Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Sterre, heerlijk voor jullie, en voor Noah zelf natuurlijk ook, dat het nu al zo goed gaat met hem! Ik ben heel blij voor jullie! Ik denk dat je zo ook sneller aan alles went!

Djaar, leuk dat je volgende week ook weer een echo krijgt bij de vk! Is al vaker gevraagd natuurlijk, maar ik vergeet het telkens, maar willen jullie wel weten wat het wordt?

All, vanmorgen al naar het CB geweest. Al tijdens het aankleden begon Veda te huilen (ze was moe, normaal ligt ze nog in haar bed rond die tijd), en ze is eigenlijk niet meer stil geweest tot we weggingen :)
    Ze was heel goed aangekomen (ze weegt nu 5425 gram), en inmiddels al 60/61 cm :$ :) Ze zit wel onder het gemiddelde, maar het is gewoon een lang, slank meisje.
    Ze vonden haar ontzettend sterk en gelukkig is haar hoofdje ook heel mooi rond. Ze heeft ook geen voorkeurshouding gelukkig.
    Tijdens de prikjes moest ze flink huilen, maar dat deed ze daarvoor dus ook al. Nu ligt ze alweer te slapen in bed, hopelijk doet ze dat veel vandaag en heeft ze weinig last.

Fijne dag allemaal!

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O ja, bij zowel de DA, de Trekpleister en de Dekamarkt zijn de pampers ook 2 + 1 gratis :)

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Moeilijk. Mirre heeft en had hele kleine pootjes dus de maatvoering klopte helemaal niet voor haar. Dus als het echt schoentjes zijn die alleen geschikt zijn voor de winter ... lastig! Weet ook niet wat de gemiddelde cm's zijn voor kindjes van zo'n 5 maanden oud.

4. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Mosa; fijn te horen dat het op het huilen na (heel begrijpelijk) goed gegaan is bij het cb en het zal voor jullie als ouders weer een hele geruststelling zijn.
    Wat mij betreft, ja helemaal fijn die echo volgende week (ben alweer aan het aftellen!!) en zeker als je zo onzeker en ongeduldig bent als ik hahaha. En ja wij willen graag weten wat het wordt (ik meer als Djaarman) maar of ik het hier zal laten weten??

Ben wel benieuwd wat jullie denken dat het wordt!

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Joehoeoeoeoe! Vanaf vandaag mag ik thuis bevallen :D. Mirre zit nu op de speelzaal, wegbrengen ging heel goed (zo goed als zonder tranen, heel even een pruillipje, maar daarna nog even gepraat: mama komt je ophalen als jullie thee drinken etc.) en vanmiddag breng ik haar nog even naar mn schoonouders. Dan heb ik een echte vrije middag, Jan haalt haar op uit zn werk.

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Salapio; tja blauw is en blijft mijn favoriete kleur!! Ben best geneigd om eens op roze te gaan hoor maar is toch niet echt mijn ding hahaha

Fijn dat je nu echt thuis zou mogen bevallen en dat Het met Mirre goed ging vanmorgen. Nu lekker gaan genieten van je rustige dagje!!

7. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Sterre: haha die pinguin jas heeft mijn zusje ook maar dan in het grijs, als ze dan ok nog eens een grijs broekje bij hem aantrekt dan is hij helemaal net een pinguin.

All: Wat een drama nacht :(
    Gisteren de eerste prikjes, ik werd er helemaal niet goed van dus heeft mijn zusje Kyano vast gehouden tijdens het prikken. Hij heeft maar eventjes gehuild en viel daarna gelijk in slaap.

Eenmaal thuis heeft hij alleen maar liggen huilen en mopperen. Was heel zielig om te horen. Hij heeft ook steeds zijn flesje laten staan dus hij was goed van slag.

Gelukkig heeft mijn vriend heel de nacht met hem beneden gezeten en heb ik het om 6 uur van hem overgenomen.
    Nu ligt de kleine alweer 4 uur lang te slapen dus het lijkt beter met hem te gaan.

Mosa: Hoe laat moet jij voor de prikjes? Succes alvast.

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Djaar, ik denk toch ook een jongetje bij jou :) MP een meisje, jij een jongetje en over Nijntje en Twinny ben ik nog niet uit :D
    Maar we zouden het wel leuk vinden om te weten hoor ;) Nee hoor, moet je zelf weten.

Salapio,fijn dat je je best goed voelt! En vanaf vandaag mag het natuurlijk gaan gebeuren! Spannend hoor, maar geduld is een schone zaak :)
    Geniet maar goed van je rustige dagje! En fijn dat het goed ging met het wegbrengen van Mirre!

Sheann, wat rot dat Kyano zoveel last heeft gehad van z'n prikjes :( Hopelijk voelt hij zich na z'n lange dutje van nu een stuk beter!
    Ik moest al om half 9 's ochtends, dus het is alweer achter de rug :) Ik kan er eigenlijk best goed tegen, tuurlijk vond ik het wel zielig, maar ik hoefde niet zelf een traantje weg te pinken ofzo ;)
    Nu heeft ze net weer gedronken en nu ligt ze te slapen. En dan maar zien of ze er last van krijgt of niet.

9. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Lees net dat je al bij het CB bent geweest en dat ze nu lekker ligt te slapen. Veda is goed gegroeid zeg. Kyano is ook 60 cm en is nu 6125 gram :$ Wat groeien ze hard he.

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Gaat idd erg hard, harder dan ik van te voren had gedacht! Niet alleen voor wat betreft lengte/gewicht, maar ook de hele ontwikkeling.
    Veda is dan een licht poppetje zeg, vergeleken met Kyano :) Maar het scheelt natuurlijk wel dat Veda een meisje is, ik denk dat die iets lichter zijn over het algemeen.

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Weer schandalig lang geleden dat ik even langs gekomen ben....

Mosa, ik dacht eerst dat ik een jongen zou krijgen, ben nu omgeswitcht naar een meisje. Geen idee waarom... Het grappige is dat in onze omgeving de meningen ongeveer eerlijk verdeeld zijn qua jongen/meisje...

Salapio, vanaf nu lekker thuis bevallen!!! Het schiet echt op, joh.

Ontwikkeling: daar sta je echt van te kijken hoe snel ze dingen gaan doen/zien. Hoe snel ze zich ontwikkelen... Die eerste weken moet je echt meteen gaan genieten, want ze zijn zo groot...

12. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

@mp ik heb al vanaf het begin gedacht dat jij een meid zou krijgen, en denk het echt nog steeds hahaha en het schoentjes verhaal bevestigd dat voor mij het gevoel nog meer hahah. we zullen zien:p

@djaar ik denk dat jij een jongentje gaat krijgen, maar wie weet ben ik net als salapio daar toe wel geneigd door je blauwe onderschrift, ik denk dat je het onbewust misschien zelf al wel weet...wie weet vandaar dat ik denk dat het een jongen is...

@sheann ahh zielig eh die prikjes! ik vond het ook zo erg!! gelukkig was je zusje mee, echt vervelend dat de nacht zo rot ging! hopelijk gaat het nu al wat beter met kyano, hij was wel lekker goed gegroeid zeg!!

@mosa, veda ook aan de prikjes, zielig hoor! gelukkig merk je nog neit al te veel aan haar, of ondertussen al wel?? ik hoop het niet! en veda was ook weer goed gegroeid! super hoor.

@salapio, jeeej vandaag mag je thuis bevallen:D, en lekker mirre naar de peuterspeelzaal(super dat het afscheid best goed ging!) en vanmiddag ook even lekker vrij!

@afrola ik herken de afscheiding heel goed, daardoor heb ik al een paar x gedacht dat ik wel ongesteld zou worden maar nee hhaha. maar bij mij is het dus ook zegmaar net alsof ik heel de tijd vruchtbaar ben, echt egg white, in de zwangerschap had ik het ook al meer dan normaal maar dat is nu dus nog steeds zo.

@pookie super goed dat je je afleiding hebt afgerond zeg! echt knap dat je dat gelukt is tijdens zwangerschap/verlof! en wow jij en afrola hebben volges mij best een moeilijke baan, teminste, zo klinkt het hahaha.

@all

ik ga vandaag even kijken of het lukt om er tussen de voedingen zo vaak mogelijk 4 uur tussen te laten, kijken of ze dat gewoon volhoud..want ze kan het opzich wel.. maarja ik ga haar natuurlijk geen honger laten lijden!

Bah zeg, ben trouwens blij dat wij niet meer met feli naar de ostheopaat zijn geweest na dat flimpje!

gaat hai om 6 uur weg naar zn werk, komt ie om 9 uur al weer thuis! hij moest op een fabriek werken vandaag, maar nu in het nieuwe jaar hadden ze alle gegevens weer weg gedaan, en je moet daarvoor papieren hebben en een soort introductiefilm kijken enz. maar dat had hij natuurlijk niet bij, want voor de vakantie werkte hij daar ook al een hele tijd haha dus kon hij weer naar huis!

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb even teruggekeken. Met 2 maanden woog Mirre 4290 gram en was ze 56 cm (geboorte 3060 en 48 cm)

Pas met 5 maanden ging ze de 6 kilo voorbij ;)

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Verloskundige voorspelde dat jochie bij de geboorte tussen de 6 en 7 pond zou zijn. Zeker niet zo klein als Mirre (6 pond) maar hoogst waarschijnlijk ook geen 7 pond ...

15. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

Zit hier in een koud huis... omdat ik twee meter radiatorbuis moest verfen. En dan mag je de verwarming pas weer aanzetten als het droog is en dat duurt 16 uur :$. Misschien dat ik hem toch stiekem eind van de middag nog even aanzet ;)

Afscheiding, goed om te lezen dat meerdere mensen daar zo'n last van hebben. We zullen wel zien hoe lang het allemaal nog duurt. Hopelijk zijn we er allemaal snel weer vanaf.

@ Mosa, jeetje hard gegroeit zeg. Doet ze goed! en gelukkig niet al te veel last van de prikjes. Jammer zeg dat ze zo moest huilen op het cb. Josien zat de laatste keer heel verbaasd om zich heen te kijken :).

@ Sheann, ook al zo'n harde groeier :$. Wel heel zielig dat ie zo'n last had van zijn prikjes zeg. Gelukkig konden jullie 's nachts afwisselen! Hopelijk slaapt hij vandaag en komende nacht heel goed om de schade weer in te halen!

@ Salapio, joepie, thuis bevallen :D. En heerlijk een vrij dagje vandaag. Geniet er maar van! en Mirre was idd een heeel klein popje zeg...

@ Sanne, succes met je 4 uur schema. Hopelijk gaat het lukken. En wat lekker dat Hai vandaag een extra dagje thuis is of mist ie nu ook inkomsten? Heeft Hai geen vast werk dat ie weer naar huis moest vanwege ontbreken introductiegegevens?

@ Nijn, zwaai zwaai. Alles goed?

@ Sterre, wat fijn dat alles gister zo goed ging met Noah. Heerlijk dat de meds zo goed helpen. En vandaag weer lekker genieten met zijn tweetjes?

oh... Josien is luidkeels wakker geworden... even kijken maar ;)

16. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hier weer eens een foto tje van ons;)

deze week besloten halve dagen te gaan werken ivm beginnende bekkeninstabiliteit.:x

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Afrola, balen dat je in een koud huis zit... Gelukkig is het al niet meer zo koud als vorige week....

Pookie, je opleiding afgerond, super gedaan meid!!

Met Nijn gaat het op zich wel goed. Heb wel erg veel last van de vermoeidheid en loop ondertussen bij de fysio voor mn bekken, maar verder niks te klagen.

18. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Bubsie; mooi buikje meid! Jammer dat je nu al terug moet schakelen met werken maar wel beter voor je gezondheid en die staat voorop zou ik denken!! We zitten trouwens wel mooi op eenzelfde schema wat echo betreft.

19. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ja baal er ook van. maar ja tis niet anders. ff aan mezelf en de kleine gaan denken.

en ja indd jij een dag eerder als ik.
    moest eerst de 15e maar kreeg net bericht dat het niet ging die dag en dus 2 dagen later zou worden.

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nijntje, ik zal er nog eens goed over nadenken of ik denk dat je een jongetje of een meisje krijgt, dan hoor je het :) Je hebt weer een nieuwe buikfoto in je album zie ik, en aan de ronde buik te zien denk ik een meisje :D
    Vervelend hoor, die bekkenproblemen! Hopelijk helpt het dat je naar de fysio gaat.

Sanne, Veda slaapt al ongeveer 2,5 uur, dus of dat is een reactie op de prikjes of ze heeft er nog geen last van :) Vandaag in ieder geval geen uitjes op het programma, dan kan ze rustig bij komen. Vanavond alleen kraamvisite, maar dat komt vast ook wel goed.

Succes met Feli, maar als ze wat korter dan 4 uur ertussen laat, dan zou ik daar echt niet zo'n probleem van maken hoor! Maar wie weet gaat het best makkelijk.
    Apart van Hai zeg, maar wel lekker een vrije dag dan :) Wat doet hij precies? Iets in de wegenbouw??

Salapio, Mirre was dan een kleintje zeg! Het grappige is dat Veda ook klein geschat werd, zelfs toen ze op mijn buik lag. De vk was heel verbaasd dat ze 3950 gram was :) Maar ze is natuurlijk ook 2 weken te laat geboren, dat scheelt.
    Dit was precies hoe het bij mij ook ging. Maar de vk denkt dat Veda is die 2 extra weken in mijn buik nog heel flink gegroeid is.

Afrola, bah, nu in de kou zitten is geen pretje lijkt me ;) Misschien toch straks maar een beetje aanzetten. Maar je bent in ieder geval goed bezig!

Veda huilt normaal op het CB eigenlijk ook nooit, maar nu was het echt heel hard, met een vuurrode kop en grote tranen :)

Bubsie, mooie buik meid! Wel heel erg jammer dat je last hebt van beginnende BI :( Hopelijk helpt het door wat minder te gaan werken!
    Weet je trouwens al of je contract verlengd wordt?

All, hier druk aan het opruimen. Voor de bevalling allemaal wel gedaan, maar na de bevalling weer van alles in de verkeerde kasten enzo opgeruimd (en heel veel spullen erbij gekregen natuurlijk!), dus nu toch beetje bij beetje aan het opruimen en uitzoeken. Maar af en toe moet je toch even pauzeren ;)

Deel Deze Pagina