Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo allemaal,

Pfoe nou heet is het! Daarom gaan we vandaag naar mijn ouders (richting kust) waar we met mijn broertje gaan bbq'en. We kunnen daar lekker in de tuin zitten waar het veel koeler is dan bij ons op het balkon :D

@ Pookie, ha die oefening tegen gezwollen voetjes doen wij ook :D, is idd fijn. Alhoewel het wel een gehannes is om in de goede positie en vooral weer uit die positie te komen haha.

@ Mosa, wat vervelend die opgezwollen voetjes. En wat jammer dat je de baby nog niet zoveel voelt :(. Hopelijk kan de vk het wel voelen, alhoewel ze bij mij dat nog steeds niet goed kon de laatste keer ;), ze voelde wel waar de rug lag maar durfde niet te zeggen of het hoofdje onder of boven lag.
    Succes met slipperjacht, echt weer voor slippers, ik loop al een week op niets anders :D

@ Sheann, hopelijk was/is alles goed bij de 20-wk echo en wil(de) de baby showen wat het wordt ;)

@ all, fijne dag en lekker ijsjes eten als het te warm wordt ;)

(krijg zojuist het kraampakket binnen van de verzekeraar, ben benieuwd wat er alllemaal in zit ;), ga dus snel uitpakken...)

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Helaas weer geen slippers kunnen vinden :( Volgende week maar ergens anders kijken, maar ik hoop toch nog steeds iets te vinden voor de vakantie.
    Om te wandelen heb ik op vakantie van die sandalen aan (erg lelijk, maar wel functioneel), maar onder rokjes of jurkjes vind ik dat zo lelijk staan. Aangezien ik het dit jaar vooral van de rokjes of jurkjes moet hebben, wil ik toch wel iets anders!

Afrola, heerlijk dat jullie richting de kust gaan! In de tuin is het vast idd beter uit te houden dan op jullie balkon! Veel plezier!

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Mosa: Awhh vervelend zeg dat je nu al zoveel last heb van dikke enkels enzo. Hoop voor je dat de oefening van sheann je kan helpen.
    Ook jammer dat je nog niet veel voeld maar dat komt vast nog wel!

@Sheann: Ik hoop dat je nog even een update komt geven want ik ben wel heel nieuwschierig :D

@All: Hier is het ook over de 30 graden en zelfs de prairiehond ligt op apegapen...Ik daarin tegen kan het (nog) best goed hebben maar ik heb altijd wel goed tegen warmte gekunnen. Ik heb wel het idee dat het vanavond of vanacht weleens flink zou kunnen omslaan.
    Vandaag helaas weer flink last van de bandjes gehad, het deed zelf pijn :( Zaterdag toch maar eens met de vk overleggen wat ik daar nou mee moet want gyn zegt wel dat ik er niks aan kan doen maar dit is ook niks.

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ben weer lekker thuis. Laat die onweer en regen morgen maar komen :)
    In de klas was het 33 graden'vanmiddag. Tijd voor BuitenBingo :D
    Daar stond gelukkig wel een briesje!

Sheann, hoe is de echo gegaan?

Mosa, jammer dat je geen slippers hebt gevonden. Ben je op zoek naar iets speciaals?

Afrola, lekker hoor, bbq-en. Veel plezier!

Ik ga nog even tennis kijken.
    Groetjes, Hanna

5. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    We krijgen een jongetje!!!

Het is 100% zeker dat het een jongetje is. Alles was verder goed en hij lag heel rustig met z'n hoofdje naar beneden. Mijn placenta lag aan de voorkant, vandaar dat ik nog niet veel heb gevoeld.
    Toen ik er eenmaal was had ik geen zenuwen meer en nu ben ik helemaal happy. Wat en opluchting.

Mosa: Weer niet geslaagd met slippers. Ik heb de laatste paar dagen ook last van dikke voeten maar ze doen gelukkig geen pijn.

All: Pff wat was het warm zeg. Nog een dagje en dan krijgen we weer verkoeling. Ik ga avast een regendansje doen :p

Ik zal binnenkort foto's van de echo in mijn album zetten.

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sheann, een jongetje wat heel erg leuk!
    Fijn dat de echo helemaal goed was!

7. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Hanna: Ja ik ben ook helemaal gelukkig. Mijn vriend had zelfs een brok in z'n keel toen er werd gezegd, gefeliciteerd je krijgt een zoon.

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sheann, gefeliciteerd met de goede echo!!! Heel fijn voor jullie en toch een opluchting hè?! En dus toch een jongetje :D Leuk zeg! Superverjaardagscadeautje voor je vriend morgen!

Sterre, wat vervelend dat je nog steeds zo'n last van je banden hebt! Hopelijk heeft de vk tips! Wat voel je eigenlijk precies dan?

Hanna, 33 graden, poeh! Het was vandaag ook wel extreem warm natuurlijk! Als het goed is, koelt het morgen al iets af! En dan nog maar één weekje werken voor jou :)
    Ik zoek geen speciale slippers, maar ik heb nogal moeilijke voeten dus schoenen is altijd een probleem voor mij. Maar ik geef de moed niet op ;)

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sheann, geweldig dat alles goed was incl piemeltje :D

10. woops

woops Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik heb alles doorgelezen maar er is zoveel gekletst.
    Maar zag dat shaen een zoontje gaat krijgen, van harte gefeliciteerd meid.
    Mijn buikje groeit ook echt als kool zeg.
    Ik heb negatieve en positieve reactie`s, en vind het soms best moeilijk.
    Ben eigenlijk beren trots op m`n buikje en wil vanaf dit weekend ook al buikbanden gaan dragen om te laten zien dat ik zwanger ben.
    Heb nu deze week al enkele keren de vraag gehad( ja niet lache of schrikken hoor)
    -Ben je nu zo dik geworden door het eten of van je zwangerschap?
    Nou daar zakt dus echt m`n broek vanaf en maakt me best onzeker, en ben dan weer bang dat ik teveel groei.
    Nou ja misschien hebben jullie ook al zoiets meegemaakt.
    Ik ga dus echt m`n buikje showen en dan is er geen onduidelijkheid meer.
    Voor de rest heb ik nu weekend en heb een lang weekend, morgen als ik 12 weekjes ben, ben ik lekker vrij.
    Ben net m`n m`n billen door de wasmand gevallen, een en al wondjes op m`n billen, m`n mannetje heeft me verbonden.
    Jemig zwangere vrouwen zijn soms zo onhandig en verstrooid.
    Voor de rest ben ik niet op m`n buikje gevallen dus ik denk niet dat er iets mis is, en heb ook geen buikpijn, maar je denkt wel meteen aan je kleintje, best raar eigenlijk.

Nou iedereen alvast een heel fijn weekend.
    Groetjes

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Weet iemand hoe het met Lou is?

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wops, ik heb ook echt al een pens ... volgens mij zijn het mn darmen die omhoog geduwd worden ... Mn lief vindt het enorm grappig :D ... Maar lekker van genieten en als je zin hebt om te showen: DOEN!

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wops, de één groeit sneller dan de ander, maar lekker genieten van je groeiende buik hoor!
    Ik zal morgen ook weer een buikfoto maken, heb ik de hele week al in mijn hoofd.

Salapio, Loe is op vakantie naar Frankrijk. Als ik het goed heb, komt ze 4 juli weer terug dus overmorgen. Maar vandaar dat ze hier de afgelopen tijd niet was :)

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Aha ... ik dacht al zoiets, maar wist het niet meer zeker *blames the hormones*

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    handig hè, alles op hormonen gooien :D Wij kunnen op het moment nergens wat aan doen ;)

16. Loe

Loe Niet meer actief

Wat liehief Salapio! Twee dagen eerder dan verwacht, verhalen volgen nog! Maar jee, ik mis dat gebabbel en gekrabbel wel een beetje hoor. Ik ben alleen nog helemaal in de Franse mood!
    Alles goed hier met iedereen? Wat is het laatste nieuws en zijn er belangrijke dingen gebeurd?

Ik lees net bovenaan dat Sheann een mooi jongetje krijgt: gefeliciteerd, harstikke fijn!

Tot morgen allemaal en welterusten. (bonne nuit)

17. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Bedankt voor de felicitaties meiden! Ik was al om 5:00 op vannochtend. Ben er maar uit gegaan want de lijst met dingetjes die ik moest doen werd steeds langer in mijn hoofd :(

Wops: Met de billen door de wasmand, dat is iets minder. Ik ben ook een keertje gevallen en alles is goed gekomen. Daar kunnen ze heel goed tegen :)
    Vereder zou ik al het comentaar links laten liggen en lekker genieten van je bolle buik. En als je buikbanden gaat dragen dan is het duidelijk dat je zwanger bent en zullen ze niet meer zoveel vragen stellen.

Mosa: Pas je ook geen birkenstocks, of vind je die lelijk?

Loe: Ben je nu al terug. Hoe was het? Was het daar ook zo warm als hier?

18. woops

woops Niet meer actief

Hoi meiden,

Is er toevallig iemand die advies kan geven.
    Beetje onzeker ben ik.
    Kan ik zo de deur uit of is dit echt te schandalig omdat buikje nog niet echt heel groot is.
    Sorry ik voel me net een domme doos op dit moment.
    mannetje is er niet om iets te kunnen zeggen, want die is altijd wel heel eerlijk.

19. Loe

Loe Niet meer actief

Goeiemorgen!

wops, kom op meid :) Lekker doen als jij je er goed bij voelt!

All, ik heb een creme gebruikt tijdens de vakantie die niet gebruikt mag worden tijdens zwangerschap. ***zooi. Maar drie dagen gesmeerd alleen aan de buitenkant. had last van blaasonsteking EN schimmel. Volgens die dokter kon het prima, zolang ik het er maar niet 'in' deed. Nu, op internet, staat er dat het malformaties kan geven. Nou..........heel fijn. Not. Jee zeg. GElukkig heb ik het niet vaak gesmeerd, maar ze hebben daar in Frankrijk toch wel heel andere normen.

Het was er de eerste week niet heel warm Sheann, wel zon, maar aan de kust was harde wind. We hadden wel prachtig uitzicht, nog nooit zoiets gezien, we stonden letterlijk op de laatste 200 meter van de kliffen. De meeuwen stonden bij ons op het dak, gezellig. Tweede week wel ontzettend warm hoor, net als hier. Pff....................

All, fijne dag. Moet nog eens even wat gaan uitpakken.

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Loe, welkom terug :) Balen dat je verkeerde zalf hebt gebruikt, maar ik denk dat de kans dat je er wat aan overhoudt wel zó klein is dat je er nu niet meer echt over na hoeft te denken! Vooral als je het blijkbaar in Frankrijk wel mag gebruiken, daar zullen ze vast ook wel gezonde kindjes willen :D
    Hoe voel je je verder? Al op en top zwanger?

Sheann, gefeliciteerd met je mannetje!! 30 jaar alweer :D Hele fijne dag toegewenst, ik hoop dat hij zijn verrassingsbbq leuk vindt!
    Balen dat je zo vroeg wakker was, misschien straks nog even gaan liggen? Anders wordt het een erg lange dag natuurlijk!
    Ik heb idd staan kijken naar Birkenstocks, en ik vind ze heel lelijk :) Iedereen is er helemaal fan van, dus ze zullen heerlijk zitten, maar ik vind het echt niks!

Wops, je bent nu vast al de deur uit, maar prima toch! Zo zie je duidelijk dat het echt een zwangerschapsbuikje is hoor!

Deel Deze Pagina