Mosa, veel plezier straks! Sterre, beterschap! *** Ik ga nu naar mn werk, zit al thuis te werken vanaf een uur of 9 ... en mag tot half 20 vanavond *zucht*. Het lijkt trouwens beter te gaan met mn misselijkheid
@Salapio: Zo dan heb je nog een lange dag te gaan! Gelukkig lijkt het beter te gaan met je misselijkheid. @All: Hier trouwens vannacht weer een lek-tiet Hub zat ook onder hahaha...lag tegen hem aan en ineens voel ik mijn hele arm nat worden. Ik doe het lampje aan en ja hoor, alles nat. Zegt hub ineens, ja mijn rug ook Oeps....Dacht dat het weg was na de vorige keer. Liefs!
@ all; ziejewel zwangerschap is heus geen constante roze wolk. Maar we moeten het ook niet te somber inzien en genieten van de momenten dat we wel ROZE zien!!! @sterre; lektiet, bah, maar ja kan er ook bij horen. Maar wat een gedoe voor die suikercurve zeg. Hopelijk kunnen ze ook op een andere manier bepalen. @mosa; oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nieuwsgierig naar echo, ennuh ik was gisteravond wel een tijd "ingelogd" op zwpagina maar ook half bezig met scriptie. Ging alleen niet lekker, te veel pijn in kont! Weet gewoon niet meer hoe ik moet zitten @salapio; oei klinkt als een lange zware dag, gelukkig niet misselijk! Ik gelukkig ook niet meer, kwam gisterochtend misschien echt door medicijnen innemen. Misschien dat toch maar weer standaard doen na ontbijt. @melisa; En nu niet meer aan het werk!!! Rust roest en broeden op gezonde beeb! Zo en nu weer weg achter PC ff rug en kont laten rusten!!!
Hoi meiden, Geen tijd om te reageren, vanavond of morgenochtend weer maar alles was helemaal goed Alles zag er prima uit, het enige was dat ze (ja ja, nog steeds een meisje ) iets aan de kleine kant is. Maar aangezien wij allebei kleine babies waren (47 en 48 cm), denk ik zelf dat het misschien daardoor komt. In ieder geval zijn we erg opgelucht! Wel jammer was dat ze in een stuitligging lag (hopelijk draait ze vanzelf, maar dat zal nog wel) en dat ze met haar handen en zelfs voeten voor haar gezichtje lag. Dus we hebben alleen maar hele vage en onduidelijke foto's. Maar over een tijdje willen we nog een pretecho laten maken. Ook lag ze heel ver naar achteren (misschien voel ik daardoor zo weinig?) en dus voor het onderste deel van de ruggengraat moest ze inwendig verder kijken Maar ja, dan heb ik dat ook een keer gehad Tot de volgende keer
@Pookie: Jah tis best een plakzooi hoor een lektiet haha . Suc6 nog met je kont en rug, lijkt me erg vervelend. Ook nog suc6 met je scriptie! @Mosa: Fijn dat alles goed was, gefeliciteerd! Inwendig was niet erg of wel? Ik heb het i.i.g als niet vervelend ervaren. @All: Ik hoef gelukkig voor die dagcurve voor de suiker alleen een vingerprik (3x p.d) dus ben al helemaal blij dat het geen naalden en spuitenwerk word...fieuw. Mag ook gewoon eten e.d. Heb net maar ook even pads gehaald voor m'n lekkende boobs...is wat prettiger als ik op het werk zit of ergens op visite ga. Nu maar hopen dat het weer snel weg trekt. Liefs!
@Sterre; dan kan jij nu mooi voor ons uittesten wat de beste zoogcompressen zijn @Mosa; Gelukkig alles OK en een klein kindje is misschien makkelijker met de bevalling. Onze meid lag trouwens overdwars maar echodame zei dat ze nog alle kanten op kunnen gaan dus voor jou nog alle hoop dat ze goed om draait. wel jammer dat je het niet goed kon zien, hopelijk is dat bij de pretecho dan beter!
Hoi meiden, Zo, na een lange dag ben ik nu net thuis. Ik had oudergesprekken vandaag en dat is altijd wel even wat werk. Maar ook gezellig en leuk om te vertellen wat de vorderingen nu weer zijn. Mosa, wat fijn dat de echo goed was. En over de grootte van het kindje zou ik me ook maar geen zorgen maken. Bij mij zei de vk gisteren ook dat ze twijfelt over de groei.... we zien wel weer he! Sterre, fijn dat je even vergelijkend waren onderzoek doet naar de compressen Nog maar 11 dagen werken
@sterre: ik ben bang dat die lekborsten niet meer overgaan? Dus dat wordt veel compressen inslaan. Zelf heb ik gelukkig echt nog nergens geen last van. @hanna: lekker he dat aftellen? En dan zit je thuis... Heb je al bedacht wat je allemaal wil gaan doen? Gisteren mijn postvakje leeggehaald en de laatste zaken afgerond. Zo raar! Nu kan ik thuis gaan zitten. Ben mijn agenda al aan het vullen met koffie drinken bij mensen de komende weken. Wat moet je anders? Ik zie er best een beetje tegen op, 9 weken nog tot de bevalling. Klinkt zo lang.
Mosa: Wat fijn dat alles goed was!! Wanneer zijn jullie van plan om nog een echo doen? Sterre: hahaha leuk zo'n lek tiet. Ik zou me kapot lachen. Heb je al geproefd? Melisa: gelukkig wordt het mooi weer de komende dagen dus je kan lekker in de tuin koffie leuten
STERRE, o jee nu al incontinente boobs ... is trouwens heel normaal hoor .. idd pads halen. Fijn dat je zonder al te veel gedoe suiker kunt laten prikken POOKIE, vervelend van je kont. Ik krijg last van mn stuit als ik lang zit, vooral in trein en auto (hopelijk minder over 5 weken want dan gaan we naar Frankrijk met doto) MOSA, fijn dat alles weer goed was met je kleine meid. En Mirre was (is) ook een ukkie, helemaal niet erg (als ze maar steady iets te klein blijft) ... En nu in een stuit is toch nog helemaal niet relevant? Of was het jammer qua echo? HANNA, vk zeggen nogal snel dat ze twijfelen over groei heb ik het idee ... maar ze kunnen ook niet alles voelen ... (mn schoonzusje moest 2x met spoed voor een groeiecho, nooit wat raars gezien en kindje was bijna 3,5 kilo bij geboorte ) MELISA, lekker kloten met babykamer, geboortekaartjes + adreslijsten, babykleertjes wassen, strijken, opvouwen en idd heel veel koffie drinken (gewoon alle dames van hier afgaan ) *** Hmmm te vroeg gejuicht wat betreft misselijkheid ... bij vertrek sloeg het weer toe ... lang leve de coca cola ...
Goedemorgen, Wat een heerlijke dag wordt het weer Sterre, wat vervelend dat je zo moe was! En beterschap, hopelijk voel je je vandaag weer iets beter! En die lektiet Je omschrijft het grappig! Ik vond de inwendige echo ook niet erg, maar ik dacht wel even van: oke Maar verder ging het goed, gewoon verstand op nul en benen wijd Pookie, dat wordt zo te lezen nog wat met jou, met je kont. Dat is vervelend, zitten is nu eenmaal iets wat je veel doet natuurlijk. Hanna, wauw, 11 dagen werken, nu schiet het écht op! Melisa, idd vreemd om nu 'al' klaar te zijn met werken, maar alles voor je beebje. Het scheelt wel dat het nu zomer wordt lijkt me, dat zou althans voor mij wel schelen. Sheann, ik weet nog niet wanneer we nog een echo doen, misschien met 27 of 28 weken ofzo? Salapio, balen van de misselijkheid! Ik dacht ook dat een stuitligging nu niets zou uitmaken, maar hoe ze het zei klonk het wel dat het niet helemaal de bedoeling is nu. Ik denk vooral omdat ze dacht dat het beebje al een tijdje zo ligt. Maar voor mijn gevoel is er ook nog zat tijd om te draaien. Ik neem ook aan dat ik me geen zorgen over de groei hoef te maken, omdat er verder helemaal geen vervolgonderzoek of -echo gedaan wordt. Dus als zij zich geen zorgen maken, dan zal ik dat ook maar niet doen En over twee weken moet ik naar de vk, kijken wat zij ervan zegt. All, fijne dag!
Mosa: "Verstand op nul en benen wijd" haha zo voelde het klussen ook weleens Heb je vrij vandaag? Ik wel maar zit op een monteur voor de koelkast te wachten
Hihi, laat je vriend het maar niet horen Ik ben idd vrij vandaag En mijn vriend ook, dus dat is gezellig! Hij is nu sporten, en straks moet de auto naar de garage. Dat duurt ongeveer 1,5 uur, maar er tegenover zit een grote Intratuin, dus dan lopen we daar wel even heen Aangezien de katten gisteren een grote pot van de vensterbank kapot hebben gegooid, mag ik wel weer wat nieuws kopen Wachten op een monteur is altijd irritant vind ik! Kan hij de hele ochtend komen of weet je ongeveer een tijd? Is jullie koelkast helemaal kapot dan?
De monteur zou van tevoren bellen wanneer die komt, ik hoop alleen niet dat hij 's middags pas komt. Deze koelkast is net een half jaar oud maar de rubbertjes zijn al gescheurd, hopelijk valt het onder de garantie.
Sheann, oke, het scheelt wel dat hij belt van te voren maar toch zit je er op te wachten. Hopelijk krijg je snel bericht! Ik denk dat het wel onder garantie valt hoor, als ze met een half jaar al kapot zijn. Ik hoop het in ieder geval! Zo, ik ga maar eens even in het zonnetje zitten, want volgens mij is het al heerlijk!
@Sheann: Hahaha nee ik heb niet geproefd. Hub zei wel dat hij melk rook maar dat is weer onzin natuurlijk want het ruikt nergens naar nog ...het is niet eens wit zeg maar...mannen.. Hoop voor je dat de monteur snel komt, dan heb je nog wat aan je dag. @Salapio: Nee toch, toch nog ziek geworden! @Mosa: Je verwacht een inwendige echo natuurlijk ook niet meer natuurlijk in dit stadium...maar ach, inderdaad verstand op nul en benen wijd. Veel plezier bij de intratuin! Ik vind het altijd heerlijk om daar rond te stuinen...kom ook altijd met iets naar buiten Al is het maar zo'n miniatuur cactus hihi. @All: Heb weer een lekkere gebroken nacht achter de rug, mede door die verkoudheid Hub denkt dat ik flinke hooikoorst heb maar ik vind het er zelf niet echt op lijken. De keelpijn is gelukkig wel al iets weg getrokken. Dacht ik gister fijn even vicks te gaan halen, heb ik niet op zitten te letten en kom ik thuis met dropsmaak...bah, dat lust ik helemaal niet. Heeft hub ze allemaal in een keer opgegeten die vind dat heerlijk. Gister belde die vriendin van mij nog. Ze was naar de vk geweest voor controle en het was inderdaad een miskraam geweest. Haar baarmoeder zag er wel al schoon uit en ze mogen gelijk doorgaan. Vrijdag moet ze nog wel een keer komen ter controle of ook alles echt weg is. Ze was gelukkig al een stuk minder verdrietig maar het blijft rot natuurlijk. Hoop echt voor haar dat haar lichaam snel hersteld. Liefs!
Nou wat een rust vandaag hier....ben ook een keer thuis haha. Ga ik maar weer genieten van het zonnetje in de tuin ..*ohh wat erg *
Sterre: Het is idd erg rustig hier, ik denk dat iedereen buiten aan't genieten is. Is het nog geen melk wat er uit je tiet komt? Omdat je zegt dat het niet wit is.
Hoi meiden, Ik val even binnen en roep even: IK VOEL ME VANDAAG GEWELDIG! Voel me een ander mens als ik niet ziek ben, heerlijk gewoon. Iedereen een fijna avond en allemaal een dikke vette geluks-knuffel van een zwangere-gelukkige-muts. Groetjes