Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Leuk en gezellig dat je gaat shoppen! Wij eten vanavond bij mijn ouders, die gaan morgen voor bijna 4 weken op vakantie. Ook gezellig, en we hoeven niet te koken :)

Ik maakte weleens pasta met een roomsaus, maar dan met asperges, ui en hamblokjes, maar ook dat stond me de laatste keer tegen. Stom is dat hè, je wilt het niet, maar toch kun je bepaalde dingen gewoon niet eten.

Maar veel plezier vandaag!

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Afrola, nog een wat late felicitatie met je 20 weken :D

Mosa, lekkere recepten hoor!! En wel handig dat je lekker bij je ouders gaat eten. Scheelt weer bedenken wat er gekookt moet worden ook he!
    Als mijn man 's avonds iets heeft op zijn werk eet ik ook vaak bij mijn ouders. Nog gezellig ook!

Voor mij zit de werkdag er al bijna op. Nog maar 20 minuten, tot half 12 en dan gaan we op teamuitje :)

Fijne dag!

groetjes, Hanna

PS Jippie, 25 weken :D

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, gefeliciteerd met de 25 weken :) Die 5 weken telkens zijn helemaal zo'n mijlpaal hè?!
    Veel plezier straks!

4. Nikita33

Nikita33 Actief lid

7 nov 2008
    196
    1
    0
    Hoi allemaal,
    Ik was ff snel bij de temp lijst met een gekke lijst, maar even later bleek ik zwanger te zijn :D En van Mosa werd ik attent gemaakt op dit topic.

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi Nikita,

Welkom hier :) Gezellig dat je mee komt kletsen!
    Hoe voel je je? Heb je al wat klachtjes of nog helemaal niet? En kun je het al een beetje bevatten dat je zwanger bent?

6. woops

woops Niet meer actief

@Nikita,
    Welkom en hartelijk gefelciteerd meid.

7. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Nikita: Heel erg GEFELICITEERD met je zwangerschap. Leuk dat er weer een meid mee komt kletsen.

Hoe is het met onze Wops? Ben je al iets minder emotioneel?

8. woops

woops Niet meer actief

Ja denk het wel, al hoe wel ik ook snel een traantje laat. :oops:
    Maar heb het wel beter onder de knie.

Ik heb me al bij van alles en nog wat aangemeld, het is nog vroeg, maar ik voel dat dit gewoon goed zit.
    Zal wel heel zuur zijn als het toch niet zo is.
    maar m`n gevoel ga ik maar achterna en die zegt "ga er voor, voor de volle 100%" dus dat doe ik ook.

9. Nikita33

Nikita33 Actief lid

7 nov 2008
    196
    1
    0
    Ja Buik pijn zo af en toe, 2x per dag ongeveer. Soms iets misselijk maar dat valt heel erg mee. En sinds gisteren doen mijn tepels pijn! Oei oei, zo gevoelig. En ik ben gek op kiwi's en tomaten, ik heb gisteren iets meer dan een halve kilo op.. "Ok nog 1 tomaat" :)

Ja na de eerste dag ben ik wel redelijk overtuigd dat ik zwanger ben, maar ik kan niet wachten tot de 12 weken! Ik heb gisteren een afspraak gemaakt bij de gyn om de uitslag van het bloedonderzoek te horen van dag 23. Ik bedoel ik heb nog niet voor niets bloed laten afnemen. En ik hoop dat we dan even kunnen kijken naar het kindje. Ik ben dan 6 weken en 4 dagen dus dan is er als het goed is wel een hartje te zien. [-o<

Ik ga zo naar school en het zal moeilijk zijn om mijn mond te houden.. Mijn meeste klasgenoten weten dat we bezig waren en 2 zijn zwanger, over de 20 weken volgens mij.

10. woops

woops Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik kom even gillen.
    Net m`n vader belde op of ik even naar m`n broer en schoonzus wilde komen voor een bakkie drinken.
    Ik zeg is goed en doe m`n schoenen aan.
    Ik onderweg denken wat kan er nu zijn.
    Nou hier komt ie.
    Ze zijn net zolang zwanger als ik, ook vandaag 5 weken.
    Nou hoe krijg je het voor elkaar.
    M`n ouders zijn dus ineens binnen 1 week 2x opa en oma geworden van een wondertje in de buik.
    Wat een giller he.
    Ik wist niet eens dat ze bezig waren.
    Ze hebben er alleen korter over gedaan dan wij.
    Wij 1 jaar en hun zeg maar 3 maanden, nou dit is wel zo toevallig.
    Nu maar hopen dat het bij ons alle2 goed blijft gaan en kunnen we samen zwangeren.
    Nou is dat wat of niet.
    Joepie de poepie.
    Moet helemaal aan het idee wennen maar wel geweldig toch.

Groetjes

11. Nikita33

Nikita33 Actief lid

7 nov 2008
    196
    1
    0
    Nou Wops, dat is wel heel erg toevallig!

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nikita, gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier!!

Wops, nou zeg dat is nog eens leuk!! Precies even lang zwanger met je schoonzus :)

Mijn teamuitje was niet zo erg handig....... Ik zou gaan fietsen op het eiland Tiengemeten, ik dacht, dat lukt me nog wel makkelijk.
    Blijkt dat we eerst een half uur moeten lopen. Ok, is te doen........ Maar gaat die gids 1,5 uur met ons lopen :( Ik was kapot!!!
    Nu wandel ik wel met mijn zus elke week, maar dan hooguit 3 kwartier.....
    Gelukkig was het etentje wat we vanavond ook nog hadden wel heel erg lekker :D
    Nu ben ik heerlijk thuis!! WEEKEND !!! :D

Groetjes, hanna

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

ook hier een posi test na mijn mk op 18 april!
    erg spannend dus, maar we zijn erg blij! :D

@wops: jeeetje wat leuk! :D

@mosa: dank je voor de tip over dit topic! :D

liefs rebbel

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Rebbel, heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap!!
    Zeker spannend!!

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Pookie: Sterkte met dit grote verlies!

@Mosa: Leuk babykamertje! Die had ik ook al zien staan, vind het glas in lood zo leuk.

@Hanna: Jezus zeg....dat is een fanatiek teamuitje geweest, ik zou het je niet nadoen i.i.g. Nu lekker genieten van je weekend!

@ Rebbel & Nikita: Allebei super gefeliciteerd! Nikita: Bij mij was er ook een hartje te zien, ik was 6.6 wkn dus denk dat jij hem ook wel te zien krijgt.

@Wops: Haha nou dat is toch wel heel toevallig zeg! Wel leuk joh, lekker samen zwangere.

@Afrola: Gezellig zeg dat je het balkon lekker opgefleurt hebt. Hier ziet de tuin er echt niet uit. Ik mag niks en mijn vriend zit nog steeds met z'n knietje. Denk dat ik binnenkort toch maar een paar handschoenen aantrek want het is echt niet om aan te zien :oops: Buren zullen ook wel denken.

@All: Wij hebben gister een wandelwagen gekocht. Was een showmodel en flink afgeprijsd. Hij is van Joolz, echt super dingetje. Hij staat in de woonkamer zodat ik er de hele dag naar kan kijken haha...tis bijna jammer dat we em nog niet kunnen gebruiken, hij is zoooo leuk.

Liefs!

16. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo allemaal,

Wat een goede berichten lees ik zo aan het begin van het weekend :D !

@ Nikita en Rebbel, supergefeliciteerd :D. Gezellig dat jullie hier ook mee komen kletsen!

@ sheann, wat leuk dat je je zus als model hebt gebruikt, wel een eigenwijs model die snel foto's wist :) ;). Jammer dat je nog steeds zo last hebt van luchtjes, maar ws neemt dat de komende dagen/weken echt wel af en kun je weer wat meer verdragen :)

@ Mosa, vervelend dat je nog steeds moeite hebt met eten. Het gerecht wat je ging maken klinkt lekker, beetje aziatisch. Mijn afkeer van eten is bij mij wel iets minder geworden maar ik moet met sommige dingen ook erg oppassen. Maar licht verteerbaar eten, zoals aziatisch, vindt ik toch wel het lekkerst

@ Hanna, gefeliciteerd met de 25 weken, de tijd gaat stiekem toch wel snel he?!
    Balen dat het teamuitje zo raar georganiseerd was dat ze niet gewoon vertelde wat ze gingen doen. Kan me voorstellen dat je er kapot van was, gelukkig kun je uitrusten in het weekend ;)!

@ Wops, fijn dat alles zo goed valt, dat gevoel lekker vast houden, meestal voel je dat heel goed aan! Superleuk dat je samen met je schoonzus zwanger bent en ook een supertoeval dat jullie gelijk oplopen, hopelijk loopt alles goed met jullie beiden, want het lijkt me best wel gezellig om zo samen zwanger te zijn :D

@ Sterre, leuk dat jullie een wandelwagen hebben gevonden, geniet er maar van nu die in de woonkamer staat ;). En wat de tuin betreft, het is altijd erg leuk als de tuin er goed bij staat maar soms lukt het even niet om hem onder handen te nemen. Ik zou de tuin wel vooral voor jezelf leuk en gezellig maken en niet voor de buren hoor ;)!

@ all, heerlijk weer weekend! Wel jammer dat het weer even niet heel lekker is maar volgende week beloofd weer een warme week te worden :whistle: 8) .
    Gister werkuitje gehad en het was gezellig, redelijk goed volgehouden alleen moest ik veel staan en dat werd me opgegeven moment toch te zwaar en toen ben ik maar naar huis gegaan, maar toen waren er al heel wat die op huis aan gingen dus ik was niet de eerste :).
    Vandaag nog wel moe ervan, lig nu nog lekker op de bank terwijl mijn mannetje boodschappen doet. Wel met goede reden, vanmiddag/vanavond hebben we weer een verjaardag en het is niet helemaal duidelijk hoe laat het daar wordt dus ik moet zorgen dat ik niet helemaal kapot ben voor we weggaan ;)

Fijne dag allemaal!

17. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Wops: Wat leuk dat je broer en schoonzus ook zwanger zijn. Kunnen jullie lekker samen zwangeren.

Rebbel: Leuk dat je hier meer mee komt kletsen. Het wordt nog druk hier.

Sterre: Die wagens van Joolz zijn echt leuk, welke kleur heb je? Ik vind Joolz trouwens ook een leuke naam voor een meisje :)

Afrola: Het gaat al ietsje beter met de luchtjes en de misselijkheid maar zal blij zijn als het het een keer echt over is. Mijn zusje heeft helemaal nergens last van :( Ik zeg iedere keer dat komt wel maar ze is nu ongeveer 9 weken en nog steeds niks, die bofkont.

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden ,

Lekker uitgeslapen vanmorgen en druk bezig geweest, beneden de boel schoongemaakt, boodschappen gedaan en de was gedaan. Nu is het rusttijd :D

Sterre, wat leuk dat je een kinderwagen hebt gekocht zeg!

Ik had mijn eerste echo met 6 weken precies en toen zag ik ook het hartje al kloppen :D
    Gelukkig wel zeg, al zeggen ze dan dat het nog wel erg vroeg is, je bent toch wel heel erg gerustgesteld als je een knipperlichtje ziet op het scherm!

Afrola, goed idee hoor, even uitrusten! Fijn dat je de boodschappen niet hoeft te doen!

Wij gaan vanavond eten bij vrienden. Heel gezellig hoor, maar wel een beetje druk..... Morgen verjaardag van mijn schoonvader en dat was dan het weekend alweer. Soms schiet de tijd zo tussen je vingers door heb ik weleens het idee! Maar goed, het zijn wel allemaal leuke dingen en volgende week heb ik maar 3 werkdagen, donderdag en vrijdag lekker vrij.
    Vrijdag wordt de babykamer in elkaar gezet :D Ik kijk er zo naar uit!
    We hadden de kamer al gekocht bij mijn vorige zwangerschap, die helaas mis was gegaan, dus dit kamertje staat al heel lang te wachten in de schuur.
    Ik kan niet wachten tot vrijdag!!!!!!!!!

Fijne dag allemaal!

groetjes, hanna

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    dank jullie wel meiden!
    pfff... ik heb nu ineens wel veel topics om bij te houden! :D

liefs rebbel

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Eindelijk weer even tijd om te reageren. Ik ben erg druk geweest (zonder te druk te zijn :) ), maar nu vonden we het wel even genoeg. Mijn vriend en ik hebben de hele komende week vrij genomen om de buitenkant van het huis te gaan schilderen. Verder zijn we van plan om het hele huis eens goed op te ruimen en ook veel dingen weg te gooien.
    Net hebben we alle kleding uitgezocht en we doen superveel weg. Al een paar jaar niet echt uitgezocht, dus dat zitten er veel kledingstukken bij die we al een tijd niet meer hebben aan gehad.
    En de tijd van korte rokjes en zo ligt nu wel echt achter me :) We hebben nu 2,5 grote vuilniszakken vol verzameld, dus straks even in de kledingcontainer gooien.

Wops, leuk dat je schoonzusje ook zwanger is, en wel érg toevallig dat ze even lang zwanger is! Heb je een goede band met haar?
    Wat is eigenlijk een bijeenkomst van/voor Thebe, wat in je onderschrift staat?

Nikita, hihi, zolang je gek bent op kiwi's en tomaten kan het geen kwaad natuurlijk! Hopelijk blijven het gezonde producten!
    Hopelijk krijgen jullie inderdaad binnenkort een echo, maar het lijkt me van wel hoor.
    Wat voor opleiding doe je als ik vragen mag? Heb je je mond kunnen houden?

Hanna, jeetje, wat een wandeling! Ik kan me voorstellen dat je kapot was! Gelukkig was het etentje wel leuk en lekker!
    Hoe is het met jullie kat? Niet meer weg gelopen?
    De tijd gaat inderdaad erg snel, vooral de weekenden! Maar gelukkig is komende week in ieder geval een korte werkweek, dat is wel lekker. Wat leuk dat vrijdag de babykamer in elkaar gezet wordt, een spannend moment lijkt me!

Rebbel, welkom hier :) Wat heerlijk voor je dat je zo snel weer zwanger bent!

Sterre, wat leuk dat jullie een kinderwagen hebben gekocht, en die korting is alleen maar mooi meegenomen natuurlijk! Wat voor kleur hebben jullie gekozen? Leuk dat je hem in de woonkamer hebt staan :) Ik heb hem op de toekomstige babykamer staan, en ik ga er ook regelmatig een kijkje nemen.
    Hoe gaat het verder met je vriend? Mag hij nog steeds helemaal niets?

Afrola, fijn dat het werkuitje gezellig was, hebben jullie nog iets leuks gedaan of was het meer een borrel?
    Veel plezier op de verjaardag, hopelijk voel je je een beetje fit!

Sheann, wat gemeen dat je zusje nergens last van heeft en jij wel! Zo kun je zien dat het volgens mij gewoon gewoon toeval is, en niet erfelijk.
    Heeft je zusje eigenlijk al een echo gehad? Hopelijk is bij haar ook alles goed!

All, vanmorgen heb ik mijn eerste positiekleding gekocht :D Ik vond het ook wel raar om dingen te passen, daarin had ik helemaal een flinke buik vond ik.
    Uiteindelijk heb ik een jurk, twee shirtjes, een hemdje, een vestje en een spijkerbroek gekocht. De spijkerbroek vond ik eigenlijk veel te duur, maar eindelijk vond ik een broek die lang genoeg was, dus toch maar gekocht. Wel vreemd, met zo'n buikband. Hij zat wel meteen superlekker, ik merk nu ook wel dat mijn eigen spijkerbroeken iets te strak gaan zitten.
    Vanavond gaan we bij mijn broer voetballen kijken (play-offs van de competitie, dus Feyenoord :) ), dus dan trek ik hem aan. Dan kan ik even wennen aan hoe hij zit. Morgen hebben we een burenborrel en dan vertel ik ook daar dat ik zwanger ben. Dan kan ik meteen nieuwe kleren aan :)

Fijne avond allemaal!

Deel Deze Pagina