Hoi meiden, zo even in mijn pauze... @ Sannehai, handig dat je naaste collega's weten dat je zwanger bent. Is toch wel fijn als je weer eens naar de wc moet rennen of continu crackers eet. Toen ik op mijn werk aan de crackers begon had een collega van mij het door. Zij heeft dat wel pas verteld toen ik vertelde dat ik zwanger was @ pookie, lastig is dat he dat je vantevoren niet weet of en hoe misselijk je deze dag weer bent. Maar idd de zwangerschapskwaaltjes zijn meestal wel een geruststelling hoe vervelend ook @ Mosa, zo een spannend avondje gister. zwanger zijn terwijl het bij familie niet lukt lijkt me idd best lastig. Wel fijn dat ze tegenover jullie zo positief hebben gereageerd Fijn een dagje thuis werken, kan me voorstellen dat je dat relaxed vindt met de reistijd die jij hebt @ Sterre, reuma das ook niet fijn. Hopelijk heb je vanavond een goede echo, krijg je een goede zwangerschap en heb je tijdens je zwangerschap niet al teveel klachten/problemen van je reuma. Je medicijnen mag je nu zeker niet gebruiken? Nog een paar uurtjes volhouden en dan mag je vast opgelucht ademhalen! Mijn dag begon ook minder, ik had me namelijk flink verslapen (werd ruim een uur nadat mijn werk af had moeten gaan wakker). En dat was dus geen goed voorteken, ben echt zo duf als een konijn vandaag. Kan me slecht concentreren en wil naar mijn bank toe . Maar goed moet nog even volhouden, moet toch wel iets van werk uitvoeren vandaag.
@Afrola: Oei je verslapen, kan me voorstellen dat je dan duf bent. Is niet prettig wakker worden en al helemaal niet als je al zo moe bent net als jij. Ik slik al 6 maanden geen medicijnen meer voor de reuma en het gaat eigenlijk best goed moet ik eerlijk zeggen. Soms zou ik nog weleens even terug willen grijpen maar dan ga ik gewoon optijd rusten of even een uurtje slapen. Heb me net al even gedouched. Heb een rok aangetrokken zodat ik niet helemaal met de billen bloot hoef vanavond haha. Had ik een tijdje geleden als tip gelezen hier op het forum en vond het wel een goeie. Word alleen rottig om mijn panty weer aan te trekken denk ik maar ja, pech gehad dan. Liefs!
Sterre, succes vanavond bij de echo! Mosa, ik kan me voorstellen dat het fijn is dat je het verteld dat je zwanger bent gisteren. Het lijkt mij ook erg moeilijk, maar wel fijn dat ze zo enthousiast reageerden. Lekker thuis werken.... dat zou ik ook weleens willlen Heb vandaag geen pauze gehad, de hele dag niet, omdat het regende Balen zeg.... hopen dat het morgen wel zo is! NU ga ik lekker even inzakken op de bank! Groetjes, Hanna
Hoi dames @mosa ja gelukkig had ik nog tijd, heb beschuit, krakers en knakkerbrood ( of hoe je dat schrijft haha) gekocht, dus kan er weer even tegen aan hahaha en owww heerlijk thuis werken, lijkt mij ook wel wat.. haha gaat alleen niet handig met 13 kids hahaah @sterre meid, ik denk ook dat het je hormoontjes waren en de stress voor de echo vanavond ik weet niet hoelaat je moet, maar misschien zit je nu wel naar jullie geweldige beeb te gluren! ook wel fijn dat je diep van binnen voelt dat het goed zit, snap dat je wel wat tastbaars nodig hebt hoor en ook echt vervelend van je reuma, maar gelukkig gaat het nog best goed zonder je medicijnen ik hoop dalijk een super blij berichtje van je te lezen over een super echo @afrola, aghh verslapen ieuw dat is echt vervelend! snap dat je heel de dag duf bent geweest ja! @hanna, hoe kan dat nou geen pauze? dat mag toch helemaal niet? of d8 je van het regent dus ik blijf wel binnen en werk verder? ik vind het altijd heerlijk als ik pauze heb hahaha ik ga zo ook eens lekker bankhangen nou meiden groetjesssss
jongens......eh meisjes, ik ben echt te moe en misselijk ( JA NOG STEEDS!) om te reageren. Alleen waar is STERRE? Ik wil weten of echo goed is.....
Sannehai, bij ons op school is het zo geregeld dat wij de overblijfmoeders zijn Dus als het regent moeten we met ze eten en normaal heb je dan etenstijd of 1x in de week pleinwacht. Rare zaak he? Maar verder is op school wel veel heel goed geregeld, 1x in de 6 weken eens een vergadering enzo Sterre: Hoe was het? Ik ben erg nieuwsgierig!
Ik kwam ook snel checken of er al bericht van Sterre was, maar helaas nog niet Hopelijk is alles goed! Afrola, wat vervelend dat je je verslapen had! Dan begint de dag zo gehaast hè?! Hopelijk slaap je vannacht goed zodat je morgen iets meer uitgerust bent! Pookie, sterkte met je misselijkheid, hopelijk heb je morgen een betere dag! Hanna, wel goed voor jezelf zorgen hoor! Helemaal geen pauze is natuurlijk wel zwaar! Ik had bij mijn ouders gegeten want mijn vriend had iets van zijn werk, kom ik net thuis heb ik een voicemailberichtje van mijn broer, hij wilde even weten hoe het met me gaat. Sinds zondag weet hij dat ik zwanger ben. Lief hè?!
Hey meiden, wat lief dat jullie zo aan me denken! Zal gelijk maar zeggen dat alles goed was, YAY! Ik was gisteravond in de auto op weg naar het ziekenhuis zo gespannen dat ik de tranen in mijn ogen had staan, verschrikkelijk. Moesten we ook nog een dikke 25 minuten wachten en komt er een bekende langs, die was daar aan het poetsen Natuurlijk gelijk vragen of we zwanger waren...hebben er maar een beetje omheen geluld. Toen de echo en 'het' kwam vrijwel direct in beeld, was heel duidelijk een ringetje, best maf. De gyn liet zien waar de beeb ongeveer moet zitten in dat ringetje en de kleine is ongeveer 0.16cm klein. Echt maf en tegelijk mooi om te zien. De gyn was heel tevreden en zei dat ik inderdaad het aantal weken zwanger was als ik zei...de 'grote' was goed. Hij zei ook nog dat hij nog niet kon zien of het er 1 of 2 waren maar dat dat de volgende keer wel duidelijk werd ...uhm zullen we met 1 beginnen 2 is ook goed hoor maar daar reken ik totaal niet op haha. Ik mag over 2 weken weer terug komen en dan zien we als het goed is het hartje. Ik moet tot 12 weken onder controle bij de gyn blijven maar dat is niet erg. Toen kwamen we uit de kamer en stond die bekende te kleppen met de assistente...(wij denken gewoon om te nieuwschierigen)...en toen zei die gyn nog kei hard...zorg maar dat tie goed groeit en dan tot over 2 weken... ....die bekende weet het dus nu wel...We zijn alleen vergeten te zeggen dat ze niks mag zeggen maar als ze een beetje fatsoen heeft dan houd ze d'r mond wel. Liefs!
Sterre, wat een ontzettend goed nieuws zeg! Heerlijk hoor, nu kun je hopelijk iets meer genieten! Wel jammer dat een bekende van jullie het nu weet, maar je mag er toch van uit gaan dat diegene haar mond houdt Ik zou het heel raar vinden als ze dat niet zou doen. Gefeliciteerd met het goede nieuws Liefs Mosa
Thanx! Ik hoop ook dat ze d'r mond houd maar ze staat in het dorp nogal bekend als een klets-tante. Maar ik hoop dat ze verstandig is en anders spreek ik haar er echt wel op aan, kan ze niet maken vind ik. Maar goed, ben weer tever op dingen uit aan het lopen. Ik merk wel dat er ineens een soort rust over mee heen is gekomen nu. Besef nu echt wel dat er een kindje, een mensje in me groeit, heel vreemd hoe je moederinstinct ineens op kan komen... Had ik van mezelf eigenlijk nooit verwacht omdat ik nooit echt aan kinderen heb gedacht. Jemig zeg, ik word mama.......
Heb even de echo in mijn foto album gezet, kunnen jullie even kijken als jullie willen. Daar staat tevens mijn laatste (onmogelijke) temp kaartje...dacht even dat ik nooit een ei zou krijgen.
Hallo meiden, @ Sterre, superfijn dat de echo goed was. De echofoto in je album is ook heel duidelijk . Leuk hoor, nu lekker genieten @ Hanna, een hele dag werken zonder echte pauze lijkt me nu wel zwaar zeg. Hopelijk heb je lekker geslapen en vandaag was het mooi weer dus had je vast wel een pauze @ Mosa, lief dat je broer zo met je meeleeft . Toch wel fijn als je zo'n goede band met je familie hebt! @ Pookie, lastig he die vermoeidheid, neem je rust en als je weer wat meer puf hebt lezen we je berichtjes weer @ all, nou vandaag hebben ze bij ons in huis de moederhaard vervangen voor een cv-ketel. En nu is het dus een grootte stofboel en vieze bende Zojuist begonnen met schoonmaken (nu even een kleine pauze) en zo weer verder. Wil nl graag zelf eten maken.... Maar dan moet tenminste de keuken schoon zijn Fijne avond!
Hoi meiden, Sterre, idd eerst maar afwachten of die vrouw het wel tegen anderen verteld, wie weet valt het allemaal mee. En dat mag de pret natuurlijk niet drukken van de goede echo En je wordt inderdaad mama Gelukkig heb je nog even om aan het idee te wennen! Mooie echo hoor! Afrola, wat vervelend dat het zo'n stofboel is bij jullie! Het stof zit dan ook écht overal hè?! Hopelijk krijg je het vandaag allemaal weer een beetje op orde! Ik heb vandaag de vk gebeld en heb op 24 maart een intake. Dan wordt een afspraak voor de echo gemaakt. Ik vind het nu best spannend allemaal, zo lijkt het weer iets echter. Verder vertelde ik toch dat we het tegen mijn schoonzus en zwager hadden verteld en dat ze goed reageerden? Mijn vriend hoorde vandaag van zijn ouders dat ze ontzettend overstuur waren geweest, vooral mijn schoonzus. Ik snap het heel goed, en vind het nu heel vervelend. Zo zielig voor ze dat het niet lukt! Vanavond komen mijn schoonouders even langs, ze hadden iets leuks gekocht voor ons. Ben benieuwd! Fijne avond! Liefs Mosa
Hi Mosa Leuk dat je een afspraak hebt staan bij de VK. Ik ga ook binnenkort bellen maar het zal toch pas in April zijn. Is wel begrijpelijk dat je schoonzus overstuur was. Het is niet niks. Jammer dat ze dat niet met jou wilt delen. Ik heb vannochtend voor het eerst niet getempt. Goed he.
Sheann, hartstikke goed dat je niet getempt hebt Ik vind het heerlijk nu, heb het toch ruim een half jaar gedaan. Mijn echo zal ook pas ergens in april zijn hoor, maar jij mag misschien wel iets eerder (als je zelf wilt). Als je je daar prettiger bij zou voelen, dan zou ik dat proberen. Hoe voel je je verder? Beseffen jullie het al een beetje? Ik begrijp het ook heel goed van mijn schoonzus, maar toch vond ik het rot dat ze zo overstuur was. Sowieso heb ik niet zo'n goede band met ze (ik vind het hele erge kakkers ) en ik denk dat ze onze pret niet wilden bederven. Morgen zien we ze weer (verjaardag) en ik ben bang dat ik me dan wel een beetje ongemakkelijk voel. Maar daar moeten we toch allemaal even doorheen. Ik had een gids van Babywalz besteld (kennen jullie die winkel? Ze hebben in ieder geval een soort Ikea-achtige folder) en die is vandaag binnen gekomen, dus ik ga even snuffelen
Hoezo kan ik eerder bij de VK als ik dat zou willen? Ik ken de babywalz niet. Waar heb je die besteld?
Volgens mij zou jij eerder bij de vk terecht kunnen, omdat je een mk hebt gehad. Ik geloof dat je dan eerder een echo krijgt om te zien of nu alles wel goed zit (waar we vanuit gaan!). En hier kun je Babywalz vinden, links kun je een catalogus aanvragen: http://www.baby-walz.com/SyEngine.php?A ... 716&_inPHP
Ow dat zou super zijn als ik iets eerder zou kunnen. Ik ga het dan wel vermelden als ik een afspraak maak.