Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nikita, wat heerlijk!

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, ik moet wel lachen om het dagen aftellen :D
    De hele weken blijven idd leuk, is toch weer een verandering en weer een week dichter bij de bevalling ;)

Wops, fijn dat je je wat beter voelde, hopelijk is dat een teken dat je je vaker zo gaat voelen! En lief dat je cadeautjes hebt gekregen, dat is natuurlijk ook nooit verkeerd :D

Afrola, idd weekend, altijd lekker natuurlijk! En vooral als je zo moe bent natuurlijk!
    En die complimentjes over je buik zijn niet alleen lief bedoeld hoor, het is gewoon de waarheid ;)

Pookie, hoe voel je je nu? Al over de ergste schrik heen?

Ik hoop ook dat het lekker weer wordt dit weekend weekend, ik vind dat we daar wel weer aan toe zijn :)

3. woops

woops Niet meer actief

Ben vandaag 9 weekjes, ja het klinkt al heel wat. :D

Bedankt mosa voor de felicitatie voor de 9 weekjes, erg lief van je. ;)

Heb nu het tosti aparaat aanstaan, kreeg ineens zin in een kaastosti. :p
    Lust iemand een tosti van mij, ben in een gulle bui. :)

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wops, geniet maar lekker van je kaastosti :)

Sheann, ik heb net een tijdje gezocht naar zo'n babypakje, ik dacht dat zoiets vast ook wel online moet staan, maar het is nog niet zo makkelijk.
    Het zoekt ook een beetje lastig, babypakje met oortjes :D
    Ik zal het in ieder geval in mijn achterhoofd houden, soms ben ik online naar kleertjes aan het kijken (ik heb het ook weleens ergens gezien) en als ik het tegen kom, zal ik het laten weten.

5. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Niet alle Mxi Cosi's waren afgeprijsd. Er stonden een stuk of 8 verschillende in de aanbieding. Ik heb eerlijk gezegd niet naar de rest gekeken want ik wilde alleen maar deze hebben :)

Mijn buik smeer ik minstens 1 keer per dag in. Ik heb ook vaak een harde buik, het is niet pijnlijk maar hij is dan helemaal strak gespannen.

Aan het begin van de week had ik inneens de drang om een pretecho te doen maar dat is inmiddels weer weg. Ik kan die paar weken ook nog wel wachten. Ik zou wel even om moeten schakelen als het een meisje is. Maar ook al is het een meisje dan worden de spulletjes toch meerendeels blauw, want dat was vroeger ook mijn lievelingskleur ;)
    En tuurlijk vertel ik hier wat het geslacht wordt. Van mij mag iedereen het weten.

Hanna: 29 weken, dt klinkt al heeel ver.

Loe: mentholgel, nooit van ghoord. Ik zal het eens na gaan vragen bij de apotheek.

Wops: Fijn dat het goed gaat. 9 weken alweer :)
    Ik lust wel een tosti :D

Salapio: Bij de H&M had ik zo'n pakje gezien maar het was met tijgerprint. Ik vond hem zelf wel schattig maar mijn vriend ziet me al aankomen. Misschien na de zomer weer.

Afrola: Jij ook al jeuk. Ik dacht dat het misschien kwam door bepaalde truitjes maar weet het niet. Ik zal proberen om vaker in te smeren. (Nu ik het erover heb krijg ik overal jeuk :()

All: Gaan jullie nog iets leuks doen morgen? Ik wil iets doen met mn zussen maar weet niet wat. Iemand ideeen? Het liefst iets buiten.

6. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: haha ik had ook al gegoogeled op babypakje met oren. Maar dan vind je helemaal niks :)

7. woops

woops Niet meer actief

Aanvallen de tosti`s zijn klaar. :D

Voel me op dit moment zo heerlijk o wat is dit heerlijk zeg, waarom kan het niet altijd zo voelen.
    Jemig ik wil gewoon niet naar bed, vind het zo`n zonde om te gaan slapen nu ik me goed voel.
    Wat raar zeg, dat ik zo blij ben met dit gevoel.

Hebben jullie trouwens ook veel goede en slechte dagen door elkaar en blijft dat een beetje heel de zwangerschap of is het echt alleen 1e trimester?

8. woops

woops Niet meer actief

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
  10. woops

woops Niet meer actief

Mosa wat schatig pakje, jammer ja dat het mutje appart is.

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik was zo druk aan het zoeken, dat ik jullie berichtjes over het hoofd :D

Volgens mij is jeuk een veelvoorkomend zwangerschapskwaaltje hoor, ik weet alleen niet waarom dat zo is. Nu ik er over nadenk weet ik uberhaupt niet wat jeuk veroorzaakt :)

Ik ga morgen de gewone boodschapjes/huishoudelijke klusjes doen, dus daar heb je niets aan. Ik zou zo niet weten wat leuk is om te doen. Naar de dierentuin? Of vind je dat niet leuk? Ik weet toevallig dat er bij jullie in de buurt eentje zit ;)

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    haai,

ik ben weer een beetje bijgekomen van alle ellende. We gaan nu waarschijnlijk maar een goedkoop brikje kopen totdat we weten hoe en wat met verzekering, geld en eventuele reparatie.

FF bijlezen dus nu.

13. Loe

Loe Niet meer actief

Dames:

de jeuk wordt veroorzaakt door hormonen.
    het boxpakje is te koop bij de h&m en ligt bij ons in de kast (sorry). Is vast ook dit najaar weer te koop in een ander dessin.

Met vriendelijke groet,

styliste/dokter Loe

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Bijgelezen:

@Loe; ik lees net van de vervelende mededeling, ik hoop dat het meevalt in ieder geval Sterkte. Ai UWV balen!!!
    En die pijn links, dat heb ik ook gehad. Niet echt pijn meer een rotgevoel. Misschien het echt innestelen en groeien?? En inderdaad bij twijfel VK of Gyn bellen!!!

@Susan; welkom hier in het kippenhok.

@Afrola; heb dezelfde ervaring bij oktoberforum. Soms wip ik er even langs en laat dan daar wat vallen. Misschien wordt het daar nog wel wat gezelliger. Mooi bescheiden buikje en pakje hoor! En daarin een 2-ling dat valt toch wel mee!

@Hanna; hoera nu nog maar 18 dagen werken!

@Sheann; mooi kleurtje maxi-cosi! en wagen. Jeuk, smeren??????

@mosa; vervelend dat zuur in slokdarm, rennie zal daar misschien minder verlichting bij geven, bij mij is het meer in buik zelf.
    En ik heb inderdaad rustig aan gedaan vandaag, had heel rot geslapen. Mijn papa heeft mij om half 12 naar het werk gebracht, heel lief want werk ligt ruim 15 minuten lopen van station en dat is nu helemaal niet fijn.

@Sheann en Mosa; wij hebben ledikant en commode bij GARDO gekocht, in Velserbroek dan. Leuke winkel aardige mensen.

@nikita; gefeliciteerd meid, en nu lekker genieten van zwangerschap hopelijk met weinig klachten!

@Sterre; succes met maxi-cosi jacht, het is toch altijd afwachten met marktplaats. Die babykamer die ik op het oog had is ook nooit van de grond gekomen. Tja zijn pech denk ik dan.

@Wops; maar die pakjes van Mexx zijn vaak wel heeel erg leuk!!!
    Heee, wij hebben vanavond ook tosti gegeten! En ik heb nog steeds goede en slechte dagen, met mijn rug maar vooral ook op andere vlakken ( auto, opa etcccccccccccc, grrrrrrrrrrrrr)

Marb bevallen en marloes80, dat doet mij eraan denken dat ik nu ook een kleintje in mijn armen had kunnen hebben:( zat bij hen even in juni09 topic maar helaas.....Gelukkig is bij hen wel alles goed gegaan, weet iemand ook hoe het jongetje van Marloes heet????

15. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Wops en Mosa: Bedankt voor het zoeken. Die witte met het konijntje is echt snoezig.

Mosa: Dierentuin is leuk maar daar moet je niet te vaak heen gaan. Ik heb nog even gezocht voor leuke uitjes en dit heb ik tot nu toe.
    Doolhof, Apenheul, De bedriegertjes (Velp), Oberhausen winkelcentrum, High tea, Picknicken en de Efteling.
    Nu even kijken wat de rest ervan vind.

Loe: Wil jij zeggen dat jij zo'n pakje met oortjes hebt :$ Ik wil ook!!

Pookie: Gardo rocks!! 8)

Wops: Ik denk dat die goede en slechte dagen zullen blijven. Die krijgen we gratis kado bij de zwangerschap :p

Nu ga ik aan het werk want ik moet nog een klusje af hebben voor het werk maandag.

16. leuk hoor al die pakjes.
    Ik had voor mijn dochtertje een roze jasje met op de capuchon ook van die oortjes, even kijken of ik er een foto van heb.

nee kan geen goeie vinden, misschien vanavond...

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Pookie, fijn dat je weer een beetje bijgekomen bent! En nu dan alle rompslomp met verzekeringen enzo, zal wel een hele klus worden ;)
    Moeilijk lijkt me, dat je ook in juni uitgerekend zou zijn :( Maar ik denk wel dat het een hele troost is dat je nu ook zwanger bent of niet? Maar het blijft natuurlijk rot!
    Ik weet niet hoe het jongetje van Marloes heet, zal zo eens kijken of ik het kan vinden.

Sheann, leuke opties noem je op! Een High Tea is ook leuk natuurlijk, en misschien kun je het ergens buiten doen?
    Alvast veel plezier in ieder geval, met wat het ook wordt :)

Susan, dan willen we wel graag een foto waarop je dochter het jasje aanheeft hè, niet alleen een foto van het jasje ;)

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb even bij de juni-mama's gekeken en het zoontje van Marloes heet Thom.
    Verder kwam ik deze regel tegen:
    17 mei Bas 2540 gram 44 cm 36.6 weken Jent

Dus Jent is ook bevallen, maar blijkbaar te vroeg ;) Hopelijk is wel alles goed.

Ik heb ook gekeken voor Dib, maar ik kan haar niet vinden. Dus ze is of niet bevallen, of ze schrijft niet mee in dat topic.

19. Loe

Loe Niet meer actief

Sheann.........ons pakje heeft inderdaad ook oortjes, maar ik moet eerlijk bekennen dat ie ook bruin-witte 'vlekken/cirkels' heeft, dus je kan er ook een koe van maken hahaha! Desondanks is het echt een schattig pakje. Ik keek af en toe eens bij het uitverkoop rek, kon me niet inhouden, dat begrijp je wel.....

Deel Deze Pagina