Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Melisa: Poeh zeg dat klinkt inderdaad héél lang maar ik durf bijna te wedden dat je straks zegt dat ze toch snel zijn gegaan ;) Meid, je zit nu niet voor niks thuis en probeer er toch een beetje van te genieten...zeker nu met het lekkere weer enzo. Ik zou stiekem best wel een beetje willen ruilen, mijn baas is een l*l en die kan ik nu missen als kiespijn.

All: Nou ik ben helemaal los gegaan hoor...;)...niet echt dus. Ik heb 2 rompertjes gekocht met lange mouwen (op aanraden van een vriendin die haar kleintje afgelopen December heeft gekregen) en een slab, alles in neutrale kleurtjes. Ik heb alleen wel een maatje 56 en 62 meegenomen omdat ik echt zat te twijfelen over een 50. Ik ga bij de Hema wel wat van dat maatje kopen maar jezus wat is dat toch klein zeg haha.

2. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

Zo, veels te veel gelopen :) en lekker veel gekocht :D! Dus pijnlijk bekken, oververhit en bekaf thuis gekomen. Maar er komen nu echt babyspullen in de babykamer en de kast te staan :D. Helemaal blij dus en ook nog helemaal in de mood, wat mij betreft gaan we morgen weer haha...

@ Hanna, na vandaag nog maar 9 dagen... ;). Fijn dat het gesprek van de kraamzorg goed is bevallen en altijd handig extra tips!

@ Sterre, wat irritant dat je voor zo'n vingerprik helemaal naar het zkh moet, waarom mocht je niet thuis zelf prikken?
    Alvast veel plezier met winkelen as zaterdag en neem vooral flesje water mee het blijft warm en ik heb onderweg maar gekocht.

@ Hannelore, Gefeliciteerd!

@ Mosa, wat leuk dat je de piepschuimletters besteld hebt, zo wordt het steeds leuker ;)

@ Salapio, heerlijk weer voor het strand vandaag :D

@ sheann, balen dat de afspraak van de monteur verkeerd is gegaan. Moet je binnenkort weer een hele dag thuis blijven zeker... Alhoewel thuis blijven met dit weer ook weer geen straf is ;)

Wat betreft die fruitallergie, ik hoop dat ik het volgend jaar weer kan handelen met pilletjes. Ook vraag ik me af in hoeverre je de kleine er mee kan besmetten want dat hoop ik toch ook niet ;). Tot zover heb ik gelezen dat dat niet perse hoeft en dat als je zwanger bent allergien die je zelf hebt vaak erger worden omdat je lichaam zich even vooral bezig houdt met de kleine en niet met jou. Dat hoop ik dan ook maar ;)

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    ff uit mn hoofd hoor ...

Sheann, balen van de monteur ...

Mosa, leuk de naam al zeker :D

Sterre, das niet echt losgaan nee ... en jij een echte haring? We wonen niet in Kwijk trouwens (wel op fietsafstand ;)). Ik ben zelf geboren in Amsterdam dus import :D

euhm ...

Melisa, meid ... hopelijk ga je er van genieten ... nu de laatste weken dat je echt echt echt totale rust kunt hebben :D

Afrola, als jij voedselallergie hebt dan heeft je kindje ook verhoogt risico ...

Strand was zoooo superheerlijk! Mirre werd helemaal wild van het strand, zand, schelpjes en zee. En toen Jan na een uurtje saampies over het strand liep, ging ze helemaal los. En ik maar traantjes laten ;). Daarna gesmikkeld van visje en patatjes, maar toen Mirre de door ons mee gebracht tuinbonen zag ... wilde ze alleen nog maar dat *gek meisje*

Tijdens de fietstocht had ik wel duidelijk een zwangere conditie + veeeeeeeel bandenpijn (pffff ... had ik bij zwangerschap Mirre ook zo veel last van tijdens fietsen, balen want i (l) fietsen ... en Mirre ook :D)

4. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    vandaag digitale gedaan! en ja hoor zwanger 1-2 stond er :p

morgn bloedafname,dan zien hoeveel hcg er is.
    is er een bepaald waarde voor het aantal weken zwangerschap?

5. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
  6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Sterre, hahahaha, helemaal los .... nou het begin is er he?
    Ik heb ook niet erg veel kleertjes maatje 50 hoor. Misschien ga ik toch nog maar wat kopen in deze maat.

Op Marktplaats heb ik heel leuke shirts met lange mouwen gekocht. 3 voor 10 euro. Koopje dacht ik zo, en nog helemaal netjes :)
    Ook heb ik een wrapper gekocht. Da's een doek waar je de baby lekker in kan wikkelen. Zomaar of voor in de kinderwagen.
    Omdat ik een rode kinderwagen heb was het nog lastig om een leuke meisjeswrapper te vinden, maar ben uiteindelijk gegaan voor creme met lichtroze. Staat vast heel leuk bij rood hahahhaha :D

Afrola, hoe gaat het met je allergie? Hopelijk al wat beter!

Hannelore, kijk weer een mooie test erbij! Krijg je vandaag gelijk de uitslag van de hoeveelheid hcg in je bloed na het prikken?

Salapio, wat een leuk verhaal over het strand. Dat klinkt als echt genieten!
    Woon je dichtbij het strand?
    Wij hier zop'n 20 minuten ervandaan, dus ik weet wel zeker dat als het lekker weer is en ons meisje is wat groter: Dan ga ik ook lekker zandhaasje spelen met haar! Lijkt me geweldig!

Melisa, geniet lekker van je verlof!
    Heerlijk zo;n lange tijd er uit joh!
    Ik kan niet wachten... nog maar 9 dagen werken :D

Mosa, leuk van die piepschuimen letters! Hoe wil je ze gaan versieren?

Wops, hier ook velletjes aan mijn tepels hoor. Ik denk dat het er gewoon bijhoort....
    Daar ben ik wel van uit gegaan in ieder geval!

Vandaag en maandag ben ik heeeeeeeeerlijk vrij. Wat heb ik er naar uit gekeken zeg!
    26 oudergesprekken achter de rug, zijn allemaal goed gegaan.
    Ik maak nooit problemen hoor. Als het niet goed gaat met een kind dan zeg ik het gewoon + wat ik er aan wil/kan gaan doen. Dan kan je er lang of kort over praten en dan kies ik voor kort hahahahh!
    Anders ga je in zo'n kringetje praten he.
    Zometeen even de boodschappen doen en dan naar de dokter. Mijn ene oor zit helemaal dicht, dus die moet uitgespoten worden. :( Ik ben benieuwd!

Groetjes, Hanna

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Sheann, bah, wat balen dat de monteur niet langs geweest is ;) Moet je binnenkort nog een keer!

Sterre, hihi, dat is idd los gaan met spulletjes :D Maar dat komt vast vanzelf nog wel.
    Alvast veel plezier voor morgen, hopelijk vinden jullie het kamertje van jullie dromen!

Afrola, dan zijn we natuurlijk ook erg benieuwd naar wat je hebt gekocht :)

Salapio, fijn dat je het zo lekker hebt gehad op het strand! Leuk hoor, hopelijk komen er nog veel dagen waarop jullie naar het strand kunnen!

Hannelore, fijn, die bevestiging van de digitale test!

Hanna, lekker dat je een lang weekend vrij hebt! En vooral met zit zomerse weer! En alle oudergesprekken achter de rug, dat zal ook wel een lekker gevoel zijn! Weer wat afgerond natuurlijk!
    Hopelijk viel het mee bij de dokter!
    Ik weet nog niet precies hoe ik de naamletters wil versieren, ik wil er een paar verven en een paar beplakken met behang. Maar ik moet nog even precies kijken hoe of wat.

All, gisterenavond heerlijk uit eten geweest met mijn schoonouders. Het was ook zo'n lekkere avond dus op een terras gezeten! Ik had een nieuw jurkje aan, ik vind het toch nog wel een apart gevoel dat ik nu zo overduidelijk zwanger ben. Toch even wennen, maar ook wel weer heel leuk.
    Verder helaas weer waardeloos geslapen, maar ik denk dat meer van jullie er last van hebben door het warme weer. Nu is het hier helemaal bewolkt, maar gelukkig wel een heerlijke temperatuur.
    Net even al het nieuws zitten lezen over Michael Jackson, toch altijd vreemd als zo iemand overlijdt vind ik. Hij is precies 1 dag jonger dan mijn moeder, dus ieder jaar na mijn moeders verjaardag denk ik altijd, en vandaag is Michael Jackson jarig :D
    Maar ja, het was ook wel te verwachten dat hij niet oud zou worden natuurlijk!

Fijne dag allemaal!

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Afrola: Heb ik eigenlijk niet aan gedacht om die vingerprikken thuis te doen...zal het eens na gaan vragen...scheelt geloof ik 2 uur heen en weer rijden ;)
    Goeie tip van dat flesje water...zeker nu de verkoudheid naar m'n keel is verhuisd.

@Salapio: Nee ik ben stiekem een glibber maar wel een getogen haring hoor haha. Lekker hoor zo heerlijk aan het strand wandelen enzo...heb met mijn moedertje uuurrreen aan strandwandelingen gemaakt. Wel vervelend dat je nu al zo'n bandenpijn hebt!

@Hanna: Ik ben net een dieseltje wat winkelen betreft maar ik denk dat als we zaterdag echt het kamertje gekocht hebben e.d het hélemaal goed gaat komen :D
    Lekker zeg, lang weekend, geniet ervan!

@Mosa: Haha ik ken het gevoel! Toch even wennen die buik...voel me gelijk ook zo volwassen want ik krijg een kindje...Je ziet mensen ook echt zo kijken enzo..hihi, word er soms verlegen van maar ben er wel trots op :D
    Mmm lekker uit eten geweest, wij gaan morgen ook met de schoonouders omdat die 34 jaar getrouwd zijn. Word dus een druk dagje maar heb er enorm zin in.

Nou inderdaad, Michael jackson overleden, was wel even geschokt. Was geen fan van hem ofzo maar vond z'n muziek wel leuk.

Liefs!

9. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    hey!
    ik krijg pas deze middag vanaf 14u de uitslag!ben eigenlijk wel nerveus!!toch raar e!

10. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    hannelore: Komt vast wel goed!

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Het komt inderdaad vast wel goed maar ik snap dat het toch spannend is ;) Zou ik ook hebben :)

12. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik vond de eerste weken ook heel erg spannend omdat je het nog niet helemaal gelooft.

13. woops

woops Niet meer actief

Hoi meiden,

Heerlijk weekend hier, ik was er aan toe.
    Ik denk dat jullie gelijk hebben, ik heb gewoon droge tepels en daardoor een beetje velletjes.
    Gisterenavond heel verdrietig geweest om mezelf.
    Heb zo`n pijn in de onderbuik (bandenpijn) en was helemaal alleen thuis en heb ik bed maar een potje zitten janken.
    Was zo bang dat ik ongi zou worden en dat het allemaal niet goed zit.
    Ben zo erg benieuwd naar maandagavond voor de echo, ben best zenuwachtig.
    Vandaag heb ik een goede dag qua misselijkheid, alleen nu dan heel veel last van de banden denk ik.
    Mannetje en ik gaan zondag even goede stevige onderbroeken kopen en misschien wat buikbanden om wat stevigheid, had begrepen als je veel bandenpijn hebt dat dat wel zou kunnen helpen.
    Ik weet het natuurlijk ook niet maar proberen kan geen kwaad.
    Heb eigenlijk niet echt terug gelezen, ja sorry hoor ben zo`n muts die met zichzelf bezig is.
    Ik ga nu even douche en even rustig bijkomen van het werken.

Groetjes

ps. Ik vind jullie allemaal zo`n lieve meiden en daarom een dikke vette knuffel vind het fijn dat ik hier m`n ei kwijt kan en dat niemand er over zeurt, heerlijk gewoon.
    GROEP-KNUFFEL

14. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    nog 10min en ik weet et :) :)
    brrrrr....

15. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    ZO BEN ER,hcg 126 dus das goed zegt ze!hiep hiep hoera,je bent zwanger :p
    juijjjjj
    wanneer maak ik een afspraak voor eerste echo?

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hannelore, en en?? Weet je het al? Het lijkt me wel goed te zitten na die positieve testen hoor, maar zo'n extra bevestiging is toch wel zo lekker!

Wops, vervelend dat je zo'n last van je banden hebt, hopelijk helpen buikbanden daarbij! En dat je zenuwachtig bent voor maandag is ook logisch, maar als die echo eenmaal goed is zul je zien dat je wel iets minder onzeker wordt (had ik tenminste).

Sterre, morgen idd een druk dagje dan maar gelukkig alleen maar leuke dingen!

All, er was een pakketje gekomen voor ons, maar ik was niet thuis. Het is bij de buren afgegeven die nu niet thuis zijn ;) Ik vraag me af of het al de naamletters zijn, dat zou snel zijn! Straks nog maar eens kijken of ze al thuis zijn :)

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zeker hiep hiep hoera :) Fijn hoor, nu is het écht echt!

Ik heb met 6 weken de vk gebeld en kreeg met 8 weken de intake en met 12 weken de echo.
    Maar aangezien jij in het ziekenhuis loopt, mag je al wel eerder neem ik aan. Dus misschien na het weekend bellen?
    Ik weet ook niet of het in België anders is dan in Nederland?
    Nu eerst maar lekker genieten van het idee dat je echt zwanger bent!

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Wops: Ik had/heb ook al vanaf het begin enorm veel groei c.q bandenpijn en dat kan inderdaad héél beangstigend zijn! Probeer het toch als iets positiefs te zien want het betekend alleen maar dat je groeit :)
    Ik heb ook stevige onderbroeken en banden gekocht en het verlicht wel hoor. Verder zou ik even uitzoeken voor jezelf wanneer je het krijgt. Ik bijvoorbeeld bij langdurig staan en lopen (maar de geldt wel voor de meeste geloof ik) En je buik een beetje inhouden helpt ook. Zo hangt je buik/baarmoeder niet helemaal volop in je banden ;) Scheelt ook.

@Hannelore: Nogmaals gefeliciteerd meid!!! Fijn dat het nu nog een keer extra bevestigd is en nu genieten :D

@Mosa: Spannend!!! Ik ben nu ook benieuwd of het de letters al zijn :p

Ik ga even boodschappen doen, we gaan vanaaf bbq-en met vrienden maar ik heb geen zin...om boodschappen te halen dan. Heb er zo'n hekel aan...echt tijdverspilling...

Liefs!

19. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    hey!ja nu ga ik genieten,mr toch nog voorzichtig :)
    ik mag op 17juli al voor de eerste echo!!!!juijjjj

hopelijk is alles in orde!

20. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    lekker he, echt zwanger zijn? Nu gaan genieten.

Deel Deze Pagina