Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

het komt er zelf uit... tis niet heel veel ofso

tis ook niet echt donkerbruin...meer geeliglichtbruin... maarja pff gwoon eng.. khep het gwoon liever helemaal niet! hahaha

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Tuurlijk heb je het liever niet!
    Volgens mij kun je het beste iets proberen te doen wat een beetje afleiding geeft (voor zover dat lukt!) en dan even afwachten.
    Maar het blijft vast hierbij!
    Een dikke knuffel in ieder geval!

3. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

thnx mosa:) ik hoop het ook echt :) ik weet het .. afleiding.. maarja.. hahaha die heb ik niet echt :p hahahaha

vanmiddag wel werken, en dan savonds naar verjaardag van mijn opa, en dan wouden we het net gaan zeggen ( alleen mijn opa en oma hoor) de rest nog ff niet..

gaan we toch gwoon wel doen denk ik hoor.. vind ik veelste leuk :) meer kans dat het goed gaat dan dat het fout gaat denk ik dan maar :)

groetjesss

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Even lekker tussendoor op de computer.
    Moet kunnen he :)
    Hard gewerkt al vandaag!

Sannehai, wat ontzettend spannend zal dit voor je zijn!
    Ik duim voor je dat alles goed gaat!

Mosa, Inderdaad nog maar een week tot de echo.
    Leuk hoor en ook wel spannend.
    Ik denk heel erg dat het een jongen wordt, maar nu ga ik toch weer twijfelen.
    Mijn zus trouwens ook vertelde ze me gisteren hahahahah!

5. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hai meiden,

Ben ik even snel...

@ Sannehai, ik hoop dat het geen voorbode is van iets naars het bruinige spul :rolleyes: . Op zich zolang het bruin is en niet helder rood met stolsels kan het geen kwaad. Ook je buikpijn kan geen kwaad zolang het maar geen erge krampen zijn. (ongi) buikpijn heb je in het begin best regelmatig omdat je baarmoeder zo hard groeit.

@ Mosa, fijne dag vandaag en sterkte voor vanavond!

@ Hanna, lekker makkelijk een stagiaire, :) , geniet ervan!

@ Sheann, vind het wel grappig dat je mannetje zijn mond niet kon houden :) , hier is het eerder andersom.

@ all, het is bij ons weer redelijk schoon, al ben ik benieuwd of ik dat nog steeds vindt als ik weer thuis kom. Er zat nog behoorlijk wat stof in de lucht en het duurt soms nog wel een of meerdere dagen voordat dat allemaal is neergeslagen. Denk dat ik van het weekend nog meer moet schoonmaken. Heb bovendien de kastjes van binnen niet heel goed bekeken :oops: , had ik geen puf voor / zin in. Maar dat komt van het weekend wel goed ;) .

Oh en ja en mijn volgende echo is op 27 mrt. zal hem in mijn onderschrift opnemen ;)

Fijne dag iedereen!

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Pookie: Wat lief zeg dat je dat gedaan hebt. Ben benieuwd hoe die van jou is gegaan vandaag!

@Hanna: Ja sjiek is ie he haha. Ben ook heel trots op de beeb dat ie nu al zo goed meewerkt :D Ships zeg dat je je weer misselijk voelde, hoop dat de stagiaie je goed helpt vandaag en dat je wat rust hebt.

@Sannehai: Dat zou ik inderdaad ook niet graag tegen willen komen. Ik heb dat ook gehad op dag 8,9 en 10 na mijn ei met onwijze ongie-krampen, ik dacht dat ik gewoon ongie werd maar een week later nog niks. Denk dat het met de innestelling te maken heeft gehad. Heb trouwens sinds eergister weer die ongie-krampen maar ga er vanuit dat het erbij hoort...al blijft het eng natuurlijk..

@Mosa: Misschien had je het inderdaad beter niet kunnen weten maar ja, dat is achteraf. Jij kan er ook niks aan doen dat het jullie wel lukt en hun niet en hoe pijnlijk het ook is, ze zullen het nog wel vaker mee gaan maken met vrienden e.d. Tis even een kl*te situatie maar niks aan te doen.

@Sheann: Ik vond het ook even vreemd om de thermometer niet meer te pakken 's ochtends...na een half jaar is/was het toch wel een beetje routine. Wel grappig dat je mannetje z'n mond niet meer kon houden...hier is het inderdaad ook andersom.

@Afrola: Spannend zeg, ben benieuwd de 27e. Ik mag de 26e weer...wou dat het al zover was, wil zien hoeveel de kleine is gegroeid...Had ik zelf maar zo'n apparaat thuis haha.

@All: Nou hier gaat het redelijk, heb gevoelige boobs en de ongie-krampen weer volop terug...was net een beetje weg :( Weet wel dat het erbij hoort maar het beangstigd me wel hoor. Hebben jullie daar ook zo'n 'last' van?

Liefs!

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Sanne, hopelijk heb je geen bruinverlies meer gehad!

Hanna, tussendoor even computeren mag altijd vind ik ;)
    Dan ben ik ook heel benieuwd of je inderdaad een jongetje krijgt :)

Afrola, met stof kan het inderdaad wel een paar dagen duren voor alles is neergedwarreld :rolleyes: Maar gelukkig is het eenmalig!
    Leuk dat je 27 maart weer een echo hebt, dat is alweer over 2 weekje! Doen ze met een combinatietest ook een nekplooimeting?

Sterre, wij zijn zo'n beetje even ver en ik heb ook gevoelige borsten en soms ongikrampen (alhoewel ik die een week geleden veel meer had), dus dat is écht niets om je zorgen over te maken.
    Wel handig dat we even ver zijn, dan kan ik meelezen met je bannertje :)

Pookie, ik denk nog steeds aan je :) Ik weet alleen niet hoe laat je de echo had/hebt! Hopelijk heb je hem al gehad en zag alles er prima uit!

Liefs Mosa

8. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Hanna: Ik denk ook dat ik een jongetje kijg. Ik heb 3 pendels voor een jongetje en eentje voor een meisje.

Sterre: Ik heb ook een half jaartje getempt en moet bekennen dat ik vannochtend stiekem heb getempt. En nu heb ik het echt afgeleerd :)

Afrola: Heb je het al aan veel mensen verteld?

Mosa: Je had gelijk ik mag na 8 weken al langs bij de VK. Ik heb de afspraak staan op 2 april dus dat schiet al aardig op.

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    2 april schiet zeker op Sheann! Doen ze dan gelijk een echo? Bij mij is het namelijk eerst een intake en dan wordt er een afspraak gemaakt voor een echo. Ik vraag me af hoelang daar tussen zit, ik zou het liefst rond de 10 weken een echo willen hebben.

Denk je dat je een jongetje krijgt vanwege de pendels, of ook om andere redenen?
    Ik heb echt geen flauw idee :)

Grappig is dat de vk met wie ik een afspraak heb, ook mij op de wereld heeft gezet 26 jaar geleden :D

10. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ze zei dat ik een vaginale echo krijg omdat ik nog heel vroeg zwanger ben. Iik heb er nu al zin in :(

Ik denk dat ik een jongetje krijg door mn pendels en omdat mn vriendje het zo graag wil.

Cool dat je dezelfde vk hebt als 26 jaar geleden.

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hihi, daarom zou ik ook niet te vroeg een echo willen :) Ik heb liever een uitwendige echo. Wel leuk dat je gelijk een echo krijgt natuurlijk!

Dus je vriendje wil graag een jongetje :) Ik heb dat een klein beetje met een meisje, vanwege de rokjes en maillotjes enzo :)
    Maar over 14 weken zullen we het weten!

Ik zit in dubio of ik m'n haar ga verven, maar ik vind het zoveel gedoe. Dan kan ik daarna wel lekker onder een warme douche staan, dat is wel lekker. Ik denk er nog even over na :rolleyes:

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Mosa: Ja handig he, ik zag die banners bij afrola en ? uhm weet t even niet meer en vind dat zo wel leuk staan. Kan je inderdaad fijn meelezen.. :D Ik probeer me minder zorgen te maken...Vanavond naar mijn moeder en broers (ga het niet vertellen hoor) maar heb dan even afleiding.

@Sheann: Hahaha toch nog een keer gedaan om het af te leren. Ik heb ook nog 3 dagen door getempt hoor toen ik het wist.
    Fijn dat je al sneller naar de vk mag, spannend! En vaginale echo is niet zo erg hoor, tenminste, dat vind ik.

Hmm mijn hub denkt al vanaf dat we het wisten dat het een meisje word en ik heb echt geen flauw idee. Als ik puur naar mijn eigen moeder kijk dan denk ik een jongen omdat ze bij mijn broertjes niet misselijk was en bij mij hartstikke ziek was...maar ja dat zegt nog niks natuurlijk.

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Oja mosa, leuk zeg dat je dezelfde vk hebt die jou op de wereld heeft geholpen! Lijkt me ook zeer apart voor de vk zelf.

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    snel posten dan lezen:

ECHO was GOED!
    en het frummel was zelfs groter dan verwacht, uitgerekende datum is nu al 4 oktober.
    Dus 10 weken 4 dagen zwanger.
    We hebben ook al het begin van armpjes en beentjes gezien en de navelstreng!
    Het zag er allemaal precies uit zoals het hoorde!

BLIJBLIJBLIJBLIJBLIJBLIJBLIJBLIJBLIJBLIJBLIJ

15. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik zou het ook heel leuk vinden om een meisje te krijgen. Dan kan ik haar alles leren wat ik van mijn moeder heb geleerd. Zoals koken, naaien, tekenen, haren vlechten, crea bea zijn en lekker tutten.

Ach die inwendige echo kan er ook nog wel bij. Ik denk dat het bevallen een stukje erger zal zijn. Maar dat is nog ver van mn bed show.

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Yeah, dat is goed nieuws :D Wat heerlijk voor je! En al 10 weken en 4 dagen zwanger!
    Wat een goed nieuws zeg, ik ben heel erg blij voor je!
    Hopelijk kun je nú dan echt gaan genieten! Als ik jullie was, ging ik dit weekend echt iets leuks kopen in een babywinkel!

Sterre, ik vind mijn eigen bannertje zo vrolijk, maar met tekst is wel leuker. Dan is dit een mooie oplossing!
    Fijn dat je vanavond afleiding hebt! Wanneer gaan jullie het dan vertellen tegen anderen?

Zo, ik heb besloten toch mijn haar te gaan verven, dus dat kan ik beter nu doen met daglicht. Tot later!

17. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Wat leuk pookie! En een week verder dan je dacht, dat schiet erg op.

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo'n beeld heb ik ook van een meisje! Terwijl ik zelf helemaal niet zo'n meisje was :rolleyes: :)

Een inwendige echo kan er inderdaad wel bij ja, bevallen zal zeker erg zijn. Maar ik ben best preuts, maar tijdens een bevalling denk je nergens meer over na (zegt men!).

Nu ben ik echt weg!

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @Sannehaai; brrr bruin. Gelukkig hoeft dat niets ergs te betekenen. Een beetje bloedverlies schijnt heel veel voor te komen!

@rest; jongen/ meisje, het maakt ons niet uit al gaat het gevoel constant uit naar jongen. Wij zijn niet echt van die meisjes...... Als het maar gezond is!
    ( maar voor jongen heb ik al een naam! )

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Pookie: Ey wat fijn zeg! En ook nog verder dan je zelf dacht. Geniet ervan!

@Mosa: Jouw banner is inderdaad lekker vrolijk...dan houden we die van jou voor de vrolijkheid en ie van mij voor de tekst...slim plan.
    Wij willen het echt pas aan iedereen vertellen als we rond de 11 a 12 weken zijn maar of ik het écht zolang vol ga houden weet ik nog niet hoor haha. Suc6 met het verven van je haar!

Liefs!

Deel Deze Pagina