Mijn god, ik zit net bij de Novembermama's te lezen dat er eentje schrijft dat ze precies weet hoe haar kindje ligt en wat zijn favoriete slaaphouding is Nou verbeter mij als ik het fout heb maar...mits je laser-ogen hebt kan je dat toch hélemaal niet weten... Ik zit me weer rot te ergeren...ze hebben daar allemaal een kl*te dokter en dat ligt allemaal aan die andere mensen..niet aan hun met hun grote waffel...*grrr* ...
Sterre, lekker uit eten! Heerlijk hoor! En volgens mij kun je ook niet een favorite slaaphouding aanwijzen van je babay hoor. Althans het is mij niet gelukt. Misschien iemand met een medische achtergrond Ik lees en schrijf ook mee bij de aug.mama's en dara is het echt heel gezellig gelukkig. Afrola, lekkere vrije dag gehad? De to-do-list geslonken?? Hier nog steeds hetzelfde als gisteren.... * dikke voeten * zere heup Dus.... een feestje weer Nog maar 42 dagen hahahahhaha!! Ik ga zo lekker naar de kapper. Heb ik erg veel zin in. En als ik terug kom dan ga ik lekker naar mijn zus. Chillen op de bank. Manlief is naar een wijnproeverij, dus home alone Fijne avond allemaal! Groetjes, Hanna
Sterre: Dat had ik ook gelezen maar volgens mij kan je wel een beetje voelen aan welke kant die ligt maar niet precies welk onderdeel waar ligt. Ik voel die van mij altijd meer aan de rechterkant maar heb geen idee of het z'n kont of z'n hoofd is. Hanna: 42 dagen nog maar Volgens mij duurt het wel veel langer als je alle dagen af gaat tellen
Aaaah, helaas, ik had te vroeg gejuicht, mijn lunch was het er niet mee eens dat ik het gasfornuis ging schoonmaken...
ach voelen, ik voel alleen dat mormel onderin aan het dwarsliggen is en ik denk een idee te hebben van wat kont en kop is. Maar ik kan er helemaal naast zitten verder weer heerlijk genoten van de tour vanmiddag, ik denk dat dat mijn zwangerschapsverslaving aan het worden is, ik zit bijna op de bank mee te klappen en te juichen. @hanna; gelukkig duurt je feestje niet meer zo lang, dus "geniet" ervan zolang je nog rust hebt. @Shean+ sterre; mijn vent maakt zich nog geen zorgen over bevalling maar heeft nu al stress voor kraamverzorgster. Hij wordt denk ik op het werk bang gemaakt met kenau horrorverhalen @afrola; die TV buurvrouw onderwaterbevalling heeft mij voor mijn puberteit al verpest. Heb ik ook heel lang geroepen da ik geen kinderen wilde, te vies en horror! @nikita; je moet ook na het avondeten het fornuis schoonmaken niet na de lunch Of regelen dat jij kookt en niet de keuken hoeft schoon te maken. Zo ik voel het mormel nu zeker weer dwarsliggen. Ze is de hele week al behoorlijk actief.Wel grappig hoor, zit je net lekker in een vergadering wat te vertellen komt er weer een trap tussendoor die je afleid. Of ze ligt soms zo lag dat ik er probeer omhoog te duwen of mijn buik moet ondersteunen. Zie je collega's angstig kijken........denken ze dat je al half aan het bevallen bent **LOL**
Pookie: Haha nu al bevallen, is nog een beetje vroeg voor. Over de kraamverzorgster maken wij ons niet druk. Ik ben al lang blij dat iemand komt helpen. Van mij hoeft ze alleen niet de hele dag te blijven, ben benieuwd hoeveel uur ze komt. Nikita: Lekker dan dat je lunch er weer uit kwam! De misselijkheid wordt wel minder toch?
@Hanna: Jammer dat het gister weer niet best was. Wel fijn dat je je lekker hebt kunnen laten verwennen bij de kapper, ik vind dat ook altijd zo lekker. Ik hoop dat je lekker bij bent gekomen en dat het gezellig was bij je zus, klinkt wel heel gezellie i.i.g. Nu nog maar 41 dagen! Haha ze dénken volgens mij vooral dat ze heel medisch zijn daar bij de Novembermama's...ik vind het echt verschrikkelijk dat mensen zo kunnen doen. @Sheann: Ik voel inderdaad ook wel hoe hij/zij zou kunnen liggen maar niet wat onder of boven is. Ik dacht echt dat het alleen geschop was maar toen ik laatst bij de VK was en em zag bewegen en voelde tegelijk wist ik dat het dus van alles kan zijn wat je voelt...was wel maf trouwens. @Nikita: Owh jammer dat je weer hebt moeten spugen Maar prositief blijven, vandaag weer nieuwe ronde, nieuwe kansen @Pookie: Haha bang voor de kraamhulp...die van mij zegt alweer voor de grap dat hij hoopt op 'een lekker wijf' ...mannen... Grappig dat je door het trapen word afgeleid. Ik doe dat soms ongemerkt ook weleens...ben ik wat aan het vertellen en ga ik niet door...ben een beetje een droomertje aan het worden @All: Gister zag ik in de Lidl een mobiel toilet, moest gelijk aan Mosa denken Ze heeft er alleen nu niks meer aan. Gister nog geoefend met pietepiet maar hij doet nog steeds niet waar hij voor bedoeld is. Hij eet wel enorm veel de laatste dagen, tis net een bodemloze put. Ach wie weet voor de grote uittocht Vannacht van 4 tot half 6 wakker gelegen en uiteindelijk maar even opgestaan. Even een glas melk gedronken en uiteindelijk rond 6 uur weer in slaap gevallen volgens mij. Is mijn eigen schuld, denk veelste veel na, wil van alles doen en maak plannen voor dit en dat...lig er dus letterlijk wakker van, gewoon omdat ik alles zo spannend vind Vandaag gaan we dus even naar de babyplanet en heb daar dan zo'n zin in Ik zou dan het liefst midden in de nacht gaan...ben echt nog een klein kind wat dat betreft Vanavond naar vrienden toe, heb ik ook al zo'n zin in...Allemaal leuke dingen vandaag
Goedemorgen meiden, Sheann, ach de dagen aftellen heeft ook wel wat hoor De weken tellen op en de dagen af. Heb ik wat te doenhe, houdt me van de straat Gisteren ben ik lekker naar de kapper geweest. Zit weer lekker nu. Voorlopig even de laatste keer. De volgende keer moet ik even kijken hoe het loopt want dan is de baby er. Gek idee wel Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
Sterre, tja mensen die denken dat ze van alles verstand hebben... ik kan er ook niet zoveel mee Als ik dat zo hoor ben ik blij dat ik een aug.mama ben Die pietepiet kijkt wel uit om uit te vliegen. Die wordt veel te veel verwend. Daar kom je noooooooooooooooooit meer vanaf hahahaah!! Veel plezier met shoppen!
Wha ik ben zo trots! Ik begin nu toch echt wel een dikkere buik te krijgen Vanmiddag na mijn werk zijn we naar het bolle buikje in Almere geweest. Daar heb ik even wat dingen gehaald: -2 bolero topjes van Vida Vita, 1 met blauwe bloemen en 1 in grijs met wat roze/rood - 1 zwart tricot rokje en een paarse tricotbroek. - Zwart shirt van Mexx - Lekkere zwarte stretchbroek. Ik ben steviger van mezelf, met vooral dikke bovenbenen en billen. Ik ben heel goed geholpen en het was een verademing dat er toch wat dingen in mijn maar waren en in leuke kleuren, euhm zwart Oooh ik ben helemaal blij
Lekker geshopt dus Nikita Jammer dat het soms zo ongezellig is op de mamaforums ... ik heb echt een hele steun gehad aan de dec07 mama's, leuke hechte groep! Schrijf nu heeeeeeeel soms eens wat bij de feb10 mama's, volgens mij ook wel leuke meiden, maar ik heb gewoon geen tijd
@Wops; mooi beginnend buikje hoor. @nikita;fijn dat je zo goed geslaagd bent met kleding, ik kan het vaak niet vinden. Maar ga ook niet goed op jacht. ik haat winkelen. Gelukkkig heb ik van een lieve collega wat truitjes en broeken te leen gekregen waar ik heel veel aan heb. Dat wordt echt een dikke bos bloemen voor haar! Verder hier bezig met het ontruimen van studeer/ toekomstige babykamer. Mijn god wat kan een mens toch een hoop troep verzamelen. en administratie. Moet daar toch nog wel een goede plek voor verzinnen want het ziet er niet uit om al die mappen in de boekenkast in de woonkamer op te slaan.
Zo we zijn "even" naar de Ikea geweest. Wij waren wel snel klaar daar maar ongelooflijk wat een megadrukte!!!! Dat had ik echt niet verwacht middenin de zomervakantie. Wel een archiefkastje gevonden, deze wordt nu in elkaar gezet. Fijn want er zijn tocht dingen die opgeruimd moeten worden en ik zou anders echt niet weten waar dat moet gebeuren. Zo ff fijn tegen mijzelf gepost hier.........WAAR is iedereen???????? Alleen MOSA is met vakantie toch?????????
Mooie buik al Wops! Pookie, tja alles opruimen he, dat was hier ook echt een hele klus. Gelukkig hebben we een grote zolder en ben ik daar met alle spullen neergestreken Ikea, altijd leuk!! Wel druk in het weekend. Als ik ga ga ik meestal door de weeks na schooltijd. Dan kom ik altijd langs de Ikea in Barendrecht. Vandaag ben ik samen met mijn man een "stukje" gaan rijden met de auto. Omdat ik zo'n last heb van mijn bekken kan ik niet zo veel meer doen helaas. We zijn helemaal naar Alkmaar e.o. gereden. Mooi daar! En we hebben op een terras lekker wat gegeten en gedronken. Ik kan er weer even tegenaan
Tja Alkmaar, iets noorderlijker dan waar wij wonen Maar inderdaad heel mooi en ook heel gezellig om daar op het terras te zitten.
WOPS, mooi buikje! Pookie, waar Ikea? A'dam? Ik was daar ook (met Mirre en mn pa). En enorm he die zooi die je verzameld ... Hanna, heerlijk toch zo'n uitje! *** Hier alles prima. Zal Jan vanavond of morgen eens vragen om weer een buikfoto te maken. Maar ik heb niet het idee dat ie gegroeid is. Ik heb wel al mn gewone (spijker)broeken in de 'kan ik voorlopig niet aan lade' gedaan ... zitten echt te strak. Jammer genoeg heb ik nu maar 1 spijkerbroek die goed zit: een nieuwe zwangerschapsbroek. Mijn twee oude zijn echt veeeeeel te groot (zakken net niet af) ... *boehoehoe* ... Dus ik voel me echt keimooi *not*
@Hanna: Inderdaad, de volgende keer naar de kapper is met baby. Klinkt wel spannend! Leuk dat jullie 'even' rondgereden hebben. Fijn terrasje gepakt, gezellig hoor! Alleen jammer voor je dat je zo last blijft houden van je bekken @Nikita: Fijn dat je zo goed geslaagd bent voor kleren. Ik vind het ook zo moeilijk om écht wat leuks te vinden. In zwangerschapskleren komt je buikje veel beter uit vind ik. @Wops: Mooi beginnend buikje hoor! @Pookie: Haha ja daar kwam ik ook achter toen wij de wandkast gingen weg halen...wat rotzooi! Ik heb nu nog een berg administratie liggen...heb er écht géén zin in, blegh... @Salapio: Die oude broeken zijn natuurlijk al uitgerekt op formaatje Mirre-buik? Vriendin was ook zo lief om in het begin even broeken van haar uit te lenen maar die zakte ook van mijn kont af. Ach, komt vanzelf wel Ben benieuwd naar je volgende buikfoto! @All: Pietepiet eet nog steeds de oren van onze kop maar gister ging het oefenen met vliegen kei goed. We vermoeden dat hij deze week dan toch echt ons nestje gaat verlaten *snif* Zaterdag goed geslaagd, we hebben een laminaat gekocht, behang en nog wat bestelde spulletjes opgehaald bij babyplanet. Zaterdagavond bij vrienden op bezoek geweest en daar een hele lading kleertjes meegekregen en ben er erg blij mee. Ik heb vanaf vrijdag wel heel veel last van het buikje en de bekken... Ben vanmorgen ook weer omgedraaid met de auto omdat auto rijden me al pijn deed op weg naar mijn werk. Denk dat ik toch maar even de VK bel vandaag wat ik hier nou mee moet.