Voormalig Temp-meiden die nu zwanger zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door afrola, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    zo wat een rotweer vanavond. Met bakken komt het uit de hemel. En door alle blikseminslagen op het spoor is manlief al sinds 17:30 uur onderweg naar huis maar is er dus nog altijd niet :(.

Broeken/rokken: ik heb twee zwangerschapsbroeken die mee rekken en die zitten bij mij heerlijk zelfs inclusief (grote) buikband. Rokjes en jurkjes zitten ook erg lekker vooral met warm weer.

@ sheann, mooie tuintafel en leuke stoelen!

@ Hanna, zelfs met rolstoel door huis :(, nou ja als dat de pijn draaglijker maakt dan moet het maar nietwaar ;). Succes met oefenen op kunstjes :).

2. Nikita33

Nikita33 Actief lid

7 nov 2008
    196
    1
    0
    Ik heb een broek van Noppies, helemaal stretch en het model gaat over de buik heen, hij zit geweldig! Binnenkort ga ik nog wat broeken kopen. Ik ben zowiezo niet dan de spijkerbroeken btw.

3. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Wat een harde onweer en storm hier gisterenavond. Vind het prachtig om te zien.

Hanna: Ik snap ook niet waarom die broeken een elastieke band over de buik heen hebben, ik zit eraan te denken om die van mij eruit te knippen.
    Ik vond mijn zwangerschapsbroek in het begin wel fijn zitten maar na een tijdje voelde ik me zo ingesnoerd en dan is het net of ik niet genoeg lucht krijg. Weet niet of het perse aan de broek ligt want heb het ook met andere kleding maar voorlopig trek ik hem niet meer aan.

Pookie: Succes met de tuinset jacht. Wij waren er een hele dag aan kwijt, aan het einde kon ik in geen stoel meer zitten want ik kwam er niet meer uit haha. Mijn vriend heeft ze echt allemaal uitgebrobeert inclusief alle hangmatten, hangstoelen en wat ze allemaal nog meer hadden.

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Hier vroeg uit de veren vanmorgen, want vanaf 8 uur zouden ze de nieuwe koelkast kunnen komen brengen. Maar goed dat ik al om 7 uur op was en langzaam naar beneden ben gegaan, want om kwart voor 8 waren ze er al. Hebben we dat ook maar weer gehad.

Ik heb lekker geslapen. Heb nu alleen ook last van mijn rug :( Tja, dat kan ook eigenlijk niet anders he als je zo raar loopt al 1,5 week.
    Vrijdag ga ik weer naar de fysiotherapie, mijn zus is op vakantie en wordt waargenomen. Dus ik ga daar maar eens tips vragen.
    Maar eerst vanmiddag: high tea-en :D

Fijne dag allemaal!

Groetjes, Hanna

5. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Hanna: Fijn dat ze de koelkast nu al hebben gebracht anders zit je daar zo op te wachten.
    Veel plezier bij de high tea. Laat je weten hoe het was?

6. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hanna, veel plezier met high-teaen

Sheann, ik zou nog even goed nadenken voor je de buikband uit de broek knipt. Als je buik dikker wordt zakt je broek sneller af. Bij mij zou de broek nu in elk geval niet meer blijven zitten zonder buikband. Eventueel zou je de band door iets anders kunnen vervangen waardoor die niet afzakt...
    Kun je niet op zoek naar een broek die beter zit?

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hanna, is je fysio ook bekkentherapeut? Want daar zul je wrs meer baat bij hebben. Die zetten je bekken weer even op hun plek. 2 Sec pijnlijk, maar het helpt echt heel goed!

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey, ben ik ook weer even.

Weet even niet meer wie het vroeg over de vk bij mij thuis maar ze bood het zelf aan om even langs te komen. Ik mocht ook naar haar toekomen maar omdat zelfs autorijden me pijn deed kwam ze naar mij.

Gister heb ik me heel slecht gevoeld, ik was heel duizelig, voelde heel gek in mijn hoofd en als ik overeind kwam werd ik misselijk. Heb dus ook de meeste tijd in bed doorgebracht. Vandaag weer bijna helemaal weg, alleen nog wat licht in mijn hoofd. Ga dadelijk ook nog maar even een uurtje plat denk ik. Heb wel gewerkt vanmorgen...belt de arbeidinspectie ineens op :$ Gelukkig kon ik wel praten met haar en ze komen morgen op bezoek. Helaas is dan mijn 'rustdag' dus ben ik er dan niet. Ik ben dus heel benieuwd vrijdag.

Broeken/rokken: Ik vind die broeken best lekker zitten eigenlijk hihi. Ik moet er alleen heel erg aan wennen dat er geen rits inzit dus als ik straks uitgebroed ben en weer 'normale' broeken aankan niet vergeten dat daar weer wel ritsen inzitten haha. Rokken heb ik (nog) niet maar ik heb nog een Miss Etam bon dus ga binnenkort wat bij-shoppen denk ik.

Op je zij slapen: Hier begint er ook eentje zwaar te protesteren als ik op mijn zijn lig...ben dan ook stiekem een beetje bang dat tie dat doet omdat tie in de knel zit ofzo...:) Geef em nu al z'n zinnetje dus :p

Het weer: Gisteravond ging het nog hier maar vanmorgen rond 06.00uur is het flink tekeer gegaan hier...poeh dat was lang geleden.

Nou, ik ga even een dutje doen (hihi oud vrouwtje) want straks komt mijn schoonvader even op bezoek en dan komt het er niet meer van straks.

9. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Afrola: Haha een broek die van mijn kont af zakt, dat moeten we niet hebben. Misschien moet ik idd op zoek naar een andere broek. Heb al wel een legging van spijkerstof gekocht dus die kan ik mooi aan met een tuniekje of jurkje.

Sterre: Ik vroeg of de VK altijd bij langs kwam ;) Fijn dat ze dat doen.
    Ik ben erg benieuwd wat de arbeidsinspectie te zeggen heeft.

Als ik op mijn zij lig dan voel ik mijn mannetje ook het hardst schoppen maar hij went er maar aan :D Op mijn rug liggen ligt ook niet fijn.

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    ahhhh, dat schoppen bij op je zij liggen is dus normaal.
    Ik ben ook echt bang dat ik baby plet of zo.
    Gelukkig is ze weer wat gedraaid waardoor ik vannacht wel beter heb geslapen........alleen nu weer maagzuur.
    Lang leve de RENNIES!!!

En nu met oma en moeder naar de braderie van Egmond
    welterusten!!

11. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Sterre, vervelend dat je gister zo naar was. Misschien toch wat te druk geweest? Lekker rustig aan in elk geval!

@ sheann, 't is ook best lastig leuke en goed zittende positiekleding te vinden. Ik heb me ook rotgezocht. Succes!

@ pookie, schoppen als je ligt is volgens mij normaal, vindt ze bij mij ook leuk. Kan wel knap vervelend zijn.

Sinds kort zet mijn kleintje zich volgens mij af op mijn ribben van mijn linkerzij als ik lig. Dan krijg ik namelijk een raar en irritant slapend gevoel onderaan mijn ribben. Als ik op die plek tegen de kleine duw gaat het gevoel weg ;).
    Wat ook een raar gevoel geeft is als ze met haar voetje of knietje langs de baarmoederwand bij mijn buikwand glijdt en dat lijkt ze erg leuk te vinden de laatste tijd.

Nou meiden ben op vandaag. Heb net als Sterre nog een uurtje op bed gelegen vanmiddag maar ik ga ook maar vroeg naar bed. Fijne avond nog!

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden ,

Ik heb vandaag echt een heel leuke dag gehad.
    Lekker high tea-en met heerlijk weer. We hebben erg gelachen met de rolstoel :D
    Mijn zus heeft goed haar best gedaan met duwen, maar holletje op zeg maar moest ze wel echt even kracht zetten hahahahah!!!

Melisa, Mijn fysio is mijn zus en ze heeft wel een extra opleiding/cursus gedaan voor zwangeren zeg maar. Bekkentherapeut is ze denk ik niet, ze heeft het iig niet gehad over het bekken op zijn plaats zetten....

Sterre, rot zeg dat je je gisteren helemaal niet lekker voelde.
    Gaat het nu wa beter met je?

Afrola, grappig hoe jouw baby steeds weer op andere plekken aan de gang is :)

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ff snel een echo berichtje ... heb een nieuwe buikfoto in album staan :D

Morgen 3 weken kamperen ... ben benieuwd of er al beebjes geboren zijn als ik terugkom ;)

14. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Salapio: Heerlijk 3 weken weg. Heel veel plezier!
    En leuke avatar. Die buik begint al een beetje te komen nu.

15. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Hanna, super zo'n leuk dag met high-teaen :D
    Mijn baby is af en toe echt een ontzettende druktemaker, de afgelopen drie dagen is ze ongelofelijk tekeer gegaan. Maar bedenk me dat ik haar vandaag nog niet veel gevoeld heb. Ze moet vast even bijkomen ;)

@ Salapio, leuk zo'n nieuwe buikfoto, het begin is er al ;). Veel plezier met kamperen!

Vandaag weer druk gebeld over het buitenschilderwerk en de glasvervanging in huis in oa de babykamer die plaats zou vinden voor 15 augusts. Alleen bedacht ik me dat de bouwvak volgende week begint en duurt tot 14 augustus. Oftewel het schilderwerk en glasvervanging kan nooit voor 15 augustus klaar zijn :(. Na belrondje blijkt dat idd waar te zijn en dat wij dat voor 15 augustus klaar wilde hebben konden zij niets aan doen :x, zij begonnen pas weer na 15 augustus. Terwijl ze 4 weken geleden hier al langs zijn geweest om de buitenboel te schuren en dan kunnen ze niet zorgen dat ze de rest wel op tijd af hebben :(:x:x. De glasvervanging hebben we nu maar geannuleerd (anders zitten we straks tegelijkertijd met een bevalling en glaszetters ;)) en hopelijk komen ze wel heeeeel snel schilderen zodat de lucht is opgetrokken als de baby er is...

Wat een frustratie en irritatie en dat in combinatie met mijn hormonen :(

Wel kunnen we dit weekend dan eindelijk gaan schoonmaken en de babykamer echt gaan inrichten en de gordijnen ophangen en zo. Dat vind ik dan wel weer heel leuk :D

16. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Bijna vergeten... vandaag 30 weken :D! Nou mag het aftellen beginnen ;)

17. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Hanna: Wat goed dat de high-tea een succes was. Ik krijg er spontaan honger van. Ik kan echt de hele dag door eten :)

Sterre: haha doe mij ook maar een Mc Dreamy of Mc Steamy. Bij mij hebben ze alleen maar vrouwelijke Vk.
    Dat is wel even schrikken als je bruin verlies hebt. Gelukkig was alles goed.

Afrola: 30 weken, daar mag wel een taart op gegeten worden :D
    Vervelend van je ramen. Daar kan ik ook zo gefrustreerd van raken als ze iets beloven en er vervolgens veel langer over doen.
    Hier liggen we ook achter op schema. Badkamer mannetje zou eigenlijk vorige week beginnen, toen maandag en vandaag is hij eindelijk voor het eerst gekomen.
    Overmorgen gaan we al verhuizen dus dan is het nog lang niet af. Nu moeten we de eerste week in mijn moeders huis slapen. Gelukkig is ze op vakantie en hebben we het huis alleen :)

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Kom net terug van de verjaardag van de oma van mijn man. Ze is vandaag 82 geworden en viert het vanavond ook nog in een zaaltje. Maar ik weet eigenlijk niet of ik daar wel heen ga. Zo druk en dan in een rolstoel...
    Nou ja we zien wel he, het is nog geen avond!

Salapio, mooi buikje al hoor :)
    Veel kampeerplezier!

Afrola, soms denk ik dat ook weleens met de baby in mijn buik, een bijkom dagje van een druktemakersdag ervoor!
    Balen zeg dat jullie werkzaamheden aan het huis nu moeten worden uitgesteld ivm met de bouwvak......
    Gefeliciteerd met je 30 weken :D

Sterre, wel weer even schrikken voor jou met dat bruine verlies. Gelukkig heb je nu weer een goede controle achter de rug.
    Leuk te horen dat jullie huisvogel probeert te vliegen :D

Sheann, succes met de verhuizing!

19. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ sterre, balen van alle trammelant maar gelukkig lijkt alles goed te zijn. Doe maar echt rustig aan hoor! ook op je werk met de arbeidsinspectie! (natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan ;)) En geniet maar van je drukke kindje :)
    Wat goed dat het steeds beter gaat met pietepiet. wel grappig dat hij in het water viel. Vandaag zal er ook niet heel veel tijd zijn om m te laten vliegen met al die buien.

@ sheann, ja frustratie over bouwvakkers. Bij jullie dus vandaag pas aan de badkamer begonnen. Dat is idd balen, een badkamer kun je niet echt missen ;). Hopelijk zijn ze snel klaar! Wel fijn dat je dan nog even bij je moeder kan logeren, al zit je liever in je eigen huisje...

Ik heb geen taart in huis wel echte belgische bonbons :D en koekjes. Maar de bonbons mag ik alleen opeten als mijn man thuis is. Ik heb namelijk ook bijna de hele dag trek en dan zou ik ze zomaar achter elkaar in mijn eentje opeten :). Ik beperk me dus maar tot brood en koekjes ;)

20. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Hanna, gefeliciteerd met de oma van je man. Toch wel bijzonder dat ze er nog is en nog feestjes kan vieren. Leuk hoor!

Deel Deze Pagina