Goedemorgen, Pookie, als het er niet van komt, het bijlezen, dan haak je toch gewoon weer ergens in? Hannelore, dat is nog eens een mooie test Sheann, leuke dag gehad gisteren? Was je mannetje erg verrast? En had je broertje niet de halve wereld uitgenodigd All, ik zie dat er alweer een topic voor maartmama's is Maart alweer! Dat gaat écht snel! Vandaag wordt het volgens mij echt een lekkere dag Ik denk dat iedereen dat benauwde weer wel zat was. Geniet er lekker van!
Joepie! Ik zie mijn enkels weer. Cool haha. Maar het ziet er weer mooi uit buiten. Hier gisteren geen bui gezien. Terwijl mijn zusje is weggespoelt. Vandaag een drukke dag. Gisteren helaas te veel gedaan waardoor mijn bekken nu even niet willen. Weer een wijze les geleerd. Fijne dag iedereen!
Goedemorgen, Het lijkt idd wat koeler, al ziet het er prachtig uit, ideaal ! Gisteravond veel info gekregen op de partneravond. De bevallingsverhalen vielen wel mee . En de oefeningen die we moesten doen waren vooral voor de vrouwen erg relaxed . Geen yoga-oefeningen maar meer manieren om de weeen op te vangen in de verschillende stadia van bevalling. De partners moesten goed opletten hoe ze druk, massages en steun konden geven... De avond duurde wel lang van 19:00 - 21:45 uur, we hadden het toen wel helemaal gehad! @ Mosa, heb je al wat meer gehoord van de vk hier op het forum? Dat de tijd snel gaat vind ik eigenlijk wel prettig hihi. Ik kijk er erg naar uit om de kleine in mijn armen te houden! @ Hannelore, mooie test hoor! @ Melisa, lekker rustig aan dan maar vandaag! We gaan zo lekker boodschappen doen en daarna mag ik mezelf gaan vermaken. Manlief heeft een feestje vanmiddag/vanavond en komt pas morgenochtend weer thuis. Ik heb bedacht dat ik dan vanmiddag nog even op zoek ga naar een borstvoedingskussen, ik heb zoveel positieve verhalen gehoord over slapen met zo'n ding dat ik het zelf wil uitproberen. Ik lig steeds minder lekker in bed en misschien kan ik dan weer een lekkere houding vinden ... Fijne dag allemaal!
Hoi meiden, Heb even geen puf om bij te lezen. Het was zo druk en warm op mijn werk dat ik er gewoon niet helemaal lekker van. Mijn enkels zijn er gewoon niet meer. Ik wil 10 graden eraf!!!! Vanmiddag komen mijn schoonouders even kijken bij de kleine poesjes en dan gaan we daarna eten bij vrienden. Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
Melisa, balen dat je gisteren toch weer te veel hebt gedaan, maar een goede reden om vandaag dan extra rustig aan te doen natuurlijk! Afrola, idd een lange avond dan, maar gelukkig was het wel nuttig! Lijkt me heel vreemd om met zoiets als de bevalling bezig te zijn, terwijl het natuurlijk steeds dichter bij komt Ik heb nog niets gehoord van de vk's van de site, maar ik weet ook niet of ze in het weekend ook antwoorden. Maar ik hou het in de gaten, en ik zal laten weten wat ze ervan zeiden. Ik ben benieuwd wat je van een voedingskussen vindt, ik twijfel er namelijk over om er eentje te kopen. De één vindt het heel handig, terwijl de ander het overbodig vindt. Hanna, volgens mij is er vandaag al 10 graden af hoor, in vergelijking met de afgelopen dagen. Overmorgen gaat het regenen, kunnen we daar weer over 'zeuren' Veel plezier vanavond! All, vandaag weer eens een huishoudendagje gehouden, maar wel rustig aan gedaan. Zometeen nog even buiten zitten met mijn boek tot mijn vriend thuis komt van zijn werk en dan straks naar vrienden om te bbq-en. Gezellig!
@sterre; Prairiehond, ik weet ff niet zo snel wat voor een beest ik mij daarbij moet voorstellen. Soort knaagdier toch????? Fijn dat je bij de VK mag blijven, maar goed in de gaten houden hoor!! @Sheann; Een jongetje 8)in onze meidenclub, GEFELICITEERD er moest er echt een keer 1tje bij komen!. @Loe; welkom terug, fijne vakantie gehad??? Gelezen, ik zie de kliffen zo voor me!!! Balen van smeerellende, maar het zal allemaal wel meevallen hoor!! @Mosa; Geen birckenstocks nemen hoor, ik ben ze aan het boy-cottten. Gewoon omdat je ze veel te veel ziet @Nikita; zo dat is eigenlijk een best heftig verhaal, gelukkig dat ze je goed in de gaten houden. En beeb moet blijven zitten tot 37 weken hoor!!!! Levendig en ronddansend al zal misschien ook wel iets lastiger worden bedenk ik mij. @Melisa; helaas het weer s nog niet geheel omgeslagen, maar vandaag staat er wel een lekker fris windje. Alleen ddie zon brandt!!!!!! Wow geboortekaartje binnen, oei daar moeten wij ook maar eens mee gaan beginnen. @all; van de week gebabyshopt met mijn schoonzusje, wat badcapejes en hydrofiele luiers gekocht, en een BOX. donker hout met la die heerlijk soepel loopt ( afwijking van ons, zeer lastig bij babykamershoppen) O en een heel leuk kledingsetje met een heerlijk fluffy jas/vestje. Ik moest gewoon een echt setje kopen Wij gaan ook zo met een stel mensen buiten eten bij ouders van hubby. vrienden van schoonzusje logeren bij ons en vanavond dus gezellige boel met allemaal vrienden. Schoonzusje woont in buitenland dus als die een keer in het land is loopt iedereen uit voor haar. Schoonmaken; wilde bovenverdieping en badkamer poetsen maar het is gewoon TE WARM!!!
wat hebben jullie veel gekletst. Ik heb het even snel gelezene en zo te horen gaat het wel goed met iedereen. Mijn vriend vond z'n verassingsfeestje erg leuk. Hij had wel iets door maar wist niet precies wat. Ik heb net twee zwangerschapsbroeken binnen van marktplaats. Ze zijn beiden erg mooi maar eentje is aan de krappe kant Als die echt niet past dan geef ik hem wel aan mijn zusje want zij heeft een maatje kleiner. Die andere zit echt heerlijk, wat een verademing.
*Begin ego berichtje* We hebben het hartje gehoort met de Doppler thuis. Helemaal geweldig! *Einde ego berichtje*
Wat leuk Wops! Sheann, ik heb zelfs al zw.broeken gekocht op marktplaats. Heb echt zo'n opgeblazen ronde buik, ik krijg mijn broeken niet meer dicht. Heerlijk he. Ga ook weer eens neuzen
Goedemorgen, Pookie, leuk dat je goed geshopt hebt! Zo nu en dan mag dat natuurlijk ook wel Ik hoop dat je een gezellige avond hebt gehad! Sheann, leuk dat het vrijdag geslaagd was! En natuurlijk superweer 's avonds! Positiekleding zit idd veel lekkerder op een gegeven moment! Ik draag het nu eigenlijk alleen nog maar. Loe, dus je buikje begint ook al te groeien?! Leuk is dat hè, in het begin komt het ook een beetje door je darmen, maar dat geeft ook niet Wops, super dat je het hartje thuis hebt gehoord! All, gisteren een gezellige avond met vrienden gehad, was erg leuk. Vandaag lekker rustig aan doen en vanavond eten bij mijn schoonouders met mijn zwager en schoonzus. Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag? Ik heb trouwens antwoord gekregen van de vk hier op de site, ze schrijft dat het voelen van het kindje idd afhangt van de ligging. Dus dan kan het dus kloppen dat ik minder voel omdat het kindje in een stuitligging ligt. Verder denkt ze dat bij de komende controle de vk niet kan voelen of het kindje anders ligt. Dat is wel jammer, want ik wil nog een pretecho laten maken rond de 27 weken maar alleen als ze dan niet meer in een onvolkomen stuit ligt. Anders is er helemaal niets te zien van het gezichtje. Maar eerst maar eens zien wat de vk woensdag zegt. Oh god, er vliegt gewoon een vogeltje hier binnen Gatver! Ik heb nu de katten buitengesloten, dat moeten we helemaal niet hebben. Ik ga mijn vriend even onder de douche vandaan sleuren
Missie volbracht Gelukkig ging het vogeltje op een grote plant zitten, dus we konden de plant met vogeltje en al door de voordeur buiten zetten. Gelukkig hebben de katten niets door gehad. Zo, genoeg actie op deze warme ochtend, tijd om buiten te gaan zitten. O ja, nog precies een week en dan gaan we op vakantie
Hoi meiden, Het etentje bij vrienden was gistren heel gezellig. Lekker in de tuin gezeten. We waren pas om 1 uur thuis, dus heerlijk uitgeslapen vanmorgen. Zwangerschapsbroeken, ik heb er ook een paar op internet gekocht. De rest heb ik van mijn zus gekregen. Handig hoor. Nu heb ik eigenlijk alleen maar een paar rokjes die lekker zitten. Korte broeken heb ik niet kunnen vinden, dus ik doe het er maar mee. Ik hoef nog maar 1 week te werken, dus ik ga nu geen nieuwe kleren meer kopen. Straks maakt het toch niet meer uit wat ik aan heb hahahhahaha Lekker hoor Mosa, over een week op vakantie! Heerlijk vooruitzicht he! Wops, wat gaaf dat je het hartje hebt gehoord thuis. Ik durf dit niet...bang dat ik het niet te pakken krijg en me zorgen ga maken. Over 1 week mag ik weer naar de VK. Ik ga nog wat doen voor school.Moet nog 5 afscheidsgedichtjes voor kinderen maken. Zal blij zijn als ik die af heb En straks lekker languit op de bank de Wimbledonfinale van de mannen kijken. Fijne dag allemaal, groetjes, Hanna
Nauwelijks bijgelezen en ik hoor Mirre al mopperen (lag te maffen in wandelwagen) ... In ieder geval een dikke knuf voor Nikita, maar gelukkig houden ze alles goed in de gaten!
Goh Mosa, wat een actie op de zondag zeg! Zie het zo voor me! Sheann, ja ik ben wel geslaag. Ik heb nogal een buikje van mezelf, verder ben ik dan weer minder stevig dan mijn buik. Het verminderde Viola Holt-figuur noem ikhet maar. Een appeltje. Dus...........alle broeken zaten al strak bij de buik, anders is een broek me te groot bij de benen als ik een maat groter neem.....gevolg: ik pas ze niet meer. Heb een behoorlijke ronding onder mijn navel zitten, ja darmen. Nu, mijn spastische darm zal ook niet meewerken Maar ik heb dus een klein maatje positierokje gekocht op mp en in frankrijk 2 positiespijkerbroek, die waren 19 euro........zit een stuk beter. En heb nu rokje van de hema aan, waar gewoon elastiek in de bovenkant zit. Zo'n strokenrokje. Heerlijk. Wij zijn net terug van winkelen. Gelukkig vandaag niet zo misselijk zeg. Was gisteren wel anders. Toen heb ik ook weer een tijdje liggen pitten. Ben geslaag bij esprit, hema (tig onderbroeken en twee katoenen bh'tjes die ikhopelijk NA de zwangerschap weer pas) en v en d. Bij esprit heb ik ook een spijkerbroek gekocht die me nu te krap zit, maar op de gok dat ik hem nadien weer aankan. Dames..........hij was van 80 euri voor 10 euri..........kon m niet laten liggen
Goedemorgen meiden, Mag ik de dag beginnen hier Ik ben vroeg wakker, warm + mug Ach ja, nogmaar 4 keer vroeg op tot mijn verlof, da's wel een goed idee! Vandaag hebben de ouders wat georganiseerd om afscheid te nemen van de klas. We gaan lunchen. Lijkt me leuk! Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
Hanna: Hier ook weer om 5 uur op maar gelukkig geen mug. Veel plezier met de lunch. Loe: Zo, flink gewinkeld. En voor 10 euro zou ik die broek ook niet laten liggen hoor. Ik ga vandaag naar de VK met mijn moeder. Als het goed is gaan ze weer bloed prikken en naar het hartje luisteren. Fijne dag all.