Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Je kunt het altijd proberen, maar volgens mij is het eerder standaard dat je met een eerdere mk of ma een vroegere echo krijgt.
    Succes met bellen (als je morgen gaat bellen)!

2. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik ga morgen wel even bellen.
    Heb je al kwaaltjes? Ik heb alleen ontzettend last van mn boobies :)

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb gelukkig nog weinig kwaaltjes, ik slaap alleen slecht en ben daardoor ook best moe.
    Ook heb ik wel een beetje last van mijn borsten, dat had ik al voor dat ik wist dat ik zwanger was en dat was helemaal nieuw voor mij.

Maar zo erg als jou heb ik het niet. Ik lees ook weleens dat vrouwen met een bh aan slapen vanwege de pijn, dat kan ik me niet voorstellen! Hopelijk valt het bij jou ook iets mee!

Maar besef je het al helemaal?

4. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Zo heel erg is het ook niet. Ze zijn erg gevoelig maar alleen als ik ze aanraak en met name de tepels. Ik heb de afgelopen week ook niet zo goed geslapen en wordt telkens om half 5 wakker.

Ik besef het nu wel allemaal maar merk dat ik af ga tellen naar de dag wanneer het vorige keer mis was gegaan. Ik denk steeds dat als ik voorbij dat punt kom dan komt het allemaal wel goed.
    En jij?

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Gelukkig dat het bij jou ook nog meevalt! Ik voel het inderdaad ook wel als ik ze aanraak (wat je dan ook een aantal keer per dag doet :) )

En natuurlijk hou ik in mijn achterhoofd dat het fout kan gaan, maar ik voel me op zich niet heel erg onzeker. Ik weet ook niet waarom, want de andere novembermama's lijken daar alleen maar mee bezig te zijn. Ik voel me een stuk relaxter en kan ook al volop genieten.
    Ik denk aan de ene kant ook dat het komt doordat ik al erg blij ben dat ik uberhaupt zwanger ben geworden. We hadden toch wel in ons achterhoofd dat het misschien moeilijker zou worden (zwager en schoonzus dus al 7 jaar niets, schoonouders in 10 jaar tijd twee kinderen).
    Dus ook al zou het verkeerd gaan, dan weten we in ieder geval dat het zomaar kan, snap je? En tuurlijk zou het dan heel klote zijn, maar die gedachte alleen al vind ik prettig.

Maar ik kan me voorstellen dat als het al een keer verkeerd is gegaan, dat je een stuk banger bent! Wanneer was het de vorige keer mis gegaan bij jou?

6. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik ben gelukkig niet zo bang. Moet zeggen dat ik vrij positief ben dat het goed gaat verlopen en ik ben ook super blij dat het weer is gelukt.

Ik heb het nog niemand verteld en vind het een leuke gedachte dat ik dit geheimpje met me meedraag de hele dag.

Even een vraagje... waar is het topic van de november mama's. Ik heb overal gezocht maar kan het niet vinden.

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Sheann: Heb even gemist dat je hier kwam maar Gefeliciteerd! Je kan inderdaad eerder terecht volgens mij v.w. jou mk. Zou toch ook wel fijn zijn voor je lijkt mij.

@Mosa: Nou, toch vervelend dat ze dan evengoed zo overstuur zijn geweest. Kan het uiteraard wel begrijpen maar ja...toch vervelend voor beide kanten.
    Leuke site trouwens! Heb even zitten spieken en heb al een paar leuke dingen gezien :D ....waarom doe je dat nou ;)

Liefs!

8. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Hoi Sterre, ik heb me een paar dagen geleden gemeld. Jij bent ook nog pril zwanger zie ik.

9. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik heb de november mama's al gevonden :)

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    hallo,

@sterre; ik heb voor jou vandaag zelfs op het werk af en toe deze pagina bekeken. En eindelijk kwam je dan met het goede nieuws>>>>>>mooie echo hoor!

@Mosa; fijn dat je je niet onzeker voelt, houden zo. En morgen maar met opgeheven hoofd naar de verjaardag. Het is wel sneu voor je zwager en schoonzus maar daar kunnen jullie niets aan veranderen.

@Sheann; gefeliciteerd en welkom hier!

@rest..........alweer vergeten :( vanavond maar weer lekker op tijd naar bed, morgen middag de echo. ZO SPANNEND! :(

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sheann, gelukkig heb je de novembermama's gevonden! Het is alleen erg moeilijk bij te houden vind ik.
    Gelukkig ben je positief, dat houdt je dan wat meer op de been lijkt me. Spannend dat het nog jullie geheimpje is!

@ Sterre, ja, leuke site hè?! Wij hebben net even samen in het boek zitten bladeren, al die lieve spulletjes :) Maar kijken mag natuurlijk ;)

@ Pookie, dat gevoel kreeg ik door mijn schoonouders pas een beetje (waar ik overigens ook geen goede bang mee heb), dat ik me schuldig moet voelen ofzo omdat ik wel zwanger ben :rolleyes:
    Maar ik kan het goed van me afzetten hoor!

Meid, wat zit je toch ook weer in spanning voor morgen! Alvast heel veel succes in ieder geval, ik zal aan je denken! Maar het is vast allemaal goed! Hopelijk is het snel zover!

12. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Zo mosa en sheann lekker op de praatstoel vanavond ;)

Hier is de keuken weer schoon :D , de vloer heeft mijn mannetje nog gedweild. Hij is nu nog bezig met het verplaatsen van het bureau etc. Ik mocht lekker op de bank gaan liggen :D .

Inmiddels snap ik wel waarom sommige vrouwen een bh dragen vanwege de pijn. Bij mij is de gevoeligheid inmiddels afgenomen, gelukkig :). Maar ik heb wel een paar keer getwijfeld of ik het zou doen :)

@ Mosa Vervelend dat je schoonzus toch nog zo overstuur was, wel begrijpelijk maar het is ook niet gemakkelijk lijkt me. Hopelijk gaat het morgen allemaal goed, als je maar begrip voor elkaars situatie hebt (en dat hebben jullie volgens mij) en ook naar elkaar een beetje over je gevoelens durft te praten dan komt het vast goed.
    Spannend dat je je eerste afspraak hebt staan. Duurt nog wel even, maar kun je er alvast naar "toeleven" ;) .

@ Sheann, fijn dat je het tempen los kunt laten, nu lekker genieten ;)

Ik heb weer een nieuwe afspraak voor een echo. We laten de combinatietest doen en daarom krijgen we weer een echo. Kunnen we leuk nog even naar binnen kijken of het goed groeit :D .

Zal ook eens op babywalz-site kijken...

@pookie slaap lekker ;)

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Vandaag lekker weer :), dus wel pauze!
    Gelukkig maar want ik had mijn dag niet vandaag.
    Het was woensdag dus alleen maar een ochtend werken, maar toen was ik het ook goed zat.
    Ik heb morgen een stagiaire, dus dan komt het wel goed!

Sheann, goed dat je niet getempt hebt vanmorgen.Echt even afkicken he, dat had ik ook!

Mosa, Vervelend dat je nu weet dat je schoonzus er erg veel moeite mee heeft gehad.
    Het is ook niet niks lijkt me.
    Wel goed dat ze zich tegenover jullie zo goed heeft gehouden hoor.
    Lastige situatie!

Leuk een afspraak bij de VK. 24 maart schiet al lekker op! Ben benieuwd wanneer je voor een echo mag.

Over echo's gesproken...
    Sterre wat een mooie echofoto heb jij in je album zeg. Dit is echt nog het begin, maar al zo duidelijk.
    Mijn eerste echo was ook ongeveer die tijd, maar het was nog maar een vage boel hahahahha
    Ik ben blij voor je dat alles goed is!

Afrola, is de bende al weer een beetje opgeruimd?
    Stof gaat altijd overal zitten he, vervelend opruimen is het.

Pookie, veel plezier bij de echo morgen!

Babywalz, daar heb ik wel eens van gehoord.
    Dus de moeite waard om de brochure aan te vragen?

Helaas ben ik weer een beetje misselijk aan het worden.
    Ach wat erg.... ik ben er helemaal klaar mee!
    Vanmiddag nog een uur geslapen, ik dacht... misschien scheelt het voor vanavond....
    Helaas pindakaas!
    Ik kreeg vandaag een heel leuk cadeautje van een kind uit mijn klas..
    Een lepeltje in de vorm van een vliegtuig... hahahaha
    Hier komt het vliegtuig! :)

Fijne avond meiden!

Groetjes, Hanna

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Daar was ik nog even voor we naar bed gaan.

@ Afrola, wat lief van je mannetje :) Nog een voordeel van zwanger zijn ;)
    O jee, dus jij had hele gevoelige borsten! Irritant lijkt me dat, maar gelukkig is het nu al weer minder.
    Leuk dat jullie binnenkort nog een echo krijgen, dat is nooit verkeerd natuurlijk!

@ Hanna, balen dat je je dag niet had! Hopelijk is dat morgen anders, maar het zal inderdaad schelen dat je een stagiaire hebt! En de helft van de week is alweer voorbij, dat is natuurlijk ook lekker.
    Balen dat je ook weer misselijk aan het worden bent! Je zou toch denken dat je dat wel genoeg gehad hebt!
    De brochure van babywalz is zeker de moeite waard om aan te schaffen vind ik. Het zijn wel iets van 500 pagina's, ook met (hele schattige) kleertjes enzo.

Ik denk dat het ook wel goed komt met mijn schoonzus, het is meer gevoelsmatig lastig. Aan de ene kant vraag ik me ook af of mijn schoonmoeder het niet beter voor haar had kunnen houden dat ze zo overstuur was. Ze helpt niemand ermee om het tegen ons te vertellen. Tuurlijk weten we ook wel dat het voor hen erg is, en nu moeilijk dat ik zwanger ben.
    Maar ik zie wel hoe het morgen gaat, komt vast wel goed.

@ Pookie, nogmaals veel succes en plezier!

Liefs Mosa

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Godemorgen meiden,

Ik ben al weer op school, even alles klaargezet voor vandaag.

@Mosa, ik denk eigenlijk dta je schoonmoeder beter voor zich had kunnen houden dat je schoonzus zo verdrietig was geweest na het horen van jullie grote nieuws.
    Wat heb je eraan als je dit weet en wat kun je ermee nu je het weet?
    Zeker niet schuldig gaan voelen. dat is echt nergens voor nodig!

@Afrola, wanneer heb je je volgende echo?

Fijne dag allemaal!

Groetjes, Hanna

16. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

sorry ben fftjes niet gweest, was super moe en moest oppassen op mn kleine broertje druk druk druk

en gisteravond.. iets engs... :(...

ineens wat bruinverlies...?! ik hoop zo dat ik het vandaag niet heb en dat het niets betekend, maar ik vind het wel gwoon eng, zo begon het de vorrige keer ook...

ook had ik wel al een paar daagjes wat buikpijntjes, soortig van ongesteldheidsbuikpijn, maar dan niet zo erg.. ik d8 eigenlijk zelf dat het gwoon kwam van dat mn baarmoeder aant groeien is ofso...?

naja in iedergeval.. beetje eng dus.. en ik wil het niet meer zien! hahah

@mosa wat leuk dat je een afspraak hebt bij de v.k. :D en wel rot dat je schoonzus dus toch wel overstuur was... maarja ook wel klein beetje begrijpelijk denk ik. maar je moet je niet schuldig voelen, dat is nergens voor nodig!

@sterre super meid die mooie echo:D:D joehoepie

@pookie ahh super hoor vandaag de echo ik zal duimen :D

verder weet ik het ff nie meer sorry!

owja, ik ben vandaag al weer 7 weken.. woehoe:D weer een nieuwe week... laten we hopen dat ik dus echt geen oud bloed of what ever meer vind vandaag want dat zou ik Echt niet leuk vinden.

nou dames doeiiiiiiiiiiiii

17. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Goedemorgen meiden
    Ik heb net de VK gebeld en ze waren nog in bespreking dus ze belt me rond half 2 terug.

Hanna: Ik wil ook een stagiaire. Vind het altijd leuk om nieuwe mensen op de wekrvloer te hebben. En ik vind het ook leuk om iemand iets te leren. Heb ook een jaartje leraren opleiding gedaan maar vond het toch niks om voor de klas te staan.

Sanne: Bruin bloed is eng maar ze zeggen ze dat het geen kwaad kan. Ik zit ook vaak te broekloeren. Ik hoop voor je dat het snel over is.

Mosa: Ons geheimpje is het niet meer want mn vriend kon zich niet inhouden op z'n werk :) We hebben sowieso niet echt afspraken over wanneer we het gaan vertellen. Ik heb gezegd dat als hij het aan zijn familie wil vertellen hij dat moet doen maar ik wil het nog even voor me houden.

Ik heb ook die baby catalogus besteld. Ben benieuwd wanneer die binnen komt.

Ow ja... vorige keer toen het mis ging zat ik op 20 dpo en nu zit ik op 16 dpo.

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Hanna, nog precies een week tot je pretecho :) Leuk zeg! Kunnen ze dan al het geslacht zien of is dat pas bij de 20-weken echo?

Sanne, balen van het bruinverlies :( Het is (meestal) heel normaal maar het is erg begrijpelijk dat je er zo van schrikt!
    En die buikpijn is inderdaad niet erg hoor, dat hoort er gewoon bij!
    BLOED, BLIJF WEG :evil:

Sheann, ben benieuwd wanneer je terecht kunt bij de vk!
    Hihi, dus je vriend kon het niet voor zich houden :) Wij hebben er allebei ook last van hoor, het is zo moeilijk om het niet tegen anderen te vertellen! Knap dat jij het wel zo goed kunt!
    Bij mij duurde het (helaas) wel een week voordat de babycatalogus binnen kwam :(

Pookie, zet hem op vandaag! Ik hoop dat je een beetje geslapen hebt, maar vandaag is het al zover! Maar het is vast allemaal goed! Succes!

Zo, ik ga ook maar weer eens wat doen! Allemaal een fijne dag!

Liefs Mosa

19. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hey hey

mosa ja ik hoop het ook echt, had net weer ffgekeken.. wel weer wat bruinverlies..:( hoop zo dat het niet mis gaat!

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Bah zeg :( Maar de kans is veel groter dat het nog bloed is van een innesteling. Maar ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.
    Komt het er zeg maar ook echt uit of is het alleen met afvegen?

Deel Deze Pagina