Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Wops: Heerlijk he zo'n goeie dag, hopen dat er meer van komen :)

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Sheann: Nee tis echt nog doorzichtig vocht...volgens mij om de doorgangen te checken zeg maar haha.

Wops: Wauw wat fijn dat je je zo goed voelt! Ben heel blij voor je en hou dit vast ;):D

All: Kom ik er net onder het strijken achter dat ik per ongeluk een nieuw roze-zwangerschaps truitje bij de donkere was heb gedaan waar ook iets nieuws tussen zat...zitten er nu dus allemaal donkere vlekken in mijn nieuwe rose truitje :( Krijg ik die er nog uit? Anders morgen maar een textielverfje halen...*snif*

3. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
  4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo meiden,

Genieten jullie ook zo van het mooie weer :D?
    Even snel tijd gemaakt om bij te lezen...

@ Sterre, Balen van de bandenpijn, tja rond de 20 weken is er een beruchte groeispurt en dan hebben veel meiden last van bandenpijn. Het kan zeker wel een paar dagen aanhouden :(
    Balen dat je ook nog verkouden bent. En vast veel succes met het maken van een dagcurve, dan moet je zeker de hele dag door jezelf prikken om je glucosegehalte te meten?
    h balen van je truitje, ik ben helaas ook geen vlekkenheld ;)

@ Nikita, hopelijk wordt het de vk voor je. Zal voor je duimen!

@ Pookie, dat gevoel van ik wil zo veel herken ik, haha ;) Wel gezellig als je ook mee gaat winkelen!
    Balen dat je zo last hebt van je kont bij lang zitten. Afwisselend lopen en zitten en een massage wil nog wel eens helpen...

@ Mosa, lang zitten kan pijnlijk zijn voor je billen. Heeft idd te maken met je bekken en met je stuitje, alle spieren en banden van het bekken zitten daaraan vast. Wat vaker even een kleine looppauze (gang op en af of zo) inlassen wil vaak wel helpen. oh en een massage :).
    Gefeliciteerd met de goede echo :D! en stuitligging in deze tijd is heel normaal, pas als ze minder ruimte krijgen in de baarmoeder gaan ze met het hoofdje naar beneden liggen! (volgens mij ligt die van mij vandaag ook nog steeds in een stuit, regelmatig wordt er in mijn blaas getrappelt en kan ik naar de wc rennen ;))

@ Wops, Heel vervelend dat je je zo vervelend voelt :(! Je mag hier echt je verhaal kwijt hoor. Willen we allemaal wel eens ;). We hebben helaas lang niet allemaal een makkelijke zwangerschap. Mijn verwachtingen komen ook niet uit, ik dacht dat ik het heerlijk zou vinden maar ben ook blij als ik straks mijn eigen lijf zonder kwalen weer terug heb. Maar zoek idd je momentjes zoals de babykamer in orde maken en later als je de baby gaat voelen genieten van de bewegingen en ook af en toe au roepen als de kleine het toch te bond maakt haha ;).

@ Melisa, balen en toch ook wel fijn dat je je voorlopig laatste werkdag hebt gehad. Zwanger zijn is idd niet altijd even makkelijk en dat moet je accepteren al is dat niet zo gemakkelijk! 9 weken is lang maar ze vliegen vast voorbij, gewoon lekker veel afspreken met familie en vrienden ;)!

@ all, zo hier echt geweldig van het weer aan het genieten :D! Verder is de muur geverfd (kleur vlokje wit, is met een blauwe ondertoon het was gewoon even bijverfen...) en de nieuwe kast nu helemaal ingeruimd. Toch nog een paar spullen tegengekomen die vooral mannetje even moet uitzoeken. Vandaag rode gordijnen besteld en morgen gaan we naar een aantal babywinkels om ieg een autostoel en kinderwagen uit te zoeken en ws nog wel meer babyspul :D!
    Oh en ook even irritatie/frustratie spuien: Ik krijg bij bijna al het fruit wat ik tegenwoordig eet tintelende en opzwellende lippen ;). Terwijl dat zomerfruit zo lekker is :(. Waarschijnlijk een soort allergie die in het voorjaar/zomer erger is vanwege de ook al aanwezige hooikoorts. Behalve dat ik altijd een zakdoek bij me meot hebben gaat dat eigenlijk best goed zonder mijn gewone pilletjes. Maar met die pilletjes zou ik het fruit ws wel kunnen eten :x.

Zo nu nog even op zoek naar wat informatie over babyspul voor morgen... En dan weer samen met mannetje een gezellige avond ervan maken :)
    Fijne avond allen en ook alvast een fijne dag morgen !

5. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Afrola: Tintelende lippen heb ik nog nooit van gehoord. Je moet het fruit ook eerst wassen :)

6. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ sheann, ik was me suf maar dat helpt dus niet, hoogstens averechts ;)

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Nog maar 10 dagen werken :D

Afrola, veel winkelplezier morgen. Leuk om allemaal dingen uit te zoeken he!
    Had je eerst nog geen last van de fruitallergie? Raar zeg dat het nu opeens wel komt!

Sterre, balen zeg van je truitje. Hopelijk komt het nog goed in de was!

Wops, fijn dat je je zo goed voelt!

Mosa, heb je ook nog foto's meegekrgen van de echo?

Hier is net een vrouw geweest voor de intake van de kraamzorg. Was wel een duidelijk verhaal en een gezellig gesprek. Weer wat tips gekregen, dus da's wel mooi!

Groetjes, Hanna

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Vervelend zon fruitallergie,ik ken ook iemand die dat had.
    Kon echt geen fruit meer eten want alle papillen in de mond zwollen op.
    Heel vreemd zo'n reactie!

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Sheann, hoe laat kwam uiteindelijk de monteur? En viel het onder de garantie?

Sterre, hopelijk knapt je verkoudheid snel op! En gelukkig maar dat alles bij je vriendin schoon was. Het blijft idd klote, maar hopelijk komt alles snel weer op gang en is ze ook snel weer zwanger!
    Wat balen van je roze truitje! Ik ben bang dat de vlekken er niet met gewoon wassen uitgaan, maar ik heb ook geen tips wat wel zou kunnen helpen.

Wops, hihi, wat een verschil met pas :D Maar fijn dat je je zo goed voelt, hopelijk heb je het ook een beetje gehad nu! Geniet er maar lekker van!

Afrola, die tip van de massage zal ik aan mijn vriend doorgeven :D Nee hoor, hij masseert me al best vaak, dus op dat gebied heb ik niets te klagen. Maar ik denk dat ik op mijn werk idd wat meer looprondjes moet maken, misschien dat dat helpt.
    Leuk dat jullie zo druk zijn met het kamertje! En superweer natuurlijk om vakantie te hebben! Alvast veel plezier morgen met het uitzoeken van de kinderwagen enzo, ben benieuwd welke je kiest!
    En wat vervelend dat je lippen opzwellen door fruit, daar heb ik nog nooit van gehoord! Erg lastig!

Hanna, nu al de intake van de kraamzorg? Ik dacht dat dat pas met 34 weken gebeurde. Dat leek me al erg laat! Fijn dat het een goed gesprek was.
    Ik heb wel foto's meegekregen van de echo, maar omdat ons meisje met haar handjes en voetjes voor haar gezicht lag, is er echt helemaal niets te zien. Het is één wazige boel. De echovrouw probeerde nog wel van alles om de handen en voeten weg te krijgen, maar dat lukte niet :) Dus helaas, geen mooie foto's!
    Ik had graag willen zien hoe het neusje en zo er uit zag, maar dat kon dus niet. We hebben alleen een mooi rond voorhoofdje gezien :)

Pookie, wauw, 25 weken! Stoer!

All, zo zou het de hele zomer moeten zijn hè?! Ik vind het zo heerlijk en ben echt de hele dag buiten geweest. Nu hebben we de sproeier buiten aangezet, dus we moesten wel naar binnen. Ik denk dat we op tijd naar bed gaan, want ik merk wel dat ik de laatste tijd zeg maar lichamelijk moe ben.

10. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    heyyyy,ben hier ook se! mosa bedankt zulle! ;)

ik vraag me nog altijd af hoe het kan dat ik zo vroeg positief heb kunnen teste?9dpo had ik een posi test in handen(zie album:22juni)

11. woops

woops Niet meer actief

Hoi meiden,

@hannelore,
    Van harte gefeliciteerd meid.

@Hier,
    De opstart is weer niet zo best, maar ik blijf positief.
    Ik had een vraagje die had ik ook al gesteld bij de januari mama`s maar die weten het eigenlijk ook niet.
    M`n tepels worden donkerder dat is normaal heb ik gelezen maar ze gaan vervellen of ja er hangen velletjes aan.
    Nu heb ik maar Weleda zwangerschapsolie gehaald en smeer ik ze in.
    Heb niet in de zon gelegen met de tietjes dus ik ben niet verbrand ofzo, want je zou bijna zeggen dat het er zo uitziet.
    Misschien herkend iemand van jullie dit of heeft dit ook gehad.
    Heb wel veel harde en nog altijd pijnlijke tepels en m`n borsten doen echt pijn.
    Maar de pijn zit bij mij meer bij de littekens van de borstverkleining en dat zal waarschijnlijk de hevige pijn geven.
    Nou ik heb m`n ontbijtje inmiddels ook weer op en moet zo naar m`n werk.
    Iedereen een fijne dag want het wordt stralend weer als ik het zo zie.
    Als ik me vanmiddag en vanavond goed voel ga ik even naar de stad om positie kleding te gaan kopen, is opruiming hier.

Groetjes

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hannelore, van harte gefeliciteerd! :D

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wops, geen idee wat het is. Als je BV zou geven, zou ik zeggen spruw (candida schimmel). Op zich ben je wel gevoeliger voor deze schimmel in zwangerschap, maar of dat voor tieten ook geldt ... geen idee?! Jeukt het? Als ik heel diep nadenk, komt er wel iets boven van wat drogere tepels van zwangerschap bij Mirre. Denk ik? (heb je echt wat aan he :D)

Heeeeeerlijk he dit weer! Vanmiddag ga ik met Mirre naar het strand en Jan fietst naar vanuit werk naar Katwijk. We gaan lekker visje eten *jummmmmie*

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Hannelore, gezellig dat je mee komt kletsen :) Het is idd vreemd, zo'n vroege test maar blijkbaar maak je erg veel HCG aan. Heb je ook al klachtjes, want HCG veroorzaakt zwangerschapsklachtjes?

Wops, ik weet niet precies wat je onder vervellen verstaat, maar ik heb soms wel rond mijn tepels ook een soort ieniminievelletjes. Die zitten gewoon los, dus ik denk dat ze van mijn tepels komen.
    Ik ben er van uit gegaan dat het normaal is. Zoals Salapio ook schrijft, volgens mij heb ik ook drogere tepels dan normaal, zo zien ze er in ieder geval wel uit.

Salapio, gezellig dat jullie vanmiddag naar het strand gaan! Hier is het nu wel bewolkter dan gisteren, maar wel een heerlijke temperatuur. Veel plezier in ieder geval!

Sheann, nog een weekje en dan krijgen jullie de sleutel van jullie nieuwe huis :) De tijd is erg hard gegaan vind ik! Heb je er zin in?

All, dat was ik gisteren helemaal vergeten te melden, maar ik heb gisteren de piepschuim naamletters besteld! Dus nu staat de naam echt vast! Ik neem ook aan dat als ze met 2 echo's een meisje zien, dat het nu dan echt klopt :) Ook heb ik meteen wat andere dingetjes besteld van die site, zulke lieve knuffeltjes enzo hebben ze daar! (www.tantetootje.nl)

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Afrola: Ik moet om 08.00u (nuchter), 11.00u en 16.00u naar de dokter of het ziekenhuis voor een vingerprik en dan krijg je die waardes volgens mij voor de vk. Valt dus best mee gelukkig. Tintelende en opgzwellende lippen lijken mij inderdaad een allergische reactie. Een collegaatje van mij heeft dat met appel en toevallig was er gister eentje op tv bij trauma team (sbs6) die was helemaal opgezwollen van amandelen.
    Veel plezier met spulletjes kopen!

@Sheann: Vlekken voor de was staan er inderdaad bij maar dat is voor rood bij wit. Denk dat het een textielverfje word.

@Mosa: Verkoudheid is er nog steeds maar alweer in iets mindere mate gelukkig.
    Dit weer is inderdaad héérlijk! Heb gister ook eventjes in de zon gezeten maar ik ben best wit van mezelf dus kan (nog) niet te lang helaas. Normaal doe ik even een zonnebank kuurtje maar doe dat nu maar niet.

@Hannelore: Gefeliciteerd!!! Streepje word steeds duidelijker dus verder niet meer over nadenken en genieten..;)

@Wops: Ik heb er wel een keer iets over gelezen maar weet niet meer waar en precies wat. Mij is bij blijven hangen dat het wel normaal is omdat je borsten toch groter worden en dat je huid daardoor kan 'scheuren' en zoals in jou geval dus kan gaan vervellen. Met flink wat hormoontjes is dit alles natuurlijk een optel som. En anders even met je vk overleggen als je het zeker wilt weten.
    Wel jammer dat de opstart niet goed was vandaag maar probeer inderdaad positief te blijven.

@Salapio: Grappig, ik heb vroeger in katwijk gewoond, mijn fam en enkele vrienden wonen er nog. Maar wel lekker zeg, lekker naar het strand.

All: Zaterdag gaan we naar Tilburg naar van Asten voor de babykamer kijken, heb er al zo'n zin in! Ik wil vandaag misschien nog wat rond gaan neuzen bij de kruidvat, daar hadden ze ook wat spulletjes in de aanbieding zoals spuugdoekjes, hydrofiele luiers, rompertjes....even kijken of het wat is en misschien nog even de zeeman in...;)...krijg de smaak nou ineens te pakken.

16. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Hannelore: Gefeliciteerd en welkom hier. Ik heb op 12 dpo getest (zie mijn album) en die waren erg positief, ik denk dat als ik 9 dpo zou hebben getest dat die ook zoals die van jou zouden zijn.

Mosa: De monteur is natuurlijk niet geweest. Mijn vriend pakte niet op omdat hij in vergadering zat, een kwartier later belde mijn vriend mij of ik even wilde bellen met de monteur maar ik kreeg alleen het hoofdkantoor te pakken. Die zeiden dat als je je telefoon niet oppakt de monteur verder gaat naar het volgende adres. Ze zeiden dat ze zouden bellen of de monteur alsnog kon komen en dat de monteur of zij in ieder geval terug zouden bellen. Maar dat hebben ze natuurlijk niet gedaan. Dat had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht en ben gewoon de deur uit gegaan.

idd nog een weekje wachten. Ik heb er echt heel veel zin in :)

Sterre: Veel plezier met shoppen vanmiddag. Leef je lekker uit!

17. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    hey meiden!bedankt voor de felicitaties! mosa:echte klachten heb ik niet,die ik wel heb zijn:moe,warmte aanvallen,rommelende buik,hoge temp.,en posi test :p
    tvalt nog allemaal mee,had bij de pregnylspuit ook geen klachten,blijkbaar reageert men lichaam goed op hcg :p
    ik mag morgn in de fertiliteitskliniek bloed laten afnemen,om te weten hoeveel hcg er in men bloed zit!! juij...
    ben hier aant kuisen,mr tga nie goe vooruit:)

18. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Hannelore: Ik moest het eerst even googelen voordat ik wist wat het was :) Ik ben ook aan het kuisen.

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    :D haha das bels he...amai

20. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    @wops, wat je hebt is normaal hoor. Heb ik ook. Maar let wel even op als ze gaan jeuken. Dan kun je een schimmel hebben. Dat heb ik in het begin ook gehad. Dan even 2 weken smeren met miconazolnitraat, en het is weg. Maar de droge tepels zijn gebleven. Af en toe smeer ik ze in met olie, en dan komen de velletjes snel los.

@hanna: wat voor tips had de kraamzorg? ben benieuwd. Hier hebben ze nog niet gebeld voor een gesprek.

Bah dames, vanavond ga ik dan echt gedag zeggen op het werk, voor minimaal 21 weken!!!! Wat klinkt dat gruwelijk lang! (3 weken eerder stoppen, 16 weken verlof, en 2 weken vakantie)

Deel Deze Pagina