier meebabbelen.
    Het is allemaal nog zo onwerkelijk en er gaat van alles door m`n hoofd.
    Blij, gelukkig, angst, ongeloof enz enz.

Net kwam mannetje thuis met een grote bos roze voor mama-dag, want ja ik ben nu mama in spe.
    Nou dan staan we dus weer samen te janken, zo raar.

Op het moment heb ik veel buikpijn/krampen en dat vind ik dan wel weer heel eng en loop ook steeds in m`n broek te koekeloere.
    M`n borsten staan zowat op klappen en m`n tepels doen zo`n pijn, vooral onder de douche straal.
    Ja emotioneel ben ik ook, te erg voor woorden.
    En lekker lui ben ik.

Nou ik mag dus lekker meekletsen en zal het forum voor de januari 2010 mama`s op gaan zoeken, want daar mag ik ook meebabbelen.
    Allemaal zo nieuw en onwennig.

Groetjes

Test nogmaals, nu opgedroogt:

M`n temp.-kaartje:

De bos roze die ik van m`n mannetje heb gekregen voor mama-dag is spe:

7. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Pookie, als dat wat je voelt onderin je buik zeg maar vlak boven je blaas is dan kan het zeker niets anders zijn dan je beeb, want je darmen zijn al omhoog gekropen...
    En het groeien van je buik is heel herkenbaar dat gevoel heb ik hier ook :)

@ Wops, Super Gefeliciteerd :D . Gezellig dat je hier ook mee komt kletsen ;) .
    Ik kan me goed voorstellen dat je je voelt zoals je je voelt :) volgens mij hebben de meeste dat hier ook zo gevoed ;) . En wat betreft die krampen en gevoelige borsten en tepels. Dat is ook heel herkenbaar. Ik heb ook drie dagen krampen gehad en daarna zo af en toe. Dat is de groeiende baarmoeder... Genieten maar dit weekend! maar dat komt wel goed. En leuk dat mannetje ook zo door het dolle is dat hij gelijk met een mooie bos rozen aan kwam zetten, superlief!

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Sheann, wel balen dat je soms toch nog misselijk bent! Maar hopelijk gaat het nu snel helemaal over nu je de 12 weken voorbij bent.
    Halfbloedjes zijn vaak mooie kindjes vind ik, dus dat komt bij jullie vast wel goed :)
    Ik vind het zo apart dat we allemaal een kindje krijgen met trekjes van jezelf en van je man/vriend, ik kan me er ook nog geen voorstelling van maken.
    Ik ga snel eens naar die site van je kijken, ben benieuwd! Wel erg grappig, en leuk om te zien hoe jullie kindje er ongeveer uit kan gaan zien!

Afrola, wat heerlijk dat je man jullie beeb inmiddels ook gevoeld heeft :) Een man ervaart het toch heel anders dan een vrouw (logisch ook!), en dan is zoiets toch wel heel speciaal.

Sterre, leuk gewinkeld?

Pookie, 2 kilo is erg netjes lijkt me! Goed van je! Af en toe iets vets mag natuurlijk wel, als je inderdaad maar voornamelijk gezonde dingen eet.

Wops, ik vind het zo leuk voor je! Ik weet nog goed hoe ik me voelde die eerste dagen, je gelooft het dan gewoon niet hè?!
    Maar lekker van genieten en dat broekloeren zul je nog wel even houden. Krampen in het begin zijn heel normaal, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.
    Wat lief van je mannetje dat je gelijk bloemen kreeg, schattig hoor!

All, toch weer te druk geweest vandaag en nu weer een beetje last van mijn liezen :( Echt heel irritant, terwijl ik voor mijn gevoel niet eens zo veel heb gedaan.
    Maar het goede nieuws is dat de tuin nu écht bijna klaar is, alleen nog wat hele kleine dingetjes en dan is het helemaal af.
    Vandaag zijn onze katten ook voor het eerst sinds maanden weer in de tuin geweest, en ze hebben al druk liggen rollebollen op het gras :D Ze hebben zo genoten, en daar geniet ik ook weer van!
    Ik zat ook even in het zonnetje en toen besefte ik (normaal weet ik het ook wel hoor) wat voor geluksvogel ik eigenlijk ben. Superbaan, superrelatie, superhuis, superdieren en dan aan het einde van het jaar een kindje :D Ik had echt even zo'n geluksgevoel!
    Nu dus een beetje moe, dus zometeen maar lekker een warme douche nemen. Dan komt mijn vriend thuis uit zijn werk, even eten en dan naar de verjaardag van mijn schoonzusje.

Allemaal een fijne avond en waarschijnlijk tot morgen!

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

De Bugaboo is binnen. Hij zit nu nog in de doos, maar ik hoop dat we hem morgen even in elkaar gaan zetten om te kijken hoe mooi hij is :)

Wops, wat leuk dat je hier komt meekletsen! Wat een gevoel he, om een positieve test te zien!
    En wat een mooie bos bloemen heb je gekregen van je man :)
    Echt een leuke moederdag morgen!

Wij gaan zometeen uit eten. Ik weet al wat ik ga kiezen.... asperges MMMmmMMMmmmMM, ik ben me er al heel de dag op aan het verheugen :D

Groetjes, Hanna

10. woops

woops Niet meer actief

Hoi meiden,

Inderdaad nog even helemaal niet te bevatten dit alles.
    Heb net het 1e kado-tje gekregen van de baas van m`n mannetje, gewoon als gebaar.

Ik probeer zoveel mogelijk positief te zijn, vind het wel eng om pijntjes te voelen omdat ik dan weer bang ben dat het juist niet goed is.
    Fijn te horen dat die krampjes er gewoon bij horen.

Ik wens iedereen een hele mooie en bijzondere mama-dag toe.
    Ik noem het nu nog niet moederdag maar echt speciaal mama-dag en voor m`n moeder wordt het moeder-oma-dag.

Groetjes

11. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Afrola: Een kindje is wel genoeg om mee te beginnen :D

Wops: Leuk dat je hier mee komt kwebelen. In het begin waren mijn boobs en tepels ook ongelofelijk gevoelig maar dat wordt wel minder. En ondertussen heb ik het tempen wel afgeleerd maar het broekloeren niet. Dat gaat nog automatisch.

12. woops

woops Niet meer actief

Ik heb besloten dat ik m`n temp. meter heel ver weg stop en dus niet meer temp.
    Ben nu al best onzeker en dat wordt alleen met temp. erger heb ik begrepen dus hier geen meter meer in het kontje.

Hoe zit het eigenlijk met eten, eten jullie nu speciaal meer van bepaalde voedingsmiddelen zoals zuivel of eiwitten.

Ik weet wel dat je bepaalde voedingen niet meer mag zoals rauw vlees en kaas.
    En zo zijn er nog wat dingen die niet meer mogen.

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Wops: Gefeliciteerd meid! Ik heb ook enorm last gehad van groeipijn en dat was inderdaad heel erg beangstigend. Ik heb het ook een hele tijd gehouden en nu nog steeds weleens. Heb er nu sinds een paar dagen ook weer heel erg last van, voel me er gewoon slecht door maar ik zie het als positief, ik groei en daarmee ook de beeb.

@All: Heerlijk gewinkeld, goed geslaagd voor m'n moeder en heb zelf nog even rond gekeken naar baby spullen maar niks gekocht.

Liefs!

14. woops

woops Niet meer actief

Goede morgen mama`s in spe,

Het is vandaag mama-dag en zo bijzonder.
    Heb vanmorgen weer getest en nu ook digitaal, was zo bang dat er kwam te staan "niet zwanger" maar de test zei al heel snel "zwanger" en ja daar gingen de tranen weer over de wanger.
    Ik blijf maar huilen en huilen en huilen.
    Allemaal geluks tranen.
    Wil jullie toch m`n testen nog laten zien, ben zo blij zo trots.

Allemaal een fijne mama-dag en hopelijk een onvergetelijke oma-dag voor de aanstaande oma`s die het vandaag gaan horen van hun dochters (schoondochters)

15. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Wops: Die test is overduidelijk en nu alleen maar genieten ervan.
    Wat het eten betreft ben ik niet echt anders gaan eten behalve geen rauw vlees, vis en kaas.
    Ik ben in het begin best wel misselijk geweest dus dan ben je al blij als iets je enigzins smaakt :) Verder eet ik veel groente en fruit en probeer ik voldoende water en sap te drinken.

Mosa: Vervelend dat je weer last hebt gehad. Heb je met spullen gesjouwt? Zo te horen moet je het lichamelijk nog rustiger aan gaan doen. Het is moeilijk maar we hoeven nog maar een half jaartje :)

Fijne moederdag allemaal

16. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

Ik vraag me iets af.
    Ik heb steeds van die adreline stoten zeg maar, weet niet goed hoe ik dat moet uitleggen.
    Misschien snappen jullie me wel.
    Kan dit kwaad?
    Ik probeer me rustig te houden, maar we gaan het zo vertellen aan de ouders van ons en ben helemaal in spanning.
    Kan druk en spanning kwaad, het is opgewonde spanning zeg maar.
    Sorry beetje onzeker nu denk ik.
    Hadden jullie ook dat jullie om alles moesten huilen, ik blijf maar huilen.
    Ik ga morgen het ook op m`n werk vertellen want ik hou dit niet voor me de 3 maanden en ik ben zo`n jank-mama-in-spe op het moment.
    Hoe lang heeft het huilen bij jullie aangehouden.
    Ik krijg ook niet alles meer weg, yoghurt krijg ik een gruwel idee van.
    Ben trouwens afgevallen 1,6 kilo.
    Nou ik stop weer en ga me voorbereiden op deze morgen en middag met het grote nieuws te vertellen.

Groetjes

ps. sorry maar voor mij is alles zo nieuw en ja jullie zullen wel al veel van die vragen en dingen gehoort, maar ja. :oops:

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden

Fijne moederdag voor iedereen :)
    Vanmorgen heb ik een ontbijtje op bed gekregen en een cadeautje, een mooie vulpen!! Ik ben dol op pennen, dus dat was een schot in de roos!!

Mosa, dan toch maar een beetje rustiger aan doen he, als je zo;n pijn in je rug hebt. Maar gelukkig is de tuin nu bijna klaar en dat scheelt natuurlijk ook wel.

Wops, leuk dat je vandaag gaat vertellen dat je zwanger bent. Een speciaal moment he. Geniet ervan!
    Ik heb bij mijn test ook gehuild hoor :) is denk ik heel normaal! Zo'n ontlading van alle spanningen was het en dan krijg je dat he.
    Nog steeds schiet ik sneller vol als er iets gebeurt, hormonen he!
    En wat betreft het tempen, goed dat je daarme stopt. Ik was ook nog verder gegaan, zelf overdag, maar ben daar ook snel mee gestopt. Elke keer toch spannend.
    Die krampjes, hoe eng ook, zijn alleen maar goed. Je baarmoeder is nu mega aan het groeien.

Ik ga nu even op de fiets, want manlief gaat weer hardlopen. Zo kom ik ook aan mijn beweging he.

Oh ja, de poes is weer weg :(
    Maar we hebben hem denk ik al getraceerd in de garage van buren 3 huizen verderop.
    Pfffffff, stom beest, daar heeft ie 1,5 jaar geleden ook opgesloten gezeten en ze leert er niks van.
    Die mensen zijn nu aan het verbouwen en wonen daar nu niet....
    Nou ja, maar kijken hoe dit weer afloopt!

Fijne dag allemaal, geniet van de zon!

Groetjes, Hanna

18. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Och wops toch... alles wat je schrijft is zo herkenbaar haha. De pijn in de buik, de energie, het eten etc. Je bent gewoon zwanger. Genieten!

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Wops;
    gefeliciteerd meid en ja je gaat je vreemd voelen komende tijd.
    Zie het als een uitvergrootte periode van PMS:)
    Maar laat het over je heen komen en als het kan geniet je er lekker van.
    En de onzekerheid; tja de eerste 12 weken zijn killing maar daarna vliegen de weken voorbij!
    Succes

@mosa; meid weer te veel gedaan! Foei. Vandaag ff rustig aan dan.

@rest; fijne moederdag...........commerciele onzin maar toch wa ik heel blij met het dalmatier knuffeltje wat ik heb gekregen van hubby. En natuurlijk een lekker ontbijtje.
    Plannen voor babykamer beginnen nu ook vorm te krijgen, nu eerst nog ff mijn scriptie afmaken ( ja nog steeds na 2 jaar :oops: )

20. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Wops: Doe je het rustig aan!! Het huilen gaat vanzelf wel over als je een beetje aan het idee gewend bent. Veel plezier met het vertellen vandaag.

Ik barste vannochtend ook in tranen uit toen mijn vriend binnen kwam met een mama to be boeketje. Hij houdt al helemaal niet van valentijn en dit soort dagen dus dit was wel het laatste wat ik had verwacht. Zo lief :)

Deel Deze Pagina