Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ mosa. nee weet nog niet of tie verlengt wordt
    waarschijnlijk weet ik eind volgende week meer..
    ben erg benieuwd.

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Bubsie mooie buik hoor.
    En balen beginnende BI, ik weet er alles van. Heb jij nu ook fysio?

Mosa, aan mijn bolle buikje zou je idd zeggen dat het een meisje wordt. Al hoorde ik van de week weer iemand die 3 kinderen had, 2 keer een bol buikje en dat waren 2 jongens... hihi
    Ach, we zullen zien, het belangrijkste is dat het gezond is... En tot nu toe gaat alles prima!

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Bubsie, spannend dan! Ik hoop dat het gunstig uitpakt voor je!

Nijntje, Sterre en Sheann hadden ook echt een ronde buik vond ik (vooral Sterre geloof ik), en dat waren toch echt jongetjes :) Dus dat zegt idd niets.
    Gezondheid is idd het allerbelangrijkste! De rest is dan alleen maar bijzaak.

4. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ nijn, ja ik heb nu ook fisio.
    en wil misschien ook wel een bekkenband proberen.
    maar weet niet zo goed welke nou goed is. want wilde het via marktplaats bestellen staan er namelijk genoeg op. en stuk goedkoper.

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Djaar: Thanx :D Ik was ook erg tevreden ;)
    Ik neig ook naar een jongen maar net als salapio komt dat denk ik door je blauwe onderschrift haha.

Mosa: Rottig he die tijden. Ik vind het ook best vervelend plannen rond de voedingen en slaaptijden heen en dan zit je dus met een vermoeid kindje te kijken ;) Fijn dat Veda zo mooi groeit en al 60/61 cm :$ Noah was 58cm dus ze heeft hem al ingehaald :) Heb jij nu ook al kleertjes mt 62 aan? Of ja niet jij maar veda haha.. Ik heb nog een paar dingetje van mt 56 die passen maar voor de rest over op mt 62, al is het meeste nog wel wat aan de grote kant.
    Hopelijk heeft veda niet al te veel last van haar prikjes. Zielig he als ze er zo van moeten huilen :(

Salapio: Yay je mag officieel thuis bevallen!
    Die kilootjes zitten ook helaas aan de onderkant... de rottige 3 b's zal ik maar zeggen (buik,billen,benen:() Al heb ik het vreemde idee dat ik ook een cupmaat groter heb overgehouden :( Binnenkort eens opnieuw laten opmeten denk ik. Ik heb trouwens ook nog steeds het idee dat mijn boobs 'het nog doen' zeg maar.. zo'n gevoel alsof ik nog steeds bv geef ?? Best gek.
    Bij mij schatte de vk Noah ook tussen de 6 en 7 pond.. hij was 3330gr dus erg netjes :)

Sheann: Haha ja die grijze vond ik ook mooi maar ik heb toen de deze gepakt omdat ik die wat neutraler vond.
    Wat rot dat je niet goed werd van de prikjes bij Kyano en dat hij er ook zo door van slag was :( *knuf* Hoe gaat het vandaag?
    Wauw die knul van jou groeit ook al zo lekker en heeft Noah ook al ingehaald :$

Ontwikkelingen baby: Jaa gaat echt super snel en had dat ook niet verwacht. Ik hou bij in welke week hij wat nieuw doet of heeft ontdekt. Die van ons heeft bijvoorbeeld sinds een paar dagen ontdekt dat die gekke dingen (voetjes) weleens van hem zouden kunnen zijn :D En praatjes dat dat gekke kind heeft :$:D

Sanne: Door die schoentjes ben ik ook omgegaan naar een meid bij mp ;):D

Afrola: Oeps, dat is niet zo fijn dat je nu in de kou zit :( Suc6 met Josien, hopelijk valt het mee.

Bubsie: Kijk eens aan, dat is al een heel buikie hoor ;):D Wel rot dat je beginnende bi hebt! Doe maar rustig aan hoor, je moet toch nog een tijdje.

Nijn: Ik had inderdaad ook een ronde buik en droeg echt naar voren. Van achter zag je niks. Als ik dat zo zie op je foto heb jij dat ook of niet?

All: Noah is een beetje uit z'n hum vandaag. Vanmorgen niet willen slapen en nu heeft hij net aan een uurtje geslapen en is weer wakker. Misschien door alle indrukken van gister?
    Misschien even een stukje gaan wandelen dadelijk.. is ook goed voor mams :p

6. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Mosa, moet over 'n maand weer naar de vk. Was vorige week heen geweest en vergeten te vragen hoe het kan dat die kleine steeds in me ribben gaat zitten :p maar denk dat het nu gewoon komt doordat het minder ruimte krijgt daar binnen, voel het ook niet zoveel meer de afgelopen dagen.
    Fijn dat Veda zo goed groeit :D ! Slaapt Veda ook wel op haar zij of alleen rug? Me schoonmoeder zei dat kraamzorg baby's alleen nog maar op hun rug wil leggen en dat ze daarvan een plat hoofdje kunnen krijgen.. Daarom vroeg ik het me af.
    Hopelijk heeft ze de rest van de dag geen last meer van de prikjes.

@ Pookie, gefeliciteerd met je diploma!

@ Hanna, prachtige foto's van Svinthe :D .

@ Sterre, Fijn dat het goed gegaan was gisteren met Noah! Echt leuk :) . En super dat ie het nu zo goed doet met de medicijnen en andere voeding.

@ Salapio, gefeliciteerd met deze mijlpaal :D . Lijkt me toch een geruststelling dat je vanaf nu thuis mag bevallen.

@ Sheann, bah zeg niks aan dat Kyano zo van slag was door de prikjes. Hopelijk heeft ie er vandaag geen last meer van!

@ Afrola, aaah lekker in een koud huis zitten nu ik moet er niet aan denken :$ . Gelukkig vriest het niet meer.

@ Bubsie, heel mooi buikje meis :D .

Hahahah grappig dat het schoentjes verhaal voor de meeste aangeeft dat we een meid krijgen :p . Jongen of meisje, shoppen is gewoon erg leuk voor een kleine en de beeb moet toch iets aan hebben :D . Het prikkelt soms wel om het jullie te vertellen hoor ;) .
    Maar ook in de familie. Voor sommigen is het straks echt een omschakeling, voor diegene die zweren dat ze weten wat het geslacht is en het fout hebben. Maar dat is voor ons ook wel leuk om dan hun gezichten te zien :p . Nog 16 weken volhouden haha.
    Gaat straks wel snel ik zei tegen me vriend straks is het nog maar 3x 5 weken, als je het zo bekijkt gaat het echt super snel.

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Zielig die prikjes voor jullie kids....

Bubsie, heb jij ook zo'n oefening waarbij je je onderste buikspier (waarvan ik het bestaan niet eens wist) aan moet spannen?
    Zo'n bekkenband heb ik niet. En mijn fysio is daar ook nog niet over begonnen. Mocht het nodig zijn, heeft min vriendin er dacht ik één.

Sterre, ik draag inderdaad ook helemaal van voren. Van achteren zie je niks. Echt zo'n bolletje, erg grappig...

Mp krijgt een meisje denk ik en Djaar een jongen, denk ik... geen idee, ik zit er heel vaak naast, hihi

Ik ben er zo weer vandoor. Hebben deze week rapportgesprekken en heb helemaal geen zin.... Vanavond van 18.00u-20.00u dus dat valt nog wel mee, alleen het idee alleen maakt me al moe.. haha Al die (zeurende) ouders...

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik doe het met een zwaai ... ga lekker op de bank hangen met stroopwafels, thee en de viva :D

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    MP: Hier waren er ook een paar helemaal perplex dat het een jongen was :D Moeder van een vriendin van mij 'weet' op een of andere manier altijd wat iemand krijgt en bij mij zei ze een meid.. vond het wel grappig dat ze er nu een keer naast zat *gniffel gniffel* Ook een vriendin van mij gelooft heilig in die chinese kalender.. zat er ook naast *gna gna* Er waren maar weinig mensen die het goed hadden.

Nijn: Heerlijk hoor zo'n buikie.. geniet er maar van! Ik had verwacht dat het ik-wil-ook-weer-gevoel wel weg zou trekken maar tot nu toe nog niet haha.. ik zou er zo weer aan beginnen.
    Suc6 met al die ouders vanavond!

Salapio: Lekker bankhangen en genieten :)

All: Nou, na heel veel gemopperd ligt hij nu eindelijk weer te slapen. Ben benieuwd hoe lang het duurd.
    Ik ga mezelf maar eens nuttig maken denk ik hihi..

10. MyPrecious

@ Sterre, haha gemeen lachje erbij *gna gna* :p . Kan er zo van genieten wanneer mensen het zeker weten en toch fout hebben he hier in me omgeving :p dan zie je die koppies erbij. En ik lach gewoon maar wat mee :D .
    Noah lekker slapen mannetje!

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, grappig dat Veda Noah heeft ingehaald met groeien :D Maar ze was 52 cm bij haar geboorte, best lang, dus in totaal 9 cm gegroeid in 9 weken.
    Eigenlijk heeft Veda nog steeds vooral maat 56 kleertjes aan. De truitjes beginnen nu wel wat krapper te zitten, maar 62 zit nog aardig groot. Met broekjes is het lastiger, want qua lengte moet ze echt 62 hebben, 56 is te kort, maar die zitten bij haar middeltje nog veel te wijd. Zelfs veel maat 56 broekjes zitten bij haar middel te wijd. Dus ze draagt veel legginkjes enzo, die sluiten wel mooi aan.
    Maar ik denk dat we snel overstappen op helemaal maat 62, dus nu nog één keer alle leukste maat 56 kleertjes aan :)

Leuk dat Noah z'n voeten begint te ontdekken :D Hier nog niet, één keer zag ik haar ineens heel verbaasd en scheel naar haar handje kijken, maar dat is al 2 weken geleden gebeurd en sindsdien niet meer. Veda begint wel met het vastpakken van knuffeldoekjes enzo. Ze pakt het niet zelf, maar als je het aan haar geeft, houdt ze het wel vast en gaat ze eraan sabbelen enzo :) Ook doet ze vaak haar handjes om de fles heen, heel grappig.

Jammer dat Noah een mindere dag heeft, maar wie weet doet een wandeling wonderen. Of ben je niet meer geweest?

Ik heb dat trouwens ook, dat ik zo weer aan een nieuwe zwangerschap zou beginnen :) Ik hoorde gisteren dat een nicht van mij weer zwanger is, en dan denk ik: oh leuk! Het lastige is dat je niet weet hoe lang je er over doet om weer zwanger te worden hè? De vorige keer 8 maanden, dus als het weer 8 maanden zou duren, dan zou ik het over een paar maanden wel weer willen proberen, maar stel dat het nu ineens raak zou zijn. :D Dus toch nog maar even netjes wachten :)

MP, o ja, dat is waar ook, je bent pas nog bij de vk geweest.
    Ze raden nu idd aan om babies op hun rug te laten slapen. Vroeger was het op de zij, maar omdat ze op een gegeven moment op hun buik kunnen rollen en de kans op verstikking iets groter is op die manier, wordt het nu aangeraden een baby op de rug te leggen. Veda slaapt dus ook op haar rug, en een baby kan een plat achterhoofd krijgen op die manier, maar je moet er proberen op te letten dat het hoofdje de ene keer naar de ene kant ligt en de andere keer naar de andere kant. Als een baby constant naar bijv. links kijkt, dan kan hij/zij ook een platte zijkant krijgen. Dat noemen ze een voorkeurshouding. Veda heeft dat gelukkig niet, ze slaapt heel netjes beide kanten op.

We wachten wel 'rustig' af wat je krijgt hoor, een jongetje of een meisje :D Maar het kan idd een omschakeling zijn voor bepaalde mensen, maar ze wennen er vast wel aan! En 3x5 weken klinkt idd kort, en dat is het eigenlijk ook. En dan heb je zelf zo'n babietje, helemaal van jullie :)

Nijntje, succes dan met de rapportgesprekken!

Salapio, lekker aan het genieten van je vrije middag zo te lezen :)

All, ik heb Veda straks even wakker gemaakt, ze sliep al heel lang, haar temp was netjes en ze heeft haar hele fles leeg gedronken. Nu slaapt ze weer, dus tot nu toe weinig/geen last.

12. MyPrecious

@ Mosa, knap hoor dat Veda het zo goed doet :D ! Helemaal toppie. Oh ik ben zo happy he straks gewoon nog maar 3x 5 weken het klinkt nog mooier als een ander het zegt hahaha. Zo'n voorkeurshouding is dan echt minder bij zo'n kleintje ja, ik wist daar nog helemaal niets vanaf.

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Komt allemaal vanzelf hoor, ik wist hier van te voren eigenlijk ook niets van af.
    Dus nog een keer: nog maar 3x5 weken :D

14. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Hoi dames!

@afrola ow jeej in een koud huis, dat is niet zo fijn! wel goed van je hoor flink aan het schilderen!! en heb je de verwarming toch nog stiekem aan gedaan??

hai werkt in de wegenbouw, en was dus heel veel vrij i.v.m. de vorst, hij zit altijd voor een paar weken/maanden op de ene plek tot dat het project af is, dan gaan ze weer ergens anders heen, en werkt hij ook weer met andere mensen.

nu was het zo dat hij al een tijdje voor de vakantie in die fabriek werkte, (dat moet ook af en toe) dus hadden ze alle gegevens al van hem, enzo, maar blijkbaar wissen ze die gegevens elk nieuw jaar, en moet je dus opnieuw een soort veiligheids cursus volgen en flim kijken enz, voordat je word toe gelaten op die fabriek. nouja dat duurde te lang voor 1 dag, dus hoefde dat niet, kon hij weer naar huis! hahaha

@mosa, fijn dat veda het gewoon goed doet en dat ze niet te veel last lijkt te hebben van haar prikjes :) fijn hoor!

@nijn, grappig is dat ja, sommige mensen denk het zeker te weten, en jij weet het lekker en denk je lekker nee FOUT hahaha;) ik zie het helemaal voor me!

@mp ik ook nog een nog maar 3x5 wekenn!!! woehoe!

@salapio, lekker relaxen hoor!!

@bubsie balen dat je minder moet gaan werken, wel doen hoor en lekker je rust nemen voor jezelf en voor de kleine! soms denk ik had ik ook maar wat rustiger aan gedaan, dan had feli misschien niet zo'n rottige start gehad! (heeft gyn ook nog gezegd tegen me) duss goed luisteren! hahaha;) en ik weet niet precies wat voor band je bedoelt, maar ik ehb er ook een gehad, want ik had heel veel last van mn rug, maar ik denk niet dat je die echt goed 2e hands kan gebruiken, want wie weet is degene die hem voor jou gebruikt heeft wel forser als jou, en dan is de rek er al veel uit? off is het iets totaal anders wat je bedoelt?

@sterre, leuk he heel die verhalen, feli kan er ook wat van hoor haha :) en leuk dat je alle precies bij houd van noah wanneer hij iets nieuws kan enzo, zou ik eigenlijk ook eens moeten doen bij feli...

@sheann hoe is het nu met kyano vandaag? gaat het al beter? ik hoop het voor jullie!!

@all

zoo hier lekker dagje gehad hoor :D ben lekker naar de stad gegaan, want hai was toch thuis, khep nog broekje en slofjes en vestje voor feli gekocht, slofjes waren maar 4 euro(wibra) en broekje en vestje waren ook afgeprijsd! altijd leuk natuurlijk!

ook nog zelf een nieuwe portemonee gekocht, was hard nodig, want had nu elke x een extra portemoneetje bij voor mn los geld, want dat was in mn oude portemonee helemaal stuk haha. enn een tripp trapp stoel gekocht bij de prenatal, met alle dingen die er bij horen (duurt nog lekker lang voordat ze hem kan gebruiken, maar maakt niet uit toch:p) en owja ook een zwempak voor mezelf, een paarse van de hunkemuller, was echt wel nodig een zwempak ipv bikini na de zwangerschap... jammer maar helaas! hahaha.

feli heeft het ook super goed gedaan vandaag!! ik denk dat ik misschien gwoon zelf ook de fles te snel gaf, of te snel dacht dat ze echt wel honger had, want vandaag heeft ze dus om 7, 11, 15, 19 fles gedronken, en dan dalijk dus weer om 23, dus super schema d8 ik zo hahaha.

maar ik denk dat ik hem morgen probeer om 6,10,14,18,22 want ik moet als ik ga werken feli ook al de fles om 6 uur geven.

maar kben al super blij dat het vandaag zo goed is gegaan!!

nu ga ik dr weer ff op bed leggen, want ze is weer moe!

fijne avond allemaal!!

15. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

Ik kom weer eens even voorbij wippen.
    Nog altijd hoog-zwanger.
    M`n schoonzus die hetzelfde dag was uitgerekend (15 januari) wordt donderdag geholpen om te bevallen.
    Haar kindje ligt in stuit dus ze weten nog niet of het natuurlijk wordt of keizersnede.
    Ik wordt donderdag dus tante, leuk he? :D

Voor de rest heb ik hier niets bijgelezen, zal ik zo eens een beetje doen. :)

Iedereen een knuffel van mij.

16. Sannehai

@woops hee meid! wat leuk dat je donderdag tante word! maar zijn ze er dan laat achter gekomen dat het kindje bij haar in een stuit lag?? of wou ze een stuitbevalling gaan doen? hopelijk komt jou meisie ook snel!!

@all

owja,ik lees dat ik dus ook niet de enige ben die al weer denkt over hoe een volgende zwangerschap zou zijn...echt dom misschien maar het hele er mee bezig zijn, (zelfs het tempen enal) lijkt net alsof ik daar allemaal weer zin in heb, en dan weer het hopen op een zwangerschap...maarrr hier wachte we ook nog wel even een tijdje hoor.. maar ik weet ook niet hoelang ik dat wachten vol hou! hahahaah, net wat mosa ook zegt, als je nu ook weet dat je er net zo lang over doet als de vorrige x (ik had helmaal niet zo te klagen met mijn 6 maandjes) maarja voor hetzelfde geld is het in 1x raak!

17. woops

woops Niet meer actief

Nee haar kindje ligt eigenlijk al heel de zwangerschap in stuit.
    Ze is zo onderzocht dat ze natuurlijk zou kunnen bevallen (gyn. zegt dat het past)
    Maar ja er is ook een kans op keizersnede, dus het is even afwachten.

Wel leuk hoor tante worden, is de 1e keer en waarschijnlijk ben ik ook heel snel mama dus allemaal druk hier.

18. woops

woops Niet meer actief

O jullie zijn al een beetje aan het denken over een 2e zwangerschap.
    :$ nou hier niet hoor, er komt geen 2e wondertje.

19. Sannehai

@woops willen jullie geen 2e wondertje omdat je man al 2 kindjes heeft of heb je er een andere reden voor? ( sorry beetje brutale vraag, als je niet wilt antwoorden of ht niet wilt zeggen, voel je niet verplicht!)

en het blijft hier w.s. voorlopig echt nog bij denken hoor! hahah:)

20. woops

woops Niet meer actief

Ik wil persoonlijk maar 1 kindje. :)
    Weet niet hoe ik het moet uitleggen maar er is geen gevoel voor een 2e, en ze zeggen ja maar over enkele jaartjes denk je er vast anders over.
    Denk het niet, maar ze zeggen zeg nooit nooit.
    Maar ik zeg nee, tegen twee. :p

Deel Deze Pagina