Voormalige Aug buikjes (2013) nu trotse mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tosti, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Het werd wel eens tijd dat we verhuizen van 'zwanger zijn' naar 'Na de geboorte'.

Dus hier ruimte om verder te kletsen!

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik meld me!

3. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Present......

4. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Ik ben er ook.

@Eli, gelukkig is het weer goed. Maar ik zou ook zo gereageerd hebben. Een kind moet je niet overprikkelen.

@Mira succes met inpakken.

Hier een relaxdagje, alleen schoonouders komen even koffiedrinken.

5. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben er ook bij!

6. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    Werd idd wel tijd! :) kindjes vieren bijna hun eerste verjaardag haha

7. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    En ik ook!

Mira, succes met inpakken en geniet nog van je laatste dag vakantie.

Eli, ik hoop dat het nu beter gaat bij jullie. Je maakt keuzes die het beste zijn voor de kleine ook al zijn ze niet altijd leuk.

Hier, gaat het wel. Voor hoeveel hij binnen moet krijgen drinkt hij nog iets te weinig maar vandaag weer even kijken hoe het gaat. Ook krijgen we nu lactulose erbij omdat zn ontlasting heel dik is en hij echt pijn hierdoor heeft. Vermoedelijk komt dit door de nutriton. Morgen dus maar weer een keer naar de apotheek.

8. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Jeetje Puk, ik zit naar jouw banner te kijken en jouw ventje is gewoon al 5 maanden! Wat gaat het eigenlijk vreselijk snel.
    Van mij zou het soms ook wel iets langzamer mogen gaan.

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ben er ook bij :)

10. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Thnx voor jullie begrip. Voel ik me tenminste nog wel serieus genomen.
    Hij zou er op letten om vriendje niet te overprikkelen als er veel mensen zijn en wat meer naar mijn gevoel proberen te luisteren. En ik heb gezegd dat het niet bedoeld was om hem een kutgevoel te geven omdat ik iets gedeeld had met mijn moeder en sm. Allebei blij en klaar nu :)

Ja puk jou mannetje is gewoon al 5 maanden, hou je toch niet voor mogelijk.

We gaan zo even naar het dorp en dan als we thuis zijn gaan we een gips afdruk maken van vriendje zijn hand en voet. Staat al elke x in de planning en nu maar echt doen

11. zusterbianca

zusterbianca Actief lid

28 dec 2012
    255
    0
    0
    NULL
    Noord Holland
    Ik ben er ook bij!!
    Nu naar m'n grote meid haar afzwemmen voor haar B!!:D

12. Oooo ik ben ook erbij hoor!! :) zag alleen even de link... Kom later weer sorry

13. Leuk eli! Mooie herinnering maken!

Puk ag gos arme ziel.. Hopen dat t idd wennen is. Welke voeding krijgt hij nu? ( of heb ik daaroverheen gelezen sorry!)
    Voeding met evi is ook nog drama. Zo drinkt ze goed en net een uur gemartelt om t erin te krijgen.

Ik ben echt uitgeput.. Vl zit steeds tegen me te lullen en ik denk laat me toch met rust.. T ergste is dat ik net niet eens de puf en zin had
    Om evi vast te houden. Toch de knop omgezet en haar op schoot genomen. Maar blijkbaar voelde ze me gelijk aan want begon te huilen. Ik maak mijn meisje dus aan t huilen.. Belabberde moeder ben je dan..

14. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hij is idd alweer 5 maanden. Het gaat echt zo hard, voor je het weet zitten we zijn eerste verjaardag te vieren.

@marieke, hij heeft nu de nutramigen met nutriton erdoor. Ook heeft hij nu nexium als maagbeschermer erbij en straks nog lactulose.
    Ik voel me net zelf de apotheek ;). Morgen maar ernaartoe voor de uitbreiding.

15. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    jep gevonden!

halloweenavond was erg geslaagd! Zie FB voor pics.

Luuk heeft het gezellig gehad bij opa en oma. Heeft zich ook gedragen en lekker geslapen. Dus hij mag 30 november weer komen logeren! hahaha.... (wij hebben dan sinterklaas avond bij mijn so)

16. Puk welke nutramigen heeft hij? Die heeft evi nu ook 3 weken. Dat spul stinkt!!!! En de poepluiers meuren nog harder!!
    Ook met nutriton.. Pas op met nexium! Want of dat werkt super of t maakt t erger zei de ka hier! Vraag anders naar ranitadine.. Die heeft evi ook.. Sterkte!!

17. Heyhallo leuk feestje dus! :)

18. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden ik meld mij ook ff!
    Mijn kereltje alweer 4 maanden wat vliegt de tijd niet normaal gewoon!

@ Marieke je bent geen belabberde moeder hoor baby's voelen dingen gewoon heel goed aan!

@ puk wat vervelend dat niet helemaal lekker loopt net noah hoop dat alles gaat helpen

@Eli fijn dat het uitgesproken is! Hier ook een kerel die soms even vergeet wat er gebeurt als Jayson overprikkeld is! Gelukkig kan jays heel wat hebben voordat hij dat heeft maar soms is alles ff te veel en dat merk je meteen maarja ml ziet dat soms niet of wil het niet zien ofso!

@ gisteren probeerde we leuke foto's te maken van jayson we hebben de grootste lol gehad joh hahaha heerlijk ventje is het ook! Vond de foto's goed gelukt ( staan op Facebook) zaterdag hebben we fotoshoot in Alkmaar want had ik kadobon gewonnen dus heel benieuwd hoe dat gaat!

Even jullie mening Jayson vind het autostoeltje(maxicosi) eigenlijk 8 van de 10 keer helemaal niks! Gaat flink over zijn toeren en valt uit eindelijk van moeheid in slaap!
    Nou wilt mijn vader,broer dat we mee gaan naar de verjaardag van mij Opa! Heel leuk maar dat is 2 uur heen en 2 uur terug wat zouden jullie doen?
    Ik wil wel maar twijfel zo erg haha

19. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @Marieke: je bent geen belabberde moeder hoor!! Ik ben nu al enkele dagen ziek en als ik Em op pak gaat ze ook 9 van de 10 keer huilen, gewoon omdat ik niet goed in me vel zit.. Komt goed hoor xxx

@Eli; Fijn dat het uitgepraat is :)

@Marszie: Emily vind over het algemeen de maxi-cosi geen probleem, tijdje geleden zijn we naar Leiden geweest, en dat was 2.15 uur rijden, na anderhalf uur moesten we stoppen omdat ze het beu was.. en na kwartiertje knuffelen tijdens een pauze was het wel weer goed voor die laatste 3 kwartier.. maar daarna wilde ze wel alleen maar knuffelen.
    Misschien een idee om eerst is ergens heen te gaan was een half uur tot een uur rijden is om te kijken hoe dat bevalt met Jays??

20. Thx dames, je die kleintjes voelen gewoon alles aan.

Marszie als je achterin bij m gaat zitten werkt ook niet? Dat doe ik geregeld bij evi. Werkt ook vaak niet hoor. Ik ga dus niet langer dan 45 min met haar in de auto zitten.. Vind dat zo zielig. Hier leren we echt, kijk naar je kind. Wat hij of zij wil
    En nodig heeft. Dus dan zou ik niet zolang onderweg gaan als hij t niet leuk vind

Deel Deze Pagina