Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    melisa: Dat had ik gedaan maar heb met mijn neus gekeken. Het is nu wel gelukt. Thanx
    Prenatal |

Nikita: Dat schiet al op. Spannend!

2. Nikita33

Nikita33 Actief lid

7 nov 2008
    196
    1
    0
    Ja Salapio, dat wil ik ook, waar kan ik tekenen? ;)

3. woops

woops Niet meer actief

Hoi meiden,

Hier ben ik weer even.
    Heb eigenlijk niet echt terug gelezen.
    Vandaag heb ik met m`n werk gepraat en ik werk deze week even halve dagen (dat zijn 4 uurtjes) en maandag moet ik bij de bedrijfarts komen hoe we het verder aan gaan pakken.
    Ik ben gewoon te misselijk en te moe.
    Voel me wel een zwakkeling eerlijk gezegd, maar als het goed is is het nog maar een paar weekjes.
    Morgen naar de verloskundige voor de 1e keer en ben reuze benieuwd hoe het gaat lopen.

Groetjes

4. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Wops: Wat fijn dat je halve dagen mag werken. Heb je morgen ook een echo of alleen een intake?

5. woops

woops Niet meer actief

Volgens mij alleen intake, want hier doen ze volgens mij echo`s maken bij het echocentrum bij het ziekenhuis.
    Maar durf het niet met zekerheid te zeggen.
    Ben ook blij dat ze niet moeilijk deden en nu maandag maar afwachten wat de bedrijfsarts in gedachte heeft.

6. woops

woops Niet meer actief

Heb trouwens wel heel veel pijn in de onderbuik, is dat normaal rond de 8 weken.
    Het is eigenlijk ineens op komen zetten.
    Het is vooral erg gevoelig als ik beweeg en het zit een beetje aan de zijkant en trekt een beetje naar de lies zeg maar.
    Nou ja dat kan ook van alles zijn natuurlijk.
    Even rustig aan doen en alles komt goed.

7. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Wops: Ik heb ook af en toe last van mijn onderbuik, vooral als ik te snel opsta of draai in bed. Dus het lijkt me dat het erbij hoort.

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, heerlijke droom :D ... de kans dat het weer zo snel gaat of zelfs nog sneller is aanwezig. En ik mag absoluut niet op een baarkruk omdat Mirre echt gelanceerd werd. We wisten dat het een meisje zou worden (dus ik had ook geen uitscheurrisico *lol*). En die buik van mij heeft nog groeipotentieel ... al doet het zwarte shirtje + het feit dat ik mn armen wat hoog heb ivm foto maken ook veel goeds ;)

Melisa, he wat vervelend dat je je zo voelt ... gelukkig nog maar 15 dagen!

Nikita, spannend! En eerder is natuurlijk niet vervelend :D

Wops, je bent geen zwakkeling joh! Sommige vrouwen reageren gewoon heel heftig op die hormomen. Neem jezelf vooral in acht! Hoe rustiger jij bent, hoe fijner het is voor je kindje. Werk = niet belangrijk. Wops + uk in buik = belangrijk tot de macht ontelbaar ;)
    De pijn die je beschrijft klinkt als banden/groeipijn. Ik heb er ook veel last van ... was bij Mirre ook zo trouwens ...

Mirre ligt te slapen. Ik ook even geprobeerd, maar lukt niet ... want HONGER! Dus ik ga nu broodje gesmolten kaas 'eten' ...

9. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Salapio: Oh lekker zo'n broodje. Ik ben de hele dag al lekkere dingen aan het eten. Ik heb de laatste tijd ook zo'n zin in Red Bull en paprika chips.

10. woops

woops Niet meer actief

Broodje gesmolte kaas. :(
    Paprika chips :(
    Red Bull :(

Moet er niet aan denken maar heb wel lege maag, weet niet wat ik wil eten ik wil ook eten.
    Heb net al plakjes ham op uit het vuistje. :p

11. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Komt vanzelf wel weer wops. Lekker veel fruit en groente eten. Dat is lekker neutraal.

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Arme Wops ... idd komkommer ofzo ... ook goed voor je vocht ;)

Pffff ik eet dus niet, maar ik vreet ... mn lief ligt tijdens het eten de afgelopen week weer steevast in een deuk ... Was tijdens de zwangerschap van Mirre ook zo. En de eerste periode daarna ook (BV). Begon eindelijk weer 'normaal' te eten. Maar lief verging het lachen gisteren wel, want ik at de pizza in mn uppie helemaal op *lol*

13. woops

woops Niet meer actief

Ja dan zal het lache je mannetje snel vergaan als je de pizza op eet. :D
    Dan moet hij ook maar niet lache. :p
    Zijn jullie trouwens veel aan gekomen tot nu toe of bij de vorige zwangerschap?

14. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mijn weegschaal is een beetje kapot dus ik weet niet precies hoeveel ik ben aangekomen.
    Voor de zwangerschap was ik rond de 60 kilo en vandaag toen ik erop stond was ik 63.5 en toen ik er gelijk een tweede keer op stond gaf hij 62 kilo aan. Dus ik ben in ieder geval tot nu toe 2 kilo aangekomen.

15. woops

woops Niet meer actief

Wow dat doe je netjes.
    Ik ben al 2 kilo aangekomen, grrrrr
    Heb denk wel aanleg om dik te worden weet niet of dat een rol speelt.
    Ik ben heel dik geweest (105 kilo) en ben toen afgeslankt naar 63 kilo.
    Zou ik daardoor misschien sneller groeien nu?
    Morgen eens vragen aan de verloskundige.

16. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Wops: Wow van 105 naar 63!!! Ik denk niet dat je daardoor sneller groeit nu maar vraag het voor de zekerheid maar na bij de VK.
    Heb je al een lijstje met vragen gemaakt? Want als je daar bent vergeet je alles wat je wilt vragen, trust me.

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben nu nog niet aangekomen (zou ook wel apart zijn). Bij Mirre was ik 12 kilo aangekomen. Ik ben na de bevalling heeeeeeeel langzaam afgevallen en weeg nu 3 kilo minder dan voor zwangerschap Mirre (59 kilo).

Sommige vrouwen komen zonder dat ze veel of ongezond eten heel veel aan, dat heeft vaak te maken met vocht vasthouden. Ik zou het aankomen dus zeker bespreken met je VK. Er zijn ook vrouwen die in het begin wat meer aankomen en later minder etc. Of het iets met je vroegere gewicht te maken heeft ... geen idee ?

18. woops

woops Niet meer actief

Ja heb al wel een lijstje gemaakt ja, best rare vragen denk ik maar ja.

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Idd hele goeie tip: lijstje maken ... voor de VK en later ook voor t CB :D

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    En rare vragen bestaan niet hoor!

pfff moet 30 seconde wachten ... tiktaktiktak ...

Deel Deze Pagina