Krans, ja ik ben erg blij met het resultaat Mosa, de tegels liggen op de vloer en ik ben er helemaal mee in mijn nopjes. Mijn man heeft zo ontzettend zijn best gedaan. Het is nu helamaal getegeld en is nu aan het drogen. We hebben inderdaad een heel oud huis. Het is in 3 delen gebouwd. Het oudste gedeelte is uit ongeveer 1750, het tussengedeelte uit 1900 en het laatste stuk uit 1960. Leuk hoor een oud huis en ook heel veel werk. Wij ploffen nu lekker op de bank, dvd'tje kijken. Fijne avond! Groetjes, Hanna
Hanna, leuk zeg die krans. En crea hoor! all, moe en misselijk vandaag. Hopelijk morgen beter, want dan vertrekken wij naar la france! Allen tot over veertien dagen, en groetjes
Zo nog even een late reactie van mij, ben net terug van de verjaardag en nu wachten op hub tot hij me opbelt om hem te halen van z'n voetbal-uitje. Ik ging bij hele goede vrienden van ons eten en die hadden geen leuk nieuws. M'n vriendin had vanmorgen helaas een miskraam gekregen, ze was een kleine 6 weken Ze moest flink huilen en ik stond ook met tranen in mijn ogen, bah zeg, wat is het toch oneerlijk af en toe. Ze had zich er helemaal op verheugd om nog een stukje samen zwanger te zijn. Hoop voor haar dat ze snel weer zwanger mag raken en dat het dan wel goed gaat. Heb op de verjaardag van een andere vriendin allemaal positiekleding te leen gekregen, zaten héle leuke dingen bij en daar ben ik wel blij mee. @Hanna: Leuk zeg die krans! @Pookie: Fijn dat je nog een goede 2e hands hebt kunnen kopen. @Loe: Je zal dit wel niet meer lezen maar een héle fijne vakantie! Liefs!
Sterre: Dat is minder leuk nieuws. Ik hoop ook dat je vriendin snel weer zwanger wordt. Loe: Heel veel plezier in Frankrijk. Ik ben jaloers Mosa: Nog twee nachtjes slapen en dan de 20 weken echo. Ben je nerveus?
Goedemorgen meiden, Sterre: Wat naar voor je vriendin zeg! Hopelijk is ze inderdaad snel weer zwanger! Vannacht was het weer feest met de kleine meid in mijn buik. Een echt nachtbraker... dat belooft niet veel goeds! Ik ben gewoon wakker geworden van het gepok in mijn buik! Voor vaderdag heb ik vanmorgen aan mijn man een kaartje gegeven voor een concert van de Golden Earring en een pyjama met daarop Papa, I love you Viel allebei in goede smaak! Zometeen naar mijn vader, schoonvader is op vakantie daar hoeven we dus niet langs en vanmiddag naar 2 verjaardagen. Straks schema dus. Fijne dag! groetjes, Hanna
O ja, vaderdag, nou 2 weken geleden heeft hubby al een mooi cadeautje gekregen voor inze trouwdag. Nu dus ff niets, je moet ze ook niet te veel verwennen he>>>. @hanna; ik heb nog ff je krans bekeken, leuk hoor. Ik wil zo'n naamraamsticker bestellen. Leuk en toch niets in de tuin wat weer slachtoffer kan worden van vandalisme @loe; fijne vakantie als je dit nog leest. Heerlijk frankrijk ik heb nu al zin om volgend jaar met frummel lekker in een stacaravan in La france te bivakkeren. En dan heen met de mooie franse auto met airco!!! IK WIL NU AL!!! @Sterre; wat naar voor je vriendin. Het gaat ook echt veel te vaak fout in dat vroege stadium!bah. Ik droomde vannacht over een vriendin dat ik werd gebeld dat ze was bevallen, bij 29 weken???????? Heel raar. De Dijk gisteravond was heel leuk, buikje en rug hielden zich gelukkig redelijk, ik had ff een tukje gedaan na het eten en dat heeft wel geholpen.Voel mij bijna een bejaarde!
Goedemorgen, Loe, hopelijk ga je lekker genieten van de vakantie, heerlijk hoor! Hanna, oke, vloertegels Ik weet niet waarom ik eerder aan muurtegels dacht. Maar fijn dat het mooi geworden is! En super hoor, zo'n oud huis! Ik hou daar ook wel van, maar het constante klussen lijkt me niet altijd wat. Je hebt zeker een drukke dag vandaag, veel plezier! Sterre, hopelijk heb je niet al te lang meer hoeven wachten op je mannetje! Zielig voor je vriendin dat ze een mk heeft gehad, heeft het lang geduurd voor ze zwanger was? Hopelijk is het in ieder geval snel weer raak! En handig, dat je positiekleding kunt lenen! Vooral als het ook je smaak is! Pookie, vreemd, je droom van vannacht Hopelijk is het geen voorspellende droom! Fijn dat je een leuke avond gehad hebt! En ik denk dat we ons allemaal weleens een halve bejaarde voelen All, gisterenavond alleen maar op de bank gehangen. Zometeen even een broodje eten, dan langs mijn schoonouders en dan een verjaardag. Fijne middag allemaal en tot vanavond! Sheann, idd dinsdag de 20 wekenecho Het ene moment ben ik helemaal niet zenuwachtig, maar soms wel een beetje. Maar met de pretecho is ook wel gecheckt of alles er goed uitzag, en dat was toen het geval, dus ik denk wel dat alles goed is, maar spannend blijft het wel. Bij een vriendin van ons werd met de 20 wekenecho ontdekt dat het kindje zo ontzettend gehandicapt was dat het hoogstwaarschijnlijk niet levensvatbaar was. Zij hebben toen besloten om de zwangerschap af te breken. Daar waren we best dicht bij betrokken, dus dat maakt het iets enger. Maar voor mezelf heb ik er een goed gevoel over.
Hanna: Ik dacht ook dat het muurtegels waren. Weet ook niet waarom. Mosa: Wat een naar verhaal van je vriendin. Dat is je ergste nachtmerie. Met 20 weken ben je al heel erg ver en dan lijkt het me heel erg moeilijk om dan een zwangerschap af te breken. Ze geven hier in Nederland sowieso weinig echo's anders hadden ze dat toch al veel eerder kunnen zien. He jakkes ik ga er maar niet meer over nadenken. Ik moet nog anderhalve week wachten.
poeh hee wat is het zonnetje warm als hij er is!!!! Maar ik moet weer aan scriptie! hup weer aan het werk!
Pookie: Laat ik je hier niet meer zien vandaag. Hup aan't werk. Ik ga zo naar mijn vader. Ik moet een drie gangen menu in elkaar flansen dus ik ga maar zo.
Hoi meiden, Zo wij zijn lekker weer thuis. Was erg gezellig vandaag. We hebben overal lekker in de tuin gezeten dus ik ben weer wat bruiner geworden. Tegels, de muurtegels komen nog Maar dat duurt nog heel even! Mosa, ik kan me wel voorstellen dat de echo wat spannend is. Het is toch net even wat anders dan een pretecho he! Pookie, succes met je scriptie! Sheann, een driegangen menu??? Succes ermee en veel plezier bij het opeten Fijne avond verder. Ik plof lekker neer op de bank! Groetjes, Hanna
Sheann, het was idd verschrikkelijk voor die vrienden, maar de kans op zoiets is gelukkig érg klein! De kans dat alles goed is, is zóveel groter dus dat komt vast goed bij jou en mij! Wat heb je uiteindelijk gekookt? Pookie, ben je goed opgeschoten met je scriptie? Hanna, vanmiddag in de tuin gezeten?! Hier regende het een aantal keer toch wel flink! En zon was er amper. All, wel een gezellige middag gehad, maar nu weer lekker thuis. Wel vermoeiend hoor, al die kleine kindjes
Goedemorgen meiden, Ben al weer op. Weer aan de slag he. Slecht geslapen. We hadden een mug op de kamer en die heeft mij flink gestoken blijkt nu. Mosa, wij hebben de hele dag zon gehad. Raar land hoor dat Nederland Fijne dag allemaal! groetjes, Hanna
Goeiemorgen! Poeh zeg ben ik nog even een partij moe Heb me net maar afgemeld op het werk en duik zo weer lekker m'n bed in. Gister viel ik ook al bijna om toen ik bij mij schoonouders was, niet normaal. Weet even niet wat me overkomt...waarschijnlijk te druk geweest. @Mosa: Ze waren/zijn in de 2e ronde zwanger geworden dus niet lang maar het blijft vervelend natuurlijk. Vandaag word gecontroleerd of alles weg is. Spannend voor je morgen! Wel een heel naar verhaal van je vriendin. Maar je hebt er zelf al een goed gevoel over en dat zegt ook wel wat denk ik. Ik had er ook een positief gevoel over...misschien ook een beetje naief maar gelukkig was ook inderdaad alles goed. Pfff..nou ik duik weer terug m'n bedje in.... Liefs!
Hey dames, een paar berichtjes van vriendinnen die niet zo positief waren las is, maar met jullie is gelukkig wel alles goed. Hier gaat het wat minder. Zaterdag ging ik voreg naar bed (voor half 10) en toen begon ik op het toilet wat te vloeien. Binnen 20 minuten lag ik in het ziekenhuis met alle toeters en bellen er op en er aan (ctg, echo, bloedprikken etc). Gelukkig hebben ze niets kunnen vinden waarom ik bloed verloor, dus gingen we midden in de nacht toch naar huis. Nu heb ik net mijn baas gebeld en ga ik vroegtijdig met verlof. Morgen kom ik mijn spullen halen en donderdag neem ik met het werkoverleg afscheid. Anders gaat het me te snel... Gelukkig voel ik me wel goed, en heb ik gisteren heerlijk genoten op het kraamfeest van mijn nichtje. Mijn zus liet me heerlijk met de baby knuffelen (zo veel ik wilde haha) zodat ik even mijn eigen ellende vergat. Hopelijk blijft de baby zich nu gedragen haha. En kan ik nog een beetje genieten. Want bij een volgende bloeding is het gegarandeerd opname. Bah!
Hallo meiden, Ben ik ook weer even... @ Melisa, wat naar van die bloeding zeg, gelukkig is er niks mis met de kleine maar wel vervelend deze situatie. Hopelijk niet snel nog een bloeding. Het is al niet leuk om zo weinig te kunnen maar een opname is nog minder leuk! Sterkte! @ Mosa, morgen al de 20-weken echo, spannend hoor. Maar ieg leuk dat je weer even naar binnen mag kijken! Balen trouwens dat je zo slecht slaapt. @ Loe, fijne vakantie! @ Nikita, fijn dat de misselijkheid iets is afgezwakt! Maar let idd wel op dat je niet zo snel blijft afvallen ivm vrijkomende afvalstoffen is dat niet zo heel goed. Maar ja bij extreme misselijkheid is er ook weinig aan te doen nl . @ Wops, mooi behangetje en wat ben je lekker snel met alles zeg . Geniet er maar van!!! @ sheann, spannend zeker nog zo'n twee weken tot je nieuwe huis en ook al snel de 20-weken echo. @ Pookie, succes met je scriptie! @ Sterre, groot gelijk dat als je zo moe bent je nog even terug bent gekropen, hopelijk helpt het slaapje! @ Hanna, balen van zo'n stomme mug 's nachts. Heb je hem ondertussen wel gevangen? Combinaties: Pindakaas met kaas, komkommer of hagelslag jammie ! Pindakaas met banaan , klinkt nog niet echt vies. Pindakaas met jam of ham hoe kom je op het idee, haha nee dat lijkt me niets... Winkelen, Als het Utrecht wordt kom ik zeker (maar ik houd het ook hooguit een uurtje uit ). Maar alleen overdekt winkelen in hoog-catharijne zou ik niet aanraden, daar is het niet echt leuk. De Oudegracht met zij-straatjes is veeeel leuker!!! @ all, hopelijk ben ik niemand/niets vergeten, anders sorry! Hier een paar hele leuke maar ook zeer vermoeiende dagen gehad! Bruiloft en feestjes waren erg leuk. Zeer veel vrienden en familie gezien. Maar het was allemaal tot 's avonds laat en dat twee dagen achter elkaar dus gister echt de hele dag duf op de bank gehangen. Vandaag heb ik ook mijn energie nog niet helemaal terug... Maar dat maakt niet uit. Hubbie gaat zo een muur in de baby-kamer verfen en ik mag straks de kastenboel weer gaan inruimen...
Nou ik ben weer stiekem boven water maar nog steeds zo duf als wat en heeft de bandenpijn zich weer aangediend. Dat word weer rustig aan doen deze week. @Melisa: Oei dat zal wel schrikken geweest zijn maar gelukkig niks aan de hand. Hoop voor je dat het niet meer gebeurd en de kleine zich gedraagt nu @Afrola: Leuk dat je fijne dagen hebt gehad. Ze zijn alleen inderdaad vermoeiend nu. Ik denk van mezelf ook dat het weekend er zo ingehakt heeft bij mij en dat ik daarvan nu zo moe ben. Suc6 met het weer inruimen van de kasten!
Jemig zeg, zit net even te lezen bij de November mama's...wat een ellende daar...de een word bijna belazerd door d'r vriend, de ander heeft daar de boel vol gescholden, die scheld weer zus de huid vol en de ander is het weer niet met zo eens..pfff...ben ik even blij met dit topic!
Ik ben nu toch wel nieuwsgierig. Ga daar eens ff spieken. Moet zeggen dat ik de aug. mama's ook niet altijd even leuk vind om bij te houden. Maar het is er wel altijd gezellig.