Wops: Tja hij zegt dat je teveel erin hebt staan. Probeer hem eens helemaal leeg te halen en dan op te slaan zodat je vanaf nul kan beginnen.
Nou is het volgens mij gelukt met een banner van de pagina en kan alleen een link naar de babysite erbij zetten, meer niet. GGRRRRR:x
Nou ik heb heb staan en wel raar dat ik net heel veel kon hebben staan. Nou ja zal wel even geluk hebben gehad denk ik. Zo beter dames?
Wat raar dat het eerst wel lukte Wops. Het hoeft niet perse aan jou te liggen want de site heeft nog een aantal mankementen en ze veranderen er steeds dingen aan. Ik zag ook dat je ergens in kan stellen hoeveel berichten je per pagina wilt zien. Ik krijg trouwens nog steeds geen email wanneer iemand een reactie heeft gegeven. Iemand een idee?
Je moet bij je instellingen kijken geloof ik. Naar abonomenten gaan en dan aanklikken in dat vakje en dan een beetje omlaag scrolle en dan klikken wat je wilt. 1e keer per week 1x per dag elke nieuw bericht kijk maar eens, het is even zoeken maar het kan je aanpassen.
@ Wops, ik had ook zo veel problemen. Voor de link die je wil moet je de URL link kopieren op borstvoeden.info, vervolgens bij gebruikersinstelllingen en handtekening wijzigen op het landschapsicoontje drukken en dan krijg je een nieuw scherm waar je de URL link kunt plakken. Vervolgens op handtekening wijzigen klikken en je banner is aangepast. Als je extra tekst wilt toevoegen kun je dat wel doen maar de ruimte is volgens mij beperkt... Wat een gedoe he?
Ja wat een gedoe. Moet er eigenlijk niet teveel mee bezig zijn want ik wordt helemaal GRRRRRRR ervan. Ben toch al zo snel geprikkeld tegenwoordig. Ga even lekker onder de douche staan, kan ik alles van me afspoelen hahaha.
Wat een perikelen weer rond banners. Ik ben allang blij dat ik mijn oude vertrouwde bannertje terug heb. Hanna, leuk dat jullie naar Middelburg zijn geweest, was vast gezellig. Succes weer met werken morgen na je vakantie!
Zo, gelukkig na de hele dag gaat het nu na het eten wat beter. Terwijl ik echt veel eet overdag hoor. Tis echt dat ik 's avonds wat opknap. Raar he. Daarom zou ik denken dat t niet aan mijn ijzer ligt.......maar zeker weten doe ik het ook niet. We hebben net 1 eerste buikfotootje gemaakt haha. Om het bij te houden, lijkt me wel leuk. Ik heb al wel zo'n bolleke een beetje helemaal onderaan (heb van mezelf nou ook niet echt een slanke buik, dus dan valt t minder op) Marb, wat ontzettend spannend! Hanna, dat boek heb ik laatst ook ergens (ik weet niet meer waar) zien liggen. hartstikke leuk. Mosa, ik ben ook blij met mijn eigen vertrouwde banner.
Mijn vertrouwde banner lukt me echt niet, ik heb de maar van deze pagina nou. :x @Loe, Gelukkig voel je je wat beter, ik moet zeggen dat ik dat ook soms zo ervaar. Na het avond eten dat ik me dan het beste van de dag voel. We zullen maar denken het is als het goed is maar een paar maandjes.
Hehe, daar zijn we weer Leuk Loe, ik had ook meteen met 4 weken een foto gemaakt. Eigenlijk vandaag met 8 weken weer, maar ik heb gewerkt even even een tijd geslapen, ik ben elke dag zoooo moe!
Tjonge, wat een ellende weer een nieuwe site. Weer wennen haha. Heb nu geen tijd voor een banner etc, maar ga vanmiddag maar eens aan het knutselen... Fijne dag iedereen!
Hallo meiden, @ Loe, fijn dat het weer iets beter ging gisteravond. Hopelijk heb je vandaag ook een betere dag. @ Wops, vervelend dat je er toch niet uitkomt met de banner. Er zijn veel meiden die hier last van hebben zie forum onderdeel overdeze site... @ all, weer een nieuwe werkweek opgestart. Vandaag begin ik wat later omdat ik een cursus volg die pas op het eind van de dag wordt gegeven. Maar heb nog niet veel zin om aan de slag te gaan. Moet zo maar eens zin gaan maken . Fijne dag allemaal!
Goeie morgen! Wat een rust hier......... Vanmorgen vroeg zijn hier netjes de kratten (!) van moeders voor moeders afgeleverd. Op advies, ivm de zeer missselijkmakende geur die uit de flessen komt, staat ze met de dop eraf in de schuur Dvd zat er netjes bij, dus ik weet wel wat ik vandaag ga kijken! Melisa, succes met uitvogelen
He Afrola, wij tegelijk. Nou, het gaat aardig vandaag.....tot nu toe dan he. Hoe gaat het met jou? Succes met zin maken
He Loe, fijn dat het wat beter gaat vandaag! Heb een beetje duffe ochtend gehad, misschien wordt ik wat wakkerder als ik buiten kom, haha. Ga nu snel richting werk...
Ha meiden! Even een ego-berichtje hoor (hard aan het werk) ... ik heb over 3 weken al een afspraak bij de verlos ... En dan ook de verlos die heeft geholpen bij de bevalling van Mirre. Echt te gek! Verder ben ik enorm moe (gisteren lag ik er al om half 9, tegelijk met Mirre, in ), duizelig, misselijk ... kortom ... zwanger
Hoi meiden, Loe, voelde je je vandaag weer wat beter? En leuk toch, dat je een buikfoto hebt gemaakt! Voor je het weet, krijg je ook een echt babybuikje. Ik ga morgen weer een nieuwe buikfoto maken, dan is het alweer ruim 3 weken geleden sinds de vorige. Ik ben benieuwd of er veel verschil is. Misschien lag het aan mij, maar ik vond die flessen van MvM (zonder inhoud dan ) niet eens echt stinken. Maar ik was dan ook niet misselijk, wat heel erg scheelt natuurlijk. Succes in elk geval ermee! Nikita, wat vervelend, die moeheid! Vaak wordt dat na 12 weken minder (alhoewel ik er eerlijk gezegd ook nog op aan het wachten ben ) Afrola, wat voor soort cursus had je vandaag? Hopelijk was het een beetje interessant? Salapio, wat leuk dat je dezelfde vk hebt als met Mirre! Lekker vertrouwd lijkt me! De vk die ik heb, heeft mij nog op de wereld gezet, ook een apart idee Pookie, niet in slaap gevallen op je werk? Hoe is het afgelopen met je bureau? Hanna, en, hoe beviel jou het werken weer? All, ik heb vandaag zo'n gigantische last van brandend maagzuur Echt heel vervelend, zo erg heb ik het nog niet gehad. Het begon vanochtend al. Misschien moet ik toch iets minder eigenwijs zijn, en op zoek naar huis-, tuin en keukenmiddeltjes die mogelijk helpen