Mosa, ik vind de flessen ook niet zo stinken hoor. Had me er heeeeeeeel goed op voorbereid, gezien wat ik gelezen had dat sommigen echt over hun nek gingen. De 7 resterende staan in de schuur nog met de dop eraf (zal ze zo eens binnen halen haha) maar ik vind t echt reuze meevallen. Ruik t alleen als ik er met mijn snufferd boven op zit. GElukkig gaat het vandaag iets beter. Heb wel een beetje spierpijnachtige pijn in mijn buik zeg.\ Hoe ging bij jou het werken vandaag Mosa? Ben erg benieuwd naar je foto. En ben eigenlijk ook wel errug benieuwd hoe t met Marb is!
:x Weer alles veranderd...moest zelfs een nieuw wachtwoord aanmaken en weer veranderen, foto's weg, banner weg....hoop dat ze nu toch echt klaar zijn met de site want....vind het niet zo leuk meer. Nou genoeg gemopperd Hier gaat alles prima alleen heb ik enorm last van bandenpijn...auw dat is zeer onaangenaam kan ik wel zeggen. Verder heb ik op een of andere manier tijdens het stoeien met hub een spier in mijn nek flink verrekt met als gevolg dat ik al 4 dagen flinke nekpijn en hoofdpijn heb Het zit me even niet mee....maar nu hoe ik echt op met mopperen Afgelopen zaterdag weer echo gehad bij de vk, schoonmoeder meegenomen en vond ze kei leuk. Beeb deed het prima, was weer lekker actief en ik zal jullie heel eerlijk zeggen dat ik toch echt dacht een piemeltje te zien hoor....misschien verbeeld ik het me wel maar er zat toch duidelijk iets tussen de beentjes en de vk probeerde er een beetje omheen te 'filmen' en praten toen ze ging uitleggen hoe alles zat tegen mijn schoonmoeder.....Ach wie weet verbeeld ik het me wel en komt het ook omdat ik zelf denk dat we een jongetje krijgen. Ik vind het wel steeds spannender worden hoor. 27 Juni gaan we voor nog in Tilburg kijken voor een kamertje en als daar niks is dan word het definitief het kamertje wat we bij babydeals hebben gezien. Daarna komt onze klerenkast en gaan we z.s.m aan het kamertje beginnen. @Mosa: Ik heb ook al een paar weken last van onwijs brandend maagzuur en gebruik nu af en toe gaviscon als het met echt té erg word. Die mag je tijdens je zwangerschap gebruiken. Verder heb ik bij mij heel erg gemerkt dat ik het krijg als ik frisdrank drink of te veel gegeten hebt. @Loe: Hoe gaat het met je groeipijn? Zoals ik al zei heb ik nu dus enorm last van bandenpijn, lijkt heel erg op die pijn van in het begin. Hoop dat het jou bespaart blijft. Liefs!
Loe, als je reageert via 'plaats een reactie' dan vind je de smileys onder het typegedeelte. Als je reageert via 'snel reageren' of zoiets, dan zie je ze niet, misschien dat jij dat altijd doet? Dat spierpijnachtige gevoel in je buik komt me heel bekend voor, dat had ik in het begin ook erg. Toch een teken dat je baarmoeder gaat groeien. Gelukkig voel je je verder wat beter? Werken ging goed hoor, ik heb alleen thuis gewerkt. De laatste tijd werk ik iets vaker thuis, ik heb nu toegang tot het netwerk van mijn werk, dus als ik geen afspraken heb, werk ik geregeld thuis. Helemaal thuiswerken zou ik niet willen, maar zo is het ook wel lekker. Ik ben ook benieuwd hoe het met Marb is, gisteren was alles in ieder geval nog rustig Maar Marb schrijft hier eigenlijk nooit mee, dus ik weet het alleen via het temptopic. Sterre, ik snap je frustratie over de site, maar volgens mij is het de bedoeling dat het de laatste keer is. Omdat ze niet tevreden waren over de vorige site, zijn ze nu nog een keer verhuisd. Ik vind het niet verkeerd hoor, moet ik zeggen. Maar wel balen dat alles opnieuw ingesteld moest worden natuurlijk. Auw, een spier in je nek verrekken Dat is pijnlijk! Maar niet meer zo hard stoeien Fijn dat het verder goed met je gaat, op de bandenpijn na dan. Leuk dat je afgelopen weekend een echo hebt gehad En het zou goed kunnen dat je wat tussen de beentjes zag hoor, maar je weet het maar nooit Er zijn al zoveel meisjes op komst hier (en bij de novembermama's trouwens ook, ik weet niet of je daar nog meeleest)), dus een jongetje zou heel goed kunnen. Zijn jullie al wel uit over namen? Ik heb vooral last van maagzuur na buitenlands eten (Italiaans of Chinees ofzo). Frisdrank drink ik best veel, dat is zo'n beetje mijn verslaving Ik ben normaal niet zo van de pilletjes (slik sowieso eigenlijk nooit paracetamol), dus gaviscon wil ik ook nog even uitstellen. Ik kijk het eerst nog even aan, maar het was gewoon vervelend dat ik het vandaag al de hele dag heb. Hopelijk is het straks na het eten over, ik zal maar eens gaan beginnen met koken.
knorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ik val bijna in slaap, niet van Jet-lag maar gewoon van lange werkdag. Maar helaas moet ik mij morgen gaan melden bij de ARBO arts. De pijn in mijn onderrug is in de vakantie wel iets gezakt maar met een hele werkdag ben ik gewoon af en toe misselijk van de pijn. Dus dat wordt waarschijnlijk minder uren per dag werken. We zullen het morgen wel gaan horen, gelukkig heb ik wel vandaag gereageerd voor een afspraak want volgende week is hij met vakantie. Verder vannacht prima geslapen, gelukkig vanmorgen gewoon gewekt door de wekker en niet door een vechtpartij voor de deur. Verder te moe om te reageren, ga ff tukje doen voor zw-yoga. Maagzuur; ik neem af en toe een Rennie, heb soms last van brandend maagzuur als ik in mijn bed lig. Rennie kan totaal geen kwaad. Soms als het heel licht is is een glas lauwe melk ook al goed.
Hoi meiden, De eerste werkdag na de vakantie zit er weer op. Alles is goed gegaan. Ik had 5 zieke kinderen, dus een erg kleine klas. Heerlijk zeg Morgen weer hopelijk hahahahhah! Nu wel erg moe..... maar nog maar 24 dagen werken, dus het gaat al heel erg opschieten! Pookie, hopelijk gata alles goed bij de arbo-arts! Mosa, ja ik had ook al weer door dat je weer meer smileys in een bericht kon typen Goede verbetering!!! Ik ga nu even lekker rustig op de bank hangen!! Wat heb ik dara zin in zeg! Fijne avond allemaal! Groetjes, Hanna
Pookie, wat vervelend dat je zoveel pijn hebt na een werkdag! Dan is wat minder uur werken wel verstandig, maar best moeilijk om te regelen lijkt me. Hopelijk reageert de ARBO-arts goed! Hopelijk werd de pijn weer wat minder door de yoga! Hanna, hoeveel kinderen heb je in totaal in je klas dan? 5 zieken is wel veel! Maar wel een stuk rustiger lijkt me! en nog 24 dagen, jeetje zeg, dat schiet echt op Heerlijk vooruitzicht natuurlijk!! All, ik heb me vanmiddag opgegeven voor zwangerschapsgym. Ik vind het toch wel leuk om zoiets te doen, en het blijkt heel dicht bij mijn huis te zijn. Ik kon alleen kiezen tussen starten op 23 juni en op 25 augustus. Ik heb maar die van 25 augustus gedaan, in verband met de vakantie enzo, maar dan ben ik al wel 30 weken. Er staat dat je kunt starten tussen de 26 en 30 weken, dus het zal wel kunnen, maar het lijkt me best laat. Ik heb me aangemeld via internet, dus als het niet goed is dan hoor ik het vast wel. Verder eigenlijk de hele avond buiten gezeten, het was eigenlijk verrassend goed weer! Nu lekker naar bed, maar af en toe kan ik het niet laten om even hier te spieken
Mosa, ik vond het ook meevallen met de stank. Het weekend voordat ik positief testte, had ik wel steeds die geur in mn neus ... ... En gaaf dat de vk jouw ook nog op de wereld heeft gezet! Brandend maagzuur, ik kreeg tijdens de zwangerschapsyoga een tip van een huisarts die ook meedeed: Maalox. Beter dan Rennies. Vla en al die HT&K-middeltjes hielpen bij mij niet (zeker niet tegen het einde *burp*) ... en ik ben ook niet van de pilletjes. Totdat mn antroposofische (!) arts zei: niets mis met Rennies en waarom zou je in ongemak zitten als er een onschuldig middeltje bestaan ... Sterre, ik dacht ook écht een piemie en 2 balletjes te zien. Maar de echoscopiste zei toch echt dat het duidelijk en meid was Pookie, succes bij de arbo-arts Hanna, tjee nog maar 24 dagen ... heerlijk! Moet jij eigenlijk weer beginnen na de vakantie of sluit dat precies aan op je verlof? Zwangerschapsiets, raad ik echt aan. Gewoon omdat je even met je lijf bezig bent, ontspant en je als het goed is ook echt iets leert mbt bevalling. Ik heb zelf aan yoga gedaan. Tijdens de bevalling heb ik gezegd: 'Dat kl*te yoga, met dat *censuur* ademen, heb je niets aan!' ... maar ik ga het toch weer doen (en tis ook gezellig) *** Vannacht de hele nacht gedroomd over miskramen ... bleugh ... Ben ook best moe en moet de hele dag gezellig doen met mij onbekende collega's ... Maandag komt iemand van MvM langs ... joepie ... legitiem testje doen
Goedemorgen, Salapio, wat een vervelende dromen dan! Zulke dingen zijn echt niet leuk! Hopelijk blijken je collega's heel gezellig te zijn Je hebt natuurlijk helemaal gelijk over de rennies, ik zal deze week eens kijken bij de drogist. Ik heb vannacht echt heel slecht geslapen, maar ik denk dat ik bandenpijn had Ik weet nog steeds niet echt of dat was wat ik voelde, maar een ontzettend trekkend gevoel in mijn buik. Vooral een beetje bovenin. Dat was niet prettig en ergens maar je je dan ook weer zorgen of het wel 'normaal' is dat je dat voelt. Gelukkig kan ik vandaag lekker rustig aan doen
Ik heb net een nieuwe buikfoto gemaakt en in mijn album gezet. Die met het groene shirtje is van vandaag, 19 weken. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden in vergelijking met de vorige
@Mosa: Ik vind de site ook wel beter hoor dan de vorige maar ik kan al zo weinig (naar mijn eigen zin ) kijken en schrijven en als ik dan ook nog eens alles weer opnieuw moet gaan instellen word ik een beetje knorrig. Ik lees eigenlijk nooit bij de novembermama's, hou het niet bij en nu ik wat minder hier ben besteeds ik mijn tijd liever even hier of een ander topic waar ik nog schrijf. Ik ben ook helemaal niet van de pillen hoor maar net wat salapio al zei, waarom ongemak als je er iets aan kan doen wat toch geen kwaad kan. En gaviscon heb je ook als drankje Ik begin 3 augustus met zw-yoga, dan ben ik 26 weken en klonk voor mij ook redelijk laat. Heb er wel al super veel zin in. Mijn bandenpijn zit onderin mijn buik, bij mijn liezen en schaambot. De vk dacht ook eerst dat ik blaasonsteking had maar dat bleek niet zo. Vind je buikje mooi hoor, lekker bescheiden nog, die van mij oogt al veel groter met kleren aan. @Pookie: Owh wat rot voor je dat je zo'n last van je rug hebt. Hoop voor je dat alles goed gaat bij de arbo. Maar meestal als het om zwangerschap gaat zijn ze redelijk mild. En...gevechten voor de deur ? Burenruzie? @Salapio: Echt waar, oewh word nog echt spannend dan, kan nog alle kanten op. Ik ben strax volgens mij zo benieuwd dat ik finaal uitscheur met bevallen omdat ik wil zien wat het is (net als mijn moeder bij mij) Vervelend dat je droomt over miskramen, had ik ook heel erg. Tis gelukkig niet uitgekomen maar denk dat je er onbewust mee bezig bent en zich in dromen uit. Nou, ga dadelijk even wat foto's op de pc zetten en dan zet ik er hier wat buikfoto's op...en nog wat echofoto's. De laatste vind ik persoonlijk erg mooi want dan zie je echt het geraamte e.d Nou ja, kijk dadelijk zelf maar. Laat wel even wat weten als ze erop staan. Liefs!
Je buik wordt aan de bovenkant wat voller, leuk! Oooh 8 weken en ik voel me toch weer onzeker, ik hoop dat dit kindje bij ons blijft. Ik ben minder misselijk en voel me weer beter, volgende week donderdag is de 2de echo, spannend
*check* T was even zoeken, maar hier zijn jullie. Ben dan (nog) wel niet zwanger, maar ben wel benieuwd hoe het jullie allemaal gaat! Inmiddels is mijn cyclus weer op gang na de curettage. Heb zelfs het idee dat ik nu rond de eisprong zit. Heb het tempen ook weer opgepakt. Tot snel dus hopelijk 8)
Sterre, ik ben érg benieuwd naar jouw buik dan, als je die van mij bescheiden vindt En echofoto's zijn natuurlijk ook altijd leuk om te zien! Ik dacht ook dat zwangerschapsyoga eerder zou beginnen, Pookie en Afrola doen het al best een tijdje geloof ik Nikita, die eerste weken zijn ook superspannend natuurlijk! Maar vaak is het zo dat als je eenmaal een goede echo hebt gehad, dat de kans een heel stuk kleiner is dat het alsnog verkeerd gaat. Maar ik snap wel dat je nog in spanning zit tot in ieder geval na je volgende echo. Maar we gaan er van uit dat alles goed is hoor! En dat je minder misselijk bent is juist lekker, en dat hoeft helemaal geen slecht teken te zijn! Liesben, ik zag je naam staan en dacht, maar helaas, het is nog niet zover. Fijn dat je cyclus weer op gang is gekomen, zou mooi zijn als je eisprong al één dezer dagen is. Hopelijk is het gelijk weer raak. Ik ga in ieder geval duimen! All, even zeuren hoor, ik voel me weer zo belabberd Het lijkt wel of ik me, naarmate ik langer zwanger ben, minder goed ga voelen. In het begin ging het heel erg goed, maar de laatste tijd niet zo. Het lijkt ook wel of alles me zeer doet Hopelijk knapt het binnenkort op!
@Nikita: Ik kan me je spanning heel goed voorstellen, is voor meerdere van ons ook nog niet zo lang geleden. Maar het is net wat mosa zegt, als de eerste echo goed was dan is de kans weer zoveel kleiner dat het mis gaat. Heb dit ook aan mijn gyn gevraagd en die heeft mij dit ook gezegt. Hopelijk ben je voor je eigen gemoedsrust snel bij de 12 weken Ik was trouwens na 8 weken ook niet misselijk meer. @Liesben: Ik dacht ook even van 'Yes ze is er weer' Helaas nog niet. Hoop voor je dat je weer snel hier bij ons kunt aansluiten! @Mosa: Nou heb net flink mijn best gedaan en fotoalbums aangemaakt van van alles en nog wat. Zie trouwens wel dat mijn buik mét kleren dikker lijkt als zonder kleren. Zal er dadelijk eens een foto van maken, kan je het verschil zien. Liefs!
Sterre, leuk, al die foto's! Wat een mooie taart ook! En je ziet al duidelijk verschil tussen je buikfoto's, leuk is dat om te zien hè?! Ik ben benieuwd naar het verschil mét kleren! En we zijn inderdaad al bijna op de helft, toch wel een apart idee. Aan de ene kant vind ik het snel gaan, maar soms mag het nog wel iets sneller gaan van mij Maar dat komt vanzelf wel natuurlijk.
@Mosa: Nou buikfoto's mét kleren staan erin...heb ik even snel gedaan net...ben helemaal trots op mezelf haha. Ben benieuwd wat je ervan vind. Vind het zelf best een verschil. Inderdaad, ik dacht dat het wel meeviel maar als je naar de foto's kijkt zie je inderdaad dat mijn buik groter word. Ben blij dat ik er foto's van gemaakt hebt, is leuk om zo bij te houden. Ik zit er zelfs aan te denken om later in de zwangerschap een professionele foto te laten maken, heb hele mooie gezien. Het lijkt inderdaad snel te gaan zo maar ook nog ver weg. Soms zou de kleine bij wijze van, van mij ook morgen mogen komen maar soms ook niet...ach ja, die 9 maanden zullen er niet voor niks voor staan. Ik voel me trouwens ook best belabberd de laatste tijd, vooral met die bandenpijn erbij..pff...en ik lees maar overal dat je je nu super zou moeten voelen Misschien komt dat nog bij ons. Liefs!