@Pookie: Hoop voor je dat het een beetje goed is gegaan in die warme fabriek vandaag. @Hanna: Oef 32 graden Wel fijn dat je dan lekker buiten kant gaan spelen met de kids. Haha ja die kleine poesjes zullen zich inderdaad wel vermaken. @Sheann: Gefeliciteerd met je 20 weken! Fijn he, op de helft al. Veel plezier vandaag in je nieuwe huisje! Moeten jullie nog veel doen? @Susan: Vervelend dat je zo misselijk bent! Tis inderdaad voor een goed doel maar kan ook wel begrijpen dat je er af en toe doodmoe van word. @Salapio: Wat ben je toch een zwanger-vrouwke...maar ik doe wel met je mee...zit ook weleens om dingen te janken dat ik denk waarom? Ben best een koele kikker wat janken betreft maar nu even niet Hormoontje powerrr @Melisa: Jij ook al dikke voetjes. Hoe is het met de lekkage? @Afrola: Dansende buik...beweegt je beebje zo hard dan? @Mosa: Gister is het inderdaad allemaal goed gegaan met de resterende prikken. Vrijdag krijg ik de uitslag al, dus lekker snel en kan ik dat zaterdag gelijk aan de VK doorgeven. @All: Gisteravond heeft hub in bed de kleine ook gevoeld! Moest ik natuurlijk even een traantje weg pinken Was wel heel speciaal. Kan dat ook weer opgeschreven worden in het grote beep-dagboek.
De lekkende tiet doet het gelukkig alleen 's nachts haha. Overdag blijft het nog droog. Wrs lig ik toch iets te ver op mijn buik zodat er druk ontstaat
Ik heb dat ook alleen 'snachts gehad maar dat komt bij mij wss omdat ik mijn boobs 'klem' heb zitten tussen mijn armen. Ik had het laatst ook toen ik achter de pc zat, toen zat er ook eentje in de houdgreep en begon te lekken
Hoi meiden , De werkdag zit er lekker op een we hebben in de tuin gegeten. De poesjes hebben in de kamer geravot onder toeziend oog en geblaas van de oude poes. Maar ... ik vond het al weer iets beter gaan dan de vorige keer. Susan, hopelijk gaat de misselijkheid snel over ! Salapio, lekker zo'n slapende Mirre. Kan je zelf ook een beetje uitslapen of ben je vroeg wakker? Lekker zeg naar het strand! Afrola, leuk hoor een dansende buik. Het vrouwtje wat in mijn buik woont doet hetzelfde. Als ik wil showen stopt het meteen hahahhahah! Melisa, in het weekend koeler weer? Dat zou heel erg lekker zijn. Hier olifantenpootjes. Aan mijn benen zitten tenen, geen enkel meer te zien aan het einde van de dag! Strerre, geweldig dat je man de baby ook heeft gevoeld. Speciaal moment! Vandaag ging de temp van 5 graden naar 28 graden in een ochtend. Gelukkig was ik 's middags vrij, dat scheelt weer he. Nu morgen nog door zien te komen. We bekijken het maar per dag! Groetjes, Hanna
Zo weer bijna een heel warm dagje voorbij... vannacht beloofd het ook weer lekker warm te worden @ Sterre, wat leuk dat hubbie de kleine ook heeft gevoeld. Is toch heel speciaal momentje samen ! Mijn dansende buik is idd van de bewegende beeb, hoe groter ze worden, hoe krachter het bewegen wordt . @ Hanna, dat is een flink temperatuursverschil . Tsja, per dag bekijken wat betreft weer is wel goed, het beloofd morgen een hele warme dag te worden. Misschien kun je morgen met water gaan spelen met de kinderen? Of kan dat niet bij jullie op school? Vroeger op mijn oude basisschool, zette ze bij ons ook wel eens de brandslang op ons als kids, en wij als kids met waterpistolen achter de juffen en meesters aan
Afrola, gaaf zo'n dansende buik Sterre, lekker sjenkmomentje als je lief jullie kleine ook voelt Wops, idd leuker om mams mee te nemen naar echte pretecho (mag mama trakteren ) ... 20w echo is best zakelijk ... Hanna, pfff das een groot verschil!
Hoi meiden, Zo, nu pas weer tijd om te typen. Ik wilde nog wat over mezelf typen vanochtend, maar toen kwam mijn moeder eraan. Daarna druk, druk en druk dus geen tijd Afrola, dansende buik, wat schattig zeg! En leuk dat je man het ook kon zien! Ben je verder aan het genieten van je vakantie? Ik heb sowieso snel rode wangen als ik het warm heb, dus nu ook Sterre, fijn dat het prikken nu wel goed gegaan is! Nu maar hopen dat de uitslag goed is vrijdag! En wat lief dat je mannetje jullie beebje nu ook gevoeld heeft, heel speciaal lijkt me dat! Hanna, fijn dat het iets beter leek te gaan met de poezen! Hopelijk iedere dag een beetje beter, het is vaak ook echt een kwestie van wennen natuurlijk! Sheann, en, hoe was het vandaag? En alvast heel veel succes morgen! En ik denk nog steeds een jongetje All, ik baal er nu wel een beetje van dat ik nog steeds niet meer voel dan af en toe een plopje Ik wil ook meer voelen! Maar aangezien de echomevrouw vorige week dacht dat ons meisje al een tijdje in een onvolkomen stuit ligt (met kontje naar beneden en beentje langs lichaam omhoog) denk ik dat ze nog zo ligt. Ik denk dat ik daarom weinig voel, zo kan ze ook niet echt veel bewegen lijkt me Volgende week naar de vk, hopelijk kan zij voelen (of liever een echo maken!) hoe ze nu ligt. Verder heb ik (nu al!) gigantische dikke enkels en voeten, echt niet normaal! Ze doen ook erg veel pijn, omdat mijn huid helemaal strak staat. Ik probeer ze zo veel mogelijk omhoog te doen, en doe ze ook veel in koud water maar tot nu toe helpt het nog niet echt. Gisteren een superproductieve dag op mijn werk gehad, altijd lekker, en 's avonds uit eten geweest met collega's. Erg gezellig, maar wel een erg lange dag. Vandaag was ik gelukkig vrij, maar dan doe je automatisch weer meer andere dingen. Wat wel leuk is, is dat ik stukken behang heb gehaald in de behangwinkel, daar wil ik de naamletters mee gaan beplakken. Een deel ga ik schilderen en een ander deel beplakken met behang. Ik denk dat ik aan het einde van de week ga beginnen
Moe!!! WARM.................HEET ff geen zin in uitgebreide reactie, maar net bij zw-yoga wel een fijne oefening gedaan tegen de olifanten opzwel pootjes. via je zij tegen de muur aan gaan liggen met de benen en kont strak tegen de muur aan. En dan in die houding 10 minuten blijven liggen. Tintelen prikken ff ellende maar als je dan voorzichtig via je zij weer normaal gaat liggen voelen ze een stuk beter aan!!!!
Goeiemorgen Het huis is eindelijk van ons We hebben gisteren ook gelijk de hele dag geklust. Er moet nog een hoop gebeuren maar we doen het rustig aan. Gelukkig hebben we de hele maand juli om over te verhuizen. Vandaag krijgen we hopelijk te zien wat onze kleine wordt Ik ben gelukkig nog niet nerveus maar wel reuze benieuwd. Hoe heb ik zo lang kunnen wachten? Ik ga maar weer aan de slag want het wordt een drukke dag. Ik moet tussen de middag ook nog een excuus bedenken om boodschappen te doen voor het feestje morgen Fijne dag dames
Goedemorgen, Pookie, leuk hè, zomer? En bedankt voor je tip over de oefening tegen dikke voeten, zal hem snel eens uitproberen! Sheann, leuk dat jullie gisteren meteen aan de slag gegaan zijn! Maar wel een beetje rustig aan doen met dit weer hè?! Vandaag weer een spannende dag! Ik hoop dat je even tijd hebt om te laten weten hoe het was! Veel plezier All, fijne dag!
Bedankt meiden. Ik ben nu wel heel erg nerveus. Ik denk niet dat het nog lukt om een update te geven maar ik ga ervan uit dat alles goed is.
Ja gelukkig wel ... voel me soms nog wel enorm misselijk, maar geen kotsgebeuren ... Bij een mooie luier van Mirre sta ik soms wel te kokken *schaam* en dat terwijl ik echt niet tuttig ben met poep/pies/etc ...
Sheann, raar is dat hè, dan gaat het al die tijd goed met de zenuwen maar als puntje bij paaltje komt! Maar alles is idd vast goed! En dan kun je erna tenminste gericht shoppen, als je tenminste nog tijd heb tijdens het klussen Salapio, fijn dat het beter met je gaat! En kokhalsen van vieze luiers kan ik me heel goed voorstellen hoor!
Ik ga zo trouwens maar weer eens op slipperjacht Vanmiddag heb ik vast geen zin, dus zo maar eens kijken of ik wat leuks kan vinden. Over anderhalve week gaan we op vakantie, en voor die tijd móet ik echt nieuwe slippers hebben!