Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hoi dames,

Bij mij gaat alles nu wel snel hoor. Ik had vandaag mijn eerste serieuse echte voor-wee. Au joh! Ik schrok er zelf van haha. Ik was bij een collega op de koffie. Ze keek me raar aan, ik sprong bijna van de bank haha. Hopelijk blijft het nu rustig?

Zo komt de bevalling wel steeds dichterbij zeg....

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Melisa: :$ joh...je eerst echte voor-wee. Zo word het inderdaad wel spannend nu. Hoop voor je dat het nu rustig blijft.

@All: VK is vanmorgen even langs geweest en met de stuiterbal is alles goed alleen ligt hij/zij vermoedelijk heel laag waardoor ie flink aan het duwen is op mijn onderstel. Is niks aan te doen, alleen maar te hopen dat de kleine anders gaat liggen of zich zo gaat draaien dat het minder word. Hub zei al aan de telefoon dat hij stuiterbal streng gaat toe spreken straks ;)

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @Salapio; jaja wij waren ook in a'dam. Ongelooflijk hoe druk het daar was ondanx de vakantie. Maar wij stonden wel weer binnen 45 min buiten. Kastje kijken, paar rommeltjes pakken. Kast uit magazijn halen en afrekenen! Echt winkelen ga ik wel eens op mijn gemak doen als ik verlof heb op een maandagochtend of zo!
    Ikea A'dam is wel een stuk groter en uitgebreider dan Haarlem.

@Sterre; balen dat frummel zo op het onderstel leunt.
    En pietepiet kan al bijna vliegen, wat een goede moeder ben je!!!

@Melisa; een voorwee!!!!! Poeh hee daar schrik je inderdaad van, hopelijk heb je er niet te veel voor de echte bevalling. Lijkt mij toch iedere keer schrikken.

Zo naar zw-yoga
    groeten

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, fijn dat alles goed is met de baby. Hopelijk gaat ie nog even anders liggen voor je!

Pookie, was het leuk op de yoga?

Ik ben vandaag de klossen op gaan halen en nu kan manlief het bed omhoog gaan zetten.
    Ook heb ik naar het uitleenmagazijn gebeld om te vragen of er een rolstoel beschikbaar is en daar bellen ze morgen over.
    Hopelijk wel, want dan ben ik wat mobieler. Dan nog iemand zoeken die wil duwen natuurlijk :D

Nu ben ik vooral moe... en waarvan.... van niks doen!
    Heb wel een leuk boek, dus ik lig veel te lezen.

Fijne avond allemaal!

Groetjes, Hanna

5. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Pookie: Ik ben er nog, ben niet op vakantie hoor. Het is idd wel rustig hier.

Ben vandaag ook weer in de Ikea (Duiven) geweest maar dan alleen om te lunchen. We hebben vandaag een mooie tuinset op de kop getikt. Pfff wat kan dat duur zijn zeg.

Hanna: Waar heb je de klossen vandaan? Kan je die ergens lenen?
    Een rolstoel... dat klinkt echt serieus.

Sterre: Ben benieuwd wanneer pietepiet zijn vleugels gaat spreiden :)
    Jij ook al zo'n last van je buik en bekken. Ik heb ook erg last van mijn onderrug en mijn buik is zo gespannen.
    Ben je niet meer naar je werk gegaan trouwens? En komt de VK altijd bij jou thuis langs?

Melisa: Een echte voor-wee :$ Gelukkig is dat nog een klein beetje ver van mijn bed show.

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Goede morgen dames,

Gisteren was mijn buik wat aan het rommelen, had ik nog niet eerder gehad. Echt harde buiken en zo. Vannacht wel heerlijk geslapen. Zag helaas dat ik nu echt lekkende borsten krijg, mag mijn bed gaan verschonen. Jakkes. Zal wel komen door die aktieve buik.

Ik ga zo even naar de huisarts, hopelijk heeft ze iets tegen het maagzuur. En omdat ik pijn in mijn schouder heb, kan ze daar ook mooi even naar kijken...

Fijne dag allen!

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Melisa, ik hoop dat de dokter wat heeft tegen maagzuur.
    Is het gerommel gestopt in je buik?

Sheann, leuk een nieuwe tuinset! En inderdaad die geven ze niet weg! nu maar hopen dat het een beetje in-de-tuin-zit-weer gaat worden weer.
    Niet te warm hoor voor mij :D!

Ze komen vandaag de rolstoel brengen tussen 11 en 1.
    Heel fijn want dan kan ik morgen toch gaan high tea-en met mijn zus in Breda. Daar had ik me zooooooooooo op verheugd.
    We hadden zo'n leuke bon gekregen voor ons verjaardag (wij zijn tweeling) en nu moet ie nog wel verzilverd worden voordat de baby komt he :)

Fijne dag!

Groetjes, Hanna

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ja het is weer rustig in mijn buikje. Raar hoor om dat eens mee te maken.

Helaas had de dokter niets tegen het zuur. Mag wel tot het eind van de zwangerschap rennies blijven gebruiken. Dat kan geen kwaad, dat scheelt al iets.

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Melisa, jammer he, dat veel medicijnen niet mogen tijdens de zwangerschap.
    Gebruikte je al Rennies?

10. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ja maar ik probeer het zo min mogelijk te pakken. Daar moet ik gewoon van af stappen. Het kan geen kwaad, dus nemen wanneer het nodig is.

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @sheann; ik wil niet weten hoe druk het in de Ikea was met lunch....alleen het parkeren daar was al oorlog!
    Wij willen ook nog een nieuwe tuinset kopen en die dingen zijn inderdaad megaduur......althans als je geen plastic set wilt.

@Melisa; nu rustig aan weer hoor........en he je al zoogkompresen gevonden die je ons kan aanraden???????

Vandaag maar een dagje vrij genomen, ik heb vannacht weer ontettend slecht geslapen. Mormel begint onwijs te trappen als ik op mijn zij probeer te slapen maar nu heb ik teveel op mijn rug gelegen en ligt mijn hele rug in de kreukels!
    Klein mormel krijgt dus nu al haar zin met het dwarsliggen:)

12. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Haha nee pookie, ik heb ze nu van de kruidvat eigen merk, zijn wel lekker zacht? Gelukkig lekken mijn borsten overdag niet heel erg. Op naar vannacht.

13. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

Daar was ik weer na een gezellig en druk weekendje weg en een drukke dag werken... We hadden wel mazzel met het weer van het weekend alleen zat-avond regen en zo-ochtend vroeg maar niet toen wij buiten waren :)

@ Sterre, Goed geslaagd van het weekend bij de babyplanet, zo te lezen. Klinkt goed! En wakker liggen omdat je over alles aan het nadenken bent, echt nesteldrang dus ;).
    Zo te horen kan een bezoekje aan de fysio voor je bekken ook geen kwaad. Je krijgt er in elk geval veel adviezen over bewegen en houding etc. Je kan er maar beter vroeg bij zijn dan te laat!
    Fijn dat pietepiet al bijna kan vliegen :)

@ pookie, man bang voor kraamvrouw, mm ;). Ach ja gelukkig is ze er niet heel lang...
    Grappig zoals je verteld over bewegend mormel :). Ik heb ook steeds moeite om mijn aandacht ergens bij te houden als mijn mormel zo beweeglijk is ;)Hoe staat het met de ontruiming van de toekomstige babykamer?
    Vandaag trouwens mooi tourdagje!

@ Nikita, fijn dat je zo goed geslaagd bent met shoppen :)

@ Hanna, leuk dat je van het weekend even naar Alkmaar bent gereden :). Het is daar zeker mooi en hele leuke terrasjes!
    Wel vervelend dat je heup zo'n pijn blijft doen dat je zelfs een rolstoel leent :(

@ Wops, leuke foto!

@ Salapio, balen dat je zo weinig broeken hebt die lekker zitten. Kun je er niet nog een leuk rokje voor de zomer bijhalen of zo?

@ Melisa, de eerste wee.. samen met harde buiken Dat belooft wat ;), hopelijk heb je er niet te veel! Het lijkt me fijner als het in een keer doorzet!

@ Sheann, leuk dat je een goede tuinset in de aanbieding hebt gevonden :). Kun je lekker buiten zitten in de nieuwe tuin :D

@ all, ik hoef inmiddels nog maar 8 dagen te werken en een half dagje afscheid te nemen en dan lekker lang verlof :D. Ik kijk er nu toch wel echt naar uit. Ik vind het inmiddels zwaar worden, buik zwaar en beweeglijk, bekken vooral pijnlijk en aandacht/concentratie is op werk ver te zoeken :).

14. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Wat een lekker weertje vandaag. Ik was met mijn vriend naar de Nijmeegse vierdaagse, was weer heel gezellig. We hebben ook nog eventjes op de plek gestaan waar we elkaar 6 jaar geleden voor het eerst hebben gezoend. En ik heb een hele mooie ring van mijn vriend gekregen, hij was erg raomantisch vandaag :p

Hanna: High tea-en heb ik ook altijd willen doen. Veel plezier.

Afrola: Lekker vooruitzicht, nog 8 dagen werken. Kan me voorstellen dat het erg zwaar begint te worden.

Pookie: Nu zijn alle tuinmeubelen wel in de aanbieding maar dan hebben ze natuurlijk weer geen complete sets. Erg frustrerend. Wij hebben nu een houten grijze tafel voor 50,- euro gekocht en witte plastic stoelen, ook voor 50,- euro per stuk. Zal even kijken of ik een voorbeeld kan vinden.

15. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Zo'n soort tafel maar dan grijs

16. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    En deze stoelen...

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

@Sheann, de tafel en de stoelen zien er mooi uit hoor! Goed geslaagd!

Broeken/rokken: broeken daar pas ik er nog maar 1 van. De rest zit echt niet meer lekker.
    Gelukkig heb ik nog wel 3 rokjes :)
    Die zitten nog heerlijk.

Pookie, ons meisje is ook steeds aan het trappelen als ik op mijn zij ga liggen, maar ik heb steeds wel volgehouden.... Alleen maar op je rug is ook niet alles he!

Mijn rolstoel is vanmiddag gekomen en ik ben er erg blij mee. Ik kan nu pijnloos de keuken bereiken!! :D
    De achterkamer lukt niet, dat is een drempel, maar ik ga nog wel even oefenen. Misschien lukt het dan wel....

18. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Hanna: Fijn dat je rolstoel er is. Kan je al wat kunstjes?
    Ik pas ook al bijna geen broeken meer. Ik heb wel een zwangerschapsbroek gekocht maar die zit niet zo lekker als ik gespannen buiken heb. Dus lekker rokjes en jurkjes aan.

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Sheann, kunstjes.... ik ben druk aan het oefenen.... hahahahahh!
    Tja die broeken hebben van die banden over de buik heen he. Hopeloos en bedacht door mannen denk ik.
    Ik heb nu een spijkerbroek uit de oude doos, gekregen van mijn zus, met lekker een brede elastische band. Kijk die zouden ze meer moeten verkopen!
    Jurkjes en rokjes gaan veel beter he!
    Gelukkig zitten we in het goede seizoen!

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @Sheann; mooie set heb je gemaakt. En dat zijn heel hippe plastic stoelen. Ik bedoelde echt de ouderwetse Hartman stoelen. Onverwoestbaar!!
    Vandaag heb ik folders binnengekregen en donderdagavond gaan wij ook maar ff op tuinmeubeljacht. Al is het nu niet echt het weer ervoor (onweer brrrrrrrrrrrrr)

@Hanna; ahh, ik ben gewoon bang dat ik haar pijn doe of zo, zo heftig trapt ze als ik op mijn zij lig. Linkerzij trapt ze harder dan rechts dus dat houd ik wel wat langer vol.
    Mijn mormel moet gewoon niet zo dwarsliggen!!!!!

Maar ik ga laptop afsluiten en ff lekker op bang hangen terwijl het buiten onweert.

Deel Deze Pagina