Salapio: Dat is mijn nichtje. Het is het tweeling zusje van mijn vorige avatar. Zucht, wat worden ze groot. Ik heb ze al een jaar niet gezien want ze wonen niet in NL
Wops: Dat zijn helemaal geen rare vragen. Die laatste vraag over op je buik slapen heb ik vorige keer ook aan mijn Vk gesteld. Zij zei dat het op een gegeven moment niet meer lekker aan voelt en anders gaat de kleine vanzelf protesteren als hij/zij het niet leuk vindt
Nee daar rij je niet even heen. Meestal komen ze met de kerst maar ze zijn afgelopen keer niet geweest.
Wops, volgens mij is dat ook heel normaal hoor ... dat het pijn doet. Heb daar wel meer vrouwen over gehoord. Ik denk dat je gewoon gel mag gebruiken, maar ik zou niet durven zeggen of daar verschil in zit en of je sommige wel en andere niet kunt gebruiken ... Sheann, lijkt me heel moeilijk. Ga je ze deze zomer nog zien of niet? Op zich vakantietechnisch niet zo'n verkeerde lokatie
Ik ben zo blij dat ik vanochtend mn buitendingen heb gedaan ... Is nu noodweer! En Mirre maar tukken (al anderhalf uur ... normaal slaapt ze een uurtje) ... Zou best iets in het huis(houden) kunnen gaan doen ... (lees een grote nadruk op zou )
Wops: Lijkt mij ook dat dat gewoon kan. Salapio: Ik ben vorig jaar geweest en ga dit jaar heel misschien (fingers crossed) naar zuid frankrijk. Ik ZOU ook wel iets kunnen gaan doen. Ik zit al de hele dag achter de PC.
Ik kruis ook mn vingers voor je ... heerlijk he ... zo'n PCdagje En wie weet ... komen we elkaar wel tegen in Frankrijk (we gaan waarschijnlijk naar zuidwestkust, Tarngebied, Cevenne, Lot, Dorgdogne ... Mirre en weder dienende natuurlijk )
Hoi meiden, Zo, er weer gezellig veel gekletst. Salapio, bedankt voor je bevallingsverhaal Hahahha, kijk zoiets heb ik nu ook in gedachten! Hoe meer het dichterbij komt hoe meer ik er toch over na ga denken...... Mosa, ben je geslaagd in Utrecht? Sheann, woont jouw zus in Spanje? Mooi land om te wonen! Beter weer daar in ieder geval! Ik heb alles bijgelezen, maar ben een zeef vandaag. Dus sorry als ik iemand heb overgeslagen. Vanavond moet ik weer naar de borstvoedingscursus.. Moet ja, want ik heb helemaal geen zin. Ben moe en het Nederlands Elftal speelt een wedstrijd vanavond.... Dilemma he! Gelukkig heb ik nog even tijd om te beslissen... Groetjes, Hanna
Goedemiddag meiden, Weer lekker aan de klets zie ik . Hier is ook nog geen steek aan het huishouden gebeurt, mijn boek heb ik al wel weer bijna uit haha. Moet zo nog wel even boodschappen doen anders hebben we geen eten... Hier mijn commentaar op al het geschrevene: @ Wops, super dat het je eindelijk gelukt is de goede banner in je onderschrift te krijgen Wat goed dat je deze week minder gaat werken, al is het frustrerend je gezondheid van jou en de kleine is nu belangrijker! Wat betreft je vragen: - je mag de eerste 3 maanden niet naar de sauna omdat in het beginstadium de warmte schadelijk kan zijn voor het vruchtje. Daarna mag het wel weer als je het vaker hebt gedaan, maar liever niet langer dan 10 min per sauna en iets meer rust in de bubbelbaden en stoombaden nemen. - Het is wel slim om op tijd kraamzorg aan te vragen ik moest dat voor wk 12 doen omdat het anders ws al vol zat en ik kreeg idd van 1 bureau met 10wk zwangerschap al te horen dat ze vol zaten - Volgens mij mag je op je buik slapen zolang als jij dat lekker vindt liggen. - Volgens mij is het lastig te voorspellen wat normaal is qua aankomen. De een komt snel veel aan en een ander nauwelijks iets. Ik ben inmiddels zo'n 7a8 kilo aangekomen zag ik vanochtend, maar mijn buik is ook al flink.... @ Pookie, Wat goed dat je 2 uur minder mag werken per dag van de ARBO arts. Het is moeilijk om toe te geven dat het niet gaat maar het zal uiteindelijk wel opluchten! En met je groeiende buik komt je navel naar buiten, hihi, dat is bij mij ook zo, het tunneltje werd steeds kleiner en inmiddels is er bij mij ook niets meer van over haha. Hopelijk wordt je navel in de toekomst weer heel mooi en lief Een bekkenband is een band die je heel strak om je bekken heen doet, die zit echt heel laag (bijna onderkant billen) hierdoor wordt je bekken stevig bij elkaar gehouden en dat moet de pijn en instabiliteit verminderen. Lijkt dus niet echt op een buikband... Viool is idd best moeilijk, duurt vaak wat langer voor je er een beetje geluid uit krijgt. Al vind mijn man dat het best meevalt met het 'gejank' dat ik produceer haha. Volgend jaar wil ik proberen met een beginnersorkest mee te gaan spelen. @ Hanna, met nog maar 23 dagen werken zou ik ook aftellen! Wat een supervooruitzicht! Hopelijk wordt het een beetje mooi en niet al te warm zomerweer kan je lekker genieten! @ sheann, hihi jij weet precies weer welke babywinkel ik net weer was vergeten. @ Dib, wat ontzettend naar dat het zo slecht gaat met je moeder. Kan me voorstellen dat, nu jij op het punt staat van bevallen, de hele situatie emotioneel moeilijk is. Heel veel sterkte de komende weken en hopelijk komt de kleine snel! @ Salapio, de bevalling van Mirre klinkt idd niet heel erg, haha hopelijk komt er voor jou weer zo'n 'makkelijke' aan @ Melisa, nog maar 15 werkdagen, lekker hoor! @ Mosa, Dat is nog eens fijn dromen . Hoe was het babyshoppen in Utrecht? @ Nikita, wat leuk dat je as vrijdag alweer een echo krijgt Voor het eerst ben ik op marktplaats aan het bieden. Op een bekkenband. Hopelijk komen we er snel uit. Anders ga ik hem toch maar gewoon bestellen.... Ik ga me hier zo maar eens klaar maken voor het boodschappen doen. Anders wordt het weer zo laat met eten...
Hanna: Mijn broer woont in Spanje. Hij heeft echt een super mooi huis met zwambad, dus een heerlijk vakantie adresje Afrola: Ik wist ook niet wat een bekkenband was. Lijkt me niet echt lekker zitten zo tot aan je billen.
@dib; Ik wil je heel veel sterkte wensen met je moeder en hoop dat je binnenkort een superbevalling hebt zodat je nog met je moeder kan genieten van je kindje. @Afrola; Knap hoor dat je man niet wegrent en het geen kattengejank is.En die bekkenband klinkt heel onpraktisch, maar ja als het helpt moet het maar! @wops; rustig aan hoor e de tip van melisa over cola is ook een goede. Heb hem al vaker gehoord. @hanna; heerlijk bijna met verlof, kraampakket binnen. Nu begint het echt laatste gedeelte wel vorm te krijgen. @sheann; heerlijk huis in Spanje met zwembad, ik kan begrijpen dat je broer daar regelmatig vakantiegasten heeft! Hier niet veel meer te melden dat het heerlijk is dat ik om 3 uur naar huis kan. Ik heb het dan ook echt gehad. Anders had ik er ook nog de hele avond last van maar ik merk dat ik nu al wat herstel.
Hoi meiden, Nikita, spannend dat je deze vrijdag al terecht kan voor een echo! Is het je vriend nog gelukt vrij te krijgen of moet hij het nog regelen? Wops, lekker dat je deze week even wat minder werkt, dan kun je weer iets op krachten komen. Maandag zie je dan wel weer verder, maar niet schuldig voelen hoor! Alvast veel plezier morgen bij de vk! En hartstikke goed dat je een lijstje hebt gemaakt met vragen! Ik moest kraamzorg al wel met 8 weken aanvragen, omdat het altijd erg druk is, dus dat zal in heel nederland wel zo zijn. Ik denk ook dat je gewoon gel mag gebruiken, je hoeft je in ieder geval geen zorgen meer te maken dat bepaalde soorten zaaddodend zijn Sheann, lieve avatar Ze is echt flink gegroeid! Ik was ook 2 kilo aangekomen met 17 weken en volgens de vk was dat érg netjes, dus ook erg netjes van jou Salapio, ook al zo'n lieve avatar! En 12 kilo aangekomen tijdens je vorige zwangerschap, wauw zeg! Dat is echt heel netjes! Hanna, mijn vk raadde de borstvoedingscursus wel erg sterk aan, dus ik denk dat het wel goed is om te gaan. Maar ik kan me voorstellen dat je er niet om staat te springen. Afrola, tijd voor een nieuwe buikfoto Pookie, wat goed dat je nu al een beetje merkt dat wat korter werken je goed doet! Loe, how are you? All, vandaag dus naar Utrecht geweest, en buiten wat positiekleding, heb ik iets van 12 kledingstukjes gekocht Allemaal meisjesdingen, dus ik ben echt de lul als het wel een jongetje blijkt te zijn, maar er waren zo veel dingen afgeprijst dat ik het niet kon laten hangen 8) Mijn favorieten zijn een paars en een roze omslagvestje en een spijkerjurkje (zo'n tuinbroekje maar dan met een rokje, zó lief!). Die heb ik wel in maat 62 gekocht, in het begin zit zoiets natuurlijk nog niet zo lekker bij een babietje. Verder was het erg gezellig, zo'n dagje met z'n tweetjes, ik ben nu alleen supermoe. Ik voel het gelijk ook weer in mijn liezen Vanavond komen mijn broer en zijn vriendin voetbal kijken, wel gezellig. Morgen werken en dan komen mijn ouders weer terug van vakantie. Ze zijn 4 weken weg geweest, dus ze zijn érg benieuwd naar mijn buik enzo Eerst zo maar eens wat eten!
De tip met de cola heb ik niet gezien, wat was dat dan? Nou Mosa het is dat je het zegt maar we hebben dus de afgelopen keer heel erg gelache in bed. Ik zei tegen m`n mannetje misschien wat gel gaan gebruiken dat het dan wat beter zou gaan. Weet je wat hij echt serieus antwoord "ja maar die is zaaddodend" Ik lag dubbel. Ik zeg volgens mij maakt het nu niet meer uit dat je zaadjes dood gaan, ze zullen toch niet meer hun werk hoeven doen. Bij hem viel het kwartje iets later, maar we hebben dubbel gelegen. Mannetje was nog helemaal in het zwanger worden stadium toen we het over gel hadden. Zo leuk om dat dan te zien.