Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, je hoeft trouwens nog maar 60 dagen tot je uitgerekend bent :$ Dat lijkt al snel!

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wops, oooooooh wat gaaf! Geweldig :D ...

Hanna, pfff dan is werken niet zo leuk ... kun je niet een buitenactivitit doen? Of mag dat niet zomaar?

Sterre, lekker geshopt :D

Mosa, 2x2u reizen :confused: ... sterkte dan met de reis en de warmte. Hopelijk slaap je lekker vannacht!

Euhm ...

*3 seconde visje*

Iedereen bevangen door de warmte? Mirre had er meer last van dan ik geloof ik: ze wilde maar moeilijk in slaap vallen. Heb r uiteindelijk wakker in bed gelegd, was even heeeeeeel boos, maar krijshuilen duurde niet langer dan 1 minuut ... mn lieve aanstellertje!

Ik vind het idd erg fijn dat ik weer dezelfde vk's heb. Het zijn er 4, ik 'ken' ze allemaal: 2 vrij goed van zwangerschap Mirre, 1 heb ik één prettig consult bij gehad (stelde de juiste vraag waardoor ik begon te huilen ;) en mn ei ff kwijt kon) en 1 heb ik heel kort gezien maar die is ook lactatiekundige ... niet onprettig!

3. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Wat fijn dat je nu al dikke tenen hebt, ik kijk er ook al naar uit :)

Mijn vriend denkt dat we zijn verjaardag niet gaan vieren maar ik heb stiekem iedereen uitgenodigd om te BBQen. Het moeilijkste is nog om het van mijn broertje met down syndroom verborgen te houden want hij zit overal bij. En zodra hij het weet dan vraagt hij aan heel de wereld of ze dan ook komen voor de BBQ :) Zo schattig.

De 20 weken echo vind ik spannend maar ben nog niet echt nerveus. Ik hoop ook niet dat dat nog komt. Ach ik ben met zoveel dingen bezig ik heb niet eens tijd om daarover na te denken.

Hanna: Bedankt, ik zal er zeker van mijn vakantie genieten.

Aan de working girls: Succes vandaag met werken in de hitte. Veel water drinken en als het kan vaak pauze nemen en de voetjes omhoog.

Salapio: Wat vervelend dat Mirre last heeft van de warmte. Is het een beetje koel op haar kamer. Ik probeer overdag zo veel mogelijk de ramen en gordijnen dicht te houden om de warmte buiten te houden en dat werkt goed. Ik slaap in iedere geval nog met een deken.

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Goede morgen dames, aan de banners te zien gaat iedereen nu echt de goede kant op met de zwangerschappen. Hier nog maar ruim 8 weken.

Vannacht wrs voor het eerst lekkende borsten gehad. Ik zag een straaltje opgedroogd wit spul op mijn tiet liggen toen ik opstond. Vroeg me al af wanneer het zou beginnen... Nu dus. Jakkes.
    Verder heb ik echt last van de warmte. Ga me zo aankleden en dan lekker vast boodschappen doen. Ben ik daar maar van af.

Het thuis zitten verveelt best wel, maar moet eerlijk toegeven dat het voor mijn bekken echt super is. In en om het huis kan ik bijna alles weer, ook wel eens lekker.

Fijne zonnige dag iedereen!

5. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Melisa: Goeiemorgen. Ook al een lekkende tiet :)
    Nu is het nog lekker koel buiten dus dan kan je idd nu het beste boodschappen doen.

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Wops: Gefeliciteerd met je super mooi echo!!! Lekker genieten nu.

@Mosa: Wow 2 uur heen en 2 uur terug...dat is best wel lang haha maar goed, als het de moeite waard is maakt het niet uit. Hoop voor je dat het allemaal goed gaat vandaag...ook met de dikke teentjes e.d. Wel lastig zeg dat je daar nu al last van hebt, we moeten nog een hele zomer..

@Hanna: Hoe gaat het met de poezen? Hebben ze al bij elkaar gezeten?

@Salapio: :D wat vertel je dat weer grappig! Hoop voor je dat Mirre snel gewend is aan de warmte.

@Sheann: Spannende week voor jou. Ik was ook niet echt super zenuwachtig voor de 20 weken echo maar vond het wel spannend. Ik kan je alleen maar aanraden zoveel mogelijk te genieten van die echo en helemaal als hij goed is natuurlijk. Het is een hele mooie.

@Melisa: Jij ook al een lek-tiet :) Fijn he?! Ik heb er *klopt even af op de tafel* geen last meer van.

@All: Vanmorgen om 11.00u gaan prikken bij de HA, vrouwtje was heel aardig en had dat buisje natuurlijk zo vol...waar ik er 3 kwartier over deed gister haha. Nou mag ik straks om 16.00u gelukkig weer bij haar.
    Gister nog lingerie-party gehad maar kon niks bestellen...uiteraard hadden ze net de nieuwe collectie en zat daar natuurlijk een héle hoop leuk spul bij :( Heb ik maar een lekker warme pyama gekocht met knoopjes aan de voorkant voor als ik staks in November de kleine borstvoeding ga geven, leek me wel gemakkelijk voor de eerste week/weken.
    Ik heb trouwens de kleine voor het eerst aan de buitenkant gevoeld! Was echt maf! Ik dacht eerst dat ik het me verbeelde maar even later was het weer en als ik in bed lig ook...toch even een rare gewaarwording hoor...:D

Liefs!

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Gaaf he sterre? Je baby voelen aan de buitenkant? Nu wordt het ook leuk voor de papa.

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ja echt super, zo word het stukje bij beetje echt werkelijkheid. Inderdaad ook voor de papa erg leuk!

Net even nog m'n olie en koelvloeistof nagekeken...autootje word een beetje te warm maar alles leek goed...ahum...denk ik dan, alles zat nog vol zat maar ik voelde me ook heel sexy...met je zwangere buikje onder de motorkap rommelen :D Hub hier is net zo technisch als een thee-zakje dus doe ik dat soort dingen zelf...maar ben evengoed blij met mijn schoonbroer die automonteur is :)
    Nou nu naar de HA, laatste keer prikken joehoe.

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Nou ik heb de werkdag weer overleefd. Op een gegeven moment was het 32 graden in mijn klas. Toen ben ik lekker buiten gaan spelen met de kinderen.

Sterre, de poezen gaan elke avond even bij elkaar, maar tot nu toe is het nog niet echt een succes. De grote poes blaast en gromt en is gestressed... De kleintjes vermaken zich best! :)
    Nu zijn ze even zonder grote poes in de woonkamer en straks gaan ze nog even met grote poes. Toch elke avond maar proberen he.
    Gaaf zeg dat je je kindje aan de buitenkant voelt nu. Ik kon het eerst ook niet geloven toen dat bij mij zo was. Bij mij was het met 19 weken en 1 dag. Best wel snel, daarom twijfelde ik.
    Geniet van het contact met de kleine!

Groetjes, Hanna

10. woops

woops Niet meer actief

Hoi meiden,

Hier een goede dag gehad en hele dag gewerkt.
    Ik vroeg me wat af.
    Bij de 20 weken echo mag je daar ook buiten je man nog je vader en moeder meenemen of hebben ze dat liever niet?
    Mijn 20 weken echo staat in het ziekenhuis gepland dus niet bij de verloskundige zelf.
    Hebben jullie meerdere mensen mee laten kijken of niet?
    M`n man vind het juist een heel mooi iets om m`n moeder te laten zien.
    Dus vandaar de vraag.

Groetjes

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Volgens mij mag je bij een echo meenemen wie je wilt hoor!

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    puf puf, wat ben ik blij dat er airco is op het werk!!!
    Bij mij tenminste, arme Hanna met al die kinderen in een heet klaslokaal. Vroeger gingen we met dit weer dan zwemmen in het buitenbad n het dorp, stuk beter dan les!!

bewegen; inderdaad gaaf als je het aan de buitenkant voelt, ik denk dat ons frummel ook wat last heeft van de warmte want die is steeds heel rustig.
    Behalve vannacht, werd er wakker van en dacht dat de film alien was begonnen. Alsof ze aan het koppetje duikelen was in de beperkte ruimte die er nog is!! ARGGGGG

Maar nu ff slaapkamer verder luchten en dan morgen vroeg aan het werk, dan mag ik warme fabriek in voor proefjes. daar is dan natuurlijk geen airco:(

13. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    He he eindelijk is het vandaag. Nu kan het eindelijk beginnen en ik ben ook nog op de helft!!
    Volgens mij voelde ik de kleine gisteren. Ik voelde de hele tijd plopjes aan de linker kant. Was een heel leuk gevoel :)

Ik ga maar gauw douchen want wij moeten om 8:00 al in onze nieuwe woning zijn.

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sheann, gefeliciteerd met je 20 weken :D :D
    En veel plezier met je nieuwe huis!!

15. hoi meiden, sorry tijdje niet geweest, maar ben ook erg misselijk en moe. Volgens mij had ik dat bij m'n dochterje niet zo erg.
    Lekker hoor dat er al veel de 20 weken gepasseerd zijn, ik vind het allemaal erg lang duren, wil het graag vertellen.
    Maar ja hubbie vindt dat niet verstandig. (vorige keer bij m'n miskraam moesten we toen ook weer iedereen inlichten)
    Die misselijkheid maakt natuurlijk ook dat het veel langer duurt...
    Nog even doorbijten het is voor een goed doel :)

groetjes Susan

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    SHEANN, succes vandaag in het nieuwe huis en lief van je broertje (en lief ook van jou dat je een surprisebbq houdt voor je lief!) ... oooo en je kleine gevoeld, wat super!

MELISA, incontinente tieten ;) ... En fijn dat je weer wat meer kan, wel balen dat je je verveelt :(

STERRE, handig zo'n PJ! En super dat je de kleine van buiten hebt gevoeld ... nu je lief nog :D ... en mooi beeld zo'n zwangere vrouw onder de motorkap ;)

HANNA, pffff 32 graden ...

WOPS, volgens mij kun je dat het beste even navragen bij het echocentrum. Hier in Leiden mag je geloof ik max met 4 komen (inclusief de mama ;))

POOKIE, leuk zo'n acrobaatje in je buik :D

SUSAN, vervelend hoor die misselijkheid ... mn schoonmoeder zou zeggen: het wordt vast een jongen ;)

Ik ben duidelijk zwanger. Bij ieder verhaal over plopjes en bewegende beebjes zit ik te janken *lol*.

Mirre zit in een uitslaapmodus: weekend rond half 9, gisteren 9u en vandaag weer half 9 ... zaaaaaaaalig :D, wel zielig voor mn lief want die ziet Mirre dan niet sochtends ...

Vanmiddag is mn lief vrij, dus we gaan weer lekker naar het strand.

Gisteren had ik op mn werk last van krampjes dus ik zat meteen schietgebedjes te doen op de WC, maar duurde maar even. Waren volgens mij toch mn darmen ... maar blijft eng hoor. Was even echt zeker dat ik mn kleine wurmpje ging kwijtraken brrrrr ...

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Sheann, gefeliciteerd met de 20 weken! Dat vond ik een hele aparte mijlpaal, echt op de helft :)
    En veel plezier vandaag in jullie nieuwe huis, dat gaan vast drukke tijden worden voor jullie!
    Leuk dat je een suprise-party voor je vriend hebt georganiseerd! En erg schattig van je broertje, dat hij iedereen uitnodigt als hij de kans krijgt :D

Melisa, wat fijn dat je nu al merkt dat het een stuk beter gaat met je bekken, dan weet je in ieder geval waar je het voor doet natuurlijk!

Sterre, wat heerlijk dat je de kleine aan de buitenkant hebt gevoeld!
    Is het uiteindelijk helemaal goed gekomen met bloedprikken?

Hanna, 32 graden in de klas :$ Jeetje zeg! Groot gelijk dat je lekker naar buiten bent gegaan!

Wops, ik weet het niet, maar ik dacht eigenlijk dat het met de 20-wekenecho niet gebruikelijk is dat je anderen dan je partner meeneemt. Dit omdat het een medische echo is en geen pretecho. Volgens mij heb ik het ergens gelezen, en ik zou dan ook niemand anders meenemen. Dan zou ik eerder een keer een pretecho doen, dan mag je wel mensen meenemen.

Pookie, succes vandaag in de fabriek, hopelijk valt het mee met de warmte!

Susan, wat vervelend dat je je beroerd voelt! Die eerste weken duren idd lang, en ik kan me voorstellen dat je het graag tegen anderen wilt vertellen! Maar idd nog even doorbijten :)
    Hopelijk voel je je in ieder geval snel weer beter!

All, mijn moeder komt eraan, tot straks!

18. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo meiden,

Hier ben ik ook weer even. Een paar dagen heel druk geweest in huis, op visite, naar Safaripark Beekse Bergen en nu een dagje bijkomen want ik ben kapot. Ik zit nog altijd op de bank en had allemaal plannen voor vandaag maar voorlopig is er nog niets van terecht gekomen. Hubbie is druk bezig met het in elkaar zetten van de gewone computer met allemaal nieuwe onderdelen dus die heeft toch weinig tijd om iets anders te doen dus het maakt ook niet uit haha.

Ga zo even terug lezen hopelijk gaat het met iedereen goed ondanks het warme weer. Poeh, mijn hoofd ziet er regelmatig uit alsof ik een uur fanatiek heb lopen sporten terwijl ik alleen maar heb rondgewandeld in de zon ;), hebben jullie dat nou ook?

19. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Wops, gefeliciteerd met de goede en mooie echo

@ Sterre, wat balen dat het thuis prikken niet gelukt is. Hopelijk gaat het vandaag wel allemaal goed! Shoppen kan idd heel erg veel goed maken :D;)

@ Sheann, gefeliciteerd met de 20 weken en met de sleutel van jullie nieuwe huis. Leuk week trouwens, nieuw huis, 20-wk echo, verjaardag hubbie. Veel plezier!!!
    (fijn trouwens dat je hubbie ook lekker veel in huis doet!!!)

@ Mosa, Wat goed dat de erkenning van jullie kindje al geregeld is. Voelde wel heel speciaal zeker?!

@ Suzan, vervelend dat je zo misselijk bent, nog even volhouden meid!

@ Hanna, wat een schattige poesjes :D!!

@ Salapio, veel plezier vandaag op het strand!

@ werkende meiden, veel sterkte met de hitte en werken!

@ all, dit is wat ik zo even snel heb onthouden. Zit hier met een dansende buik :D, dus dat leidde ook af. Vertelde mannetje van mijn dansende buik en die kwam gelijk kijken. Gelijk die buik rustig, gelukkig voor hem begon het 2 minuten later van voren af aan en was hij er op tijd bij om mee te genieten :D.

20. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    @wops: bij ons mag je wel mensen meenemen, maar het werd niet aangeraden. Het is een medische echo, en dat willen ze in alle rust doen. Ik zou ook lekker een 3d-echo laten maken en dan je moeder meenemen. Wij hebben dat ook zo gedaan.

Meiden wat is het warm zeg. Ik krijg er toch dikke voeten van haha. Net ballonnen. Het weekend wordt het beter voor ons zwangere vrouwen.
    Met dit weer ben ik wel vroeg mijn bed uit. Heb al 3 dagen voor half 10 de boodschappen in huis. Ook wel eens lekker.

Deel Deze Pagina