Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Oja, mosa, de tekst van deze week is inderdaad saai.

Enne oja, hoe gaan jullie om met die mexicaanse griep gedoe...worden we bang gemaakt of moeten we ons echt zorgen maken?

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik maak me niet druk om de griep. Op het journaal zeiden ze dat het maar een lichte griep is op zich... 3 dagen en de meeste mensen zijn er weer van af. Fijn dat de 20 weken echo goed was. En zag je nu wel of geen piemeltje haha.

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nikita, wat vervelend toch, die misselijkheid! Hopelijk gaat het vanavond goed met werken!

Sterre, wat ontzettend fijn dat alles goed was bij de 20 wekenecho :) Heerlijk gevoel, lijkt me dat! En ik ben nu toch wel erg benieuwd hoor, of je idd een jongetje krijgt. Volgens mij moet je met 20 weken al wel echt een piemeltje zien, dus ik denk dat je het wel goed gezien hebt.
    Goed voor jezelf blijven op komen op je werk hoor!
    En, was het idd de laatste keer bij de gyn?

Over de Mexicaanse griep, ik moet zeggen dat ik er nu wel meer over nadenk dan dat ik niet zwanger zou zijn, maar ik denk dat we nergens bang voor hoeven te zijn. Het schijnt best een onschuldige vorm van griep te zijn, de kans dat het dodelijk is, is eigenlijk heel klein. Sowieso sterven er ieder jaar mensen aan de 'gewone' griep, en daar denk je normaal ook niet over na.
    Dus volgens mij hoef je niet bang te zijn.

Ik was net even wat mail van mijn werk aan het beantwoorden en ik voelde constant plopjes :) Zou het dan toch echt het beebje zijn? Ik heb opgelet waar ik het voelde, en het is helemaal onderin mijn buik, zeg maar waar je buik begint. Maar ik denk dat ik in een paar minuten tijd wel 15 plopjes voelde, dat zullen toch niet mijn darmen zijn?
    Ik wil zo graag wat voelen, maar ik twijfel gewoon nog steeds :D

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Nee joh, dat is echt de baby hoor. Die plopjes had ik juist als ik zat. Blijkbaar voel je het dan het best! Als het je darmen waren had je nu last an lucht gehad haha. Gewoon lekker van genieten als het plopt in je buik!

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Melisa, dank je wel voor je reactie!
    Dan zal het idd wel echt het beebje zijn! Nu voel ik me helemaal blij :D

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Na een drukke dag op school weer even tijd om te reageren!

Sheann, jammer dat ze pas de geslachtsbepalende echo doen met 20 weken. Ik heb er een gehad met 16,5 weken en die klopte gewoon bleek later bij de 20 weken echo.
    Ik snap dat je het wel wil weten hoor, want met die uitverkoop he hahahahah!

Afrola, geniet van je vakantie en het inrichten van de babykamer! Hoe gaat de babykamer eruit zien?

Loe, die pukkletjes kan je goed krijgen onder invloed van de veranderende hormoonhuishouding in je lichaam.

Ik heb echt al ontzettend veel kleertjes, de kast puilt al uit, omdat ik zoveel heb gekregen van mijn zus. Ik denk wel 16 jurkjes.... Hahhahahha! :)
    En dan nog de dingen die ik zelf heb gekocht...

Melisa, jammer dat het niet leuk was op de pufcursus. Ik had dat ook met de borstvoedingscursus en dat was de tweede keer een stuk leuker.
    Ik hoop dat het bij jou ook zo gaat!
    Half 9 is inderdaad wel erg laat!

Winkelen.... Ik zou wel graag meewillen, maar ben nu al bijna 30 weken zwanger >>> Morgen :D en lang lopen is moeilijk voor mij.
    Ik hou in de gaten wat de plannen worden en dan beslis ik wel of het te doen is voor mij!

Sterre, wat fijn dat de 20 weken echo goed was. Tochw el spannend vond ik dat, zo'n medische echo.

Mosa, die plopjes zijn echt wel je baby hoor :D :D
    Zeker als je ze vaker voelt!!
    Leuk he als je het gaat voelen!!!!!!

Ik heb echt een schattig vestje gekocht:
    Name It Vestje (O71-S9/Frida Cardigan/White) | Kixx-Online Kinderkleding
    Ben er helemaal verliefd op :)

Groetjes, Hanna

7. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

even een korte reactie want ik heb geen puf om uitgebreid te reageren...

Shoppen, LEUK :D, afhankelijk van de locatie wil ik ook best mee, maar ik kan dus ook niet zo lang meelopen haha.

@ Hanna, leuke site met kleertjes!

@ Mosa, vervelend dat jij ook al steeds meer last krijgt van lopen. Oh en die plopjes was echt wel je kindje hoor die je voelde!!!

Mexicaanse griep, niet echt druk om maken, zie het als een gewone griep. Maar als je klachten krijgt zou ik wel vanwege zwangerschap sneller contact zoeken met de vk en of huisarts.

@ Sterre, gefeliciteerd met de goede 20-weken echo :D!

@ Nikita en Salapio, sterkte met de misselijkheid :(!

Hard gewerkt maar conceptrapport is af :), nu lekker bankhangen...

8. Loe

Loe Niet meer actief

Sterre gefeliciteerd! Fijn he.

Hanna, die is lieffffffff :)

Mosa, je hebt kabouter plop in je buik. Gezellig zeg. Plopjes zijn dus baby!

Dus je kunt met 16 weken al zien wat het geslacht is? (ja.....onder voorbehoud dan)....ik zou wel een pging willen doen hoor! :)

Mexicaanse griep: tja....ik heb dus een pacemaker en loop risico......alleen weet ik dus ook niet of zwangeren de injecties gaan krijgen? Ik heb dus meer kans op complicaties. Ik denk wel dat het niet zo'n gevaarlijke griep is.

All, ik ben doooooooooooooooooodmoe. Sinds 3 uur vanmiddag kan ik me opeens niet meer veroeren van de moeheid. En t wil niet weg..........zucht.......

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, dat is zeker een leuk jurkje :) Ik had die site ook al onder mijn favorieten staan, ik vind dat 'Name It' sowieso een leuk merk!

Dat is natuurlijk sowieso lastiger met winkelen met zwangere vrouwen, maar we kunnen natuurlijk in ieder geval vaak even ergens gaan zitten ;)

Afrola, fijn dat je het rapport af hebt! En nu vakantie, toch?! Heerlijk hoor! Alvast veel plezier op de bruiloft morgen!

Joepie, ik voel dus blijkbaar wel de baby :D Nu ben ik telkens aan het wachten tot het weer gebeurt!

10. Loe

Loe Niet meer actief

Laten we dan maar beter niet naar utrecht gaan denk ik want dat is echt een stuk lopen.......... en da's goed bedoeld :)

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dit is trouwens ook een leuke site met kleertjes: Name It kinderkleding nergens goedkoper

Loe, idd met 16 weken kunnen ze het al zien, bij mij was het heel duidelijk zei ze, maar het kan ook dat ze het bijv. voor 70% zeker weten dan. Maar ik vond het erg leuk, en ik was ook veel te nieuwsgierig.
    Misschien kun jij ook wel naar die in Ede, want die in jouw woonplaats doet geslachtsbepalingen van 18 weken en niet vanaf 16 weken. Ik vond 18 weken te dicht op de 20 weken-echo, dus vandaar dat ik het graag rond de 16 weken wilde.

En moeheid hoort er helemaal bij! Vanavond op tijd naar bed, misschien dat het morgen dan toch iets minder is.

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Of Amersfoort, dat is ook wel makkelijk en redelijk centraal. Alleen dat is weer niet zo'n grote stad. We moeten gewoon even kijken wat voor iedereen het makkelijkste is.
    Hanna, jij komt uit Zuid-Holland toch? Daar moeten we natuurlijk wel rekening mee houden.

13. Loe

Loe Niet meer actief

eh Mosa...........moeheid, tis echt uitputting, klopt dat haha. Nee, ik ben al vaak kortademig als ik moe ben door mijn hart, bijv als ik de trap op moet, dat lukt dan bijna niet meer. En dat heb ik nu dus ook. Ik hijg als ik het bad uit moet stappen, mezelf aankleden. T valt even niet mee. Ik kan geen bloedarmoede hebben, want slik multivit. zwangeren (waar ijzer inzit) en om de dag zo'n cupje van een flesje wat ze bij de Tuinen verkopen, staat in de koelkast ben te moe om de naam te bekijken. Ze verkopen t ook bij de apotheek en heb al eens van een collega gehoord dat het duidelijk te zien was in de bloedwaarden.

Amersfoort..........of Ede?

Ja, wij gaan dat ZEKER naar die in ede haha. Zie t al helemaal zitten, ik ben ook zo nieuwsgierig. Mijn woonplaats was ook super duur zag ik, nagenoeg twee keer zo duur!

14. woops

woops Niet meer actief

Hoi meiden,

Heb niets terug gelezen amar wil even zeggen dat we een heerlijke 2 jarige trouwdag hebben gehad.
    Dagje Dolfinarium is het geworden en heb een rompertje gekocht daar.
    Na afloop een mac hamburger op en nu ben ik dood op en ga ik naar m`n bedje toe.

Morgen gaan we de babykamer behangen als het allemaal goed gaat dus morgen zal ik er ook niet veel zijn.

Ik wens wel iedereen alvast een heerlijk weekend toe.

Groetjes

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Oke, uitputting dan :D
    Jij hebt het waarschijnlijk dubbelop dan, dus dan zal het helemaal heftig zijn! Proberen goed rustig aan te doen, en als echt je rustmomentjes te pakken.

Maar waar gaan jullie nu precies heen op vakantie, naar welke streek? En hebben jullie een huisje gehuurd ofzo? En hoe lang gaan jullie?

Ik ken Ede niet als winkelstad, ik ben er pas één keer in mijn leven geweest, pas met die echo :) Is dat wel leuk dan?

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wops, gefeliciteerd dan met jullie trouwdag! Fijn dat jullie het leuk gehad hebben! Slaap lekker en succes morgen!
    En...alvast gefeliciteerd met de 10 weken morgen, ook een mooie mijlpaal :)

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, wat een leuke site zeg! Ga ik zeker eens lekker snuffelen. name it is ook een van mijn favoriete merken.

Ik woon inderdaad in Zuid-Holland. Dus Ede is wel erg ver voor mij :$
    Ik woon al niet centraal in Zuid-Holland, op het mooie eiland Goeree-Overflakkee, maar goed dat heb ik zelf gedaan he!! :D

Ik hoorde net van mijn zus dat we de poesjes volgende week op kunnen komen halen. Alleen zijn we nog druk met de keuken bezig. De tegels moeten nog worden uitgezocht en mijn man wilde zaterdag al gaan tegelen. dan nog een mooie plint onder de keuken en het is poesproof hier.
    Ben wel benieuwd hoe Peppie, onze poes, gaat reageren!

Groetjes, Hanna

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Poeh, Goeroe-Overvlakkee, dat is helemaal zo uit de richting ;)
    Wat zou dan handig zijn voor jou? Rotterdam ofzo?

Wat leuk dat jullie de poesjes volgende week al kunnen ophalen, dan moet je man maar iets haast maken :D ;)
    Wel erg leuk hoor, en hopelijk gaat het idd goed met Peppie. Maar het scheelt dat jullie jonge katjes krijgen, dan is de dreiging vast nog niet zo groot voor Peppie.

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nikita, ik zou ff HA bellen ... ik heb reisziektepilletjes voorgeschreven gekregen (ja echt) ... ben benieuwd of het werkt (mag alleen niet autorijden) ...

Shoppen ... als het Utrecht is ga ik misschien wel mee (wel mét Mirre natuurlijk ;)). Ede is echt te ver ... En we hoeven toch niet uren lang te slenteren (heb ik sowieso een hekel aan). Desnoods groepje aan de koffie als de rest doorshopt :D (ik ga dan denk ik van de gelegenheid gebruik maken en met Mirre naar het Nijntjemuseum ... die wordt denk ik gek daar :D) ... Rotjeknor is ook goed hoor :D (nog dichterbij). Maarrrrrr ... Utrecht is toch niet zo veel lopen? Met 5 min ben je van trein in de eerste winkel?

Sterre, ooooo wat zalig dat de 20w echo goed was! Pfff ... ik heb toen echt een paar dagen in de zenuwen gezeten :(

Mexicaanse griep, zo'n 8000 doden (ipv 800) op bijna 17 miljoen mensen ... tja ... moet je je daar druk om maken? Dan moet je ook niet meer het verkeer in gaan ;)

MOSA HET IS JE BEEBJE!

Afrola, bankhangse!

Lou, lekker gaan liggen als je moe bent :D

Wops, mmmmm nu heb ik trek in Mac (en gefelic natuurlijk)

Hanna, Name-it = leuk :D

Mirre wilde vandaag weer (gister ook al) niet slapen ... mèèèn ... en ik wilde wél slapen ;) ... Net wat werk gedaan en nu ga ik ook lekker bankhangen :D

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    OKE SALAPIO, IK SNAP HET :D

Wat vervelend dat Mirre niet wil slapen, als je wilt dat ik nog een keer een gesprekje voer met haar ;) Misschien helpt het weer.

Ik denk dat qua centrale ligging Utrecht wel het handigst is met winkelen, maar andere suggesties zijn ook welkom natuurlijk!

Deel Deze Pagina