Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Hoi Meiden

Was ik weer na een paar drukke dagen op het werk. Ik kreeg de ene deadline na de ander dus ben blij dat ik morgen vrij ben.

Susan: Leuk dat hier ook mee komt beppen. Ik las net bij de temp meiden dat je nu in onzekerheid zit. Heb je alweer getest vandaag?

Melisa: Heerlijk dat je niet meer hoeft te werken.

Pookie: Aww meid, gecondoleerd. Sterkte de komende tijd.

Wops: Veel plezier morgen. Ik duim voor je dat alles goed is.

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Pookie, o jee, dat is nog hard gegaan :( Gecondoleerd, en goed van je dat je het toch positief kunt bekijken door te zeggen dat hij in ieder geval een heel leven achter de rug had. Maar het blijft natuurlijk erg rot, dus veel sterkte de komende tijd!

Melisa, wat heerlijk dat je tot je verlof niet meer hoeft terug te komen!

Wops, succes, maar ook veel plezier morgen bij de gyn! Hij zal wel opkijken :) Echo lijkt me nog érg vroeg, maar je weet het niet.

Sterre, fijn dat alles goed was bij de vk! Leuk dat ze nog zo jong is! Wel balen dat je suiker aan de hoge kant was, hopelijk is hij over twee weken lager!

Sheann, geniet van je vrije dag morgen, hopelijk wordt het net zulk weer als vandaag!

Fijne avond!

3. woops

woops Niet meer actief

Goede morgen meiden,

Ik heb vandaag weer getest, we gaan straks naar de gyn. en wilde toch echt zeker weten dat ik zwanger was.
    Lekker blond gedacht, maar goed.
    Hier de foto van de laatste test met de andere testen.
    Ik ben helemaal happy ermee.

Iedereen een fijne dag en hopelijk kom ik straks nog een keer maar dan met een echofoto.

Groetjes

4. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Ik had gehoopt dat het vandaag mooi weer zou zijn want ik moet nog buiten wat foto's maken voor mn werk. Maar helaas.
    Gisteren was het echt super weer. Jij nog iets leuks gedaan met je vriend?

Wops: Is niet raar hoor dat je nog een keer hebt getest. Heb ik ook gedaan :)
    Hoop dat je een echo krijgt, dat is zoo leuk.

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen meiden,

Wops, mooie test hoor! Veel plezier dan straks!

Sheann, volgens mij wordt het weer niet heel verkeerd hoor, hier komt in ieder geval het zonnetje al door. Ook lijkt er minder wind te staan dan gisteren. Wat voor foto's moet je maken dan, van de natuur?
    Gisteren hebben we éénjarige plantjes voor in de bloembakken gekocht, maar ik had niet echt mijn dag. Ik heb gisteren ook voor het eerst sinds ik zwanger ben een dutje op de bank gedaan, en toen was mijn hoofdpijn nog niet over. Dus verder eigenlijk weinig bijzonders gedaan, behalve lekker in de tuin zitten dan.

Iemand vroeg trouwens een tijdje geleden wat voor babykamer we besteld hadden. Dit is hem: http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... =885&m=885

Fijne dag allemaal!

6. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

Even snel, want moet weer naar m`n werk.
    Ben net terug van de gyn. en we hebben onze "Pooh" gezien.
    3mm groot is Pooh en over 2 weken gaan we kijken of hij goed gegroeit is.
    Even de echo, ben zo blij.
    Het kleine zwarte puntje is ons wondertje.

Tot vanavond, ben nu werken.

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wops, leuk dat je toch een echo hebt gekregen!
    Wat grappig, zo'n klein zwart puntje, dat ze het dan al kunnen zien!

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Oke, dames. Ik ga zo naar mijn schoonmoeder. Die heeft met moederdag mij een echo kado gedaan, maar wil dan wel graag mee. Ik vond het prima, maar hoe langer ik er over nadenk, hoe meer het me tegen staat. Ik vind het iets voor mijn man en mij samen. En te intiem om met mijn schoonouders te delen. Dus ik ga haar vertellen dat ik liever af zie van de echo op hun kosten. Vind het moeilijk, maar ik vind dat ik het moet doen. Omdat ze een deel van de uitzet betaalden zijn ze al meegeweest winkelen, dat is mijn grens. Lastig hoor!!!! Ze bedoelen het goed, maar ze dringen zich zo op!

9. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Mooie kamer hoor ;) Wij zijn er nog lang niet aan toe. Ben al wel een ontwerp voor de babykamer aan het uitwerken op de computer.Ik ben van plan om een strook langs de muur te schilderen met allemaal dieren, bloemetjes en bomen.
    Hier heb ik mijn inspiratie vandaan:
    http://www.woonidee.nu/voorbeelden.php? ... img_nr=514
    Ik denk dat ik alleen een strook maak en de kleur niet doortrek naar beneden anders wordt het te veel.

De foto die ik moet maken is voor een advertentie. Er moet een persoon op de foto met als achtergrond iets van natuur. Ik moet nog een geschikte locatie zoeken maar dat gaat wel lukken. Hier is het zonnetje nu ook doorgebroken :D

Wops: Oh wat leuk dat je al een echo hebt gehad.

Melisa: Dat is een lastige situatie maar wel goed dat je voor jezelf opkomt omdat het niet goed voelt. Sterkte, ik hoop dat ze het goed opvatten.

10. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Zo goed gesprek gehad. SChoonouders gaan wel mee naar de echo. Maar heb ze duidelijk gemaakt dat het me benauwd als ze zo veel voor ons willen doen en betalen. Hebben nu goede afspraken gemaakt. Dat lucht op!!!!!!

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Melisa, wat stoer van je dat je tegen je schoonouders hebt gezegd dat je het anders wilt! Heel goed van je hoor! En gelukkig hebben jullie nu goede afspraken gemaakt, dat zal zeker opluchten! Dus petje af =D>

Sheann, er zit vaak minimaal 12 weken levertijd op, dus zo lang moet je ook niet wachten met bestellen (als je een compleet kamertje in een winkel besteld althans). Bij ons komt hij in week 32, dus dan ben ik al zo'n 27/28 weken. Dat vind ik niet supervroeg.
    Wat een leuk idee, zo'n strook! Ziet er erg leuk uit op die site! En daar kun je je creativiteit wel in kwijt :)
    Is het nog gelukt met de foto maken? De natuur is nu natuurlijk erg mooi, met al die frisse groene blaadjes!

12. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Ik ben niet van plan om een kamer te bestellen in de winkel. 12 weken is wel erg lang om te wachten.

Met de foto is ook alles goed gekomen. Ik heb er in totaal 75 gemaakt dus ze hebben genoeg om uit te kiezen :D

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Nu eindelijk weer even tijd om te bij te lezen en te reageren.
    Tjonge wat vliegen de uren en dagne toch voorbij.
    Gisteravond ben ik naar een voorlichtingsavond geweest over borstvoeding. Was wel leuk, maar duurde wel lang. De vrouw die de voorlichting gaf hoorde zichzelf wel graag praten zeg maar, beetje langdradig!
    Dit is een cursus van 3 avonden, de volgende is op 10 juni, elke avond een ander thema. Nu was het de kraamtijd.

Pookie, gecondoleerd met het overlijden van je opa.
    Veel sterkte toegewenst!

Wops, wat een mooie testen heb je zeg! het wordt echt duidelijk steeds donkerder. Leuk om te zien!
    Mooie echofoto ook :D Nog zo klein, maar ik zie het wel al duidelijk!!!

Susan, gefeliteerd met je zwangerschap!

Melisa, hoe gaat het nu met het prikken. Hopelijk valt het allemaal een beetje mee en gaan ze wel helpen!

Afrola, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met de arbo-arts!

Het werken bevalt me eigenlijk wel, maar ik ben wel steeds heel erg moe als ik thuis kom. Het aandacht geven aan de kinderen vergt me meer energie dan ik zou willen en als ik thuis ben zijn er hier weer 2 poezen die ook willen kroelen...... Die zitten nu ook hier weer klaar om een kroel te stelen zodra ik me beweeg door de kamer. Vermoeiend allemaal!!
    Gelukkig is het alweer donderdag,morgen nog een dagje...
    Wel een teamuitje morgen, dus niet vroeg thuis....... Ik ga eerst fietsen op het eiland Tiengemeten en daarna gaanw e uit eten. Gelukkig met eigen vervoer, dus ik kan weg wanneer ik het zat ben!

Nu gaan manlief en ik even naar de patatzaak, heerlijk patat eten, daar heb ik nu trek in zeg :D

Groetjes, Hanna

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo meiden,

Hoe gaat alles hier?

@ Mosa, wat leuk een plopgevoel in je buik, dat zou heel goed de baby kunnen zijn. Spannend hoor! En lekker de tuin aangekleed met plantjes! Gezellig hoor!
    Mooie babykamer hebben jullie trouwens uitgezocht!

@ Melisa, fijn dat bij jou ook alles goed is gegaan bij de arbo-arts :) Lastige situatie met je schoonouders. Wel fijn dat het gesprek met hen goed is gegaan en dat je goede afspraken hebt kunnen maken :)

@ Sterre, Fijn dat je er weer een goede echo bij hebt. En ook al zo'n snelle groeier, wel jammer dat de placenta zo ligt dat het wat langer duurt voor je hem/haar gaat voelen. Maar voorlopig nog genoeg echo's om dat goed te maken ;). Wel ontzettend balen van je suikerwaardes in je bloed. Hopelijk valt het bij de volgende meting toch wel weer mee!

@ Pookie, gecondoleerd met het verlies van je opa :(. Ook al is het beter zo, het is toch altijd vervelend om afscheid te moeten nemen, sterkte!

@ Wops, fijn dat je op de eerste echo al wat kan zien, al moet je wel goed kijken ;) Toch een leuke bevestiging van de test!

@ sheann, mooie foto kunnen maken? Het was hier ieg heel mooi weer :) Met 75 zit er vast veel mooie tussen :)

@ Hanna, fijn dat het werken weer bevalt! Wel vervelend dat het je zoveel energie kost. Let voor op jezelf en neem op tijd je rust!

@ all, ik ben weer helemaal kapot, maar gelukkig hoef ik, behalve wat eten koken voor mezelf, niets meer te doen vandaag :). Gister een heel gezellig dagje gehad. Mijn moeder was langs gekomen om mijn balkon op te fleuren. We zijn samen naar het tuincentrum gegaan hebben plantjes uitgezocht en daarna hebben we ze op het balkon in bakken en potten gedaan. Ik heb maar een beetje geholpen, ik mocht me er niet teveel mee bemoeien... Verder gezellig gekletst :) Het balkon ziet er nu weer gezellig en fleurig uit :D
    Morgen nog een dagje werken en een feestje van het werk. Aan de ene kant heb ik wel zin om te gaan, want is altijd wel heel gezellig.. aan de andere kant vraag ik me af in hoeverre ik het vol ga houden :( Vanavond maar vroeg naar bed en gelukkig is het daarna alweer weekend om bij te komen ;) .

Fijne avond allen!

15. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Oja, vandaag 20 weken :D . Zo ongeveer op de helft dus en dat is best een leuk idee :whistle: . En met verlof begin of halverwege augustus komt :baby: etc. voor mijn gevoel al wel snel dichtbij. En heb nog een hoop te doen aan de babykamer :eek:
    We zijn er mee bezig dus het komt vast wel goed ;)

16. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Afrola: gefeliciteerd met de helft :whistle: :whistle: :whistle:
    Volgende week de 20 weken echo, spannend.

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sheann, wauw, 75 foto's! Dan zal er inderdaad wel wat tussen zitten! Wie heb je als model gebruikt?

Hanna, leuk dat je zo'n borstvoedingscursus volgt, lijkt me best leerzaam! Ik kan me voorstellen dat het werken nu wel vermoeiend wordt, wanneer gaat je verlof in?
    Veel plezier morgen met je teamuitje!

Afrola, gefeliciteerd met je 20 weken :D Dat gaat hard! Alweer op de helft, leuk hoor! Wanneer heb je de 20 wekenecho?
    Leuk dat je het balkon opgefleurd hebt, zo gezellig is het dan! Hebben jullie een groot balkon? Hopelijk hou je het inderdaad morgen een beetje uit op het feestje van je werk, veel plezier alvast!

Omdat ik de laatste tijd nog steeds moeite heb met eten, veel dingen staan me nog tegen in combinatie met mijn toch al veel dingen niet lekker vinden, ben ik nu telkens druk op zoek naar recepten die me wel lekker lijken. Dus ik ben helemaal druk op kookgebied :) Vanavond mie met varkensfilet, chinese kool, bosuitjes en cashewnoten. Was erg lekker!
    En we konden nog lekker buiten eten ook, heerlijk is dat toch!

18. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Ik heb natuurlijk een van mijn zusjes als model gebruikt en eentje ging er mee als assistent :) 75 foto's klinkt veel maar je zit er snel aan. Ik zag net dat mijn zusje er alweer 30 heeft verwijderd omdat ze niet goed genoeg waren. Stinkerd!

Eten blijft bij mij ook nog een lastig gebeuren. Mijn vriend vraagt altijd wat ik wil eten maar ik weet het gewoon niet meer. Vooral vlees vind ik erg stinken en niet te eten. Ik heb gisteren maar een feta salade met verse broodjes gegeten.

Jou gerecht met varkensfilet klinkt wel lekker. Zat daar nog een sausje/kruiden bij en heb je er iets van rijst of mie bij gegeten?

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
  20. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Het gerecht met runderreepjes klinkt ook lekker. Ik ga morgen spinazie, roomsaus met pasta maken.
    Vandaag ga ik lekker shoppen met mn zussen dus dan zullen we wel iets in de stad eten.

Deel Deze Pagina