Hoi meiden, Ik heb het zo druk gehad..... Nu eindelijk tijd om hier weer bij te lezen en wat een leuk nieuws allemaal! Mosa, gefeliciteerd met jullie meisje!! Heel erg leuk hoor, en voor mij is dit 100 % een meisje hoor! Mooie echofoto's !! Wops, weer een mooie test zeg! Succes met het plassen in de kannen Afrola, dit wordt echt een merendeel meisjestopic Gefeliciteerd met jullie meisje!! Op naar de roze inkopen!! Wij, of in ieder geval ik, hadden een rustig dagje gepland maar hebben intussen het volgende gedaan: - de inloopkast (is onze kledingkast) helemaal opgeruimd/uitgezocht/schoongemaakt. - de babykamer leeggeruimd en wat uitgezocht - de box in elkaar gezet JIPPIE Hij is zo leuk! - de babykamer uit de schuur gesleept. Die wordt morgen in elkaar gezet! Wel een voldaan gevoel, maar nu is de energie echt opperdepop. Gelukkig hebben we makkelijk eten vanavond... pizza of patat! Groetjes, Hanna
@ Wops, ja succes meid, hartstikke goed dat je het doet! (Ik heb er echt geen plaats voor anders zou ik het ook wel doen) @Hanna, goed dat je hebt opgeruimd zeg! Wow en superfijn dat je lekker met babyspullen bezig bent geweest Pfoe ik heb vanmiddag ook even lekker geslapen, ik was opeens moe! Mijn vriend en ik hebben deze week vrij, we zouden eerst naar Berlijn gaan maar dat kon niet doorgaan omdat de hond van mijn moeder ziek was, kennelhoest. En dus hadden we geen oppas voor onze hondjes. Het oude beesie van 14 is nu trouwens weer opgeknapt gelukkig.
Pookie, wat leuk dat je morgen de 20 wekenecho hebt! En ook wel spannend natuurlijk! Maar hopelijk ziet alles er goed uit! Veel plezier en succes in ieder geval. En ik kan me voorstellen dat je hoofd er vorige week niet naar stond, met de crematie. Was het mooi? Hanna, dus de streepjes op de echo herken je wel van julle meisje? Nou nou, zo te lezen ben je inderdaad druk geweest, maar dat geeft vaak ook wel een lekker gevoel hè? En wat leuk dat jullie de babykamer morgen in elkaar gaan zetten, dan is het ineens zo echt lijkt me Veel plezier dus! Nikita, jammer dat jullie tripje naar Berlijn niet doorging, maar met een ziek dier kan ik me dat wel voorstellen. Gelukkig is hij weer helemaal opgeknapt! En thuis vrij zijn is natuurlijk ook erg lekker. All, vanmiddag weer eens voetbal gekeken (Feyenoord), maar het was weer helemaal niks Verder was het wel gezellig. Buiten voetbal een lekker rustig dagje gehad.
Nikita, in het begin was ik ook steeds heel moe hoor. Lekker even slapen en eraan toe geven als het kan natuurlijk. Wel fijn dat je nu vakantie hebt! Pookie, veel plezier bij de echo morgen! Mosa, ja heel herkenbaar hoor. Ik kende de meisjesecho al van wat ik bij mijn zus had gezien van mijn nichtje. Vlak voor onze geslachtsbepalende echo had ze die aan me laten zien en toen zag ik dit ook bij mijn eigen echo. De echomevrouw deed nog ene beetje alsof ze het nog niet zeker wist, maar ik had het lekker al gezien Tja, Feyenoord he..... hier ook echte fans, maar dit was niet erg best vandaag! Op naar het volgend seizoen maar weer! Hoop doet leven zeggen ze toch??
Hanna, grappig dat je zelf al zag dat je een meisje gaat krijgen Ik weet dat je zus 4 kinderen heeft, maar hoe veel jongens en meisjes heeft ze? Feyenoord was inderdaad niet best. Ik dacht dat het nog wel goed zou komen, omdat het vandaag écht moest maar helaas. Gelukkig kan ik er niet wakker van liggen, inderdaad volgend seizoen beter.
Mosa, inderdaad grappig dat ik het al zag. En ik was er nog zo van overtuigd dat het een jongetje zou zijn hahahahah. Kon ik alvast een beetje voorwennen! Mijn zus heeft het netjes om en om gedaan, jongen, meisje, jongen, meisje. Goed verdeeld toch? De jongste is dus een meisje en dat is wel leuk voor ons meisje. Alhoewel ik ook een nichtje heb (van mijn oudste zus) die het heel goed kan vinden met het oudste jongetje van mijn tweelingzus, dus je weet maar nooit hoe het loopt he. Tussen kinderen moet het ook maar klikken!
Mosa: Tja het is ook best veel als je het allemaal achter elkaar op noemt. Die trap wordt zeker nog een hele klus maar gelukkig is het er maar eentje. Pookie: Ik wist niet dat verf op waterbasis minder mooi wordt. En het is ook nog eens twee keer zo duur. Wat ik wel fijn vind is dat je dan geen gerotzooi hebt met kwasten in de terpentine en het scchoonboenen van je handen en vaak ook mijn haar Succes bij de 20 weken echo vandaag. Willen jullie weten wat het wordt? Nikita: Jammer dat je niet naar Berlijn kan. Maar hier in dit kikkerlandje is het ook super weer dus kan je hier ook genieten.
Goedemorgen, Hanna, tuurlijk is het zo dat het maar moet klikken tussen kinderen, maar het is voor jullie meisje wel leuk natuurlijk dat ze al veel neefjes en nichtjes heeft. Sheann, hier is het op dit moment geen mooi weer hoor, het regent flink! Maar tegenwoordig denk ik dan maar zo: goed voor de tuin Enne, Pookie al wat het wordt hoor Pookie, nogmaals succes vandaag!
Joehoe, ze zijn nu bzig om de babykamer in elkaar te zetten De commode stond nog in elkaar in de schuur, maar past helaas niet door het trapgat (oud huis), dus moet nu eerst nog uit elkaar gehaald worden. Gelukkig heeft mijn man hulp van mijn schoonvader. Heel fijn dat hij komt helpen! Pookie, om hoe laat heb je de echo? Groetjes, Hanna
Jaja mensen, over 1,5 uur vertrekken we naar Palingdorp voor de echo. Eerst nog even een aardbeientaart halen bij de HEMA en nog een vlaai of zo want vanmiddag komt de visite voor mijn verjaardag. Zo ff spammen al is het niet leuk weer een jaar ouder te zijn en een oudere moeder, maar het is niet anders dus we maken er toch maar een feestje van!! \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ @Sheann; kennelkuch, heel vervelend vooral bij zo'n oud beestje het gaat vaak moeilijk weg. Mijn mormeltje had er ook last van ( is nu wel een tijdje dood maar wel 15 1/2 geworden). Sterkte enne wat voor een hondjes heb jij?????????????? Ik nu alleen soms weekend leasehond, werk fulltime en die hond heeft verlatingsangst dus dat is geen goede oplossing.
@ Pookie, ik neem aan dat je het tegen mij hebt? Ik heb even een foto in mijn album gezet van mijn keffers, 1 van de sphynxen staat er ook bij. Ik heb 1 Chihuahua, 1 Chihuahuamix en en Chineese naakthond- JackRussel kruising. Oooh en natuurlijk van harte gefeliciteerd! =D> Gisterenavond ontdekte ik dat ik duidelijke aders op mijn borsten krijg, wat wonderbaarlijk hoe een lichaam reageert he?
Mosa: Hier schijnt het zonnetje volop. Je mag wel ff langs komen, op mijn balkon passen precies twee stoelen Pookie: Ik denk dat je in de war bent want ik heb geen honden. Ik ben zelfs een beetje bang voor honden Ow je had het tegen NIkita
oeps bedoelde Nikita, vergeef mij hoofd een soort vergiet momenteel Leuk chi-tjes. Mijn ouders proberen nu met hun chihuahua te fokken, helaas is het eerste nestje misgegaan en kwamen de 2 pups dood ter wereld Zelf heb ik meer met het andere ras dat mijn ouders fokken, coton de tulears vind ik ff meer hond. En ja ze hebben ook meer vacht en daar houd ik van. geen chinese naakthond dus voor mij, of het moet een powderpuff zijn. @Sheann; ook excuus maar je hoeft niet bang te zijn voor deze kleine keffers hoor! En geniet lekker in het zonnetje!
Goedemorgen meiden, Wat zijn jullie lekker actief vanochtend . Gister nog lekker gefietst, iets minder lang dan gepland (het begon er dreigend uit te zien) maar was eigenlijk precies goed voor mij. Was wel lekker, daarna lekker rustig in huis aangerommeld en vroeg naar bed, weer lekker lang geslapen . @ Pookie, Gefeliciflapsteert , op naar een mooie dag vandaag \/ en succes vanmiddag bij de 20-weken echo! Oh we zijn er nog niet helemaal over de naam uit hoor, maar hebben nu in elk geval 1 naam die we allebei mooi vinden en we blijven nog verder nadenken, je weet nooit wat je nog meer bedenkt of tegenkomt @ Hanna, veel plezier met het in elkaar zetten van de babymeubels en dan de babykamer inrichten. Leuke dag dus voor jou ! @ Mosa, een paar weken afkicken van het voetbal tot het nieuwe seizoen weer begint? Hopelijk dan wat meer succes voor je favoriete ploeg @ sheann, hier schijnt het zonnetje ook, maar de dikke donkere wolken beloven niet veel goeds We gaan hier zo naar de woonboulevard, effe naar de IKEA en naar prenatal... Ik heb er zin in !
Hoi meiden , Hier ook het zonnetje gelukkig. We boffen maar met die vrije dagen! Pookie, gefeliciteerd met je verjaardag!! Fijne dag!! Enne 31... is niet oud hoor Afrola, veel winkelplezier!!! De babykamer vordert gestaag. Mijn man kon de schroeven niet vinden van de kast en ik zat bij de kapper.... op de terugweg even gebeld en gelukkig wist ik nog waar ze lagen. Pffffffffffffffff Wordt een heel leuk kamertje! Alleen moet ik altijd erg wennen aan de ruimte, die minder wordt als de meubels erin staan..... Ik kan me daar van te voren ook nooit een voorstelling van maken. Groetjes, Hanna
Pookie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag Veel plezier! Nikita, die aders zijn inderdaad apart! Bij mij vallen ze de ene keer meer op dan de andere keer, maar soms zijn ze superduidelijk. Dan lijken mijn tepelhoven ook iets meer opgezet zeg maar. Sheann, inmiddels heeft de zon hier ook wel iets geschenen hoor Het is heel wisselvallig, want net regende het weer. Afrola, leuk dat jullie naar de woonboulevard gaan! Veel plezier, hopelijk zien jullie leuke spulletjes! Hanna, leuk dat het opschiet met de meubeltjes! En het is natuurlijk logisch dat de kamer zo kleiner lijkt, met de meubels erin. Het zijn allemaal ook best grote meubels vind ik. Neem je er een foto van als het klaar is? All, hier druk aan het opruimen. Nu even pauzeren en zo weer verder, dus tot later!
Dank u dank u voor de felicitaties, maar ik ben bang dat mijn leeftijd op de site morgen anders is echo was een succes, wat ontzettend leuk om het frummel zo groot in beeld te zien met al die bewegende ledematen en een happend mondje en zo. Gelukkig is het nog steeds een meisje, nachtmerrie vannacht was dat het ineens toch een jongen was. Waren we helemaal teleurgesteld dat we onze mooie meisjesnaam niet konden gebruiken @Hana; leuk de kinderkamer inrichten, en tja volgens mij moeten nieuwe meubeltjes altijd nog in elkaar gezet worden dus dan hebben jullie nog mazzel. maak je wel een foto van het eindresultaat????????? Ik ben zo nieuwsgierig wat we er allemaal van gaan maken. o ja we mogen in week 32 weer voor een echo, de niertjes waren iets te groot 0,6 ipv max 0,5 cm dus we moeten een keer extra komen . Mogelijk maakt onze meid anders na geboorte meer kans op een blaasontsteking. Dus als dat alles is gaan wij met veel plezier nog een keer binnen gluren! Ik zal kijken of hubby de fotootjes naar mij wilt mailen zodat ik ze in mijn album kan zetten, doe dat wel morgen want anders kan ik dan waarschijnlijk weer opnieuw beginnen. Groeten nu ga ik soep afmaken en visite afwachten!