Joepie, alles is goed!!! Loe, ik ben heel erg blij voor je dat alles toch goed was! Ik had er wel een goed gevoel over, maar toch weet je maar nooit. Wat zul je zenuwachtig geweest zijn! Heerlijk voor je! Nu aub geen nieuwe testen meer kopen, maar ik denk dat je dat al niet van plan was of wel? Fijn hoor, hopelijk kan het genieten nu een klein beetje beginnen! Over je echo kan ik heel weinig zeggen, heb zelf geen vroege echo gehad.
hoi Loe, Vergeleken met mijn echo van 6 weken is deze heel duidelijk hoor! Bij mij zag je alleen maar een vlekje hahahaha! En blij dat ik was. Op het scherm was het allemaal wat zichtbaarder, omdat je daar het hartje zag kloppen.
Hoi hanna, ik ben niet zo goed in echo kijken haha. Ik heb het hartje niet zien kloppen, t was dat zij het zei! Toch is ze volgens mij een stukje van onze uk vergeten op te meten hoor, rechter onder zijn bil (of zijn hoofd) mag echt nog wel een stukkie bij!
Hahaha, Loe, knap dat je al kan zien waar zijn bil is Bij een heel vroege echo is het zo moeilijk om te meten, dat ze dat bij mij helemaal niet hebben gedaan. Het begin en het eind is haast niet te zien. Mosa, het gaat wel weer iets beter. Had net even een inzinking (onder invloed van de hormoontje?? ) over alles wat ik nog moet doen op school in 3,5 week. Maar heb nu voor mezelf een lijstje gemaakt en dat maakt het wel weer overzichtelijk. Lief dat je vraagt hoe het met me gaat!
Hanna, toch vervelend dat je je zo druk maakt over alles wat je nog moet doen op school. Het lastige is natuurlijk dat het ook gelijk vakantie is als je zwangerschapsverlof ingaat, dus je wilt toch alles afgerond hebben voor de kinderen neem ik aan. Een lijstje maken is dan een heel goed idee, dan heb je misschien iets meer het idee dat je er controle over kan uitoefenen. En uiteindelijk komt het vast allemaal wel goed, geniet nog maar even goed van je kinderen de komende weken Loe, heerlijk gevoel nu zeker?! Wel helemaal gerust gesteld nu, of blijf je twijfelen? En heb je trouwens nog iets gevraagd over de zwangerschapstesten of heb je het niet genoemd? Ik heb vandaag veel plezier van onze katten Eerst brachten ze een LEVEND!!! vogeltje mee naar binnen, echt heel zielig! Ze zitten er dan gewoon mee te spelen. Ik vond het doodeng, maar ik heb hem kunnen redden. Hij kon ook nog gewoon vliegen, dus ik denk dat hij het wel redt. En net zit één van de katten op het hoogste plateautje van de krabpaal en ineens moet hij kotsen Een hele splats op de grond, bah! Maar even mijn neus dichtknijpen en opruimen
Goh zeg, ik vind mezelf beetje ego, sorry hoor, dat ik niet wist dat je een dipje had hanna. Echt sorry, ben zo in mezelf opgegaan de laatste dagen......tis zo spannend. t was mijn vriend die zei: ze heeft rechts onderaan op de echo helemaal niet tot het eind van het vruchtje gemeten. Toen zag ik het pas..........ik heb er totaal geen verstand van, ik dacht dat ze van boven naar beneden zou hebben gemeten hahaha! maar daar is helemaal niets opgemeten..........t blijft een mysterie.
goh mosa, zag je berichtje helemaal niet. hehe. ik ben lekker bezig. als je mijn eerlijke antwoord wilt: ja, ik twijfel nog. nu weer over de grootte....tis erg klein. En ze zei dat het hartje nog wel langzaam klopte. Dan denk ik: hoe laag? (heb ik niet gevraagd....) getverderrie, ja het is mijn eerlijke antwoord, ik heb dat gewoon snel. Zit in mijn karakter kan ik ook niets aan doen. Daarbij twijfelde hier iemand in de feb. mama's ook toen het ook 3.8 mm bleek te zijn, dus helemaal wereldvreemd ben ik ook weer niet haha. Ik probeer het positief te zijn, ik weet heel goed hoor dat je nooit zekerheid hebt, ik wil het alleen zo graag! Maar vergeet niet dat ik superblij ben dat ik uk heb gezien en een hartje gehoord heb. Die katten he! Tom denk dat ze superkat is, zit rustig buiten in haar tuigje te mauwen tegen grote duiven en andere dingen die bijna net zo groot als haar zijn!! Maar t blijft wel bij mekkeren gelukkig. Verder komt ze ook niet aan het touw haha. Tis hier wel een lieverd, ze praat altijd gezellig terug
@Mosa: Ik voel em al heel goed, tis echt een drukte-maker die van ons. Zodra ik rustig zit of lig voel ik van alles ploppen en doen. Ik voel ook echt heel duidelijke schopjes af en toe, alleen mijn vriend kan nog niks voelen. Jammer zeg dat jij nog niks voelt maar dat gaat snel veranderen. Mijn schoonzus voelde trouwens de hele zwangerschap weinig leven en dat heeft ze wel jammer gevonden. @Loe: Je kan bij mij even kijken, ik heb ook hele vroege echo's en volgens mij is die van jou gewoon goed hoor, vind em niet echt te klein. Vind trouwens dat ze em een beetje raar hebben opgemeten of ik kijk niet goed. Het vruchtzakje voorziet je beepje inderdaad van alle voedingsstoffen e.d. Straks is dat nog beter te zien allemaal. En nu ze een hartje hebben gezien kan je weer een beetje meer opgelucht zijn want de kans dat het mis gaat is weer een héél stuk minder! Zo, even snel bijgelezen en gereageerd en nu aan het eten beginnen. We hebben asperges, jammie! Alleen het 'schillen' vind ik zo'n rotwerkje, blegh. Hub is er snel vandoor gegaan naar de fisio dus mag ik het weer doen Oja mosa, hoeveel ben jij ondertussen ongekomen? Ik 2 kilo...is dat normaal? En nog gefeliciteerd met je 20 weken! Het is inderdaad weer een mijlpaal! Ik donderdag, yay! Liefs!
Oja Loe, ik zat nog even te spieken bij mezelf maar je beepje groeit ook wel enorm snel dus over een paar dagen is ie weer dubbel zo groot. Die van mij was bij de eerste echo (5.5wkwn) ook net aan 0.2cm klein een een kleine week later al 4x zo 'groot'...0.83cm (6.6) geloof ik. Liefs!
Loe, vervelend dat je toch nog twijfelt! Ik heb er zelf dus geen ervaring mee, maar het is zo dat een vruchtje in die tijd superhard groeit en dat hij er over een paar dagen al heel anders uit kan zien. Het is ook nog zo pril natuurlijk, maar volgens mij is het feit dat het hartje klopte een goed teken hoor! Probeer het tijdens je vakantie in ieder geval een beetje van je af te zetten, dat heeft toch geen nut. Probeer te genieten van het idee dat je zwanger bent, en dan heb je een grote kans dat na je vakantie hij ineens een heel stuk groter is en dat alles goed is! Sterre, 2 kilo nu aangekomen is heel netjes! Daar mag je trots op zijn. Met 17,5 week ben ik bij de vk geweest en toen was ik in totaal 2 kilo aangekomen, en dat was al heel netjes. Ik weeg mezelf niet, dus ik zou niet weten of ik nu aangekomen ben maar het zou heel goed kunnen. Maar 2 kilo na 20 weken is heel goed Asperges, lekker hoor! Alleen je plas gaat zo stinken, dat is wel minder! Vooral toen ik nog in de kannen plaste, vond ik dat vervelend Wat grappig dat jij al zo veel voelt! Ik wil ook, ik wil ook Vanochtend dacht ik wel weer plopjes te voelen, maar toch twijfelde ik. Vanavond ga ik er nog maar eens rustig voor zitten, kijken of er dan wat komt.
Mosa, gefeliciteerd meid, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het is weer dinsdag!!!!! Sterre en Mosa, allebei bedankt hoor. En sterre, het lijkt mij ook echt serieus dat de doc de uk een beetje vreemd heeft gemeten. Volgens mij waar dat CRL zit is de dooierzak (huh?) had ze niet van boven naar beneden moeten meten of ben ik nu gek? gut, ze zal er verstand van hebben, maar ik vind t echt gek, maar jij vindt dat dus ook. Je meet toch van kop naar staart zeg maar? En die kop (of staart?) ligt toch bovenaan (recht omhoog vanaf dat rechtse kruisje zeg maar). hahaa, of ben ik echt ongeschikt voor het bekijken van echo's? Dat wordt dan nog wat.............dus hoop van niet. Ik vind 2 kg echt heeeeeeeeeel weinig hoor. Bedoel het is toch al een behoorlijk mensje bij jullie, vind t eigenlijk wel knap.
Mosa, ja je maakt wat mee met katten soms. Goed zeg dat je het vogeltje hebt kunnen redden. En inderdaad... als ze wegvliegen dan zit het wel goed. Getverderrie, kotsende kat... Knap hoor dat je het hebt opgeruimd!!
Loe, probeer het er maar op te houden dat ze het misschien op een andere manier heeft opgemeten. In ieder geval is je angst van gisteren niet uitgekomen, en dat is natuurlijk super! Hanna, de kots laten liggen tot 7 uur is ook weer zo wat Gelukkig kan ik het beter van katten hebben dan van mensen, dus dat scheelt weer. Ik vind het altijd wel zielig, maar ze krijgen natuurlijk ook zo veel haar binnen!
Hoi meiden, Aan de meiden die al wat verder zijn. Ik heb sinds enkele daagjes als ik opsta ineens een trekkend/krampend gevoel in de onderbuik/lies. Is dat bandenpijn of is dat iets van een navelstreng wat trekt? Nou ja jullie zijn ook geen dokters maar misschien hebben jullie het ook gehad. Ik moet dan echt weer ineen duiken en even zitten, is echt pijnlijk en moet dan weer opnieuw heel langzaam aan weer recht gaan staan en dan trekt het soms nog wel een beetje hoor. Ik denk dat het de baby is maar dat kan je toch nog niet voelen? Nou ja ik zie wel wat jullie zeggen. Ik maak me er niet druk om maar ben gewoon benieuwd. Voor de rest heb ik vandaag echt weer een goede dag gehad. Hopelijk is dit een voorbode dat er alleen nog maar goede dagen gaan komen. Ik wacht af en we zien wat elke dag me brengt. Groetjes
Mosa, je hebt helemaal gelijk hahah, die kots tot zeven uur laten liggen............eh.........onze kat had nog nooit gekotst, maar is ongezien ONDER de bank een halve dag blijven liggen!
Wops, ik weet het natuurlijk ook niet zeker, maar ik denk dat het 'gewoon' bandenpijn is. Bij mij is dat tot nu toe nog niet echt pijnlijk geweest, maar bij iedereen zal het weer anders aanvoelen. Dat het de baby is, lijkt me wel érg vroeg! Loe, bah! Dat is wel vies natuurlijk! Beetje vies verhaal, maar je hebt natuurlijk kattenkots en kattenkots Soms hebben ze net gegeten en dan zijn het nog zo'n beetje brokjes en soms is het heel dun of heel slijmerig Dat scheelt wel voor de stank. Gelukkig doen ze het hier niet vaak! Kooktijd! Tot later!
Indd handig zo'n moeder in ons midst. Ik geloof ook nog niet dat die plopjes de kleine is Salapio: Waar zijn die hydrofiele luiers voor? Moet je die gebruiken als luiers en dan uitwassen? Zeggen ze dat je een jongetje krijgt als je misselijk bent? Nou weet ik zeker dat ik een jongetje krijg Mosa: Even een 20 weken dansje voor jou. Je bent op de helft. Lekkere katten heb jij zeg. Hanna: Klinkt niet best, beterschap. Loe: Van mij krijg je ook een klap Even zonder gein, wat fijn dat alles goed is. Dat extra zakje dat is de goody bag van je uk, als die op is verdwijnt die vanzelf. Ze zeggen dat zodra je het hartje hebt zien kloppen de kans dat het fout gaat nog maar heel weinig is. Ik heb een echo gehad met 7 weken en de kleine was toen 0.90 cm, ze zeggen dat het in het begin moeilijk te meten is omdat het helemaal in elkaar ligt. Heeft de VK nog gezegd hoe ver je bent? Wops: Ik had in het begin ook als ik opstond of een snelle beweging makte dat ik steken had. Ik weet ook nietw at het was. Ik denk of bandenpijn of je baarmoeder die groeit.
Hee Sheann, dat deed pijn hoor zo ist wel genoeg. nee, heeft ze helaas niet gezegd hoever ze dacht dat ik was. Ik moest ook echt alles vragen en dit ben ik vergeten.........moest zelf ook vragen hoe groot het was........misschien had ze het nog gezegd, maar ja, misschien ook niet, dus maar goed dat ikhet gevraagd heb. En die goody bag hahaha. volgens mij zijn hydrofiel luiers van die katoendoeken en die kun je echt overal voor gebruiken volgens mijn schoonzus. Eronder leggen ind e box, spuug mee afvegen. Echte onderhouds-en schoonmaak doeken oa. volgens mij hahaha.....in bed volgens mij hebben sommigen ze ook liggen. Dus ze hebben vele toepassingen